Start een pollquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef mazaru het volgende:
Misschien gaat Danny om te pesten wel weer voor een paar honderd euro's aan credits stemmen. Ik wou dat die mij ook ging pesten met euro's op mijn rekening storten
als een ander op een slinkse manier het hele gebeuren naar de kloten wil helpen dan mag dat van mij ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk? Je hebt gelijk. Maar dat is het format waar voor gekozen is.
Maar het gaat me om het feit dat ze deze uitslag op een slinkse manier proberen te omzeilen.
Eergister al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Susi het volgende:
Ik heb overigens gemist dat het konijn er in kwam, wanneer was dat ?
Ik heb zo het flauwe idee dat hij er niet in gaat trappenquote:
Ok, weer wat geleerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ja, dat is m'n smilie tik.
^^ = zo'n japans manga oogjes smilie ding.
edit: dit idee: http://media.photobucket.(...)sper/anime_style.jpg
quote:Poll:
Danny sponsor Mazaru?
Ja, show her the money!
Zaad kan ze krijgen!
Nee, Danny is blut dankzij The Bunker
ik stem nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En dit is de mogelijke aanpassing in het "experimenteel" format waar nu voor is gekozen. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemenMay we have your votes, please !
Centerparks is verderopquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
9 dagen niet douchen... bah, smerig...
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
Goh, Peter vind het nu ineens niet erg dat iemand stiekem de douchegordijnen heeft weggehaald. Heulemaal niet errug dat 'ze' dat doen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
Goh, Peter vind het nu ineens niet erg dat iemand stiekem de douchegordijnen heeft weggehaald. Heulemaal niet errug dat 'ze' dat doen.
Dan had hij lef en ballen getoont en was hij consequent geweest over zijn mening... en dan had zijn gejank van gister tenminste nog enige betekenis!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.
Als ze terugkomt, wil ze gewoon meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik hoop wel dat als amber terugkomt ze eerst het contract gelezen heeft ! the stupid biatch
Ja, maar hij rookt niet ! .......la maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is een egoïstische hypocriete lul tot op het bot! En als Peuter zijn zin niet krijgt gaat hij huilen... Gebeurt hetzelfde bij iemand anders, of als hij de hoofdrol heeft staat hij te lachen.
Misselijk ventje!
de vrouwen vinden het ontbreken van de douchegordijnen helemaal niksquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
hoe is er gereageerd op het ontbreken van de douchegordijnen?
en hoe vonden jullie het verslag van vanacht?
Principe is principe. Hij zei dat die nooit iets stiekems zou doen, ongeacht de consequenties.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.
Apart..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe vonden jullie het verslag van vanacht?
Niet het idee dat dat volledig op de waarheid berustquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:16 schreef Dottey het volgende:
peter wordt wakker en denkt dat jeroen tegen het bed aan het tikken is, de 2e hebben een woordenwisseling
peter ramt jeroen op zn bek de lichten gaan aan en bart en bram stormen naar beneden
ondertussen liggen eline en marilin bij elkaar in bed, en de dekens vallen er bijna af, ze zijn iets spannends aan het doen
we zitten in fase IIquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Een bevroren biefstuk geven.![]()
Tja het was Marielin he? Een bedorven stuk vlees geven ging ze ws net wat te ver, anders hadden ze dat gedaan.
Echt ik ga er alleen nog maar om lachen nu.
Doet 't ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Apart..
[..]
Niet het idee dat dat volledig op de waarheid berust
Ik ben het ook eens met Pimquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat Peuter een hypocriete lul is
eenschquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten gewoon zonder aankondiging in de bunker... geen cigaretten meer leveren...
Dus niet zeggen dat ze het een tijdje zonder moeten doen, maar ze gewoon in het ongewisse laten...
Dat gezeur om peuken!
Ben zelf een roker en kan me indenken dat het moeilijk is in die situatie. Maar constant dat gezeik van Marilyn om die peuken. Mag ook hopen dat Peter zijn pakje van de geheime opdracht neit mag delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten gewoon zonder aankondiging in de bunker... geen cigaretten meer leveren...
Dus niet zeggen dat ze het een tijdje zonder moeten doen, maar ze gewoon in het ongewisse laten...
Dat gezeur om peuken!
Ben zelf ook roker, maar idd.... Dit neemt ernstige vormen aan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ben zelf een roker en kan me indenken dat het moeilijk is in die situatie. Maar constant dat gezeik van Marilyn om die peuken. Mag ook hopen dat Peter zijn pakje van de geheime opdracht neit mag delen.
ja! ik ben het ook echt zat nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat gezeur om peuken!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het konijn wordt sowieso een taaie bende, als ze het niet met een klein scheutje azijn of een paar tomaten laten gaar sudderen straks. Zonder die zuren wordt het vlees echt heel droog en taai.
en daarom stem ik dus niet op die poll,en nee ik zeur ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
Storten voor een Wildcard..
Storten voor naar WIE die gaat
Storten voor WANNEER die gaat
Storten voor HOE die gaat...
Jaja.. polls zát nog....
dan doe ik even met je mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef snetje het volgende:
[..]
ja! ik ben het ook echt zat nu![]()
steekt nog maar een peukje op![]()
Daar gaan we en poll over houden...Mogenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:55 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
en daarom stem ik dus niet op die poll,en nee ik zeur ook niet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilin wil Jeroen er uit...en waarom???
Juist ja: Om de peuken!!
( Wat zal ze opkijken als ze er achter komt dat Peuter nu ook geheime opdrachten doet voor Peuken)
voorlopig neem ik dit idee mee,quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef riames het volgende:
he he ben eindelijk op t forum .heb niet zo veel verstand van pc haha.ik wil graag kwijt dat ik niet begrijp dat niemand hier door heeft van yt spelletje wat met ons gespeelt wordt ik zal duidelijk zijn ...ik weet zeker dat jeroen eline en pim bij de bovenboel horen dus toneel spelen en dat marielin en pim de ECHTEspelers zijn hoop dat jullie ns tussen de regeltjes lezen misschien dat jullie ook met andere ogen gaan kijken ik denk dat ik commentaar zal krijgen van jullie maar dat kan ik hebben
ik hoor ook bij de crew en ben hier undercover ... maar dat had je zeker ook al doorquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef riames het volgende:
he he ben eindelijk op t forum .heb niet zo veel verstand van pc haha.ik wil graag kwijt dat ik niet begrijp dat niemand hier door heeft van yt spelletje wat met ons gespeelt wordt ik zal duidelijk zijn ...ik weet zeker dat jeroen eline en pim bij de bovenboel horen dus toneel spelen en dat marielin en pim de ECHTEspelers zijn hoop dat jullie ns tussen de regeltjes lezen misschien dat jullie ook met andere ogen gaan kijken ik denk dat ik commentaar zal krijgen van jullie maar dat kan ik hebben
en dat kost ook 1 credit?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar gaan we en poll over houden...Mogen
Welstemmers wel zeuren
Nietstemmers wel zeuren
Nietstemmers niet zeuren
Welstemmers niet zeuren
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef riames het volgende:
ik weet zeker dat jeroen eline en pim bij de bovenboel horen dus toneel spelen en dat marielin en pim de ECHTEspelers zijn
Yeah right. Pim en toneelspelenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:04 schreef riames het volgende:
ps tikte de verkeerde naam t moest peter en marielin zijn die de ECHTEspelers zijn sorry
Vraag ook even waarom Pim een dubbelleven heeft en peuter heel niet mee doet!!quote:
Sow heej..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef riames het volgende:
Owhja, we hebben ook een sectie The Truth is in Here...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef riames het volgende:
Maar vertel eens hoe jij aan deze opzienbarende info komt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef riames het volgende:
blij toe hondjes dat je t meeneemt want echt we worden weeeeeer besodemietert net als de kooi maar dan anders
Dus Pim is een gespleten persoonlijkheid?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef riames het volgende:
Ja, daar zitten we dan, en hoe nu verder, ik heb het gevoel dat de bodem zojuist onder me vandaan is geslagenquote:
even mijn alu hoedje opzetten hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus Pim is een gespleten persoonlijkheid?
Heb je met Renate gesproken over d'r conspiracy theories?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef riames het volgende:
copycat ik begrijp je vraag maar ik kan t moeilijk uitleggen ik kijk en luister erg goed en zie lichaamstaal ik weet t zeker van jeroen en eline maar pim twijfel ik nog n beetje maar pim loopt achter jeroen en eline aan vandaar dat ik dat pim ook bij de kliek van boven hoort vandaar
Peter is de echte Chef, ik zag het al aan de manier waarop ie de aardappels in de pan deed. Dat van dat konijn is gewoon een afleidingstaktiekquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:11 schreef BobbyRond het volgende:
Peter is de enige echte... Het is een soort Truman show?
Daar zit ik dus al naar 2 weken naar te kijken. Wie is de mol-chef XXLquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Peter is de echte Chef, ik zag het al aan de manier waarop ie de aardappels in de pan deed. Dat van dat konijn is gewoon een afleidingstaktiek
Okee, ja, na deze analyse ben ik overtuigdquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef riames het volgende:
copycat ik begrijp je vraag maar ik kan t moeilijk uitleggen ik kijk en luister erg goed en zie lichaamstaal ik weet t zeker van jeroen en eline maar pim twijfel ik nog n beetje maar pim loopt achter jeroen en eline aan vandaar dat ik dat pim ook bij de kliek van boven hoort vandaar
Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
Dat 1e geloof ik niet, dat 2e is niet te bewijzen en dat 3e is jouw persoonlijke smaakquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef BobbyRond het volgende:
Maar je hebt gelijk, De Koningin is een man, 9/11 is in scène gezet en Cc is lelijk...
Ik vind Marielin een bikkel tijdens de opdrachten maar voor de rest.....wat een zeikwijf zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
en Osama bestaat nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heb je met Renate gesproken over d'r conspiracy theories?
Bij mijn screening waren Pim, Eline en een Sytze er. Sytze is het niet geworden...
Maar je hebt gelijk, De Koningin is een man, 9/11 is in scène gezet en Cc is lelijk...
Oi!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ja, na deze analyse ben ik overtuigdKutredaktie
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 1e geloof ik niet, dat 2e is niet te bewijzen en dat 3e is jouw persoonlijke smaak
Was niet de bedoeling, gaan we nu rechtzetten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef beequeen het volgende:
Peter heeft zijn peuken en mag ze delen. Jammer.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef riames het volgende:
wist dat er commentaar zou komen maar ik weet t zeker ik denk ook dat jeroen helemaal geen crematie heeft gehad van vriend .peter zn moeder kon toevallig vriend nou geloof me die vriend bestaat niet hoor jeroen heeft gewoon boven geslapen en zn script bijgewerkt en pim zit mij te veel op de wc weten jullie nog dat er ineens gezegt moest worden als iemand naar de wc moest?dat was omdat marielin kon verstaan wat ze boven zeiden . ze dachten dat pim of jeroen op wc zaten gaat er n lichtje branden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |