Owhja, we hebben ook een sectie The Truth is in Here...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef riames het volgende:
he he ben eindelijk op t forum .heb niet zo veel verstand van pc haha.ik wil graag kwijt dat ik niet begrijp dat niemand hier door heeft van yt spelletje wat met ons gespeelt wordt ik zal duidelijk zijn ...ik weet zeker dat jeroen eline en pim bij de bovenboel horen dus toneel spelen en dat marielin en pim de ECHTEspelers zijn hoop dat jullie ns tussen de regeltjes lezen misschien dat jullie ook met andere ogen gaan kijken ik denk dat ik commentaar zal krijgen van jullie maar dat kan ik hebben
Maar vertel eens hoe jij aan deze opzienbarende info komt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef riames het volgende:
blij toe hondjes dat je t meeneemt want echt we worden weeeeeer besodemietert net als de kooi maar dan anders
Dus Pim is een gespleten persoonlijkheid?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef riames het volgende:
he he ben eindelijk op t forum .heb niet zo veel verstand van pc haha.ik wil graag kwijt dat ik niet begrijp dat niemand hier door heeft van yt spelletje wat met ons gespeelt wordt ik zal duidelijk zijn ...ik weet zeker dat jeroen eline en pim bij de bovenboel horen dus toneel spelen en dat marielin en pim de ECHTEspelers zijn hoop dat jullie ns tussen de regeltjes lezen misschien dat jullie ook met andere ogen gaan kijken ik denk dat ik commentaar zal krijgen van jullie maar dat kan ik hebben
Ja, daar zitten we dan, en hoe nu verder, ik heb het gevoel dat de bodem zojuist onder me vandaan is geslagenquote:
even mijn alu hoedje opzetten hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus Pim is een gespleten persoonlijkheid?
Heb je met Renate gesproken over d'r conspiracy theories?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef riames het volgende:
copycat ik begrijp je vraag maar ik kan t moeilijk uitleggen ik kijk en luister erg goed en zie lichaamstaal ik weet t zeker van jeroen en eline maar pim twijfel ik nog n beetje maar pim loopt achter jeroen en eline aan vandaar dat ik dat pim ook bij de kliek van boven hoort vandaar
Peter is de echte Chef, ik zag het al aan de manier waarop ie de aardappels in de pan deed. Dat van dat konijn is gewoon een afleidingstaktiekquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:11 schreef BobbyRond het volgende:
Peter is de enige echte... Het is een soort Truman show?
Daar zit ik dus al naar 2 weken naar te kijken. Wie is de mol-chef XXLquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Peter is de echte Chef, ik zag het al aan de manier waarop ie de aardappels in de pan deed. Dat van dat konijn is gewoon een afleidingstaktiek
Okee, ja, na deze analyse ben ik overtuigdquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef riames het volgende:
copycat ik begrijp je vraag maar ik kan t moeilijk uitleggen ik kijk en luister erg goed en zie lichaamstaal ik weet t zeker van jeroen en eline maar pim twijfel ik nog n beetje maar pim loopt achter jeroen en eline aan vandaar dat ik dat pim ook bij de kliek van boven hoort vandaar
Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
Dat 1e geloof ik niet, dat 2e is niet te bewijzen en dat 3e is jouw persoonlijke smaakquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef BobbyRond het volgende:
Maar je hebt gelijk, De Koningin is een man, 9/11 is in scène gezet en Cc is lelijk...
Ik vind Marielin een bikkel tijdens de opdrachten maar voor de rest.....wat een zeikwijf zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef D. het volgende:
Marielin vindt d'r biefstukje niet groot genoeg
en Osama bestaat nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heb je met Renate gesproken over d'r conspiracy theories?
Bij mijn screening waren Pim, Eline en een Sytze er. Sytze is het niet geworden...
Maar je hebt gelijk, De Koningin is een man, 9/11 is in scène gezet en Cc is lelijk...
Oi!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ja, na deze analyse ben ik overtuigdKutredaktie
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat 1e geloof ik niet, dat 2e is niet te bewijzen en dat 3e is jouw persoonlijke smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |