Eerlijk? Je hebt gelijk. Maar dat is het format waar voor gekozen is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef snetje het volgende:
..want zeg nou eerlijk .. niet iedereen kan zo smijten met credits zoals sommigen hier...
Heel slinks. Zo out in the open.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
Maar het gaat me om het feit dat ze deze uitslag op een slinkse manier proberen te omzeilen.
Of gewoon snachts naar binnen sneaken, in een bed gaan liggen en vrolijk samen met de rest opstaan 's ochtendsquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Jimbo het volgende:
tof idee trouwens , daar naar binnen sneaken en vervolgens via t gaas van de luchtruimte naar binnen lopen
Ik vind een konijn ook zielig,een kip is toch geen huisdier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peter vind het maar zielig.. zo'n konijn...
Zou hij nog stukjes kip van gisteren tussen zijn tanden hebben?
Een bevroren biefstuk geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:17 schreef D. het volgende:
Biefstukje voor Marilielin
Ze moet het wel zelf ontdooien en klaarmaken
Waarom gebruik jij altijd 2 ^'jes ipv een punt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
stiekem ben ik er nog wel, hopend dat de hint aankomt ^^
Heb je je alu hoedje al op?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef D. het volgende:
Als je de reacties hier leest zie je dat er genoeg mensen intrappen
Oh ja, dat is m'n smilie tik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd 2 ^'jes ipv een punt?
Wie zegt dat dat konijn niet gewoon een wild konijn was? Dan had hij zelfs een beter leven dan een huis dier of een fokquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind een konijn ook zielig,een kip is toch geen huisdier.
Kan je net zo goed een kat gaan eten of een hond.
Dat is dan ook niet zielig.
En dit is de mogelijke aanpassing in het "experimenteel" format waar nu voor is gekozen. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk? Je hebt gelijk. Maar dat is het format waar voor gekozen is.
Maar het gaat me om het feit dat ze deze uitslag op een slinkse manier proberen te omzeilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |