OOOH SPOILERquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nadeel van FFVII opnieuw spelen is dat ik Aeris eigenlijk nooit meer gebruik...zonde van de EXP.
Ik denk niet dat er veel gaat veranderen, uiteindelijk is het Eidos en co dat ze overgenomen hebben. Volgens mij willen ze juist wat meer grip krijgen op de westerse gamesmarkt met bv de tombraider franchisequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef Ixnay het volgende:
Square Enix Europe geboren!
Goed nieuws. Nu maar hopen dat Europa eindelijk eens een echte RPG markt krijgt.
Het squatten bedoel je? Dat komt veelvuldig terug in FF7:CC. Kun je het ook zien met meer realistische beelden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Ixnay het volgende:
Of dat gare zit-spelletje dat je moet doen in die sportschool in de sector 7 slums.
Als je een PSP of een PS3 hebt kun je het spel voor 10 euro downloaden in de PSN store. Ik speel 'm nu op mijn PSP.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch maar eens een PS1 Mem.card zoeken, want ik heb FF VII wel alleen kan niks saven
Barretquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:20 schreef Strolie75 het volgende:
Inmiddels weer 12 uur op de teller bij FFVII. Zojuist aangekomen in North Corel.
Ik ook.quote:
Het is even reizen, maar ze zijn erquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:26 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Waarom kom ik dit soort vrouwen nou zelden tegen in het echt?
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het met Advent Children op Blu Ray? In Japan was laatst toch een nieuwe speciale editie ofzo uitgekomen? Komt die ook naar Europa?
Eén JA op drie vragen?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Zoveel extra's zitten er niet bij , wel extra mooi beeld
Ergens deze week ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef Ixnay het volgende:
Zaterdag ligt AC Complete in de Europese winkels toch?
quote:OC ReMix Releases Final Fantasy 4 Tribute Album
"Today Overclocked ReMix released its latest free fan tribute album, Final Fantasy IV: Echoes of Betrayal, Light of Redemption. The 46-track album is described by the project's coordinators as a 'narrative' set 'to recreate the story of Final Fantasy 4.' 36 artists contributed in a variety of genres, from classical to techno. This album is the latest of several free entirely fan-created albums produced by Overclocked ReMix, which recently composed the professional soundtrack for Super Street Fighter II HD Turbo Remix. Individual tracks can be downloaded from the website, or you can grab the torrent."
Kijk haar sierlijk rondhuppelen met haar mooie volle borsten, lustopwekkende rode haar en euforisch gestemd pijpmondje... wetende dat ze mooi en gelabeld als super lekker wijf... en ook weten dat ze altijd slechts digitaal blijft en daar vurig misbruik van maakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is even reizen, maar ze zijn er
[ afbeelding ]
Ik heb 'm al een paar weken, gewoon besteld op bol.com. Nog niet gekeken, wacht nog op de 139 cm tv dat volgende week binnenkomt.quote:
Maar dat is ook 'Complete' ? Doe 'ns een foto van je exemplaar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:13 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een paar weken, gewoon besteld op bol.com. Nog niet gekeken, wacht nog op de 139 cm tv dat volgende week binnenkomt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is ook 'Complete' ? Doe 'ns een foto van je exemplaar?
Oeh!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Square Enix eröffnet Countdown Website
31.07.09 - Square Enix hat eine Countdown Website in Japan eröffnet, die höchstwahrscheinlich mit dem Arcade-Titel Lord of Vermillion zu tun hat. Um was es sich tatsächlich handelt, soll in wenigen Tagen bekanntgegeben werden.
Waarschijnlijk ja,... maar die Duitsers weten niks. Waarom een countdown site maken voor iets wat al bekend is,... Gijs,... belieeeeevequote:
Ssst,.. niet over praten! Belieeeeve!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs. Dit is geen FFVII remake ofzo. Ik hype graag mee en ik ben fanatiek aanhanger van de FFVII remake kerk, maar dit is niets!
Boxart bekend?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ssst,.. niet over praten! Belieeeeve!!
Wat zei de mod nou net?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:28 schreef Desunoto het volgende:
Een fan heeft z'n photoshopkunsten erop losgelaten hoor.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ssst,.. niet over praten! Belieeeeve!!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:32 schreef Pritt het volgende:
Geen FFVII remake op de PS3 anders moet ik ook zo'n onding kopen.
Zo waarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ooit gaat ie komen,... het is onvermijdelijk! De vraag is alleen wanneer!
Ik heb de film zelfs uitgezet,... vond er niks aan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:40 schreef Ixnay het volgende:
Zo speciaal is die film eigenlijk niet. Zit nu op de helft.
Ik mis Yuffiequote:
Ik denk Sephirothquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis Yuffie
En ik neem aan dat die pik achterin Cid is,.... maar wie is die dude vooraan in het zwart met die schuine parasol
ZO,... en KLAAR!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Dan vlnr Tifa, Rufus, Cloud, Aeris, Barret, Chocobo en op de voorgrond Vincent.
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Hahaha, ja, die denkt dat 'ie in de Matrix zit ofzo en hij gaat zoooo hard op z'n muil zometeenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ZO,... en KLAAR!!!
Maar die gozer in het zwart op deze laatste foto he,.... gaat die nou straks op zijn bek omdat die bijna op een leeg flesje staat?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das trouwens heel niet Yuffie, das Rikku![]()
Dit is Yuffie
[ afbeelding ]
Die heerlijke tietenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Dat is Yuffie niet toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Doe mij die kansloze Rikku dan maar!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezus wat een kansloze foots hahahaha
Tifaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zal eens de toppertjes posten
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
B,...believe,....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Countdown,.... BELIEVE!!
http://www.square-enix.co.jp/0807/
Een combinatienaam van de twee slechtste Finals verkoopt natuurlijk nooit!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:28 schreef Ixnay het volgende:
Ze hadden er beter een FFXI-2 van kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nou inderdaad...waren maar 2 plaatjes voor nodig ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Werd het toch nog een heel sad topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |