goedemorgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 05:50 schreef Dottey het volgende:
Peter viel net bijna uit bed. zag je dat dan...?
ja idd.. naar beneden scrollen dan staan daar onderaan alle cossenquote:Op woensdag 13 mei 2009 06:04 schreef peeet1 het volgende:
[..]
goedemorgen
kan het vorige topic niet vinden kan iemand even een linkje plaatsen
eejquote:
Ik heb dan geen Dottey avatar en ik heet ook geen Dotfan, maar je weet dat ik je no. 1 fan ben he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 06:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
eejidd
trouwens goede morgen allemaal!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb dan geen Dottey avatar en ik heet ook geen Dotfan, maar je weet dat ik je no. 1 fan ben he?
"Háár laptop" en "Huub hier"quote:
ja het is nog stilletjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Háár laptop" en "Huub hier"![]()
All quiet in the bunker by the way....
+1.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
leuk en goed verslag dottey van de hele nacht
Caps ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:16 schreef Dottey het volgende:
peter wordt wakker en denkt dat jeroen tegen het bed aan het tikken is, de 2e hebben een woordenwisseling
peter ramt jeroen op zn bek de lichten gaan aan en bart en bram stormen naar beneden
ondertussen liggen eline en marilin bij elkaar in bed, en de dekens vallen er bijna af, ze zijn iets spannends aan het doen
Bij mij is het hen wel opgevallenquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef Dottey het volgende:
8.17 Het douchegordijn mist natuurlijk en het badkamerlicht stond nog uit. De bewoners is het nog niet opgevallen.
en gelijk aktief!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:19 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze zijn in 5 minuten tijd eruit en aangekleed
Jouw streams lopen echt achter hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:24 schreef Dottey het volgende:
8.20 Jeroen begint met ochtendgymnastiek op de hometrainer. Jeroen veegt de kruidsporen van vanacht bij elkaar.
8.22 Marielin valt op dat de douchegordijnen missen en verdenkt de regie van het weghalen. Eline wordt ingelicht door Marielin.
Zij en Peter hebben het er in het kort over wie er verantwoordelijk voor kan zijn.
"Misschien wordt het wel als persoonlijke items gezien?" wordt er ingegeven.
streamverslagen lezen van dotteyquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:28 schreef D. het volgende:
Teruglezen is wel erg veel werk
Is er behalve de soap in de COS nog iets in de bunker gebeurt vannacht?
Behalve dus het gordijn dat weg is, want dat was me inmiddels duidelijk
nou echt niet iedere nachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
je mag blijven dottey en dan elke nacht zo een verslaggie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |