Start een pollquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef mazaru het volgende:
Misschien gaat Danny om te pesten wel weer voor een paar honderd euro's aan credits stemmen. Ik wou dat die mij ook ging pesten met euro's op mijn rekening storten
als een ander op een slinkse manier het hele gebeuren naar de kloten wil helpen dan mag dat van mij ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk? Je hebt gelijk. Maar dat is het format waar voor gekozen is.
Maar het gaat me om het feit dat ze deze uitslag op een slinkse manier proberen te omzeilen.
Eergister al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Susi het volgende:
Ik heb overigens gemist dat het konijn er in kwam, wanneer was dat ?
Ik heb zo het flauwe idee dat hij er niet in gaat trappenquote:
Ok, weer wat geleerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ja, dat is m'n smilie tik.
^^ = zo'n japans manga oogjes smilie ding.
edit: dit idee: http://media.photobucket.(...)sper/anime_style.jpg
quote:Poll:
Danny sponsor Mazaru?
Ja, show her the money!
Zaad kan ze krijgen!
Nee, Danny is blut dankzij The Bunker
ik stem nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En dit is de mogelijke aanpassing in het "experimenteel" format waar nu voor is gekozen. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemenMay we have your votes, please !
Centerparks is verderopquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
9 dagen niet douchen... bah, smerig...
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
Goh, Peter vind het nu ineens niet erg dat iemand stiekem de douchegordijnen heeft weggehaald. Heulemaal niet errug dat 'ze' dat doen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
Goh, Peter vind het nu ineens niet erg dat iemand stiekem de douchegordijnen heeft weggehaald. Heulemaal niet errug dat 'ze' dat doen.
Dan had hij lef en ballen getoont en was hij consequent geweest over zijn mening... en dan had zijn gejank van gister tenminste nog enige betekenis!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.
Als ze terugkomt, wil ze gewoon meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik hoop wel dat als amber terugkomt ze eerst het contract gelezen heeft ! the stupid biatch
Ja, maar hij rookt niet ! .......la maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het is een egoïstische hypocriete lul tot op het bot! En als Peuter zijn zin niet krijgt gaat hij huilen... Gebeurt hetzelfde bij iemand anders, of als hij de hoofdrol heeft staat hij te lachen.
Misselijk ventje!
de vrouwen vinden het ontbreken van de douchegordijnen helemaal niksquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
hoe is er gereageerd op het ontbreken van de douchegordijnen?
en hoe vonden jullie het verslag van vanacht?
Principe is principe. Hij zei dat die nooit iets stiekems zou doen, ongeacht de consequenties.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.
Apart..quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef swarmahoer het volgende:
en hoe vonden jullie het verslag van vanacht?
Niet het idee dat dat volledig op de waarheid berustquote:Op woensdag 13 mei 2009 03:16 schreef Dottey het volgende:
peter wordt wakker en denkt dat jeroen tegen het bed aan het tikken is, de 2e hebben een woordenwisseling
peter ramt jeroen op zn bek de lichten gaan aan en bart en bram stormen naar beneden
ondertussen liggen eline en marilin bij elkaar in bed, en de dekens vallen er bijna af, ze zijn iets spannends aan het doen
we zitten in fase IIquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Een bevroren biefstuk geven.![]()
Tja het was Marielin he? Een bedorven stuk vlees geven ging ze ws net wat te ver, anders hadden ze dat gedaan.
Echt ik ga er alleen nog maar om lachen nu.
Doet 't ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Apart..
[..]
Niet het idee dat dat volledig op de waarheid berust
Ik ben het ook eens met Pimquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat Peuter een hypocriete lul is
eenschquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten gewoon zonder aankondiging in de bunker... geen cigaretten meer leveren...
Dus niet zeggen dat ze het een tijdje zonder moeten doen, maar ze gewoon in het ongewisse laten...
Dat gezeur om peuken!
Ben zelf een roker en kan me indenken dat het moeilijk is in die situatie. Maar constant dat gezeik van Marilyn om die peuken. Mag ook hopen dat Peter zijn pakje van de geheime opdracht neit mag delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten gewoon zonder aankondiging in de bunker... geen cigaretten meer leveren...
Dus niet zeggen dat ze het een tijdje zonder moeten doen, maar ze gewoon in het ongewisse laten...
Dat gezeur om peuken!
Ben zelf ook roker, maar idd.... Dit neemt ernstige vormen aan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ben zelf een roker en kan me indenken dat het moeilijk is in die situatie. Maar constant dat gezeik van Marilyn om die peuken. Mag ook hopen dat Peter zijn pakje van de geheime opdracht neit mag delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |