Dat gebeurt alleen als er niet weer een opdracht binnenkomt. Dan is het meteen weer ieder voor zich.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen maar twee dingen doen, allemáál op Stand-by..( staken dus..) of een eindelijk een écht team worden
Klopt, maar toen had ze nog de beschikking over haar spulletjes. En de een kan er beter tegen dan de ander.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Kaat38 het volgende:
Kan zeggen wat je wilt van Eline maar ik vond haar een bikkel bij de opdracht wakker blijven.
Vertel dan eens waar Eline het moeilijker mee had dan de anderen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar toen had ze nog de beschikking over haar spulletjes. En de een kan er beter tegen dan de ander.
Kijk maar naar Peter, die stortte gistermorgen volledig in.
Marielin stelde dat ook voor, maar niemand heeft zin. Watjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef fadingleo het volgende:
en over de kou klagen ................ ipv gaan fietsen of opdrukken ----------> lichaamsbeweging !
Bah, daar ga je van zweten en je wordt moe .................... en daar krijg je het warm van !
Wat is er dan mis meequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef snetje het volgende:
[..]
laat die maar weg! die zijn echt niet meer serieus te nemen...![]()
en van dat zweten word je weer kouder, je kunt geen droog shirt aan doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef fadingleo het volgende:
en over de kou klagen ................ ipv gaan fietsen of opdrukken ----------> lichaamsbeweging !
Bah, daar ga je van zweten en je wordt moe .................... en daar krijg je het warm van !
Ik zeg toch niet dat ze het moeilijker heeft dan de rest? Ik zeg dat ze nogal in het voordeel was t.o.v. bijvoorbeeld Marielin. Die heeft behoorlijke lastige opdrachten gedaan en weinig beloning gekregen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:20 schreef blomst het volgende:
Vertel dan eens waar Eline het moeilijker mee had dan de anderen.
Ze was wel de eerste die zei, we hebben ons zelf opgegeven en ik zie wel wat er komt.
Marilien had die nacht ervoor ook nog buiten geslapen en 1 keer in de isoleercel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze het moeilijker heeft dan de rest? Ik zeg dat ze nogal in het voordeel was t.o.v. bijvoorbeeld Marielin. Die heeft behoorlijke lastige opdrachten gedaan en weinig beloning gekregen.
ja, dat ze opeens bij verlies iemand buiten laat slapen is |Eline niet aan te rekenen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Marilien had die nacht ervoor ook nog buiten geslapen en 1 keer in de isoleercel.
dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef Jimbo het volgende:
ik had even een klant, wat voor briefje kregen ze binnen ?
Dat zeggen we toch ook niet,maar Marilien had het gewoon veel zwaarder.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat ze opeens bij verlies iemand buiten laat slapen is |Eline niet aan te rekenen.
Dat reken ik Eline ook niet aan maar de redactie. Ik neem aan dat die verschillen tussen opdracht en beloning nu tot het verleden behoren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef blomst het volgende:
ja, dat ze opeens bij verlies iemand buiten laat slapen is |Eline niet aan te rekenen.
ja dat is te hopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat reken ik Eline ook niet aan maar de redactie. Ik neem aan dat die verschillen tussen opdracht en beloning nu tot het verleden behoren.
Jij bent echt de enige die er zo over denkt hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen en uien zijn gaaf!
Buiten dat: Skippyballen houd je warm! Dus nog een best lieve opdracht!
Ja! Ik had geen skippybal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die er zo over denkt hoor.
Jeugdtrauma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |