quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
opa opa! Hoe heb je oma leren kennen?
- ja, euh, kuch.. Ze postte zo leuk op FOK!
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
PWNquote:
hfquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga lekker dom tv kijken en bank hangen. Daag allemaal![]()
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die foutmleding had ik nog niet gehad vandaag!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
opa opa! Hoe heb je oma leren kennen?
- ja, euh, kuch.. Ze postte zo leuk op FOK!
Die ja. Voor de volledigheidquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
En je studie dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga lekker dom tv kijken en bank hangen. Daag allemaal![]()
Ja, want van een dvd kan je ook leren. je hebt wel van die thuisstudie's die gratis dvd's meeleveren!!!1111quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom leren als je ook de DVD kan bekijken?
Chefquote:
Ik nog niet.quote:
Ik niet.quote:
Gelukkigquote:
Nopequote:
Ik heb vorige week seizoen 4 gezien en dat was echt tofquote:
Ik heb gisteren aflevering 22 van seizoen 7 gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb vorige week seizoen 4 gezien en dat was echt tof. Deze week begonnen aan seizoen 5...
loop jij bij met de 24 [USA] zeg maar....?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren aflevering 22 van seizoen 7 gezien.
Uiteraardquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
loop jij bij met de 24 [USA] zeg maar....?
Ze kwam na het slotje?quote:
Ga zequote:
thuisfokken bedoel je !quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dit wel een mooi moment om te stoppen met thuiswerken voor vandaag.
Nee, daar ga ik nog even mee door...quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik nog even mee door...
En ik ben mijn buren een beetje zat aan het worden... nu hebben ze schuin onder mij bedacht om te gaan barbeknoeien op balkon, waardoor ik uitgerookt wordt in huis....
Ik ben best sociaal en probeer met iedereen rekening te houden, maar ik denk dat ik daar eens heel snel mee ga ophouden, want anderen houden toch ook geen rekening met anderen mij.
Nee, het vetgedrukte....quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat?.
Dat ik asociaal ga doen, of dat anderen dat doen?.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat staat niet in het origineel hoor.
Kan best... moet ik wel even een vrijwilligster zoekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
Kun je niet eens luidruchtig gaan seksen met iemand midden in de nacht? Doet het altijd goed.
Er staat nu een russische datingsite boven mequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan best... moet ik wel even een vrijwilligster zoeken.
Nu mag dat nog, he... als het aan de regering ligt, mogen importbruiden straks niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat nu een russische datingsite boven me
Ach, we mogen nog naar mexico....daar zorgen de annuleringsverzekeraars wel voor door te lobbyenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu mag dat nog, he... als het aan de regering ligt, mogen importbruiden straks niet meer.
Nee, ik heb een enorme afwas die bijna weg is nu... en ik heb alvast een aflevering van Blackadder gekekenquote:
quote:
Nou ja dan is het vrij simpel he, HD vervangenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben ook maar even hier![]()
ga dadelijk kijken of ik mijn pc nog kan maken![]()
hd is kapot
hij rust in vrede![]()
klopt maar heb er hier geen meer liggen alleen een externequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan is het vrij simpel he, HD vervangen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 068 Pheno
02. 052 DaMart
03. 029 Nijns
04. 024 MPG
05. 021 goldfinger1963
06. 019 Ladylike
07. 018 Muck
08. 017 Dr_Flash
09. 016 OA
10. 014 Fha
11. 009 Frutsel
12. 009 Sjowhan
13. 006 Aarti
14. 004 marcb1974
15. 003 dndiek
16. 002 StarGazer
17. 002 Papierversnipperaar
18. 001 Jo0Lz
19. 001 es70
Reeks-statistieken!
Neuh, eerst nog 5 dagen Jakarta. Moet de ontwikkelingen bij mijn nieuwe huis een beetje in de gaten houden jeweets.quote:
Paspoort, laptop en creditcard is toch genoeg? Of moet je al een visum hebben om weer hier te mogen komenquote:Op donderdag 14 mei 2009 06:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat vond ik ook. Het is echter wel voor het eerst dat ik niet rechtstreeks van huis vertrek straks. Ik hoop dat ik alles mee heb genomen dus. Paspoort heb ik in ieder geval. Laptop ook.
Ik heb even diepte-onderzoek gedaan en ben er inmiddels zo'n beetje achter!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:05 schreef dndiek het volgende:
weg
leg ik vanmiddag weleven in een pm uit, dat is nu een beetje lastig, omdat ik op mijn telefoon aan het fokken ben
Dan zit ik in Tsjechië... Vanmiddag stap ik in de trein, blijf minimaal 4 weken wegquote:
Dankjewelquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:16 schreef dndiek het volgende:
veel plezier daar, pien!
tot ergens in de middag
Vervelend!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zit ik in Tsjechië... Vanmiddag stap ik in de trein, blijf minimaal 4 weken weg
prachtstad, dat groningenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:15 schreef Pien85 het volgende:
Zo... Bijna Tsjechië... Morgen middag vertrek ik naar Groningen, daar kom ik om 8 uur aan, slapen in Groningen, en dan vanaf daar naar Tsjechië... Vrijdag avond om deze tijd lig in in een Tsjechisch bed
Iemand nog suggesties over wat ik absoluut mee moet nemen? Ik weet zeker dat ik iets vergeet!
Een fototoestelquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:15 schreef Pien85 het volgende:
Zo... Bijna Tsjechië... Morgen middag vertrek ik naar Groningen, daar kom ik om 8 uur aan, slapen in Groningen, en dan vanaf daar naar Tsjechië... Vrijdag avond om deze tijd lig in in een Tsjechisch bed
Iemand nog suggesties over wat ik absoluut mee moet nemen? Ik weet zeker dat ik iets vergeet!
Pien wat leuk!! *blij is voor Pien*quote:
Norritquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
Anti-diarree pillen (die zwarte vieze). Je weet nooit waar je terecht komt, of dat je een keer niet 'schoon' drinkwater drinkt..
Ik vraag het me wel nog afquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:05 schreef dndiek het volgende:
weg
leg ik vanmiddag weleven in een pm uit, dat is nu een beetje lastig, omdat ik op mijn telefoon aan het fokken ben
Dus je lijst hem niet in?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, ik sta in een lijstje!. Lijstjes vind ik eng.
.
quote:
Jij schrijft je boodschappen ook niet op, zeker? Want dan moet je een boodschappenlijstje meenemen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, ik sta in een lijstje!. Lijstjes vind ik eng.
.
.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Nijns het volgende:
Hallo?
Ik was net ingelogd als Dannyquote:
Ze zijn wss bezig met dat inlogprobleem of zo?quote:
quote:
quote:
quote:
Ik was net ook ingelogdquote:
Netjes uitgelogd, ik ga niet zieken. Dat doe ik op mijn werk al genoegquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:08 schreef Nijns het volgende:
[..]iets gedaan wat niet mag of gewoon uitgelogd?
Pheno
Netjes, netjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Netjes uitgelogd, ik ga niet zieken. Dat doe ik op mijn werk al genoegMaar dan is het ook mijn werk
Oi
Hoiquote:
Waarvoor joh?quote:
Hoef je toch niet bang te zijn poepie?quote:
Jawel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoef je toch niet bang te zijn poepie?
lelijke chicks daar?quote:
Omdat ik daar niemand ken, omdat 1 van de paarden bij ons op stal waarschijnlijk dood is als ik terug kom, omdat ik niet zomaar terug kan, omdat heel veel...quote:
Geen ideequote:
Ach, dat kan jij allemaal best!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik daar niemand ken, omdat 1 van de paarden bij ons op stal waarschijnlijk dood is als ik terug kom, omdat ik niet zomaar terug kan, omdat heel veel...
[..]
Gaat wel goed komen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik daar niemand ken, omdat 1 van de paarden bij ons op stal waarschijnlijk dood is als ik terug kom, omdat ik niet zomaar terug kan, omdat heel veel...
[..]
Geen idee
Ik kom nog wel online hoor, af en toequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
mooie meiden in tsjechie hoor![]()
Ik ga je missen Pien![]()
veel plezier daar
Komt goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, dat kan jij allemaal best!
Heel veel plezier daar en vergeet niet te genieten![]()
Vast wel jaquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij schrijft je boodschappen ook niet op, zeker? Want dan moet je een boodschappenlijstje meenemen.
Doe er wat aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Het schiet hier ook niet op, trouwens... :/
PWN.quote:
Oh, dan heb ik je inderdaad niet gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik zat in de trein en daarna in de auto.
Klinkt weer goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef Pheno het volgende:
17:15, maar moest de terijaki nog maken, die is nu wel tot stroop geworden
Waarmee?quote:
Gelukkig, helemaal ontregeld door dat 17:00 gemis.quote:
Wat vraag jij je af?quote:
Iets met je tag.quote:
Dat ding heet toch JSFquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:35 schreef Pheno het volgende:
Iedereen klaar voor het ESF vanavond?
Hihi dat wou ik je nog vragen, zijn de toppers door?quote:
Vanavond moeten ze als laatstequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi dat wou ik je nog vragen, zijn de toppers door?
Wat moet je met java server faces?quote:
Spannuuundquote:
Gelukkig mag ik gewoon werken vanavond.quote:
Who caresquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan mogen ze als eerste naar huis!
1 week in het jaar maak ik me er schuldig aanquote:
Hoezo een WEEK? Het is toch maar 2 avondjes?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 week in het jaar maak ik me er schuldig aan
3 avondjes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo een WEEK? Het is toch maar 2 avondjes?
TETTEN!quote:
quote:
Geen idee, maar dat kan lang niet zo triest zijn als waar jij hebt over hebtquote:
Hater.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat kan lang niet zo triest zijn als waar jij hebt over hebt
Er zijn blijkbaar ook genoeg mensen die zonder te kijken alles maar moeten afzeiken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, zo gaat het in PTA ook. Er zijn lui die BLIJVEN klaarkomen op regiorunners. Dan zijn er dus ook lui, zoals ik, die BLIJVEN melden hoe kut die dingen wel zijn. En de haters worden nagewezen. Het zal wel
Of hij hoort bij de overige 15%quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Onderzoek heeft trouwens aangetoond dat OA geen ambtenaar is. Hij krijgt dus toch gelijk. Dit bericht stond vanochtend op de voorpagina van de Spits. Met name het onderstreepte deel pleit OA vrij van deze beschuldigingen.
[ afbeelding ]
Van jou voel ik toch enige irritatie versus mij. Wat ik overigens al een tijdje bemerk, maar het zal wel weer. Heb ik je beledigd ooit of zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het gaat een beetje vervelen. Elke keer hetzelfde grapje. Ha. ha.ha.
Die kans lijkt me kleiner dan dat hij geen ambtenaar is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okee. Vertel jij dan maar eens waarom het WEL nuttig is om miljoenen te blijven uitgeven aan dat anachronistische hippie-relictquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Pheno het volgende:
Er zijn blijkbaar ook genoeg mensen die zonder te kijken alles maar moeten afzeiken.
En straks gaan roepen als Nederland niet door is dat we er maar mee moeten stoppen.
Omdat ZIJ het niet leuk vinden of zo
Er worden ook miljoenen uitgegeven door de overheid aan dingen die ik niet leuk vind, maar moeten bijvoorbeeld daarom alle voetbalclubs maar geen subsidies meer krijgen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
okee. Vertel jij dan maar eens waarom het WEL nuttig is om miljoenen te blijven uitgeven aan dat anachronistische hippie-relict
Heb je hulp nodig bij het afwassen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
Weet er iemand nog meer namen van thuiszorgcentrales of andere organisaties die thuiszorg leveren?
Ik ben nu bekend bij thuiszorgcentrale.nl en bij Carinova. Moet natuurlijk wel in Deventer zijn
Bij jou kan Fha afrekenen in kopjes koffie, toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig bij het afwassen?
Neuh dat kan ik prima zelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig bij het afwassen?
Ik dacht thuisBEzorgcentralesquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
Weet er iemand nog meer namen van thuiszorgcentrales of andere organisaties die thuiszorg leveren?
Ik ben nu bekend bij thuiszorgcentrale.nl en bij Carinova. Moet natuurlijk wel in Deventer zijn
Of citroentheequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij jou kan Fha afrekenen in kopjes koffie, toch?.
Pff... Daar ga je echt nooit meer mee ophouden heh?quote:
haha neequote:
Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff... Daar ga je echt nooit meer mee ophouden heh?
Ehm.... ehm.... Fha woont dichterbijquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel citroenthee in huis... alleen is mijn afwas net klaar.
Nee, half uurtje rijden.quote:
Dan is het goedquote:
quote:
quote:
Is ook lekker. Maar ik kies voor cappucchinoquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar even een kop thee maken hahaGroene thee
Geen hazelnoot?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ook lekker. Maar ik kies voor cappucchino
Nee, zo'n mooie machine hebben we hier nietquote:
Wanneer ben je jarig? Dan doneer ik alvast 10 euro voor de potquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, zo'n mooie machine hebben we hier niet
4 septemberquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Dan doneer ik alvast 10 euro voor de pot![]()
Ik ga proberen het te onthoudenquote:
VPRO rulezquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw ik zat net ineens naar de VPRO te kijkenEn het was kei interessant
Andere Tijden was er nu, met een Helmut Kohl als beginnend oppositieleider in 1979, werd in NL scherp op de korrel genomen door een publiek van studenten, over WO2. Hj had een zware avondquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Pheno het volgende:
Op een van de digitale uitzendingen zitten ze ook vaak, best interessante dingen hebben ze
Dat is vaker bij de VPROquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw ik zat net ineens naar de VPRO te kijkenEn het was kei interessant
Vet veel is ook vet stom hoor. Ik zag net nog draadstaal langskomenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef Fha het volgende:
Ik keek vroeger altijd Villa Achterwerk van de VPRO
Bitchquote:
* LL lekker overdreven terug zoentquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitch![]()
![]()
* Dr_Flash LL een vette overdreven tongzoen geeft
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:22 schreef Ladylike het volgende:
* LL lekker overdreven terug zoent
sletje van me
eensquote:
Weinig leuke kerolsquote:
trouwen neucken?quote:
Ik ga zo thuis hangen:Pquote:
Ik ben ook nog niet thuisquote:
Heel belangrijk, ketjapquote:
vroeger had ik een neuksmilyquote:
Voor mn bazin welquote:
Ik bedenk het zelf welquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vroeger had ik een neuksmilydie mis ik soms
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vroeger had ik een neuksmilydie mis ik soms
Dus voor jouw baan ookquote:
Ik hou van jequote:
Dat lukt zonder bouwtekeningen ook wel denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En nu even met Fles die smiley nadoen, he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |