Ik ben nijns.zip al aan het binnenhalen via Emule!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is altijd gevaarlijk om die in handen van een ander te geven.
Voor je het weet zijn ze 'per ongeluk' over internet verspreid.![]()
Wel graag een link dan hier!
Nja, meer een vriendelijk antwoord voor: NEE (quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eerst raad je het ons aan, maar dan raad je het weer af?
Waarom?.
Pestkopquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nja, meer een vriendelijk antwoord voor: NEE ()
@MPG: TMI?
Ik ga zo maar naar huis, naar mijn vrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pestkop.
Ons een beetje lekker maken en voor het hoogtepunt stoppen.
Emulequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nijns.zip al aan het binnenhalen via Emule!
Die gaat door tot na je hoogtepunt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo maar naar huis, naar mijn vrouw.
Ik zocht in Emule echt op nijns... en bij de gevonden bestanden staat inderdaad een nijns tits.zip... maar 413 KB vind ik wat kleinquote:
Oh je wilt niet eens pics, ook goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat door tot na je hoogtepunt?
Het antwoord op die vraag levert bij voorbaat een TMI-reactie op.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nijns.zip al aan het binnenhalen via Emule!
Ja, en ik voel me nu al schuldigquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pestkop.
Ons een beetje lekker maken en voor het hoogtepunt stoppen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zocht in Emule echt op nijns... en bij de gevonden bestanden staat inderdaad een nijns tits.zip... maar 413 KB vind ik wat klein.
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik zocht tig keer op je naam en kreeg telkens andere resultaten. Dat zijn dus gewoon nepbestanden, waarschijnlijk virussen, die zich voordoen als een normaal zoekresultaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
[..]mijn tieten hebben wel eens in mijn fobo gestaan.. (weliswaar met kleding) maar: zou het....?
Op mijn echte, complete naam of op Nijns?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik zocht tig keer op je naam en kreeg telkens andere resultaten. Dat zijn dus gewoon nepbestanden, waarschijnlijk virussen, die zich voordoen als een normaal zoekresultaat.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit de fout gemaakt iets op Fok! te posten, daarna was ik getrouwd
Echt? Een foto ofzo? Ja, ze zijn echt bot af en toe, ik lees dat ook eens over anderen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit de fout gemaakt iets op Fok! te posten, maar zelfs dat waarderen ze niet en krjig je kutopmerkingen![]()
Mannen
niet van mijquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit de fout gemaakt iets op Fok! te posten, maar zelfs dat waarderen ze niet en krjig je kutopmerkingen![]()
Mannen
Yepquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Echt? Een foto ofzo? Ja, ze zijn echt bot af en toe, ik lees dat ook eens over anderen..
whehehehequote:
same herequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
mja dat was dus duidelijk een eenmalige actie
Achja, dat is mens eigen. Altijd elkaar compleet de grond intrappenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Mannen
Ik heb er maar een nieuw zeelandse geelkuifpinguin van gemaakt, dat is veiliger.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
Mag ik vragen wat er op die foto's stond dan?quote:
Too Much Info.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nja, meer een vriendelijk antwoord voor: NEE ()
@MPG: TMI?
quote:
Hij wil een video.quote:
Dus straks gaan ze met stoffer en blik tegen de reling rammen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop dat mijn bovenburen de hint begrepen hebben. Ze lopen de hele dag blaadjes van het balkon te vegen (die er net zo hard weer op waaien) en rammen dan mt de bezem tegen het hekwerk. Heel irritant dat gedreun steeds.
Dus ik ben maar even naar buiten gelopen en heb gezegd dat ze stoffer en blik moeten gaan gebruiken... ze gingen gewoon door, dus riep ik keihard dat ze dus echt aso's zijn en trok de deur erg hard achter me dicht... en toen waren ze stil.
Stelletje infantiele bejaarde bezemfetisjisten![]()
.
@DaMart: daarom moet je de mijne dus ook niet pmenquote:
Dat doen ze een keer, en daarna tolereer ik echt geen overlast meer van ze... dan gaat de beerput echt open... bij de woningbouwverenigingquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
Dus straks gaan ze met stoffer en blik tegen de reling rammen?
wat denk je zelfquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen wat er op die foto's stond dan?
SpamMart, je spamt mijn inbox volquote:
S&G? (quote:
Beerput?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doen ze een keer, en daarna tolereer ik echt geen overlast meer van ze... dan gaat de beerput echt open... bij de woningbouwvereniging.
Dat scheelt weer in de mijne, heerlijk leegquote:
Sexy en gewaagdquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
S&G? ()
Op zich heel knap dat je het durfde, lullig dat ze naar deden..
Ik wist dat jij die grap ging maken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Beerput?
Bij ons hebben ze wél al riolering.
Nou idd. Mannenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Mannen
sexy&gewaagd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
S&G? ()
Op zich heel knap dat je het durfde, lullig dat ze naar deden..
Ah, MPG dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
sexy&gewaagd.
Ik heb ook wel hele toffe reacties gehad hoor, inclusief dateverzoekjes en een heuse stalker op MSN die helemaal fan was
Dat is toch geen uitnodiging he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt weer in de mijne, heerlijk leeg
Whehe. PWNquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist dat jij die grap ging maken!.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
sexy&gewaagd.
En ik durf heel veel, maar daarover een andere keer meer
Ik heb ook wel hele toffe reacties gehad hoor, inclusief dateverzoekjes en een heuse stalker op MSN die helemaal fan was
Precies wat ik dachtquote:
Ok, die zag jij vast ook al aankomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hadden alleen al 100 jaar eerder riolering dan jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |