Hmm jammer dus dan kan het nog wel even duren voordat er een remake komtquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het een remake was had dit topic al vol geweestNee,... PSX versie. Te downloaden voor PS3 en PSP
In de trailer zit toch duidelijk een chocoboquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zitten die er wel in dan, ik zag alleen maar star wars achtige cityscapes
quote:London (3rd June 2009) – Square Enix Ltd., the publisher of Square Enix® interactive entertainment products in Europe and other PAL territories, today announces that FINAL FANTASY® VII will be available to download from the PlayStation®Store across PAL territories from Thursday, 4th June.
Get ready to return to Midgar. FINAL FANTASY VII, one of the most beloved and critically acclaimed Role Playing Games of all time, makes a long-awaited return this week, via digital download on the PlayStation®Store.
The original PS one® release has long been out-of-print and unavailable to a new generation of console owners and FINAL FANTASY fans. Now players will get another chance to own and experience the original adventure that brought us such memorable characters as Cloud Strife, Tifa Lockhart, Aerith Gainsborough, Barret Wallace, Vincent Valentine and the fearsome Sephiroth.
John Yamamoto, president and chief executive officer of Square Enix Ltd. comments, “FINAL FANTASY VII is the most highly-respected entry in the history of the FINAL FANTASY franchise, possessing possibly the most memorable storyline in the history of videogames. It brings me great pleasure to see FINAL FANTASY VII available to play once again and I am sure that it will create a whole new generation of fans.”
FINAL FANTASY VII is available in all PAL countries where the PlayStation®Store is available.
Komt er een nieuwe dan? VII is namelijk al oudquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe voor op de PSP
Oh jeezz...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe dan? VII is namelijk al oud
Ja Agito toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe dan? VII is namelijk al oud
Gaat dat op met deze versies? Is het niet gewoon een versie die regiovrij is gemaakt voor alle landen? Anders zou je sowieso nooit de US versie kunnen spelen. Mocht er wel verschil in zitten dan zou ik voor de US versie gaan,... sneller en groter beeld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef RetroGamer het volgende:
Zit te twijfelen tussen de PAL en NTSC versie van FFVII, NTSC draait natuurlijk sneller…
Ooitquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef labbit het volgende:
[..]
Hmm jammer dus dan kan het nog wel even duren voordat er een remake komthad zoveel hoop door crisis core
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef Aether het volgende:
Vond deze video: (spoilers)
Nooit geweten dat er verschil tussen beide versies zat.
Ben hem ook aan het binnenhalen nu. Hoewel ik er vanuit ga dat het er niet bepaald mooier op zal worden, ben ik toch benieuwd hoe het er uit ziet op een groot scherm. Het was wel leuk geweest als ze de CGI-scenes opnieuw gerendered hadden in HD, speciaal voor de re-release.quote:
En,... hoe is het beeldquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ben hem ook aan het binnenhalen nu. Hoewel ik er vanuit ga dat het er niet bepaald mooier op zal worden, ben ik toch benieuwd hoe het er uit ziet op een groot scherm. Het was wel leuk geweest als ze de CGI-scenes opnieuw gerendered hadden in HD, speciaal voor de re-release.
Als je een PSone spel download, kun je dan de saved games uitwisselen tussen je PSP en PS3? Zou voor mij ideaal zijn - onderweg naar het werk op de PSP spelen, en 's avonds na thuiskomt verder gaan op de bank met de PS3.
Dat had ik ook een jaar of 2 geleden. Ik deed PSX FFVII er even in om remote play te testen. Toen toch maar even op de PS3 gespeeld en het eerste stuk afgemaakt,... was weer zo snel gewend. Verschrikkelijk goed spel als je er over nadenkt. Wat een ervaring was dat zeg! Die details,.... Even praten met elkaar in de lift,... boos worden,... achtergrond info,... die muziek,.... characters werden al goed duidelijk! Ver voor haar tijd toen dat spel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
Slecht.Maar na 10 minuten spelen zit je weer helemaal in het spel en merk je er niks van.
Ik heb zo mem card reader voor de Ps3 en daar me oude savegames uitgelezen en dat werkt gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je een PSone spel download, kun je dan de saved games uitwisselen tussen je PSP en PS3? Zou voor mij ideaal zijn - onderweg naar het werk op de PSP spelen, en 's avonds na thuiskomt verder gaan op de bank met de PS3.
EU-versie schijnt de PAL-versie te zijn (dus inclusief randen en trager dan NTSC-versie).quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef RetroGamer het volgende:
Zit te twijfelen tussen de PAL en NTSC versie van FFVII, NTSC draait natuurlijk sneller…
Ja, heb hem nu al gekochtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Aether het volgende:
[..]
EU-versie schijnt de PAL-versie te zijn (dus inclusief randen en trager dan NTSC-versie).
Moet zelf nog testen maar US-versie lijkt een betere keus...
Vanaf het PS/N64-tijdperk werd het beter, maar er waren zeker nog enkele PAL PS2 en Gamecube-spellen die trager waren dan de NTSC-versie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef chibibo het volgende:
De PAL versie trager dan de NTSC versie? Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van. In de NES/SNES/PSX tijd werden spellen namelijk vrijwel altijd getweaked voor de PAL release, zodat de snelheid gelijk was aan de NTSC versie.
Het lijkt mij eerder een misverstand dat is ontstaan door het spelen van NTSC spellen op (gemodde) PAL consoles.
Over muziek gesproken, wat ik tot nu toe heb gehoord uit FF13 (toegegeven, het is erg weinig) valt me erg tegen. Het klonk mij te 13-in-een-dozijn-anime-achtig in de oren. Toch jammer van een serie die mede bekend staat om zijn prachtige muziek, maar wie weet zal de volledige soundtrack beter zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:53 schreef DSGamer het volgende:
ondanks dat het verhaal een beetje tegenvalt en de muziek ivm de overige FF's een beetje teleursteld toch een heerlijk spel
Uematsu werkt mee aan deel 14 inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Over muziek gesproken, wat ik tot nu toe heb gehoord uit FF13 (toegegeven, het is erg weinig) valt me erg tegen. Het klonk mij te 13-in-een-dozijn-anime-achtig in de oren. Toch jammer van een serie die mede bekend staat om zijn prachtige muziek, maar wie weet zal de volledige soundtrack beter zijn.
Klopt het trouwens dat Uematsu de soundtrack van FF14 voor zijn rekening neemt? Ik meen zoiets ergens gelezen te hebben. Hoewel hij naar mijn mening over zijn hoogtepunt heen is, kijk ik wel weer uit naar een nieuwe soundtrack van hem.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het toch een vreemd plaatje zo met shiva als die motor
Ach, kan je haar eindelijk berijden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het toch een vreemd plaatje zo met shiva als die motor
Da's exclusief Europa en Japan dus.quote:Final Fantasy VII Sells Splendidly on PSN
In news that should surprise nobody, Final Fantasy VII sold like diamond-encrusted hotcakes since its North American PlayStation Network release on June 2. Sony announced that the title has been downloaded more than 100,000 times in less than a month.
This may encourage the release of more classic PlayStation titles on the service. "Dozens" more games are planned for release before the year's end, including Wild ARMs 2. Final Fantasy Tactics is also likely, though not confirmed. Stay tuned for news of more classic RPG releases on the PlayStation Network.
Die zou ik ook kopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's exclusief Europa en Japan dus.
Misschien Chrono Cross?
Niet vreemd bij een resolutie 320×240quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zou ik ook kopenLaatst de PSOne versie gekocht en die proberen te spelen op mn PS2, maar ik vond het te lelijk op 40"
quote:Final Fantasy I Archived
Final Fantasy I and TGL's Farland Saga have joined the Japanese version of Sony Computer Entertainment's Game Archives. PlayStation 3 and PlayStation Portable owners with a Japanese PlayStation Network account can now download the games for 600 yen ($6.29 USD) apiece.
Ik ga FFVII ook op mn PSP spelen daarom. Daar ziet het er prima uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet vreemd bij een resolutie 320×240
Heb voor dit soort spellen een oude 4:3 CRT.
Op de PSP valt het uiteraard minder op.
[..]
Wat is dat archive?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet vreemd bij een resolutie 320×240
Heb voor dit soort spellen een oude 4:3 CRT.
Op de PSP valt het uiteraard minder op.
[..]
Japanse PlayStation Store.quote:
Ik speel FFVII gewoon op m'n 40" en PS3. Die oude graphics vind ik juist geweldig! Heerlijk nostalgisch. Je kan toch ook alleen maar oude graphics verwachten bij oude games?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga FFVII ook op mn PSP spelen daarom. Daar ziet het er prima uit
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Ik speel FFVII gewoon op m'n 40" en PS3. Die oude graphics vind ik juist geweldig! Heerlijk nostalgisch. Je kan toch ook alleen maar oude graphics verwachten bij oude games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |