Tevens via stemmen dus wel eerlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:12 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus vooral. maar uiteraard maakt het het stemproces alsnog zinloos. De kijker stemt iemand eruit en betaalt daar ook voor en vervolgens wordt die persoon fluitend weer teruggeplaatst.
ik wil nog een keer door de luchtruimte naar binnenquote:
Amber terug de bunker in!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef Jimbo het volgende:
wildcard idee uitgelegt , en dr komt dus een wildcard op de webiste en mogen we massaal gaan stemmen wie we dr weer in willen , bobby of (na zaterdag) jeroen dus
ik zeg bobby erin, k mocht die gozer wel![]()
De vraag stellen is al niet eerlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tevens via stemmen dus wel eerlijk.
Je kan tenslotte op ja of nee stemmen.
moet je dr eerst uit je kelder laten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amber terug de bunker in!!!!
En als ze niet wil dan slepen we haar erin!!!
of Bobby of Amber ..zoals je zelf al tig keer aangeeft kan het nog alle kanten op....quote:
Ik vind het werkelijk een onvoorstelbaar idioot idee. Ik kreeg echt het gevoel dat jullie je stinkende best deden om alles weer een beetje recht te trekken. En dan dit. Ik begrijp dit gewoon niet... eruit is gewoon eruit.quote:
De redactionele blunders deel 2quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iemand zin heeft om een topic te maken over de wildcard-poll is dat prima, dan kunnen we hier weer verder waar COS voor staat, namelijk de streams. Probeer dan ff te omschrijven waar 't precies om gaat, dan snapt iedereen het doel van 't topic.
Kan ook, maar kan 't hier weer iets meer over de streams gaan. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er nu te zien is daarquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De redactionele blunders deel 2
Ik begrijp de ophef dan weer niet zo. Eruit is eruit is nooit zo hard geopperd, volgens mij. Plus dat je als streamer kunt kiezen voor NEE.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:34 schreef akveor het volgende:
En dan dit. Ik begrijp dit gewoon niet... eruit is gewoon eruit.
ik vind het een mooi idee! alleen al om die koppen te zien als er iemand terugkomt en om te zien hoe de groep daar mee omgaat .... beetje reuring is niet verkeerd daar .. anders kakt het helemaal in ..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk een onvoorstelbaar idioot idee. Ik kreeg echt het gevoel dat jullie je stinkende best deden om alles weer een beetje recht te trekken. En dan dit. Ik begrijp dit gewoon niet... eruit is gewoon eruit.
Als je entertainment wil stuur dan maar wat gast artiesten oid naar binnen. Er zijn zoveel opties en jullie geven ons de meest slechte optie om uit te kiezen.
Beetje nog vertellen wat er hier allemaal gezegd wordtquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind het een mooi idee! alleen al om die koppen te zien als er iemand terugkomt en om te zien hoe de groep daar mee omgaat .... beetje reuring is niet verkeerd daar .. anders kakt het helemaal in ..
Niets te zien daar. Rete saai. Een stel overlevers, die bekaf zijn, omdat 'n paar redactieleden het leuk vonden vannacht iedereen wakker te schoppen. En dat voor ongeveer 8 streamers, die nog wakker waren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan ook, maar kan 't hier weer iets meer over de streams gaan. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er nu te zien is daar.
Zet dan een poll neer met 'wie zullen we voor de gein eruit sturen' ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind het een mooi idee! alleen al om die koppen te zien als er iemand terugkomt en om te zien hoe de groep daar mee omgaat .... beetje reuring is niet verkeerd daar .. anders kakt het helemaal in ..
ik heb het idee dat wat het hele bunkerteam ook doet.. hoeveel moeite ze er ook in steken .. ze in sommige ogen helemaal niks meer goed kunnen doen ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begrijp de ophef dan weer niet zo. Eruit is eruit is nooit zo hard geopperd, volgens mij. Plus dat je als streamer kunt kiezen voor NEE.
kortom..het hele gezeik wordt veroorzaakt door het systeem..credits kopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Jian het volgende:
Wat een hypocriet gedoe van sommigen over wel en niet eerlijk. Als 1 of 2 streamers ik weet niet hoeveel stemmen op het vertrek van iemand uitbrengen is dat "eerlijk", omdat de regels, ingegeven door financieel gewin en niet door eerlijkheid, dat toelaten (natuurlijk moeten er centjes verdiend worden). Maar als er dan een wildcard geīntroduceerd wordt omdat waarschijnlijk de meeste streamers eigenlijk willen dat die persoon er in zou moeten blijven, hetgeen in de basis de maatstaf zou moeten zijn, komt bij diezelfde mensen het "rechtvaardigheidsgevoel" opeens naar boven..............
Nou het deugt i.h.k.v. ultieme eerlijkheid beide niet, maar het één is in mijn optiek niet "oneerlijker" als het ander..
Daar is toch ook een poll voor geplaatst?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niets te zien daar. Rete saai. Een stel overlevers, die bekaf zijn, omdat 'n paar redactieleden het leuk vonden vannacht iedereen wakker te schoppen. En dat voor ongeveer 8 streamers, die nog wakker waren.
Helemaal mee eens en niks mis met de wildcard! Je kan ja of nee stemmen toch dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het idee dat wat het hele bunkerteam ook doet.. hoeveel moeite ze er ook in steken .. ze in sommige ogen helemaal niks meer goed kunnen doen ...
Natuurlijk is daar een poll voor geweest. Je hebt 'n paar honderd streamers en via een 10 Voor en 8 Tegen polletje wordt uiteindelijk dus door 10 streamers bepaald dat het weer een lamzakken dag gaat worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar is toch ook een poll voor geplaatst?
Sjeesus, op alle slakken zout leggen is voortaan ook topsport.
Ik weet het wel zeker. Wat een stel gefrustreerde jankerds zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het idee dat wat het hele bunkerteam ook doet.. hoeveel moeite ze er ook in steken .. ze in sommige ogen helemaal niks meer goed kunnen doen ...
Ik heb vroeger in een bejaardentehuis gewerkt, daar ging het precies zoals hier. De een vond de aardappelen te zout, de ander vond ze te flauw.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar is toch ook een poll voor geplaatst?
Sjeesus, op alle slakken zout leggen is voortaan ook topsport.
Dat is toch bij alle polls nog het geval geweest? Hoe wil je het dan hebben? Geen polls en dat de redactie alles bepaalt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natuurlijk is daar een poll voor geweest. Je hebt 'n paar honderd streamers en via een 10 Voor en 8 Tegen polletje wordt uiteindelijk dus door 10 streamers bepaald dat het weer een lamzakken dag gaat worden.
ik denk dat een bejaardetehuis zwaarder is dan de bunker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vroeger in een bejaardentehuis gewerkt, daar ging het precies zoals hier. De een vond de aardappelen te zout, de ander vond ze te flauw.
De een vond het personeel te luidruchtig, de ander vond ze te saai.
Er is geen enkele kok die voor alle monden kan koken.
etc. etc.
knupjes (van die hele vaste) uit 1000 boterhamzakjes halen... alleen kreeg ik Huub niet zo gek om ze er eerst allemaal in te knuppenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
Eigenlijk zouden ze een opdracht zoals dat met de condooms weer de bunker in moeten sturen, dat houd ze wakker en vooral bezig.
Maar ik zou niet weten wat een goed idee is om de HELE groep bezig te houden...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef blomst het volgende:
[..]
ik denk dat een bejaardetehuis zwaarder is dan de bunker.
Ik had 'gejankzak' uit mijn post gehaald, vanwege tere zieltjes, maar dat dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Ik weet het wel zeker. Wat een stel gefrustreerde jankerds zeg.
Mijn idee ook! Er kan gestemd worden en het lijkt mij vet hilarisch trouwens als er een terugkomt onverwachts.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Op papier was het een goed idee, de praktijk blijkt anders.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
of helemaal nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tevens via stemmen dus wel eerlijk.
Je kan tenslotte op ja of nee stemmen.
Hey noek, gezellig hier hequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Pim en Eline in het luchthok die aan het babbelen zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey noek, gezellig hier he. Weet jij misschien wat er momenteel op de streams te zien is?
over wiskunde en lantefanterenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pim en Eline in het luchthok die aan het babbelen zijn
Klopt, ze doen hun best om het zo aantrekkelijk mogelijk te krijgen, maar zonder voldoende ondersteuning door met name reclame/commercial inkomsten moeten ze continue een spagaat maken tussen inkomsten werven en streamers ultiem tevreden houden en dat gaat in deze beginfase lang niet altijd samen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Is ook maar je kunt er gewoon naar kijken zonder overal wat van te vinden. Echt waar hoor, niet normaal zoals enkelen hier proberen de dienst uit te maken en alleen maar lopen te kankeren. Kanker dan maar op, zou ik zeggen. Maar ja, dat ben ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Op papier was het een goed idee, de praktijk blijkt anders.
Iedereen heeft een ander idee dus dit werkt niet
Wat de een goed vindt keurt de ander weer af.
Dit gaat hem gewoon niet worden.
Zoals overal, moet er gewoon een verantwoordelijke komen of team, die bepaald wat er gaat gebeuren.
nu zitten er 1500 mensen baasje te spelen.en vervolgens gefrustreerd te zijn.
Die met kennis van buiten weer volop meedoet voor de pot? Lekker uitgerust en doorvoed is? Inmiddels de concurentie heeft kunnen observeren? Daar is niks mis mee??quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en niks mis met de wildcard! Je kan ja of nee stemmen toch dus wat is het probleem?
Persoonlijk kies ik ja want het lijkt mij best gaaf! Een onverwachte terugkomst van iemand dus.
Pim valt gewoon stil in een groep. Maar 1 op 1 kun je volgens mij best leuk met hem babbelen.quote:
Daarmee zet je dus 'n eenvoudige poll op dezelfde hoogte als een compleet betaalsysteem om op eliminatie's te stemmen. Dit gaat niet meer om 'n poll voor 'n pakje sigaretten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch bij alle polls nog het geval geweest? Hoe wil je het dan hebben? Geen polls en dat de redactie alles bepaalt?
En ligt het nu echt aan de polls, aan de stemmers op die polls of aan degenen die wel hun beklag doen, maar zelf niet stemmen?
Ja en? Ik snap je verontwaardigde punt hierin totaal niet. Is er ooit gezegd dat de poll alleen maar over futiliteiten mag gaan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daarmee zet je dus 'n eenvoudige poll op dezelfde hoogte als een compleet betaalsysteem om op eliminatie's te stemmen. Dit gaat niet meer om 'n poll voor 'n pakje sigaretten.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef Noek het volgende:
Is ook maar je kunt er gewoon naar kijken zonder overal wat van te vinden. Echt waar hoor, niet normaal zoals enkelen hier proberen de dienst uit te maken en alleen maar lopen te kankeren. Kanker dan maar op, zou ik zeggen. Maar ja, dat ben ik.
Hoi Pietje!![]()
Nee, dat weet ik niet want mijn streams staan heeeeeeeel vaak stil. Daarom zou een Bunker II met bewegende mensen echt heel leuk zijn. Ik probeer het te volgen soms via de cos, Piet en ik zie alleen maar gejank en ik vind daar iets van maar ik hou nu weer op hoor. Beloofd!
Dat is een goed plan. Stemmen voor een eliminatie is kennelijk onnodig, dus kopen van veel credits is gewoon weggegooid geld. Die bulk-inkoop van credits is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en? Ik snap je verontwaardigde punt hierin totaal niet. Is er ooit gezegd dat de poll alleen maar over futiliteiten mag gaan?
ik wil gewoon reuring zien in de groep en kijken hoe ze ermee omgaan..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:10 schreef D. het volgende:
Ik heb de indruk dat mensen die voor de wildcard zijn het grotere geheel niet zien, of niet willen zien.
Of het juist wel zien maar het hen gewoon goed uitkomt
geen genoeg vrijwilligers boven, dan maar een bevroren biefstuk naar bovenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:17 schreef D. het volgende:
Biefstukje voor Marilielin
Ze moet het wel zelf ontdooien en klaarmaken
Ontopic:quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:14 schreef NrTH het volgende:
* NrTH kijkt in topic, ziet dat de COS weer een klaagtopic is en gaat maar weer.
Maar die zien wel het "grote geheel" .......quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef snetje het volgende:
[..]
ik wil gewoon reuring zien in de groep en kijken hoe ze ermee omgaan..
voor anderen kan ik me indenken dat ze zo de kans krijgen om alsnog aan te geven wie ze er in willen houden ..want zeg nou eerlijk .. niet iedereen kan zo smijten met credits zoals sommigen hier...
Eerlijk? Je hebt gelijk. Maar dat is het format waar voor gekozen is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef snetje het volgende:
..want zeg nou eerlijk .. niet iedereen kan zo smijten met credits zoals sommigen hier...
Heel slinks. Zo out in the open.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
Maar het gaat me om het feit dat ze deze uitslag op een slinkse manier proberen te omzeilen.
Of gewoon snachts naar binnen sneaken, in een bed gaan liggen en vrolijk samen met de rest opstaan 's ochtendsquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Jimbo het volgende:
tof idee trouwens , daar naar binnen sneaken en vervolgens via t gaas van de luchtruimte naar binnen lopen
Ik vind een konijn ook zielig,een kip is toch geen huisdier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peter vind het maar zielig.. zo'n konijn...
Zou hij nog stukjes kip van gisteren tussen zijn tanden hebben?
Een bevroren biefstuk geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:17 schreef D. het volgende:
Biefstukje voor Marilielin
Ze moet het wel zelf ontdooien en klaarmaken
Waarom gebruik jij altijd 2 ^'jes ipv een punt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
stiekem ben ik er nog wel, hopend dat de hint aankomt ^^
Heb je je alu hoedje al op?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef D. het volgende:
Als je de reacties hier leest zie je dat er genoeg mensen intrappen
Oh ja, dat is m'n smilie tik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd 2 ^'jes ipv een punt?
Wie zegt dat dat konijn niet gewoon een wild konijn was? Dan had hij zelfs een beter leven dan een huis dier of een fokquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind een konijn ook zielig,een kip is toch geen huisdier.
Kan je net zo goed een kat gaan eten of een hond.
Dat is dan ook niet zielig.
En dit is de mogelijke aanpassing in het "experimenteel" format waar nu voor is gekozen. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk? Je hebt gelijk. Maar dat is het format waar voor gekozen is.
Maar het gaat me om het feit dat ze deze uitslag op een slinkse manier proberen te omzeilen.
Start een pollquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef mazaru het volgende:
Misschien gaat Danny om te pesten wel weer voor een paar honderd euro's aan credits stemmen. Ik wou dat die mij ook ging pesten met euro's op mijn rekening storten
als een ander op een slinkse manier het hele gebeuren naar de kloten wil helpen dan mag dat van mij ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk? Je hebt gelijk. Maar dat is het format waar voor gekozen is.
Eergister al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Susi het volgende:
Ik heb overigens gemist dat het konijn er in kwam, wanneer was dat ?
Ik heb zo het flauwe idee dat hij er niet in gaat trappenquote:
Ok, weer wat geleerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ja, dat is m'n smilie tik.
^^ = zo'n japans manga oogjes smilie ding.
edit: dit idee: http://media.photobucket.(...)sper/anime_style.jpg
quote:Poll:
Danny sponsor Mazaru?
Ja, show her the money!
Zaad kan ze krijgen!
Nee, Danny is blut dankzij The Bunker
ik stem nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En dit is de mogelijke aanpassing in het "experimenteel" format waar nu voor is gekozen. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemenMay we have your votes, please !
Centerparks is verderopquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
9 dagen niet douchen... bah, smerig...
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
Goh, Peter vind het nu ineens niet erg dat iemand stiekem de douchegordijnen heeft weggehaald. Heulemaal niet errug dat 'ze' dat doen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
Goh, Peter vind het nu ineens niet erg dat iemand stiekem de douchegordijnen heeft weggehaald. Heulemaal niet errug dat 'ze' dat doen.
Dan had hij lef en ballen getoont en was hij consequent geweest over zijn mening... en dan had zijn gejank van gister tenminste nog enige betekenis!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.
Als ze terugkomt, wil ze gewoon meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik hoop wel dat als amber terugkomt ze eerst het contract gelezen heeft ! the stupid biatch
Ja, maar hij rookt niet ! .......la maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is een egoīstische hypocriete lul tot op het bot! En als Peuter zijn zin niet krijgt gaat hij huilen... Gebeurt hetzelfde bij iemand anders, of als hij de hoofdrol heeft staat hij te lachen.
Misselijk ventje!
de vrouwen vinden het ontbreken van de douchegordijnen helemaal niksquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
hoe is er gereageerd op het ontbreken van de douchegordijnen?
en hoe vonden jullie het verslag van vanacht?
Principe is principe. Hij zei dat die nooit iets stiekems zou doen, ongeacht de consequenties.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.
Apart..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe vonden jullie het verslag van vanacht?
Niet het idee dat dat volledig op de waarheid berustquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:16 schreef Dottey het volgende:
peter wordt wakker en denkt dat jeroen tegen het bed aan het tikken is, de 2e hebben een woordenwisseling
peter ramt jeroen op zn bek de lichten gaan aan en bart en bram stormen naar beneden
ondertussen liggen eline en marilin bij elkaar in bed, en de dekens vallen er bijna af, ze zijn iets spannends aan het doen
we zitten in fase IIquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Een bevroren biefstuk geven.![]()
Tja het was Marielin he? Een bedorven stuk vlees geven ging ze ws net wat te ver, anders hadden ze dat gedaan.
Echt ik ga er alleen nog maar om lachen nu.
Doet 't ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Apart..
[..]
Niet het idee dat dat volledig op de waarheid berust
Ik ben het ook eens met Pimquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat Peuter een hypocriete lul is
eenschquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten gewoon zonder aankondiging in de bunker... geen cigaretten meer leveren...
Dus niet zeggen dat ze het een tijdje zonder moeten doen, maar ze gewoon in het ongewisse laten...
Dat gezeur om peuken!
Ben zelf een roker en kan me indenken dat het moeilijk is in die situatie. Maar constant dat gezeik van Marilyn om die peuken. Mag ook hopen dat Peter zijn pakje van de geheime opdracht neit mag delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten gewoon zonder aankondiging in de bunker... geen cigaretten meer leveren...
Dus niet zeggen dat ze het een tijdje zonder moeten doen, maar ze gewoon in het ongewisse laten...
Dat gezeur om peuken!
Ben zelf ook roker, maar idd.... Dit neemt ernstige vormen aan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ben zelf een roker en kan me indenken dat het moeilijk is in die situatie. Maar constant dat gezeik van Marilyn om die peuken. Mag ook hopen dat Peter zijn pakje van de geheime opdracht neit mag delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |