Vanaf het PS/N64-tijdperk werd het beter, maar er waren zeker nog enkele PAL PS2 en Gamecube-spellen die trager waren dan de NTSC-versie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef chibibo het volgende:
De PAL versie trager dan de NTSC versie? Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van. In de NES/SNES/PSX tijd werden spellen namelijk vrijwel altijd getweaked voor de PAL release, zodat de snelheid gelijk was aan de NTSC versie.
Het lijkt mij eerder een misverstand dat is ontstaan door het spelen van NTSC spellen op (gemodde) PAL consoles.
Over muziek gesproken, wat ik tot nu toe heb gehoord uit FF13 (toegegeven, het is erg weinig) valt me erg tegen. Het klonk mij te 13-in-een-dozijn-anime-achtig in de oren. Toch jammer van een serie die mede bekend staat om zijn prachtige muziek, maar wie weet zal de volledige soundtrack beter zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:53 schreef DSGamer het volgende:
ondanks dat het verhaal een beetje tegenvalt en de muziek ivm de overige FF's een beetje teleursteld toch een heerlijk spel
Uematsu werkt mee aan deel 14 inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Over muziek gesproken, wat ik tot nu toe heb gehoord uit FF13 (toegegeven, het is erg weinig) valt me erg tegen. Het klonk mij te 13-in-een-dozijn-anime-achtig in de oren. Toch jammer van een serie die mede bekend staat om zijn prachtige muziek, maar wie weet zal de volledige soundtrack beter zijn.
Klopt het trouwens dat Uematsu de soundtrack van FF14 voor zijn rekening neemt? Ik meen zoiets ergens gelezen te hebben. Hoewel hij naar mijn mening over zijn hoogtepunt heen is, kijk ik wel weer uit naar een nieuwe soundtrack van hem.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het toch een vreemd plaatje zo met shiva als die motor
Ach, kan je haar eindelijk berijden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het toch een vreemd plaatje zo met shiva als die motor
Da's exclusief Europa en Japan dus.quote:Final Fantasy VII Sells Splendidly on PSN
In news that should surprise nobody, Final Fantasy VII sold like diamond-encrusted hotcakes since its North American PlayStation Network release on June 2. Sony announced that the title has been downloaded more than 100,000 times in less than a month.
This may encourage the release of more classic PlayStation titles on the service. "Dozens" more games are planned for release before the year's end, including Wild ARMs 2. Final Fantasy Tactics is also likely, though not confirmed. Stay tuned for news of more classic RPG releases on the PlayStation Network.
Die zou ik ook kopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's exclusief Europa en Japan dus.
Misschien Chrono Cross?
Niet vreemd bij een resolutie 320×240quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zou ik ook kopenLaatst de PSOne versie gekocht en die proberen te spelen op mn PS2, maar ik vond het te lelijk op 40"
quote:Final Fantasy I Archived
Final Fantasy I and TGL's Farland Saga have joined the Japanese version of Sony Computer Entertainment's Game Archives. PlayStation 3 and PlayStation Portable owners with a Japanese PlayStation Network account can now download the games for 600 yen ($6.29 USD) apiece.
Ik ga FFVII ook op mn PSP spelen daarom. Daar ziet het er prima uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet vreemd bij een resolutie 320×240
Heb voor dit soort spellen een oude 4:3 CRT.
Op de PSP valt het uiteraard minder op.
[..]
Wat is dat archive?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet vreemd bij een resolutie 320×240
Heb voor dit soort spellen een oude 4:3 CRT.
Op de PSP valt het uiteraard minder op.
[..]
Japanse PlayStation Store.quote:
Ik speel FFVII gewoon op m'n 40" en PS3. Die oude graphics vind ik juist geweldig! Heerlijk nostalgisch. Je kan toch ook alleen maar oude graphics verwachten bij oude games?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga FFVII ook op mn PSP spelen daarom. Daar ziet het er prima uit
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Ik speel FFVII gewoon op m'n 40" en PS3. Die oude graphics vind ik juist geweldig! Heerlijk nostalgisch. Je kan toch ook alleen maar oude graphics verwachten bij oude games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |