Peri! Dude!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef peristilius het volgende:
Is er al een releasedate voor FF XIII? Ik game tegenwoordig nooit meer, misschien dat FF XIII daar verandering in kan brengen.
Men, tegen die tijd is mn xbox sowieso al dood.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Peri! Dude!
FFXIII komt, als het goed is, in '2010'. Even afwachten dus
Ik heb FF XII ook amper aangeraakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als het verhaal(en vooral de ingame conversatie) iig een stuk beter word dan dat van FFXII, wil ik het qua gameplay nog wel uit proberen.
Mja en de PS3 misschien iets goedkoper, daar hoop ik dan op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Men, tegen die tijd is mn xbox sowieso al dood.
Ik haal de PS3-versie, kan ik hem tenminste met Japanse spraak spelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef peristilius het volgende:
Men, tegen die tijd is mn xbox sowieso al dood.
Dat is nog maar de vraag. Zoals ik het persbericht las, zou het best kunnen dat ze de Japanse spraak ook op de PS3 weglaten, om de beide versies zo gelijk mogelijk te houden. Laten we hopen van niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik haal de PS3-versie, kan ik hem tenminste met Japanse spraak spelen.
Gaan ze de PS3-versie dan ook op 12 Blue-Rays uitbrengen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:25 schreef chibibo het volgende:
Dat is nog maar de vraag. Zoals ik het persbericht las, zou het best kunnen dat ze de Japanse spraak ook op de PS3 weglaten, om de beide versies zo gelijk mogelijk te houden. Laten we hopen van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan ze de PS3-versie dan ook op 12 Blue-Rays uitbrengen?
[ afbeelding ]
Dat zou echt bullshit zijn. De Europese versies hebben toch ook altijd meer taalopties dan de Amerikaanse?
Ik game zo weinig dat ik het een beetje jammer vind om nog een PS3 te gaan kopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal de PS3-versie, kan ik hem tenminste met Japanse spraak spelen.
Ach, waarom ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[nerd]
Zojuist gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Als ik bij mijn geregistreerd partnerschap mijn ja-woord heb gezegd en mijn handtekening heb gezet wordt de victory-fanfare van FFVII gedraaid.
[/nerd]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[nerd]
Zojuist gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Als ik bij mijn geregistreerd partnerschap mijn ja-woord heb gezegd en mijn handtekening heb gezet wordt de victory-fanfare van FFVII gedraaid.
[/nerd]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[nerd]
[/nerd]
Tuurlijk wel. Samen op een Chocobo rijden!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef chibibo het volgende:
Ik heb een beetje een gemengd gevoel over Final Fantasy XIV. De setting zag er goed uit, maar ik ben bang dat ik het hele MMORPG gebeuren niet ga trekken.
Mag ik dan achterop?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Tuurlijk wel. Samen op een Chocobo rijden!
Ja! Laat die crap uit de officiele serie!quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind ook de naam van die games sucken. Waarom niet:
Final Fantasy Online I
Final Fantasy Online II
Scheelt ook een hoop verwarring.
Misschien hebben ze een hoop geleerd van FFXI. Ik geef deze game toch een kans!quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja! Laat die crap uit de officiele serie!
Je hebt straks twee giga SP's,... (FFXIII en FFXIII Versus). Deze mag er van mij ook bij. Als ik het niks vind, dus stop ik toch gewoon. Ben wel heel erg benieuwd naar de eerste echte next-gen console MMORPG!quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt balen dat het online is. MMORPGs sucken, dus denk dat ik deze voorbij laat schieten...
FFXI was in de VS en Japan enorm populair. Niet te vergelijken met WoW, maar goed, welke game kan dat? Maar het siert Square-Enix dat ze FFXI wel al die jaren hebben gesupport met uitbreidingen. Ze hebben zelf een port uitgebracht op de PS2.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een hoop geleerd van FFXI. Ik geef deze game toch een kans!
Zitten die er wel in dan, ik zag alleen maar star wars achtige cityscapesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Samen op een Chocobo rijden!
Same, en bij mij wordt ie constant herkendquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem als ringtone![]()
Maar tot nu toe nog niemand gehad die het herkende
Een remake?!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:28 schreef Chocobo het volgende:
FFVII nog niet in de PAL PSN storeIk lees op Kotaku dat je dit spel trouwens op zowel je PS3 als op je PSP kan gamen. Waanzinnig om mee te nemen op vakantie,... maar ja,... dan moet die wel PAL uitkomen
Japanners en Amerikanen zijn al lekker aan het gamen. 9.95$! Geen geld!
Als het een remake was had dit topic al vol geweestquote:
Hmm jammer dus dan kan het nog wel even duren voordat er een remake komtquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het een remake was had dit topic al vol geweestNee,... PSX versie. Te downloaden voor PS3 en PSP
In de trailer zit toch duidelijk een chocoboquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zitten die er wel in dan, ik zag alleen maar star wars achtige cityscapes
quote:London (3rd June 2009) – Square Enix Ltd., the publisher of Square Enix® interactive entertainment products in Europe and other PAL territories, today announces that FINAL FANTASY® VII will be available to download from the PlayStation®Store across PAL territories from Thursday, 4th June.
Get ready to return to Midgar. FINAL FANTASY VII, one of the most beloved and critically acclaimed Role Playing Games of all time, makes a long-awaited return this week, via digital download on the PlayStation®Store.
The original PS one® release has long been out-of-print and unavailable to a new generation of console owners and FINAL FANTASY fans. Now players will get another chance to own and experience the original adventure that brought us such memorable characters as Cloud Strife, Tifa Lockhart, Aerith Gainsborough, Barret Wallace, Vincent Valentine and the fearsome Sephiroth.
John Yamamoto, president and chief executive officer of Square Enix Ltd. comments, “FINAL FANTASY VII is the most highly-respected entry in the history of the FINAL FANTASY franchise, possessing possibly the most memorable storyline in the history of videogames. It brings me great pleasure to see FINAL FANTASY VII available to play once again and I am sure that it will create a whole new generation of fans.”
FINAL FANTASY VII is available in all PAL countries where the PlayStation®Store is available.
Komt er een nieuwe dan? VII is namelijk al oudquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe voor op de PSP
Oh jeezz...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe dan? VII is namelijk al oud
Ja Agito toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe dan? VII is namelijk al oud
Gaat dat op met deze versies? Is het niet gewoon een versie die regiovrij is gemaakt voor alle landen? Anders zou je sowieso nooit de US versie kunnen spelen. Mocht er wel verschil in zitten dan zou ik voor de US versie gaan,... sneller en groter beeld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef RetroGamer het volgende:
Zit te twijfelen tussen de PAL en NTSC versie van FFVII, NTSC draait natuurlijk sneller…
Ooitquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef labbit het volgende:
[..]
Hmm jammer dus dan kan het nog wel even duren voordat er een remake komthad zoveel hoop door crisis core
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef Aether het volgende:
Vond deze video: (spoilers)
Nooit geweten dat er verschil tussen beide versies zat.
Ben hem ook aan het binnenhalen nu. Hoewel ik er vanuit ga dat het er niet bepaald mooier op zal worden, ben ik toch benieuwd hoe het er uit ziet op een groot scherm. Het was wel leuk geweest als ze de CGI-scenes opnieuw gerendered hadden in HD, speciaal voor de re-release.quote:
En,... hoe is het beeldquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ben hem ook aan het binnenhalen nu. Hoewel ik er vanuit ga dat het er niet bepaald mooier op zal worden, ben ik toch benieuwd hoe het er uit ziet op een groot scherm. Het was wel leuk geweest als ze de CGI-scenes opnieuw gerendered hadden in HD, speciaal voor de re-release.
Als je een PSone spel download, kun je dan de saved games uitwisselen tussen je PSP en PS3? Zou voor mij ideaal zijn - onderweg naar het werk op de PSP spelen, en 's avonds na thuiskomt verder gaan op de bank met de PS3.
Dat had ik ook een jaar of 2 geleden. Ik deed PSX FFVII er even in om remote play te testen. Toen toch maar even op de PS3 gespeeld en het eerste stuk afgemaakt,... was weer zo snel gewend. Verschrikkelijk goed spel als je er over nadenkt. Wat een ervaring was dat zeg! Die details,.... Even praten met elkaar in de lift,... boos worden,... achtergrond info,... die muziek,.... characters werden al goed duidelijk! Ver voor haar tijd toen dat spel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
Slecht.Maar na 10 minuten spelen zit je weer helemaal in het spel en merk je er niks van.
Ik heb zo mem card reader voor de Ps3 en daar me oude savegames uitgelezen en dat werkt gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je een PSone spel download, kun je dan de saved games uitwisselen tussen je PSP en PS3? Zou voor mij ideaal zijn - onderweg naar het werk op de PSP spelen, en 's avonds na thuiskomt verder gaan op de bank met de PS3.
EU-versie schijnt de PAL-versie te zijn (dus inclusief randen en trager dan NTSC-versie).quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef RetroGamer het volgende:
Zit te twijfelen tussen de PAL en NTSC versie van FFVII, NTSC draait natuurlijk sneller…
Ja, heb hem nu al gekochtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Aether het volgende:
[..]
EU-versie schijnt de PAL-versie te zijn (dus inclusief randen en trager dan NTSC-versie).
Moet zelf nog testen maar US-versie lijkt een betere keus...
Vanaf het PS/N64-tijdperk werd het beter, maar er waren zeker nog enkele PAL PS2 en Gamecube-spellen die trager waren dan de NTSC-versie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef chibibo het volgende:
De PAL versie trager dan de NTSC versie? Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van. In de NES/SNES/PSX tijd werden spellen namelijk vrijwel altijd getweaked voor de PAL release, zodat de snelheid gelijk was aan de NTSC versie.
Het lijkt mij eerder een misverstand dat is ontstaan door het spelen van NTSC spellen op (gemodde) PAL consoles.
Over muziek gesproken, wat ik tot nu toe heb gehoord uit FF13 (toegegeven, het is erg weinig) valt me erg tegen. Het klonk mij te 13-in-een-dozijn-anime-achtig in de oren. Toch jammer van een serie die mede bekend staat om zijn prachtige muziek, maar wie weet zal de volledige soundtrack beter zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:53 schreef DSGamer het volgende:
ondanks dat het verhaal een beetje tegenvalt en de muziek ivm de overige FF's een beetje teleursteld toch een heerlijk spel
Uematsu werkt mee aan deel 14 inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Over muziek gesproken, wat ik tot nu toe heb gehoord uit FF13 (toegegeven, het is erg weinig) valt me erg tegen. Het klonk mij te 13-in-een-dozijn-anime-achtig in de oren. Toch jammer van een serie die mede bekend staat om zijn prachtige muziek, maar wie weet zal de volledige soundtrack beter zijn.
Klopt het trouwens dat Uematsu de soundtrack van FF14 voor zijn rekening neemt? Ik meen zoiets ergens gelezen te hebben. Hoewel hij naar mijn mening over zijn hoogtepunt heen is, kijk ik wel weer uit naar een nieuwe soundtrack van hem.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het toch een vreemd plaatje zo met shiva als die motor
Ach, kan je haar eindelijk berijden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het toch een vreemd plaatje zo met shiva als die motor
Da's exclusief Europa en Japan dus.quote:Final Fantasy VII Sells Splendidly on PSN
In news that should surprise nobody, Final Fantasy VII sold like diamond-encrusted hotcakes since its North American PlayStation Network release on June 2. Sony announced that the title has been downloaded more than 100,000 times in less than a month.
This may encourage the release of more classic PlayStation titles on the service. "Dozens" more games are planned for release before the year's end, including Wild ARMs 2. Final Fantasy Tactics is also likely, though not confirmed. Stay tuned for news of more classic RPG releases on the PlayStation Network.
Die zou ik ook kopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's exclusief Europa en Japan dus.
Misschien Chrono Cross?
Niet vreemd bij een resolutie 320×240quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zou ik ook kopenLaatst de PSOne versie gekocht en die proberen te spelen op mn PS2, maar ik vond het te lelijk op 40"
quote:Final Fantasy I Archived
Final Fantasy I and TGL's Farland Saga have joined the Japanese version of Sony Computer Entertainment's Game Archives. PlayStation 3 and PlayStation Portable owners with a Japanese PlayStation Network account can now download the games for 600 yen ($6.29 USD) apiece.
Ik ga FFVII ook op mn PSP spelen daarom. Daar ziet het er prima uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet vreemd bij een resolutie 320×240
Heb voor dit soort spellen een oude 4:3 CRT.
Op de PSP valt het uiteraard minder op.
[..]
Wat is dat archive?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet vreemd bij een resolutie 320×240
Heb voor dit soort spellen een oude 4:3 CRT.
Op de PSP valt het uiteraard minder op.
[..]
Japanse PlayStation Store.quote:
Ik speel FFVII gewoon op m'n 40" en PS3. Die oude graphics vind ik juist geweldig! Heerlijk nostalgisch. Je kan toch ook alleen maar oude graphics verwachten bij oude games?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga FFVII ook op mn PSP spelen daarom. Daar ziet het er prima uit
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Ik speel FFVII gewoon op m'n 40" en PS3. Die oude graphics vind ik juist geweldig! Heerlijk nostalgisch. Je kan toch ook alleen maar oude graphics verwachten bij oude games?
OOOH SPOILERquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nadeel van FFVII opnieuw spelen is dat ik Aeris eigenlijk nooit meer gebruik...zonde van de EXP.
Ik denk niet dat er veel gaat veranderen, uiteindelijk is het Eidos en co dat ze overgenomen hebben. Volgens mij willen ze juist wat meer grip krijgen op de westerse gamesmarkt met bv de tombraider franchisequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef Ixnay het volgende:
Square Enix Europe geboren!
Goed nieuws. Nu maar hopen dat Europa eindelijk eens een echte RPG markt krijgt.
Het squatten bedoel je? Dat komt veelvuldig terug in FF7:CC. Kun je het ook zien met meer realistische beelden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Ixnay het volgende:
Of dat gare zit-spelletje dat je moet doen in die sportschool in de sector 7 slums.
Als je een PSP of een PS3 hebt kun je het spel voor 10 euro downloaden in de PSN store. Ik speel 'm nu op mijn PSP.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch maar eens een PS1 Mem.card zoeken, want ik heb FF VII wel alleen kan niks saven
Barretquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef Strolie75 het volgende:
Inmiddels weer 12 uur op de teller bij FFVII. Zojuist aangekomen in North Corel.
Ik ook.quote:
Het is even reizen, maar ze zijn erquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:26 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Waarom kom ik dit soort vrouwen nou zelden tegen in het echt?
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het met Advent Children op Blu Ray? In Japan was laatst toch een nieuwe speciale editie ofzo uitgekomen? Komt die ook naar Europa?
Eén JA op drie vragen?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Zoveel extra's zitten er niet bij , wel extra mooi beeld
Ergens deze week ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef Ixnay het volgende:
Zaterdag ligt AC Complete in de Europese winkels toch?
quote:OC ReMix Releases Final Fantasy 4 Tribute Album
"Today Overclocked ReMix released its latest free fan tribute album, Final Fantasy IV: Echoes of Betrayal, Light of Redemption. The 46-track album is described by the project's coordinators as a 'narrative' set 'to recreate the story of Final Fantasy 4.' 36 artists contributed in a variety of genres, from classical to techno. This album is the latest of several free entirely fan-created albums produced by Overclocked ReMix, which recently composed the professional soundtrack for Super Street Fighter II HD Turbo Remix. Individual tracks can be downloaded from the website, or you can grab the torrent."
Kijk haar sierlijk rondhuppelen met haar mooie volle borsten, lustopwekkende rode haar en euforisch gestemd pijpmondje... wetende dat ze mooi en gelabeld als super lekker wijf... en ook weten dat ze altijd slechts digitaal blijft en daar vurig misbruik van maakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is even reizen, maar ze zijn er
[ afbeelding ]
Ik heb 'm al een paar weken, gewoon besteld op bol.com. Nog niet gekeken, wacht nog op de 139 cm tv dat volgende week binnenkomt.quote:
Maar dat is ook 'Complete' ? Doe 'ns een foto van je exemplaar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:13 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een paar weken, gewoon besteld op bol.com. Nog niet gekeken, wacht nog op de 139 cm tv dat volgende week binnenkomt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is ook 'Complete' ? Doe 'ns een foto van je exemplaar?
Oeh!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Square Enix eröffnet Countdown Website
31.07.09 - Square Enix hat eine Countdown Website in Japan eröffnet, die höchstwahrscheinlich mit dem Arcade-Titel Lord of Vermillion zu tun hat. Um was es sich tatsächlich handelt, soll in wenigen Tagen bekanntgegeben werden.
Waarschijnlijk ja,... maar die Duitsers weten niks. Waarom een countdown site maken voor iets wat al bekend is,... Gijs,... belieeeeevequote:
Ssst,.. niet over praten! Belieeeeve!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs. Dit is geen FFVII remake ofzo. Ik hype graag mee en ik ben fanatiek aanhanger van de FFVII remake kerk, maar dit is niets!
Boxart bekend?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ssst,.. niet over praten! Belieeeeve!!
Wat zei de mod nou net?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:28 schreef Desunoto het volgende:
Een fan heeft z'n photoshopkunsten erop losgelaten hoor.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ssst,.. niet over praten! Belieeeeve!!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:32 schreef Pritt het volgende:
Geen FFVII remake op de PS3 anders moet ik ook zo'n onding kopen.
Zo waarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ooit gaat ie komen,... het is onvermijdelijk! De vraag is alleen wanneer!
Ik heb de film zelfs uitgezet,... vond er niks aan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:40 schreef Ixnay het volgende:
Zo speciaal is die film eigenlijk niet. Zit nu op de helft.
Ik mis Yuffiequote:
Ik denk Sephirothquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis Yuffie
En ik neem aan dat die pik achterin Cid is,.... maar wie is die dude vooraan in het zwart met die schuine parasol
ZO,... en KLAAR!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Dan vlnr Tifa, Rufus, Cloud, Aeris, Barret, Chocobo en op de voorgrond Vincent.
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Hahaha, ja, die denkt dat 'ie in de Matrix zit ofzo en hij gaat zoooo hard op z'n muil zometeenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ZO,... en KLAAR!!!
Maar die gozer in het zwart op deze laatste foto he,.... gaat die nou straks op zijn bek omdat die bijna op een leeg flesje staat?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das trouwens heel niet Yuffie, das Rikku![]()
Dit is Yuffie
[ afbeelding ]
Die heerlijke tietenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Dat is Yuffie niet toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Doe mij die kansloze Rikku dan maar!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezus wat een kansloze foots hahahaha
Tifaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zal eens de toppertjes posten
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
B,...believe,....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Countdown,.... BELIEVE!!
http://www.square-enix.co.jp/0807/
Een combinatienaam van de twee slechtste Finals verkoopt natuurlijk nooit!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:28 schreef Ixnay het volgende:
Ze hadden er beter een FFXI-2 van kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nou inderdaad...waren maar 2 plaatjes voor nodig ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Werd het toch nog een heel sad topic
Nee,... dat heeft de Japanse versie niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef BaDaZz het volgende:
Ik las op fok games dat FF XIII van de winter al in Japan uitkomt en pas in de lente in Europa. Weet iemand al of de game uit Japan engelse ondertiteling heeft, of engelse voiceacting? Zoja dan kun je hem natuurlijk uit Japan eerder halen.
Waarom niet eigenlijk? Kan je iets met de taal, of ben je gewoon goed in het onthouden van plaatjes bij acties?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nope
Japanese version heeft alleen Jap voice & Subs![]()
Niet dat mij dat tegen houd
FFVII gebruikt toch Bolt1, Bolt2 etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Voordeel is dat FF altijd dezelfde namen kwa actions/spreuken hebben
Potion , Curaga ,Firaga , Life e.d en dus ook dezelfde Jap tekens.
Als je ze bij 1 spel kent bv FFVII of FXII kan je ze bij allemaal
Speel al jaren jap games en kom er altijd wel uit, ook met non FF games
volgensmij zijn ze na het uitkomen van de remakes/ports van niet FF delen die niet in het westen gereleased waren, het het magic systeem gelijkgetrokken met het japanse(zou ook vanaf FF:tactics kunnen zijn)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
FFVII gebruikt toch Bolt1, Bolt2 etc.
Maar het verhaal dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Voordeel is dat FF altijd dezelfde namen kwa actions/spreuken hebben
Potion , Curaga ,Firaga , Life e.d en dus ook dezelfde Jap tekens.
Als je ze bij 1 spel kent bv FFVII of FXII kan je ze bij allemaal
Speel al jaren jap games en kom er altijd wel uit, ook met non FF games
Quistis flashbackquote:
Mjah, heel veel maakt het ook weer niet uit. Maar ik ga XIII gewoon op de PS3 gamen, heb daar toch een beter gevoel bijquote:
Waar hebben we het over. Het is FF,... ik haal ze op beide systemen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, heel veel maakt het ook weer niet uit. Maar ik ga XIII gewoon op de PS3 gamen, heb daar toch een beter gevoel bij
Waarom?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waar hebben we het over. Het is FF,... ik haal ze op beide systemen!
Je stelt de verkeerde vraag,.... het is eerder waarom nietquote:
Tsja een MMO op een console blijft niks en zal ook 'nooit' iets worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:50 schreef Chocobo het volgende:
FFXIV Nog niet echt onder de indruk van de gameplay videos, maar het ziet er allemaal wel cool uitDe sfeer is er,... zag gras en kastelen. Tevens uiteraard een hele vroege versie!
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-final-fantasy/54448
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-final-fantasy/54470
Net zoals ze zeiden dat shooters op de console's niet zouden werken? Het is nu groter als op de pc.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tsja een MMO op een console blijft niks en zal ook 'nooit' iets worden.
Jammer maar helaas dat ze aan hun contracten met Sony vast zitten.
Voelt wat meer…thuisquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, heel veel maakt het ook weer niet uit. Maar ik ga XIII gewoon op de PS3 gamen, heb daar toch een beter gevoel bij
Uuuuuren heeft de PSX aangestaan,.... de PS2 ook! Persoonlijk lijkt het me gewoon cool om de game voor beide platformen te halen, maar zal hem spelen op PS3 denk ik. Heb sowieso meerdere versies van bijna elk FF spel.quote:
Feit blijft dat de goede MMOs redelijk veel toetsen vereisen en ook snelle actie hebben. Dit is gewoon niet op een controller te doen. Te weinig buttons voor alle shortcuts. Had het veel liever PC only gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:49 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Net zoals ze zeiden dat shooters op de console's niet zouden werken? Het is nu groter als op de pc.
Verder, als het goed is uitgewerkt, waarom niet? Ik heb wel zin in een mmo op een console's…
Ik speel hem altijd 3xquote:
Zal wel goed zitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Feit blijft dat de goede MMOs redelijk veel toetsen vereisen en ook snelle actie hebben. Dit is gewoon niet op een controller te doen. Te weinig buttons voor alle shortcuts. Had het veel liever PC only gezien.
Mijn collectie:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uuuuuren heeft de PSX aangestaan,.... de PS2 ook! Persoonlijk lijkt het me gewoon cool om de game voor beide platformen te halen, maar zal hem spelen op PS3 denk ik. Heb sowieso meerdere versies van bijna elk FF spel.
Waarom IX niet? En tactics was ook erg goed!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga niet weer heel mijn lijst posten hoor![]()
Is alweer zoveel bijgekomen
Zeg maar alles behalve FF IX & tactics
Tactics is veeeel beter, het verhaal erin is prachtig. Sfeer is zo vet, Advance versies missen elke vorm van sfeer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:03 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb Tactics A2 gespeeld en vond het te lang duren en op een gegeven moment werd het extreem moeilijk. Heb er 80 uur over gedaan in totaal, dat heb ik volgens mij voor geen enkele andere FF nodig gehad.
Is de gewone tactics beter dan Tactics A2? Want ik vind al die Tactics games veel lijken op elkaar.
Zo waar! De advance versies zijn kansloos tegenover de originele (PSX) tactics versie. De PSP versie die uit is is hetzelfde en ook echt een aanrader!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tactics is veeeel beter, het verhaal erin is prachtig. Sfeer is zo vet, Advance versies missen elke vorm van sfeer.
Zelf heb ik alle FF's uitgespeeld.
quote:
Tactics staat wel al een tijdje in de planning, maar hij is zo moeilijk te vinden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tactics is veeeel beter, het verhaal erin is prachtig. Sfeer is zo vet, Advance versies missen elke vorm van sfeer.
Zelf heb ik alle FF's uitgespeeld.
Ow pleasequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Believe! Ze hebben het er wel over!
http://kotaku.com/5345795(...)-vii-remake-question
There's not official project that's up and running for a remake ofFinal Fantasy VII at this point. Both Toriyama-san and Kitase-san were involved in the development of the game, however, and it holds a special place in their hearts. They do talk about it on a personal level, like, 'If we did it it would be like this or like that.'
Ja weet eigenlijk niequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom IX niet? En tactics was ook erg goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IX is mijn persoonlijk favoriet. No Cloud, No Squall shall hinder usquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja weet eigenlijk nie![]()
Omdat ik hem dan weer 2x moet hebben
1x sealed, en 1 om te spelen
BELIEVE!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Believe! Ze hebben het er wel over!
http://kotaku.com/5345795(...)-vii-remake-question
There's not official project that's up and running for a remake ofFinal Fantasy VII at this point. Both Toriyama-san and Kitase-san were involved in the development of the game, however, and it holds a special place in their hearts. They do talk about it on a personal level, like, 'If we did it it would be like this or like that.'
"That big sword on the wall? Once belonged to a spikey haired guy"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IX is mijn persoonlijk favoriet. No Cloud, No Squall shall hinder us
Ik lieg een beetje, die nieuwste spin-offs heb ik nog niet allemaal gespeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Tactics staat wel al een tijdje in de planning, maar hij is zo moeilijk te vinden?
Alle FF's? Ook alle spin-offs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ja jammer is dat. Ik denk niet dat ik er gebruik van zou maken, maar de optie op de blu-ray had wel heel cool geweest!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
Bedankt Microsoft. Door jullie geldbuidel lijkt het een eeuw te duren en krijgt PS3 geen japanse stemmen"Want SE wilde geen verschillen in PS3 en Xbox". Zo jammer....leek me handig om te kunnen switchen, omdat ik nog niet zo sterk ben in het japans.
Maar het zo wel kon leren of in ieder geval, een extra optie om er mee aan de gang te zijn.
Ik zit er nu sterk over te denken alsnog de japanse versie te halen. PS3 is toch regiovrij qua games, dus dat is iig geen belemmering.
Ja nee, nu nog even niet.quote:
Uit welke natte droom komt deze?quote:
Uit het God of War HD aankondigingstopic op GAFquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uit welke natte droom komt deze?
Square-Enix doet niet aan compilaties!
quote:
Quote voor de archieven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
!
Ja,... gelijk op day one ja,.... denk dat ik dat naakt zou gaan halen!
Zou dat ff hip zijnquote:
Wat is dat voor book?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Komt er binnenkort aanjammer genoeg niet Sealed
![]()
[ afbeelding ]
Final Fantasy XII 12 Ultimania Omega Book-
Condition : 100% NEW from Japan
Languages : Japanese
Size : A5
Page : 672
Ik moet maar eens overnieuw beginnenquote:
De Ultimania Omega boeken zijn de meest uitgebreide boeken over de FF-spellen. Achtergrondinformatie over karakters, concepten en gedetailleerde kaarten, info over wapens enz.quote:
Ik begin nu wel nerveus te worden,.... game ik dit nu binnen een jaar?quote:
Is dat niet gewoon iets wat je besteld en in de kast legt?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Aether het volgende:
[..]
De Ultimania Omega boeken zijn de meest uitgebreide boeken over de FF-spellen. Achtergrondinformatie over karakters, concepten en gedetailleerde kaarten, info over wapens enz.
Bijvoorbeeld:
FFXII
[ afbeelding ]
FFVII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begin nu wel nerveus te worden,.... game ik dit nu binnen een jaar?
hmm??quote:Op woensdag 2 september 2009 21:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Echt Buster Sword Replica van 15 kg
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon iets wat je besteld en in de kast legt?
quote:
Eind 2010 dan pas?quote:
Het is de heb hequote:Op donderdag 3 september 2009 23:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
![]()
Ik ga het eerst doorbladeren, daarna gaat het in de kast
[..]
![]()
begin disk 2quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:23 schreef DSGamer het volgende:
ARGH!Ik rouw met je mee man! hoe ver was je?
Gewoon op een normale PS1 memorycard of HDD op PS3?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:57 schreef Qunix het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Save file corrupted van Final Fantasy VII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rouw met me mee.
Met mijn PS3 BC ook al een paar keer gehad,... opnieuw starten en laden werkt vaak prima. File is niet corrupt,... alleen krijg je de melding zo nu en dan. Kippenvel moment,... geef ik toe, maar het is bij mij nooit echt daadwerkelijk corrupt geweest!quote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gewoon op een normale PS1 memorycard of HDD op PS3?
Heb het in al mijn jaren namelijk nog nooit meegemaakt of van gehoord.
quote:- Gyromancer
- It's New Frontier
- Universal Tuning
- Sliding Heroes
- Final Fantasy Creatures
Ik ben ook benieuwd, gewoon op de PS3 en niet de PSP?quote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Pritt het volgende:
[..]
PSPquote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Pritt het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Serah Farron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zover ik het kan vertalen:quote:
Wikipedia lijkt het te bevestigenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Dat wordt fapmateriaal voor de gefrustreerde gamer
Leuk meisjequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan vertalen:
Rechtsboven, rechterkolom: Jongere zusje van Lightning.
Linkerkolom: 'Snow' en 'verloofde van' (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |