abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 14:09:09 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68904058
Korte samenvatting van de jongste blunder:
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef Danny het volgende:
Jeroen krijgt de opdracht binnen 24 uur 10 items van medebewoners te verstoppen. Dat lukt, maar vervolgens krijgen de deelnemers hun spullen niet terug. De na veel zware opdrachten erg vermoeide Marielin kan het er niet echt meer bij hebben en doet haar beklag. Hierdoor krijgt ze enorm veel negatieve stemmen en meningen. De regie weigert vooralsnog echter de spullen van de geslaagde opdracht terug te geven, waardoor Marielin op oneerlijke wijze benadeeld wordt.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien was ze wel geflipt als ze haar spullen eerder had teruggevonden dat ze ze niet op tijd had voor haar nacht buiten.
Kortom: je weet niet wat wat triggert en naar wat ik begreep, zat Marielin gisteren sowieso al in een negatieve spiraal. Kijk ik dan weer even naar mezelf weet ik dat ik in zo'n mindset alles aangrijp om eens flink van leer te trekken tegen alles en iedereen in deze kutwereld .
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef Danny het volgende:

[..]

Misschien wel. En misschien komen er morgen buitenaardse wezentjes om ons te vertellen wie Kennedy vermoordde en waar Elvis momenteel woont.
Met misschien kunnen we helemaal niks natuurlijk.
Ik ga dan ook uit van de dingen die ZEKER zijn.

De spullen zijn verstopt en hadden enkele uren voordat Marielin pissig werd dat ze haar spullen nog niet terug had al terug moeten zijn. Had ze die spullen al wel, zoals het hoort, terug gehad had ze DIE uitval nooit gehad en hadden de negatieve beeldvormingen die op basis van DIE uitval zijn ontstaan nooit plaatsgehad.
Jij zegt dat ze misschien wel een andere uitval had gehad. Dat kan. Evengoed had ze die helemaal NIET gehad. Dat zullen we nooit weten omdat door de spullen niet terug te geven zoals het hoort er een uitval getriggerd is. En dat kun je simpelweg niet ontkennen.
[..]

Dat zal, maar dat blijft speculeren en ik blijf liever bij de feiten en dat is dat Marielin wordt afgerekend op een frustratie/woedeuitval die direct veroorzaakt werd door een fout van de redactie.

Als ik jou sla en jij slaat terug kan ik wel gaan roepen dat je als ik je niet geslagen had je MISSCHIEN wel iemand anders zou hebben geslagen, maar dat slaat natuurlijk net zo min ergens op als jouw misschien-had-ze-anders-wel dit of dat verhaal.
vorige delen
De redactionele blunders
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 11 mei 2009 @ 14:12:07 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68904187
Aah kijk, ik zie dat het weer tijd is voor.. SPECULATIE MILJONAIRS!!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 14:15:21 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68904328
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef Maanvis het volgende:
Aah kijk, ik zie dat het weer tijd is voor.. SPECULATIE MILJONAIRS!!
Je beweert dat ik ergens speculeer?
Waar? Want als dat zo is heb ik me niet goed uitgedrukt
pi_68904554
Wat heerlijk weer die discussie hier over die pannenkoeken.
Dit gedoe was toch héél simpel op te lossen om die knullen even in de isoleercel te zetten tijdens het pannekoeken bakken en daarna te laten proeven van beide pannenkoeken zonder dat ze wisten van wie ze waren, dan een cijfer laten geven...... klaar......

zo doen ze dan toch meestal bij smaaktesten dan hoor je pas later welk merk je het hoogste cijfer hebt gegeven, in dit geval hadden ze pas nádat ze een cijfer hadden gegeven gehoord wie de pannenkoek
had gebakken.... heb je geen geleuter over voortrekken ook.

tjongejonge is dat nou zo moeilijk te bedenken?
  maandag 11 mei 2009 @ 14:24:40 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68904703
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef Danny het volgende:

[..]

Je beweert dat ik ergens speculeer?
Waar? Want als dat zo is heb ik me niet goed uitgedrukt
Er wordt volop gespeculeerd, en nee niet door jou .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 14:25:26 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68904726
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:21 schreef FANN het volgende:
Wat heerlijk weer die discussie hier over die pannenkoeken.
Dit gedoe was toch héél simpel op te lossen om die knullen even in de isoleercel te zetten tijdens het pannekoeken bakken en daarna te laten proeven van beide pannenkoeken zonder dat ze wisten van wie ze waren, dan een cijfer laten geven...... klaar......

zo doen ze dan toch meestal bij smaaktesten dan hoor je pas later welk merk je het hoogste cijfer hebt gegeven, in dit geval hadden ze pas nádat ze een cijfer hadden gegeven gehoord wie de pannenkoek
had gebakken.... heb je geen geleuter over voortrekken ook.

tjongejonge is dat nou zo moeilijk te bedenken?
Je hebt het niet over de stellingen in de OP neem ik aan? Aangezien daarin met geen woord over pannenkoeken wordt gerept?
pi_68904859
De discussie in de op is nu echter alleen een discussie over een mening. De één vindt het een blunder, de ander niet.

tevens tvp.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 14:30:23 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68904935
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Spooky4u het volgende:
De discussie in de op is nu echter alleen een discussie over een mening. De één vindt het een blunder, de ander niet.
Als het geen blunder was was het dus opzet?
pi_68904937
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef Danny het volgende:

[..]

Je hebt het niet over de stellingen in de OP neem ik aan? Aangezien daarin met geen woord over pannenkoeken wordt gerept?
ow nee zal wel niet zat net een hele discussie te lezen over wél of niet voortrekken en daar kwam
ook dat pannenkoeken bakken in voor.

TT zou best veranderd kunnen worden in De blunders van de Pannenkoeken van de redactie,
want af en toe zijn het wel een stelletje pannenkoeken bijelkaar....

maar eh..... ik volg het allemaal van de zijlijn en zulke dingen vallen mij dan op.....

dawast eigenlijk.....
pi_68905020
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:30 schreef Danny het volgende:

[..]

als het geen opzet is is het een blunder?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_68905110
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

als het geen opzet is is het een blunder?
pi_68905128
quote:

[..]

maandag 11 mei 2009 @ 14:36:20 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68905166
quote:

Het was neither. Gevalletje dat had beter gekund. Imo dan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68905474
terugvindpannenkoek
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 14:46:30 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68905519
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:

Het was neither. Gevalletje dat had beter gekund. Imo dan.
Dat was het tot er iemand benadeeld werd. Op dat moment werd het een blunder.
Het was een vergissing. Bart vertelde dat de redactie wilde zien of Jeroen de spullen uit zichzelf zou teruggeven. Dat maakt het een bewuste vergissing.
Dat het nadat marielin pissig werd alsnog een paar uur duurde voordat ze te horen kregen dat ze even de kist open moesten maken maakt het een blunder. Of opzet. Maar zoals gezegd ga ik niet uit van opzet en dan is het imo dus gewoon een blunder.
  maandag 11 mei 2009 @ 14:46:53 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68905530
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef Danny het volgende:
Het was een vergissing. Bart vertelde dat de redactie wilde zien of Jeroen de spullen uit zichzelf zou teruggeven. Dat maakt het een bewuste vergissing.
Dat het nadat marielin pissig werd alsnog een paar uur duurde voordat ze te horen kregen dat ze even de kist open moesten maken maakt het een blunder.
In jouw optiek. Niet in de mijne.

En nu hou ik erover op .
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 14:48:00 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68905577
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:

In jouw optiek. Niet in de mijne.
tot je in Marielin's schoenen had gestaan
(maar nu ga je vast zeggen dat je er dan hetzelfde over had gedacht )
pi_68905602
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef Danny het volgende:

[..]

Het was een vergissing. Bart vertelde dat de redactie wilde zien of Jeroen de spullen uit zichzelf zou teruggeven. Dat maakt het een bewuste vergissingkeuze.
Dat het nadat marielin pissig werd alsnog een paar uur duurde voordat ze te horen kregen dat ze even de kist open moesten maken maakt het een blunder.
Vanaf dat moment is het gewoon kijken wat er gaat komen. Geen blunder dus. De spullen waren op dat moment ook niet per direct nodig, alleen Marielin maakt er weer een drama van. Ongeacht dat ze veel voor der kiezen heeft gehad wil niet zeggen dat zo moet drammen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 11 mei 2009 @ 14:50:24 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68905660
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef Danny het volgende:
tot je in Marielin's schoenen had gestaan
(maar nu ga je vast zeggen dat je er dan hetzelfde over had gedacht )
Nee hoor. Ik was waarschijnlijk al eerder en harder uit mijn slof geschoten. Nog een reden om niet in zo'n programma waarin het draait om 'ontbering' te gaan zitten.
pi_68905725
Ik blijf er bij dat ze onvoldoende nadenken over één opdracht en het afronden ervan en al helemaal onvoldoende over de volgorde van - en opdrachten die door elkaar heen lopen.

Ook hebben ze niet geheel in beeld wie nu precies wat gedaan heeft en de impact die één en ander heeft.

Als laatste; ik vind dat er onvoldoende balans in beloningen en straffen zit voor dat wat ze moeten doen of laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 11-05-2009 15:01:40 ]
  maandag 11 mei 2009 @ 14:57:37 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68905891
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik was waarschijnlijk al eerder en harder uit mijn slof geschoten. Nog een reden om niet in zo'n programma waarin het draait om 'ontbering' te gaan zitten.
Maar zo ben jij toch helemaal niet? .
uw image in mijn hoofd, wat doet u?
Een gedicht over Maanvis
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 14:58:48 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68905919
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

het gaat er niet om of je uit je slof was geschoten, maar of je vanuit haar oogpunt dit had gezien als blunder van de redactie.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vanaf dat moment is het gewoon kijken wat er gaat komen. Geen blunder dus. De spullen waren op dat moment ook niet per direct nodig, alleen Marielin maakt er weer een drama van. Ongeacht dat ze veel voor der kiezen heeft gehad wil niet zeggen dat zo moet drammen.
en als je favoriete bewoner in dezelfde situatie had gezeten? Hoe had je er dan over gedacht?
  maandag 11 mei 2009 @ 14:58:54 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68905920
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf er bij dat ze onvoldoende nadenken over één opdracht en het afronden ervan en al helemaal onvoldoende over de volgorde van - en opdrachten die door elkaar heen lopen.

Ook hebben ze niet geheel in beeld wie nu precies wat gedaan heeft en de impact die één en ander heeft.

Als laatste; ik vind dat er onvoldoende balans in beloningen en straffen voor dat wat ze moeten doen of laten.
Helemaal mee eensch. Vandaar ook mijn voorstel om het allemaal wat transparanter te maken...
Een gedicht over Maanvis
pi_68905988
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Helemaal mee eensch. Vandaar ook mijn voorstel om het allemaal wat transparanter te maken...
Dat is zo'n lang verhaal, vat dat eens wat samen daar
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 15:02:06 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68906016
ook de huidige muziek is trouwens wel een voorbeeld van hoe de redactie toch invloed kan uitoefenen.

Ze vragen in een poll wat we willen. Er wordt gekozen voor muziek en dus krijgen ze irritante jazzmuziek. Tien tegen één dat daar in een poll never no way nooit voor gekozen zou zijn.
Wie er op muziek heeft gestemd heeft dat imo gedaan om ze te helpen wakker te blijven. Niet om ze gek te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')