Ach, waarom ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[nerd]
Zojuist gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Als ik bij mijn geregistreerd partnerschap mijn ja-woord heb gezegd en mijn handtekening heb gezet wordt de victory-fanfare van FFVII gedraaid.
[/nerd]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[nerd]
Zojuist gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Als ik bij mijn geregistreerd partnerschap mijn ja-woord heb gezegd en mijn handtekening heb gezet wordt de victory-fanfare van FFVII gedraaid.
[/nerd]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[nerd]
[/nerd]
Tuurlijk wel. Samen op een Chocobo rijden!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef chibibo het volgende:
Ik heb een beetje een gemengd gevoel over Final Fantasy XIV. De setting zag er goed uit, maar ik ben bang dat ik het hele MMORPG gebeuren niet ga trekken.
Mag ik dan achterop?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
Tuurlijk wel. Samen op een Chocobo rijden!
Ja! Laat die crap uit de officiele serie!quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind ook de naam van die games sucken. Waarom niet:
Final Fantasy Online I
Final Fantasy Online II
Scheelt ook een hoop verwarring.
Misschien hebben ze een hoop geleerd van FFXI. Ik geef deze game toch een kans!quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja! Laat die crap uit de officiele serie!
Je hebt straks twee giga SP's,... (FFXIII en FFXIII Versus). Deze mag er van mij ook bij. Als ik het niks vind, dus stop ik toch gewoon. Ben wel heel erg benieuwd naar de eerste echte next-gen console MMORPG!quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt balen dat het online is. MMORPGs sucken, dus denk dat ik deze voorbij laat schieten...
FFXI was in de VS en Japan enorm populair. Niet te vergelijken met WoW, maar goed, welke game kan dat? Maar het siert Square-Enix dat ze FFXI wel al die jaren hebben gesupport met uitbreidingen. Ze hebben zelf een port uitgebracht op de PS2.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een hoop geleerd van FFXI. Ik geef deze game toch een kans!
Zitten die er wel in dan, ik zag alleen maar star wars achtige cityscapesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Samen op een Chocobo rijden!
Same, en bij mij wordt ie constant herkendquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem als ringtone![]()
Maar tot nu toe nog niemand gehad die het herkende
Een remake?!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:28 schreef Chocobo het volgende:
FFVII nog niet in de PAL PSN storeIk lees op Kotaku dat je dit spel trouwens op zowel je PS3 als op je PSP kan gamen. Waanzinnig om mee te nemen op vakantie,... maar ja,... dan moet die wel PAL uitkomen
Japanners en Amerikanen zijn al lekker aan het gamen. 9.95$! Geen geld!
Als het een remake was had dit topic al vol geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |