Jij schrijft je boodschappen ook niet op, zeker? Want dan moet je een boodschappenlijstje meenemen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, ik sta in een lijstje!. Lijstjes vind ik eng.
.
.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Nijns het volgende:
Hallo?
Ik was net ingelogd als Dannyquote:
Ze zijn wss bezig met dat inlogprobleem of zo?quote:
quote:
quote:
quote:
Ik was net ook ingelogdquote:
Netjes uitgelogd, ik ga niet zieken. Dat doe ik op mijn werk al genoegquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:08 schreef Nijns het volgende:
[..]iets gedaan wat niet mag of gewoon uitgelogd?
Pheno
Netjes, netjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Netjes uitgelogd, ik ga niet zieken. Dat doe ik op mijn werk al genoegMaar dan is het ook mijn werk
Oi
Hoiquote:
Waarvoor joh?quote:
Hoef je toch niet bang te zijn poepie?quote:
Jawel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoef je toch niet bang te zijn poepie?
lelijke chicks daar?quote:
Omdat ik daar niemand ken, omdat 1 van de paarden bij ons op stal waarschijnlijk dood is als ik terug kom, omdat ik niet zomaar terug kan, omdat heel veel...quote:
Geen ideequote:
Ach, dat kan jij allemaal best!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik daar niemand ken, omdat 1 van de paarden bij ons op stal waarschijnlijk dood is als ik terug kom, omdat ik niet zomaar terug kan, omdat heel veel...
[..]
Gaat wel goed komen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik daar niemand ken, omdat 1 van de paarden bij ons op stal waarschijnlijk dood is als ik terug kom, omdat ik niet zomaar terug kan, omdat heel veel...
[..]
Geen idee
Ik kom nog wel online hoor, af en toequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
mooie meiden in tsjechie hoor![]()
Ik ga je missen Pien![]()
veel plezier daar
Komt goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, dat kan jij allemaal best!
Heel veel plezier daar en vergeet niet te genieten![]()
Vast wel jaquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij schrijft je boodschappen ook niet op, zeker? Want dan moet je een boodschappenlijstje meenemen.
Doe er wat aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Het schiet hier ook niet op, trouwens... :/
PWN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |