Wat zei de mod nou net?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:28 schreef Desunoto het volgende:
Een fan heeft z'n photoshopkunsten erop losgelaten hoor.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ssst,.. niet over praten! Belieeeeve!!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:32 schreef Pritt het volgende:
Geen FFVII remake op de PS3 anders moet ik ook zo'n onding kopen.
Zo waarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ooit gaat ie komen,... het is onvermijdelijk! De vraag is alleen wanneer!
Ik heb de film zelfs uitgezet,... vond er niks aan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:40 schreef Ixnay het volgende:
Zo speciaal is die film eigenlijk niet. Zit nu op de helft.
Ik mis Yuffiequote:
Ik denk Sephirothquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis Yuffie
En ik neem aan dat die pik achterin Cid is,.... maar wie is die dude vooraan in het zwart met die schuine parasol
ZO,... en KLAAR!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Dan vlnr Tifa, Rufus, Cloud, Aeris, Barret, Chocobo en op de voorgrond Vincent.
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Hahaha, ja, die denkt dat 'ie in de Matrix zit ofzo en hij gaat zoooo hard op z'n muil zometeenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ZO,... en KLAAR!!!
Maar die gozer in het zwart op deze laatste foto he,.... gaat die nou straks op zijn bek omdat die bijna op een leeg flesje staat?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das trouwens heel niet Yuffie, das Rikku![]()
Dit is Yuffie
[ afbeelding ]
Die heerlijke tietenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Dat is Yuffie niet toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk Sephiroth
Hier is Yuffie:
[ afbeelding ]
Doe mij die kansloze Rikku dan maar!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezus wat een kansloze foots hahahaha
Tifaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zal eens de toppertjes posten
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
B,...believe,....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Countdown,.... BELIEVE!!
http://www.square-enix.co.jp/0807/
Een combinatienaam van de twee slechtste Finals verkoopt natuurlijk nooit!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:28 schreef Ixnay het volgende:
Ze hadden er beter een FFXI-2 van kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nou inderdaad...waren maar 2 plaatjes voor nodig ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Werd het toch nog een heel sad topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |