quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig, gewoon een beetje humor in de tent moet kunnen en als je daar niet tegen kan: eet een ui.
Eline is sowieso een bikkel. Ze slaat zich overal doorheen en is een stuk sterker dan de meeste daar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wilt van Eline maar ik vond haar een bikkel bij de opdracht wakker blijven.
Vind ik ook, beetje leven in de brouwerij en hilarische beelden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ik wil ze ook zien verplaatsen op een skippybal.
Dan draaien ze achteraf toch de vraagstelling gewoon om. Dan heb je dus gewoon VOOR gestemd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stem dan uit voorzorg op 'nee'. dan kan er ook niets door je strot geduwd worden met het 'de streamer heeft beslist' argument.
Dat zegt dan meer over de rest. Een beetje sociale priet praat is er gewoon niet bij, terwijl hij dat juist probeert te triggeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen is, vergeleken bij de rest., veel doortrapter en slimmer. Die anderen zijn geen partij voor hem en dat blokkeert die anderen volgens mij ook.
Mee eens! Ik vind haar en Jeroen de sterkste spelers en ik genoot hoe ze door die niet slaapaktie zich zette, ze bleef aktief, is nuchter en heeft humor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline is sowieso een bikkel. Ze slaat zich overal doorheen en is een stuk sterker dan de meeste daar.
Ze is op alle fronten een toppertje!!!!
Als er nu gewoon even in deze newsfeed wat duidelijkheid wordt verschaft over wat de polls precies inhouden, ben je er ook al.quote:Woensdag 13-05-2009 10:36 uur
Nieuwe polls
De streamer was duidelijk, de gordijnen moesten weg. 81% was het hiermee eens.
Nieuwe polls staan inmiddels op de homepage. Ze zijn wederom zeer interessant, een poll wat betreft een wildcard, en een nieuwe secret mission.
Breng nu je stem uit en heb invloed op de overlevers.
You control the game!
Ik eet regelmatig een uiquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig, gewoon een beetje humor in de tent moet kunnen en als je daar niet tegen kan: eet een ui.
de anderen denken door nog 10 a 11 dagen lekker rustig te blijven zitten en hier en daar wat hangen en klagen een pot van 10.000 binnen te slepen... lekker makkelijk dus ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jeroen is, vergeleken bij de rest., veel doortrapter en slimmer. Die anderen zijn geen partij voor hem en dat blokkeert die anderen volgens mij ook.
idd maar t zou t wel verdomd makkelijk voor ons makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
[..]
gewoon een title="dit is de uitleg van de poll" toevoegen aan de opties of de titel van de poll. Daar hoeft niet heel veel voor veranderd te worden.
iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Disana het volgende:
Noodrantsoen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, normale porties
»Ja, vanaf morgen
31 Votes
»Nee, normale porties
22 Votes
Ik ben een watje... goedemorgen
diep in hem jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef beequeen het volgende:
Als ik Peter zo hoor is hij behoorlijk vaak in aanraking geweest met de sterke arm.
Ik denk dat ze het zwaar genoeg hebben hoor, het is al met al toch redelijk spartaans vind ik. Voor die 12 procent kans (in aanvang) op 10.000 zou ik er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef snetje het volgende:
[..]
de anderen denken door nog 10 a 11 dagen lekker rustig te blijven zitten en hier en daar wat hangen en klagen een pot van 10.000 binnen te slepen... lekker makkelijk dus ...
Staat die poll er nog, Ze hebben al te horen gekregen dat ze op noodrantsoen staan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Disana het volgende:
Noodrantsoen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Nee, normale porties
»Ja, vanaf morgen
31 Votes
»Nee, normale porties
22 Votes
Ik ben een watje... goedemorgen
hij heeft niet voor niets een strafblad en nog een voorwaardelijke straf te gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef beequeen het volgende:
Als ik Peter zo hoor is hij behoorlijk vaak in aanraking geweest met de sterke arm.
Meen je niet... dan heb ik dus voor niets gestemd? Lekker is dat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Staat die poll er nog, Ze hebben al te horen gekregen dat ze op noodrantsoen staan.
wat had peuter gedaan dan ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
[..]
hij heeft niet voor niets een strafblad en nog een voorwaardelijke straf te gaan.
Peter weet niet wat blu-ray is?
dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
[..]
hij heeft niet voor niets een strafblad en nog een voorwaardelijke straf te gaan.
Peter weet niet wat blu-ray is?
ik heb de redactie al gemaild om uitleg. we houden hoop.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan draaien ze achteraf toch de vraagstelling gewoon om. Dan heb je dus gewoon VOOR gestemd.
quote:Wat is een bunker wildcard?
Bunker Wildcard
Ja, zeker doen!
Nee, doe maar niet
wat is een plaatsbewijs?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Een bunker wildcard is het volgende. Een wildcard is een plaatsbewijs voor The Bunker voor iemand die er uit is gestemt. Mochten jullie dit een leuk idee vinden kan men hier voor kiezen. Wanneer dit doorgaat zal in een later stadium een poll komen over wie deze felbegeerde wildcard dan moet ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |