Start een pollquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef mazaru het volgende:
Misschien gaat Danny om te pesten wel weer voor een paar honderd euro's aan credits stemmen. Ik wou dat die mij ook ging pesten met euro's op mijn rekening storten
als een ander op een slinkse manier het hele gebeuren naar de kloten wil helpen dan mag dat van mij ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk? Je hebt gelijk. Maar dat is het format waar voor gekozen is.
Maar het gaat me om het feit dat ze deze uitslag op een slinkse manier proberen te omzeilen.
Eergister al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Susi het volgende:
Ik heb overigens gemist dat het konijn er in kwam, wanneer was dat ?
Ik heb zo het flauwe idee dat hij er niet in gaat trappenquote:
Ok, weer wat geleerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ja, dat is m'n smilie tik.
^^ = zo'n japans manga oogjes smilie ding.
edit: dit idee: http://media.photobucket.(...)sper/anime_style.jpg
quote:Poll:
Danny sponsor Mazaru?
Ja, show her the money!
Zaad kan ze krijgen!
Nee, Danny is blut dankzij The Bunker
ik stem nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En dit is de mogelijke aanpassing in het "experimenteel" format waar nu voor is gekozen. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemenMay we have your votes, please !
Centerparks is verderopquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
9 dagen niet douchen... bah, smerig...
ja, hij had hem kunnen laten hangen, maar dan was er een sanctie voor de hele groep geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
Goh, Peter vind het nu ineens niet erg dat iemand stiekem de douchegordijnen heeft weggehaald. Heulemaal niet errug dat 'ze' dat doen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
Goh, Peter vind het nu ineens niet erg dat iemand stiekem de douchegordijnen heeft weggehaald. Heulemaal niet errug dat 'ze' dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |