Oh, dan heb ik je inderdaad niet gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik zat in de trein en daarna in de auto.
Klinkt weer goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef Pheno het volgende:
17:15, maar moest de terijaki nog maken, die is nu wel tot stroop geworden
Waarmee?quote:
Gelukkig, helemaal ontregeld door dat 17:00 gemis.quote:
Wat vraag jij je af?quote:
Iets met je tag.quote:
Dat ding heet toch JSFquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:35 schreef Pheno het volgende:
Iedereen klaar voor het ESF vanavond?
Hihi dat wou ik je nog vragen, zijn de toppers door?quote:
Vanavond moeten ze als laatstequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi dat wou ik je nog vragen, zijn de toppers door?
Wat moet je met java server faces?quote:
Spannuuundquote:
Gelukkig mag ik gewoon werken vanavond.quote:
Who caresquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan mogen ze als eerste naar huis!
1 week in het jaar maak ik me er schuldig aanquote:
Hoezo een WEEK? Het is toch maar 2 avondjes?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 week in het jaar maak ik me er schuldig aan
3 avondjes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo een WEEK? Het is toch maar 2 avondjes?
TETTEN!quote:
quote:
Geen idee, maar dat kan lang niet zo triest zijn als waar jij hebt over hebtquote:
Hater.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat kan lang niet zo triest zijn als waar jij hebt over hebt
Er zijn blijkbaar ook genoeg mensen die zonder te kijken alles maar moeten afzeiken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, zo gaat het in PTA ook. Er zijn lui die BLIJVEN klaarkomen op regiorunners. Dan zijn er dus ook lui, zoals ik, die BLIJVEN melden hoe kut die dingen wel zijn. En de haters worden nagewezen. Het zal wel
Of hij hoort bij de overige 15%quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Onderzoek heeft trouwens aangetoond dat OA geen ambtenaar is. Hij krijgt dus toch gelijk. Dit bericht stond vanochtend op de voorpagina van de Spits. Met name het onderstreepte deel pleit OA vrij van deze beschuldigingen.
[ afbeelding ]
Van jou voel ik toch enige irritatie versus mij. Wat ik overigens al een tijdje bemerk, maar het zal wel weer. Heb ik je beledigd ooit of zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het gaat een beetje vervelen. Elke keer hetzelfde grapje. Ha. ha.ha.
Die kans lijkt me kleiner dan dat hij geen ambtenaar is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okee. Vertel jij dan maar eens waarom het WEL nuttig is om miljoenen te blijven uitgeven aan dat anachronistische hippie-relictquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Pheno het volgende:
Er zijn blijkbaar ook genoeg mensen die zonder te kijken alles maar moeten afzeiken.
En straks gaan roepen als Nederland niet door is dat we er maar mee moeten stoppen.
Omdat ZIJ het niet leuk vinden of zo
Er worden ook miljoenen uitgegeven door de overheid aan dingen die ik niet leuk vind, maar moeten bijvoorbeeld daarom alle voetbalclubs maar geen subsidies meer krijgen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
okee. Vertel jij dan maar eens waarom het WEL nuttig is om miljoenen te blijven uitgeven aan dat anachronistische hippie-relict
Heb je hulp nodig bij het afwassen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
Weet er iemand nog meer namen van thuiszorgcentrales of andere organisaties die thuiszorg leveren?
Ik ben nu bekend bij thuiszorgcentrale.nl en bij Carinova. Moet natuurlijk wel in Deventer zijn
Bij jou kan Fha afrekenen in kopjes koffie, toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig bij het afwassen?
Neuh dat kan ik prima zelfquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig bij het afwassen?
Ik dacht thuisBEzorgcentralesquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
Weet er iemand nog meer namen van thuiszorgcentrales of andere organisaties die thuiszorg leveren?
Ik ben nu bekend bij thuiszorgcentrale.nl en bij Carinova. Moet natuurlijk wel in Deventer zijn
Of citroentheequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij jou kan Fha afrekenen in kopjes koffie, toch?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |