Dat is zeker om bij iemand alle min-credits weg te halen bij de eliminatie ........quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:
Wat is een bunker wildcard?
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
Carte Blanche voor de Bunker. Je geeft een vrijbrief om ze naar eigen inzicht iets te laten doen (denk ik)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
susiquote:
vast een open eliminatiequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
Ik vrees dat ik wel Jeroentje trekjes heb, te eerlijk ofwel: kan weleens hard aankomen en dat moet je dan nuanceren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou Peter, hak z'n kop er af. Inderdaad, hij heeft het zelf al door, hij zegt altjid "Ik ben heel eerlijk"
Goede morgen FOK!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef snetje het volgende:
ik ben benieuwd hoe Peter zijn gewonnen item (wat vast sigaretten zullen zijn) gaat krijgen en hoe Marilien er op gaat reageren
Dat is inderdaad voor velerlei uitleg vatbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Danny het volgende:
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
als die niet komt rest idd alleen een stem op 'nee'. maar huub zal hier vast zo op gaan reageren. dat heeft hij eerder toegezegdquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor velerlei uitleg vatbaar.
Komt er iemand van de wachtlijst (?) The Bunker in? Krijgt een van de Overlevers een wildcard om een eliminatie teniet te doen? Of om een dag te debunkeren?
Of heeft die wildcard iets te maken met het konijn en een ansichtkaart?
Meer uitleg over die wildcard is wel handig.
klikquote:
Peter is geen partij voor Jeroen. Peter trekt zijn muil niet open terwijl Jeroen gewoon een goed gesprek wil over sociaal gedrag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou Peter, hak z'n kop er af. Inderdaad, hij heeft het zelf al door, hij zegt altjid "Ik ben heel eerlijk"
Simpel, dan stem ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie kan daar nu nog geen uitsluitsel over geven. Dat bepalen ze namelijk pas als de poll gesloten is.
Ik val niemand lastig, gewoon een beetje humor in de tent moet kunnen en als je daar niet tegen kan: eet een ui.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
klik
ff bieden en de boel afhandelen en ons er niet meer mee lastig vallen
ik stem dan uit voorzorg op 'nee'. dan kan er ook niets door je strot geduwd worden met het 'de streamer heeft beslist' argument.quote:
Jeroen is, vergeleken bij de rest., veel doortrapter en slimmer. Die anderen zijn geen partij voor hem en dat blokkeert die anderen volgens mij ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is geen partij voor Jeroen. Peter trekt zijn muil niet open terwijl Jeroen gewoon een goed gesprek wil over sociaal gedrag.
ja, ik wil ze ook zien verplaatsen op een skippybal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig, gewoon een beetje humor in de tent moet kunnen en als je daar niet tegen kan: eet een ui.
Dat kan natuurlijk ook, maar ik ben het met Nmns eens. Er is tč vaak onduidelijkheid omtrent de polls.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
ik stem dan uit voorzorg op 'nee'. dan kan er ook niets door je strot geduwd worden met het 'de streamer heeft beslist' argument.
Zo werkt het toch al 'n tijdje. Een of andere vage poll, 10 stemmen JA en 9 stemmen NEE. Vervolgens doet de redactie waar ze zin in hebben, en roepen achteraf "Jullie hebben toch gestemd", het is transparant.quote:
gewoon een title="dit is de uitleg van de poll" toevoegen aan de opties of de titel van de poll. Daar hoeft niet heel veel voor veranderd te worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:48 schreef Jimbo het volgende:
bij TBO 2 moeten ze maar een een mouseover maken bij de opties met een uitleg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |