Als de wildcard na zaterdag ingaat, is er weer een gegadigde bij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:05 schreef beequeen het volgende:
Die vervolgpoll heeft dus geen zin. Amber en Renate willen niet meer terug, dus blijft Bobby over.
Ik heb ge-edit.quote:
Dat valt moeilijk te rijmen met je stemgedrag van gisteren hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ik hoop van wel hoor. hij is niet mijn keuze om eruit te stemmen.
ze zijn gewoon een beetje moe... een doorgewinterde diehard streamer zou harder mogen klagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zwaar genoeg hebben hoor, het is al met al toch redelijk spartaans vind ik. Voor die 12 procent kans (in aanvang) op 10.000 zou ik er niet aan beginnen.
Sorry hoor, maar dat is hetzelfde als zelf niet gaan stemmen en achteraf wel klagen dat we weer vier jaar met Balkenende opgescheept zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo werkt het toch al 'n tijdje. Een of andere vage poll, 10 stemmen JA en 9 stemmen NEE. Vervolgens doet de redactie waar ze zin in hebben, en roepen achteraf "Jullie hebben toch gestemd", het is transparant.
Kijk maar eens terug hoeveel stemmen er gemiddeld komen. Dat is bijna peanuts. En grote kans dat het vaak hetzelfde handjevol personen is.
Op de site zelf verduidelijken ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Weet niet hoe ik het duidelijker moet verwoorden...
dan zijn die eerdere bewoners er toch voor jan lul uitgestemd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Nee senor Danny. Plus- of minstemmen is zeker niet onnodig. Degene met de minste stemmen gaat er gewoon uit, mag dat duidelijk zijn. De persoon die de wildcard ontvangt (DAT IS DUS IEMAND DIE WEGGESTEMT IS UIT THE BUNKER) zou dan de bunker weer in mogen.
De poll staat dus op de homepage om te kijken of de streamer dat wil ja of te nee. Het is dus aan de streamer of er eventueel een wildcard komt.
Lijkt me niet, hij stond er aan het begin van de nacht al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef blomst het volgende:
[..]
of het moet een poll voor morgen zijn. Ze zouden er een datum bij moeten zetten.
Dan stem je toch NEE.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is die wildcard een opzetje. Ze zien Jeroen er al uit vallen en maken de weg vrij om hem er weer in te krijgen
En die maakt dan ook weer kans op winnen?????quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Nee senor Danny. Plus- of minstemmen is zeker niet onnodig. Degene met de minste stemmen gaat er gewoon uit, mag dat duidelijk zijn. De persoon die de wildcard ontvangt (DAT IS DUS IEMAND DIE WEGGESTEMT IS UIT THE BUNKER) zou dan de bunker weer in mogen.
De poll staat dus op de homepage om te kijken of de streamer dat wil ja of te nee. Het is dus aan de streamer of er eventueel een wildcard komt.
dat dus vooral. maar uiteraard maakt het het stemproces alsnog zinloos. De kijker stemt iemand eruit en betaalt daar ook voor en vervolgens wordt die persoon fluitend weer teruggeplaatst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is die wildcard een opzetje. Ze zien Jeroen er al uit vallen en maken de weg vrij om hem er weer in te krijgen
En daar gaan we weer. Weer zo'n belachelijk idee. Ik heb zo'n om keihard te vloeken. Laat ze het toch zelf uitzoeken. Doet me denken aan BB waar ex bewoners ook terugkwamen. Ook een totaal fiasco qua eerlijkheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Een bunker wildcard is het volgende. Een wildcard is een plaatsbewijs voor The Bunker voor iemand die er uit is gestemt. Mochten jullie dit een leuk idee vinden kan men hier voor kiezen. Wanneer dit doorgaat zal in een later stadium een poll komen over wie deze felbegeerde wildcard dan moet ontvangen.
Zinloos, want op een Poll kun je maar één keer stemmen, de meeste Cossers willen hem behouden.quote:
Dat lijkt me ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat het om jeroen gaat natuurlijk
Nu ben je me ff kwijt, wat was dat dan voor actie gisteren? Had dan Pim genomen om je punt te makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit is duidelijker. Het wil gewoon zeggen dat mensen geld uitgeven aan credits om iemand weg te stemmen, diezelfde persoon gewoon terug mag keren in The Bunker. Dat kan dus iemand zijn die net te weinig + credits kreeg of veel te veel - credits. Maar in ieder geval wordt via een onbenullig "wildcard"-polletje een compleet betaalsysteem met credits wordt uitgeschakeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
Dus dat. Waar gaat dit over zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:10 schreef Danny het volgende:
dan zijn die eerdere bewoners er toch voor jan lul uitgestemd?
en zijn die stemmen toch voor jan lul gegeven?
Door te zeggen dat jullie dit als trucje zien om Jeroen er weer in te zetten mocht ie er uitgestemd wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
het zal de redactie aan hun reet roesten als Pim eruit moet. Bij jeroen zal dat een ander verhaal zijn. Een statement komt pas aan als degene voor wie je het maakt er ook daadwerkelijk betrokkenheid bij heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Nu ben je me ff kwijt, wat was dat dan voor actie gisteren? Had dan Pim genomen om je punt te maken![]()
hihi, ik zei Pim genomen
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! nu wordt tie weer leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef nick-e het volgende:
[..]
FYI:
Een bunker wildcard is het volgende. Een wildcard is een plaatsbewijs voor The Bunker voor iemand die er uit is gestemt. Mochten jullie dit een leuk idee vinden kan men hier voor kiezen. Wanneer dit doorgaat zal in een later stadium een poll komen over wie deze felbegeerde wildcard dan moet ontvangen.
Als ze DAT nou eerlijk toegeven zou ik het lang zo kwalijk niet vinden. Maar alles wordt heel sneaky gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Door te zeggen dat jullie dit als trucje zien om Jeroen er weer in te zetten mocht ie er uitgestemd worden
en dan renate terug !!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef snetje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! nu wordt tie weer leukvan mij een JA
Dat jullie het lef hebben dit idee ook maar te opperen.... Denk nou toch eens na ipv de streamer op te zadelen met deze bagger. Ook al komt dat idee van een streamer het slaat werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Dementor het volgende:
Oh er is dus een wildcard poll op de site geplaatst.
Ik weet niet zeker of dát de intentie is, maar één plus één lijkt mij twee. In ieder geval, als ze dat doen, dan is het de dood in de pot.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is duidelijker. Het wil gewoon zeggen dat mensen geld uitgeven aan credits om iemand weg te stemmen, diezelfde persoon gewoon terug mag keren in The Bunker. Dat kan dus iemand zijn die net te weinig + credits kreeg of veel te veel - credits. Maar in ieder geval wordt via een onbenullig "wildcard"-polletje een compleet betaalsysteem met credits wordt uitgeschakeld.
ze doelen op bobby, renate, amber en degene die er do/vr/za uitgaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens mij is een wildcard voor iemand die in een voorselectie net buiten de boot is gevallen. Het zou dus handiger zijn als ze gewoon de naam er bij zouden zetten. Misschien doelen ze wel op Bobby.
ik zal iig geen credit meer besteden als dit doorgaat en dat ook zeker iedereen ten zeerste afraden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dát de intentie is, maar één plus één lijkt mij twee. In ieder geval, als ze dat doen, dan is het de dood in de pot.
Het is niet eens zo sneaky. Ze schaken maar één stap diepquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ze DAT nou eerlijk toegeven zou ik het lang zo kwalijk niet vinden. Maar alles wordt heel sneaky gedaan.
Een wildcard is een joker die je inzet als je eruit moet. Bobby is er al uit, dus het is echt om te voorkomen dat Jeroen eruit gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens mij is een wildcard voor iemand die in een voorselectie net buiten de boot is gevallen. Het zou dus handiger zijn als ze gewoon de naam er bij zouden zetten. Misschien doelen ze wel op Bobby.
Of het waar is, weten we niet. Maar ze doen er in ieder geval vaag genoeg over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zal iig geen credit meer besteden als dit doorgaat en dat ook zeker iedereen ten zeerste afraden.
of bobby terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens zou een wildcard inhouden dat ze het hele stemsysteem af kunnen schaffen natuurlijk.
preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef blomst het volgende:
Niemand weer terug, eruit is eruit.
daar is de duur van het programma te kort voor.
Niet mijn idee, ik sliep nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat jullie het lef hebben dit idee ook maar te opperen.... Denk nou toch eens na ipv de streamer op te zadelen met deze bagger. Ook al komt dat idee van een streamer het slaat werkelijk nergens op.
Als het JA wordt, dan ga ik er voorquote:
dan rellen we meer backstream dan op de streamquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Een wildcard is een joker die je inzet als je eruit moet. Bobby is er al uit, dus het is echt om te voorkomen dat Jeroen eruit gaat.
Mocht Jeroen blijven door dit trucje terwijl de streamers hem eruit gestemd hebben dan zijn natuurlijk de spreekwoordelijke rapen gaar.
Waarom in godesnaam??quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef nick-e het volgende:
En dan mag hij papiertjes met 'Groetjes aan Susi' op gaan hangenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef Jimbo het volgende:
wildcard idee uitgelegt , en dr komt dus een wildcard op de webiste en mogen we massaal gaan stemmen wie we dr weer in willen , bobby of (na zaterdag) jeroen dus
ik zeg bobby erin, k mocht die gozer wel![]()
Joh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zal iig geen credit meer besteden als dit doorgaat en dat ook zeker iedereen ten zeerste afraden.
ja dan is ze eindelijk opgerot hierquote:
en kusjes aan jimboquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan mag hij papiertjes met 'Groetjes aan Susi' op gaan hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |