goedemorgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 05:50 schreef Dottey het volgende:
Peter viel net bijna uit bed. zag je dat dan...?
ja idd.. naar beneden scrollen dan staan daar onderaan alle cossenquote:Op woensdag 13 mei 2009 06:04 schreef peeet1 het volgende:
[..]
goedemorgen
kan het vorige topic niet vinden kan iemand even een linkje plaatsen
eejquote:
Ik heb dan geen Dottey avatar en ik heet ook geen Dotfan, maar je weet dat ik je no. 1 fan ben he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 06:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
eejidd
trouwens goede morgen allemaal!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb dan geen Dottey avatar en ik heet ook geen Dotfan, maar je weet dat ik je no. 1 fan ben he?
"Háár laptop" en "Huub hier"quote:
ja het is nog stilletjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Háár laptop" en "Huub hier"![]()
All quiet in the bunker by the way....
+1.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
leuk en goed verslag dottey van de hele nacht
Caps ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:16 schreef Dottey het volgende:
peter wordt wakker en denkt dat jeroen tegen het bed aan het tikken is, de 2e hebben een woordenwisseling
peter ramt jeroen op zn bek de lichten gaan aan en bart en bram stormen naar beneden
ondertussen liggen eline en marilin bij elkaar in bed, en de dekens vallen er bijna af, ze zijn iets spannends aan het doen
Bij mij is het hen wel opgevallenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef Dottey het volgende:
8.17 Het douchegordijn mist natuurlijk en het badkamerlicht stond nog uit. De bewoners is het nog niet opgevallen.
en gelijk aktief!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:19 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze zijn in 5 minuten tijd eruit en aangekleed
Jouw streams lopen echt achter hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:24 schreef Dottey het volgende:
8.20 Jeroen begint met ochtendgymnastiek op de hometrainer. Jeroen veegt de kruidsporen van vanacht bij elkaar.
8.22 Marielin valt op dat de douchegordijnen missen en verdenkt de regie van het weghalen. Eline wordt ingelicht door Marielin.
Zij en Peter hebben het er in het kort over wie er verantwoordelijk voor kan zijn.
"Misschien wordt het wel als persoonlijke items gezien?" wordt er ingegeven.
streamverslagen lezen van dotteyquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:28 schreef D. het volgende:
Teruglezen is wel erg veel werk
Is er behalve de soap in de COS nog iets in de bunker gebeurt vannacht?
Behalve dus het gordijn dat weg is, want dat was me inmiddels duidelijk
nou echt niet iedere nachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
je mag blijven dottey en dan elke nacht zo een verslaggie
dank uquote:
Ik zal er straks ff naar op zoek gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:34 schreef Dottey het volgende:
ja streamverslagje lezen is toppie!!!
ik heb geen visueel iets gedaan.. maar wel verslag getikt.
goeiemorgen . streamverslagen van dottey van vanacht lezen en je bent helemaal op de hoogtequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:45 schreef Jimbo het volgende:
heb ik nog wat gemist sinds 12u? Oh en goedemorgen trouwens !
zouden nou eindelijk je uien binnen komen met het noodrantsoen??quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Kaat38 het volgende:
Nou, daar zit je dan haha, geen stroom, geen warm water, broodje banaan en niks te doen.
Ik weet wel iets waar ze het warm mee kunnen houden!
24 uur skippieballen!
Steek hij nu al zijn tweede peuk op? Echt slim is ie nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:11 schreef Tessio het volgende:
Peter is al weer begonnen met ijsberen.............Charlie
Peter en slim gaan ook niet samen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Steek hij nu al zijn tweede peuk op? Echt slim is ie niet
Hoi Toverheks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen allemaal en klasse het verslag van vanacht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:47 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
goeiemorgen . streamverslagen van dottey van vanacht lezen en je bent helemaal op de hoogte
Goed gedaan Dottey.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
dank uzal over een paar uur weer actief zijn
thanx dottey voor de verslagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
dank uzal over een paar uur weer actief zijn
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef Kaat38 het volgende:
Nou, daar zit je dan haha, geen stroom, geen warm water, broodje banaan en niks te doen.
Ik weet wel iets waar ze het warm mee kunnen houden!
24 uur skippieballen!
mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef seka het volgende:
Cry Baby Peter zal nu wel dagelijks een gesprekje met de psyc nodig hebben. Jeroen heeft hem steeds op de kast en de regie komt met opdracht op opdracht. Dat trekt hij niet lang meer.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Zijn ze al omgekomen van de honger en de dorst? Naakt?
Vind dat het wel tijd wordt ja!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:12 schreef blomst het volgende:
[..]
zouden nou eindelijk je uien binnen komen met het noodrantsoen??
Skippyballen en uien zijn gaaf!quote:
Peter is niet slim en dit gaat het ook niet worden, ze denken gewoon dat de regie het heeft weggehaald.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Peter nu slim is dan gaat hij Jeroen beschuldigen van het verwijderen van douchegordijnen. Jeroen staat bekend als "geheim agent" en iedereen gaat het geloven.
mooi voor ons, kunnen we meer cappenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Tessio het volgende:
[..]
Peter is niet slim en dit gaat het ook niet worden, ze denken gewoon dat de regie het heeft weggehaald.
Jeroen is gaaf!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:42 schreef Tessio het volgende:
Peter denkt dat hij grappig is, maar het deert Jeroen totaal niet.
Heeft hij allang gedaan, het boeit niemand ietsquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Peter nu slim is dan gaat hij Jeroen beschuldigen van het verwijderen van douchegordijnen. Jeroen staat bekend als "geheim agent" en iedereen gaat het geloven.
Hebben \e het al over gehad, Marielin en Peter, dat het ws een missie van Jeroen zou zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft hij allang gedaan, het boeit niemand iets
Ja, maar er zijn er die hem weer naar beneden stemmen, waaronder ik zelfquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
damn, jeroen nog flink eronder
dacht dat ieman gister like 800 stemmen erin had gepropt om hem ook weer omhoog te halen ?
Nee, 100 geloof ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
dacht dat ieman gister like 800 stemmen erin had gepropt om hem ook weer omhoog te halen ?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er die hem weer naar beneden stemmen, waaronder ik zelf
Hoort bij de harde aanpak.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Heeft Bart een beetje een ochtendhumeur?
Ja, balen he! Ik vind het toch de gangmaker maar ja, enige wat we kunnen is hem omhoog krikken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er die hem weer naar beneden stemmen, waaronder ik zelf
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Heeft Bart een beetje een ochtendhumeur?
Het lijkt er idd op dat ze met zijn allen zitten te wachten tot ze door ons allen weer eens geëntertaind gaan wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ze vervelen zich scheef, tijd voor een opdracht!Aktie!
Morgenavond ben ik er weerquote:
Harde aanpak kan heus wel op een normale toon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Harde aanpak. Geen gezellig geneuzel meer, maar je plaats kennen. In The Bunker.
Zo komt het beter aan en snappen die Overlevers ook dat het menens is. Ik vind het perfect in het plaatje passen wat ik van The bunker heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef blomst het volgende:
Harde aanpak kan heus wel op een normale toon.
Ik vind het ook prima hoor,vond ze steeds veel te soft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo komt het beter aan en snappen die Overlevers ook dat het menens is. Ik vind het perfect in het plaatje passen wat ik van The bunker heb.
Jups, maar ik bedacht mij vannacht, net voor het slapen gaan, dat het tandje harder wel aardig zou zijn als het zou vallen na iedere exit. De laatsten krijgen het het zwaarst?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo komt het beter aan en snappen die Overlevers ook dat het menens is. Ik vind het perfect in het plaatje passen wat ik van The bunker heb.
Nee maar ze doet wel leuk kleuterwerkjes makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:04 schreef beequeen het volgende:
Marielin wil wel oefeningen doen, de rest niet echt. Vooral Elientje niet, die mist wrs haar mascaraatje, beertje, lipglossje en haarborsteltje. Ze vorkt niet eens.![]()
[ afbeelding ]
ik weiger dat te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, balen he! Ik vind het toch de gangmaker maar ja, enige wat we kunnen is hem omhoog krikken!
Vind het niet leuk.
4\quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef tonja het volgende:
Heeft Peter Jeroen echt op zijn bek geslagen? En zo ja, heeft dat nog gevolgen?
Kraanvogels?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef rooie3 het volgende:
Nee maar ze doet wel leuk kleuterwerkjes maken![]()
![]()
nee dat was een grapje van een streamer geloof ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:03 schreef tonja het volgende:
Heeft Peter Jeroen echt op zijn bek geslagen? En zo ja, heeft dat nog gevolgen?
laat die maar weg! die zijn echt niet meer serieus te nemen...quote:
quote:
Kan zeggen wat je wilt van Eline maar ik vond haar een bikkel bij de opdracht wakker blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:04 schreef beequeen het volgende:
Marielin wil wel oefeningen doen, de rest niet echt. Vooral Elientje niet, die mist wrs haar mascaraatje, beertje, lipglossje en haarborsteltje. Ze vorkt niet eens.![]()
[ afbeelding ]
en kaneel vretenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wilt van Eline maar ik vond haar een bikkel bij de opdracht wakker blijven.
Dat gebeurt alleen als er niet weer een opdracht binnenkomt. Dan is het meteen weer ieder voor zich.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen maar twee dingen doen, allemáál op Stand-by..( staken dus..) of een eindelijk een écht team worden
Klopt, maar toen had ze nog de beschikking over haar spulletjes. En de een kan er beter tegen dan de ander.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Kaat38 het volgende:
Kan zeggen wat je wilt van Eline maar ik vond haar een bikkel bij de opdracht wakker blijven.
Vertel dan eens waar Eline het moeilijker mee had dan de anderen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar toen had ze nog de beschikking over haar spulletjes. En de een kan er beter tegen dan de ander.
Kijk maar naar Peter, die stortte gistermorgen volledig in.
Marielin stelde dat ook voor, maar niemand heeft zin. Watjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef fadingleo het volgende:
en over de kou klagen ................ ipv gaan fietsen of opdrukken ----------> lichaamsbeweging !
Bah, daar ga je van zweten en je wordt moe .................... en daar krijg je het warm van !
Wat is er dan mis meequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef snetje het volgende:
[..]
laat die maar weg! die zijn echt niet meer serieus te nemen...![]()
en van dat zweten word je weer kouder, je kunt geen droog shirt aan doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef fadingleo het volgende:
en over de kou klagen ................ ipv gaan fietsen of opdrukken ----------> lichaamsbeweging !
Bah, daar ga je van zweten en je wordt moe .................... en daar krijg je het warm van !
Ik zeg toch niet dat ze het moeilijker heeft dan de rest? Ik zeg dat ze nogal in het voordeel was t.o.v. bijvoorbeeld Marielin. Die heeft behoorlijke lastige opdrachten gedaan en weinig beloning gekregen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:20 schreef blomst het volgende:
Vertel dan eens waar Eline het moeilijker mee had dan de anderen.
Ze was wel de eerste die zei, we hebben ons zelf opgegeven en ik zie wel wat er komt.
Marilien had die nacht ervoor ook nog buiten geslapen en 1 keer in de isoleercel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze het moeilijker heeft dan de rest? Ik zeg dat ze nogal in het voordeel was t.o.v. bijvoorbeeld Marielin. Die heeft behoorlijke lastige opdrachten gedaan en weinig beloning gekregen.
ja, dat ze opeens bij verlies iemand buiten laat slapen is |Eline niet aan te rekenen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Marilien had die nacht ervoor ook nog buiten geslapen en 1 keer in de isoleercel.
dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef Jimbo het volgende:
ik had even een klant, wat voor briefje kregen ze binnen ?
Dat zeggen we toch ook niet,maar Marilien had het gewoon veel zwaarder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat ze opeens bij verlies iemand buiten laat slapen is |Eline niet aan te rekenen.
Dat reken ik Eline ook niet aan maar de redactie. Ik neem aan dat die verschillen tussen opdracht en beloning nu tot het verleden behoren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef blomst het volgende:
ja, dat ze opeens bij verlies iemand buiten laat slapen is |Eline niet aan te rekenen.
ja dat is te hopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat reken ik Eline ook niet aan maar de redactie. Ik neem aan dat die verschillen tussen opdracht en beloning nu tot het verleden behoren.
Jij bent echt de enige die er zo over denkt hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen en uien zijn gaaf!
Buiten dat: Skippyballen houd je warm! Dus nog een best lieve opdracht!
Ja! Ik had geen skippybal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die er zo over denkt hoor.
Jeugdtrauma?
Dat is zeker om bij iemand alle min-credits weg te halen bij de eliminatie ........quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:
Wat is een bunker wildcard?
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
Carte Blanche voor de Bunker. Je geeft een vrijbrief om ze naar eigen inzicht iets te laten doen (denk ik)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
susiquote:
vast een open eliminatiequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
Ik vrees dat ik wel Jeroentje trekjes heb, te eerlijk ofwel: kan weleens hard aankomen en dat moet je dan nuanceren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou Peter, hak z'n kop er af. Inderdaad, hij heeft het zelf al door, hij zegt altjid "Ik ben heel eerlijk"
Goede morgen FOK!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef snetje het volgende:
ik ben benieuwd hoe Peter zijn gewonnen item (wat vast sigaretten zullen zijn) gaat krijgen en hoe Marilien er op gaat reageren
Dat is inderdaad voor velerlei uitleg vatbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
als die niet komt rest idd alleen een stem op 'nee'. maar huub zal hier vast zo op gaan reageren. dat heeft hij eerder toegezegdquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor velerlei uitleg vatbaar.
Komt er iemand van de wachtlijst (?) The Bunker in? Krijgt een van de Overlevers een wildcard om een eliminatie teniet te doen? Of om een dag te debunkeren?
Of heeft die wildcard iets te maken met het konijn en een ansichtkaart?
Meer uitleg over die wildcard is wel handig.
klikquote:
Peter is geen partij voor Jeroen. Peter trekt zijn muil niet open terwijl Jeroen gewoon een goed gesprek wil over sociaal gedrag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou Peter, hak z'n kop er af. Inderdaad, hij heeft het zelf al door, hij zegt altjid "Ik ben heel eerlijk"
Simpel, dan stem ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie kan daar nu nog geen uitsluitsel over geven. Dat bepalen ze namelijk pas als de poll gesloten is.
Ik val niemand lastig, gewoon een beetje humor in de tent moet kunnen en als je daar niet tegen kan: eet een ui.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
klik
ff bieden en de boel afhandelen en ons er niet meer mee lastig vallen
ik stem dan uit voorzorg op 'nee'. dan kan er ook niets door je strot geduwd worden met het 'de streamer heeft beslist' argument.quote:
Jeroen is, vergeleken bij de rest., veel doortrapter en slimmer. Die anderen zijn geen partij voor hem en dat blokkeert die anderen volgens mij ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is geen partij voor Jeroen. Peter trekt zijn muil niet open terwijl Jeroen gewoon een goed gesprek wil over sociaal gedrag.
ja, ik wil ze ook zien verplaatsen op een skippybal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig, gewoon een beetje humor in de tent moet kunnen en als je daar niet tegen kan: eet een ui.
Dat kan natuurlijk ook, maar ik ben het met Nmns eens. Er is tč vaak onduidelijkheid omtrent de polls.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
ik stem dan uit voorzorg op 'nee'. dan kan er ook niets door je strot geduwd worden met het 'de streamer heeft beslist' argument.
Zo werkt het toch al 'n tijdje. Een of andere vage poll, 10 stemmen JA en 9 stemmen NEE. Vervolgens doet de redactie waar ze zin in hebben, en roepen achteraf "Jullie hebben toch gestemd", het is transparant.quote:
gewoon een title="dit is de uitleg van de poll" toevoegen aan de opties of de titel van de poll. Daar hoeft niet heel veel voor veranderd te worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:48 schreef Jimbo het volgende:
bij TBO 2 moeten ze maar een een mouseover maken bij de opties met een uitleg !
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig, gewoon een beetje humor in de tent moet kunnen en als je daar niet tegen kan: eet een ui.
Eline is sowieso een bikkel. Ze slaat zich overal doorheen en is een stuk sterker dan de meeste daar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vind ik ook, beetje leven in de brouwerij en hilarische beelden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ik wil ze ook zien verplaatsen op een skippybal.
Dan draaien ze achteraf toch de vraagstelling gewoon om. Dan heb je dus gewoon VOOR gestemd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stem dan uit voorzorg op 'nee'. dan kan er ook niets door je strot geduwd worden met het 'de streamer heeft beslist' argument.
Dat zegt dan meer over de rest. Een beetje sociale priet praat is er gewoon niet bij, terwijl hij dat juist probeert te triggeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen is, vergeleken bij de rest., veel doortrapter en slimmer. Die anderen zijn geen partij voor hem en dat blokkeert die anderen volgens mij ook.
Mee eens! Ik vind haar en Jeroen de sterkste spelers en ik genoot hoe ze door die niet slaapaktie zich zette, ze bleef aktief, is nuchter en heeft humor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline is sowieso een bikkel. Ze slaat zich overal doorheen en is een stuk sterker dan de meeste daar.
Ze is op alle fronten een toppertje!!!!
Als er nu gewoon even in deze newsfeed wat duidelijkheid wordt verschaft over wat de polls precies inhouden, ben je er ook al.quote:Woensdag 13-05-2009 10:36 uur
Nieuwe polls
De streamer was duidelijk, de gordijnen moesten weg. 81% was het hiermee eens.
Nieuwe polls staan inmiddels op de homepage. Ze zijn wederom zeer interessant, een poll wat betreft een wildcard, en een nieuwe secret mission.
Breng nu je stem uit en heb invloed op de overlevers.
You control the game!
Ik eet regelmatig een uiquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
de anderen denken door nog 10 a 11 dagen lekker rustig te blijven zitten en hier en daar wat hangen en klagen een pot van 10.000 binnen te slepen... lekker makkelijk dus ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jeroen is, vergeleken bij de rest., veel doortrapter en slimmer. Die anderen zijn geen partij voor hem en dat blokkeert die anderen volgens mij ook.
idd maar t zou t wel verdomd makkelijk voor ons makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
gewoon een title="dit is de uitleg van de poll" toevoegen aan de opties of de titel van de poll. Daar hoeft niet heel veel voor veranderd te worden.
iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Disana het volgende:
Noodrantsoen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, normale porties
ģJa, vanaf morgen
31 Votes
ģNee, normale porties
22 Votes
Ik ben een watje... goedemorgen
diep in hem jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef beequeen het volgende:
Als ik Peter zo hoor is hij behoorlijk vaak in aanraking geweest met de sterke arm.
Ik denk dat ze het zwaar genoeg hebben hoor, het is al met al toch redelijk spartaans vind ik. Voor die 12 procent kans (in aanvang) op 10.000 zou ik er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef snetje het volgende:
[..]
de anderen denken door nog 10 a 11 dagen lekker rustig te blijven zitten en hier en daar wat hangen en klagen een pot van 10.000 binnen te slepen... lekker makkelijk dus ...
Staat die poll er nog, Ze hebben al te horen gekregen dat ze op noodrantsoen staan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Disana het volgende:
Noodrantsoen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, normale porties
ģJa, vanaf morgen
31 Votes
ģNee, normale porties
22 Votes
Ik ben een watje... goedemorgen
hij heeft niet voor niets een strafblad en nog een voorwaardelijke straf te gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef beequeen het volgende:
Als ik Peter zo hoor is hij behoorlijk vaak in aanraking geweest met de sterke arm.
Meen je niet... dan heb ik dus voor niets gestemd? Lekker is dat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Staat die poll er nog, Ze hebben al te horen gekregen dat ze op noodrantsoen staan.
wat had peuter gedaan dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
[..]
hij heeft niet voor niets een strafblad en nog een voorwaardelijke straf te gaan.
Peter weet niet wat blu-ray is?
dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
[..]
hij heeft niet voor niets een strafblad en nog een voorwaardelijke straf te gaan.
Peter weet niet wat blu-ray is?
ik heb de redactie al gemaild om uitleg. we houden hoop.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan draaien ze achteraf toch de vraagstelling gewoon om. Dan heb je dus gewoon VOOR gestemd.
quote:Wat is een bunker wildcard?
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
wat is een plaatsbewijs?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Een bunker wildcard is het volgende. Een wildcard is een plaatsbewijs voor The Bunker voor iemand die er uit is gestemt. Mochten jullie dit een leuk idee vinden kan men hier voor kiezen. Wanneer dit doorgaat zal in een later stadium een poll komen over wie deze felbegeerde wildcard dan moet ontvangen.
of het moet een poll voor morgen zijn. Ze zouden er een datum bij moeten zetten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je niet... dan heb ik dus voor niets gestemd? Lekker is dat.
jeroen gaat eruit en er weer inquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is een plaatsbewijs?
en houdt dat in dat plus of minstemmen dus compleet zinloos is geworden?
ik ga er van uit dat het een gewoon een joker is die je kunt inzetten ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er nu gewoon even in deze newsfeed wat duidelijkheid wordt verschaft over wat de polls precies inhouden, ben je er ook al.
Ik vind het een goed idee als degene die terug in de bunker gaat geen kans meer op het prijzengeld maakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Een bunker wildcard is het volgende. Een wildcard is een plaatsbewijs voor The Bunker voor iemand die er uit is gestemt. Mochten jullie dit een leuk idee vinden kan men hier voor kiezen. Wanneer dit doorgaat zal in een later stadium een poll komen over wie deze felbegeerde wildcard dan moet ontvangen.
Jawel hoor..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Voeg die info dan even aan die newsfeed toe, dat stemt beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
FYI:
Het is zeker een goede zaak dat je gemaild hebt. Het bevreemd me echter, dat de redactie zich na zoveel dagen TBO nog steeds in vaagheden blijft hullen. Gezien de ruime ervaring van de redactie zou je toch verwachten dat ze zo transparant zijn, dat ze zich richten op eerder ontvangen kommentaar. Dat is de reden, dat mij de hoop in de schoenen is gezakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb de redactie al gemaild om uitleg. we houden hoop.
ik hoop van wel hoor. hij is niet mijn keuze om eruit te stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef Jimbo het volgende:
jeroen denkt dat ie erin blijft
danny hoopt van niet
Die won ze glansrijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die heb ik gemist maar dat ging haar ook goed af?
en doe het dan zonder omwegen en zeg gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voeg die info dan even aan die newsfeed toe, dat stemt beter.
TY.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
ik denk dat het om jeroen gaat natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
TY.
Die vervolgpoll heeft dus geen zin. Amber en Renate willen niet meer terug, dus blijft Bobby over.
Als de wildcard na zaterdag ingaat, is er weer een gegadigde bij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:05 schreef beequeen het volgende:
Die vervolgpoll heeft dus geen zin. Amber en Renate willen niet meer terug, dus blijft Bobby over.
Ik heb ge-edit.quote:
Dat valt moeilijk te rijmen met je stemgedrag van gisteren hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik hoop van wel hoor. hij is niet mijn keuze om eruit te stemmen.
ze zijn gewoon een beetje moe... een doorgewinterde diehard streamer zou harder mogen klagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zwaar genoeg hebben hoor, het is al met al toch redelijk spartaans vind ik. Voor die 12 procent kans (in aanvang) op 10.000 zou ik er niet aan beginnen.
Sorry hoor, maar dat is hetzelfde als zelf niet gaan stemmen en achteraf wel klagen dat we weer vier jaar met Balkenende opgescheept zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo werkt het toch al 'n tijdje. Een of andere vage poll, 10 stemmen JA en 9 stemmen NEE. Vervolgens doet de redactie waar ze zin in hebben, en roepen achteraf "Jullie hebben toch gestemd", het is transparant.
Kijk maar eens terug hoeveel stemmen er gemiddeld komen. Dat is bijna peanuts. En grote kans dat het vaak hetzelfde handjevol personen is.
Op de site zelf verduidelijken ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Weet niet hoe ik het duidelijker moet verwoorden...
dan zijn die eerdere bewoners er toch voor jan lul uitgestemd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Nee senor Danny. Plus- of minstemmen is zeker niet onnodig. Degene met de minste stemmen gaat er gewoon uit, mag dat duidelijk zijn. De persoon die de wildcard ontvangt (DAT IS DUS IEMAND DIE WEGGESTEMT IS UIT THE BUNKER) zou dan de bunker weer in mogen.
De poll staat dus op de homepage om te kijken of de streamer dat wil ja of te nee. Het is dus aan de streamer of er eventueel een wildcard komt.
Lijkt me niet, hij stond er aan het begin van de nacht al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef blomst het volgende:
[..]
of het moet een poll voor morgen zijn. Ze zouden er een datum bij moeten zetten.
Dan stem je toch NEE.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is die wildcard een opzetje. Ze zien Jeroen er al uit vallen en maken de weg vrij om hem er weer in te krijgen
En die maakt dan ook weer kans op winnen?????quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Nee senor Danny. Plus- of minstemmen is zeker niet onnodig. Degene met de minste stemmen gaat er gewoon uit, mag dat duidelijk zijn. De persoon die de wildcard ontvangt (DAT IS DUS IEMAND DIE WEGGESTEMT IS UIT THE BUNKER) zou dan de bunker weer in mogen.
De poll staat dus op de homepage om te kijken of de streamer dat wil ja of te nee. Het is dus aan de streamer of er eventueel een wildcard komt.
dat dus vooral. maar uiteraard maakt het het stemproces alsnog zinloos. De kijker stemt iemand eruit en betaalt daar ook voor en vervolgens wordt die persoon fluitend weer teruggeplaatst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is die wildcard een opzetje. Ze zien Jeroen er al uit vallen en maken de weg vrij om hem er weer in te krijgen
En daar gaan we weer. Weer zo'n belachelijk idee. Ik heb zo'n om keihard te vloeken. Laat ze het toch zelf uitzoeken. Doet me denken aan BB waar ex bewoners ook terugkwamen. Ook een totaal fiasco qua eerlijkheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Zinloos, want op een Poll kun je maar één keer stemmen, de meeste Cossers willen hem behouden.quote:
Dat lijkt me ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat het om jeroen gaat natuurlijk
Nu ben je me ff kwijt, wat was dat dan voor actie gisteren? Had dan Pim genomen om je punt te makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit is duidelijker. Het wil gewoon zeggen dat mensen geld uitgeven aan credits om iemand weg te stemmen, diezelfde persoon gewoon terug mag keren in The Bunker. Dat kan dus iemand zijn die net te weinig + credits kreeg of veel te veel - credits. Maar in ieder geval wordt via een onbenullig "wildcard"-polletje een compleet betaalsysteem met credits wordt uitgeschakeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Dus dat. Waar gaat dit over zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:10 schreef Danny het volgende:
dan zijn die eerdere bewoners er toch voor jan lul uitgestemd?
en zijn die stemmen toch voor jan lul gegeven?
Door te zeggen dat jullie dit als trucje zien om Jeroen er weer in te zetten mocht ie er uitgestemd wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
het zal de redactie aan hun reet roesten als Pim eruit moet. Bij jeroen zal dat een ander verhaal zijn. Een statement komt pas aan als degene voor wie je het maakt er ook daadwerkelijk betrokkenheid bij heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Nu ben je me ff kwijt, wat was dat dan voor actie gisteren? Had dan Pim genomen om je punt te maken![]()
hihi, ik zei Pim genomen
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! nu wordt tie weer leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Als ze DAT nou eerlijk toegeven zou ik het lang zo kwalijk niet vinden. Maar alles wordt heel sneaky gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Door te zeggen dat jullie dit als trucje zien om Jeroen er weer in te zetten mocht ie er uitgestemd worden
en dan renate terug !!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef snetje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! nu wordt tie weer leukvan mij een JA
Dat jullie het lef hebben dit idee ook maar te opperen.... Denk nou toch eens na ipv de streamer op te zadelen met deze bagger. Ook al komt dat idee van een streamer het slaat werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Dementor het volgende:
Oh er is dus een wildcard poll op de site geplaatst.
Ik weet niet zeker of dát de intentie is, maar één plus één lijkt mij twee. In ieder geval, als ze dat doen, dan is het de dood in de pot.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is duidelijker. Het wil gewoon zeggen dat mensen geld uitgeven aan credits om iemand weg te stemmen, diezelfde persoon gewoon terug mag keren in The Bunker. Dat kan dus iemand zijn die net te weinig + credits kreeg of veel te veel - credits. Maar in ieder geval wordt via een onbenullig "wildcard"-polletje een compleet betaalsysteem met credits wordt uitgeschakeld.
ze doelen op bobby, renate, amber en degene die er do/vr/za uitgaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens mij is een wildcard voor iemand die in een voorselectie net buiten de boot is gevallen. Het zou dus handiger zijn als ze gewoon de naam er bij zouden zetten. Misschien doelen ze wel op Bobby.
ik zal iig geen credit meer besteden als dit doorgaat en dat ook zeker iedereen ten zeerste afraden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dát de intentie is, maar één plus één lijkt mij twee. In ieder geval, als ze dat doen, dan is het de dood in de pot.
Het is niet eens zo sneaky. Ze schaken maar één stap diepquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ze DAT nou eerlijk toegeven zou ik het lang zo kwalijk niet vinden. Maar alles wordt heel sneaky gedaan.
Een wildcard is een joker die je inzet als je eruit moet. Bobby is er al uit, dus het is echt om te voorkomen dat Jeroen eruit gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens mij is een wildcard voor iemand die in een voorselectie net buiten de boot is gevallen. Het zou dus handiger zijn als ze gewoon de naam er bij zouden zetten. Misschien doelen ze wel op Bobby.
Of het waar is, weten we niet. Maar ze doen er in ieder geval vaag genoeg over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zal iig geen credit meer besteden als dit doorgaat en dat ook zeker iedereen ten zeerste afraden.
of bobby terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens zou een wildcard inhouden dat ze het hele stemsysteem af kunnen schaffen natuurlijk.
preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef blomst het volgende:
Niemand weer terug, eruit is eruit.
daar is de duur van het programma te kort voor.
Niet mijn idee, ik sliep nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat jullie het lef hebben dit idee ook maar te opperen.... Denk nou toch eens na ipv de streamer op te zadelen met deze bagger. Ook al komt dat idee van een streamer het slaat werkelijk nergens op.
Als het JA wordt, dan ga ik er voorquote:
dan rellen we meer backstream dan op de streamquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Een wildcard is een joker die je inzet als je eruit moet. Bobby is er al uit, dus het is echt om te voorkomen dat Jeroen eruit gaat.
Mocht Jeroen blijven door dit trucje terwijl de streamers hem eruit gestemd hebben dan zijn natuurlijk de spreekwoordelijke rapen gaar.
Waarom in godesnaam??quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
En dan mag hij papiertjes met 'Groetjes aan Susi' op gaan hangenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef Jimbo het volgende:
wildcard idee uitgelegt , en dr komt dus een wildcard op de webiste en mogen we massaal gaan stemmen wie we dr weer in willen , bobby of (na zaterdag) jeroen dus
ik zeg bobby erin, k mocht die gozer wel![]()
Joh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zal iig geen credit meer besteden als dit doorgaat en dat ook zeker iedereen ten zeerste afraden.
ja dan is ze eindelijk opgerot hierquote:
en kusjes aan jimboquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan mag hij papiertjes met 'Groetjes aan Susi' op gaan hangen![]()
omdat dit makkelijker voor ze is dan erkennen dat er gisteren met die polls een fout is gemaakt en dat ook door te geven aan de bewoners. dat, en de toezegging dat er gestopt wordt met sneaky gedoe richting kijkers en gemanipuleer van de redactie, zijn voor mij voldoende om jeroen weer dik omhoog te stemmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |