quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
opa opa! Hoe heb je oma leren kennen?
- ja, euh, kuch.. Ze postte zo leuk op FOK!
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
PWNquote:
hfquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga lekker dom tv kijken en bank hangen. Daag allemaal![]()
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die foutmleding had ik nog niet gehad vandaag!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
opa opa! Hoe heb je oma leren kennen?
- ja, euh, kuch.. Ze postte zo leuk op FOK!
Die ja. Voor de volledigheidquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
En je studie dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga lekker dom tv kijken en bank hangen. Daag allemaal![]()
Ja, want van een dvd kan je ook leren. je hebt wel van die thuisstudie's die gratis dvd's meeleveren!!!1111quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom leren als je ook de DVD kan bekijken?
Chefquote:
Ik nog niet.quote:
Ik niet.quote:
Gelukkigquote:
Nopequote:
Ik heb vorige week seizoen 4 gezien en dat was echt tofquote:
Ik heb gisteren aflevering 22 van seizoen 7 gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb vorige week seizoen 4 gezien en dat was echt tof. Deze week begonnen aan seizoen 5...
loop jij bij met de 24 [USA] zeg maar....?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren aflevering 22 van seizoen 7 gezien.
Uiteraardquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
loop jij bij met de 24 [USA] zeg maar....?
Ze kwam na het slotje?quote:
Ga zequote:
thuisfokken bedoel je !quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dit wel een mooi moment om te stoppen met thuiswerken voor vandaag.
Nee, daar ga ik nog even mee door...quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik nog even mee door...
En ik ben mijn buren een beetje zat aan het worden... nu hebben ze schuin onder mij bedacht om te gaan barbeknoeien op balkon, waardoor ik uitgerookt wordt in huis....
Ik ben best sociaal en probeer met iedereen rekening te houden, maar ik denk dat ik daar eens heel snel mee ga ophouden, want anderen houden toch ook geen rekening met anderen mij.
Nee, het vetgedrukte....quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat?.
Dat ik asociaal ga doen, of dat anderen dat doen?.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat staat niet in het origineel hoor.
Kan best... moet ik wel even een vrijwilligster zoekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
Kun je niet eens luidruchtig gaan seksen met iemand midden in de nacht? Doet het altijd goed.
Er staat nu een russische datingsite boven mequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan best... moet ik wel even een vrijwilligster zoeken.
Nu mag dat nog, he... als het aan de regering ligt, mogen importbruiden straks niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat nu een russische datingsite boven me
Ach, we mogen nog naar mexico....daar zorgen de annuleringsverzekeraars wel voor door te lobbyenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu mag dat nog, he... als het aan de regering ligt, mogen importbruiden straks niet meer.
Nee, ik heb een enorme afwas die bijna weg is nu... en ik heb alvast een aflevering van Blackadder gekekenquote:
quote:
Nou ja dan is het vrij simpel he, HD vervangenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben ook maar even hier![]()
ga dadelijk kijken of ik mijn pc nog kan maken![]()
hd is kapot
hij rust in vrede![]()
klopt maar heb er hier geen meer liggen alleen een externequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan is het vrij simpel he, HD vervangen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |