quote:Final Fantasy XIII's not out yet and they're announcing the next? Little is known other than it's an MMOG and that it's exclusive to PS3. And it's meant to be out in 2010.
quote:Shinji Hashimoto, Square Enix senior vice president, has cast doubt on Sony’s suggestion that Final Fantasy XIV Online will be a PS3 console exclusive.
SCEA CEO Jack Tretton announced yesterday that the title would release next year only on PS3, but Hashimoto said this wasn’t necessarily the case at today’s Square Enix E3 conference.
“Some folks interpreted the announcement as being an exclusive, but we wanted to make sure that the announcement was that the game is coming to the PS3 and PC, and in terms of Microsoft products and all other hardware we are considering all options at this time," he said, according to Gamasutra.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens is XIV NIET PS3 exclusief. Hij komt sowieso ook naar de PC en de 360 is niet uitgesloten.
bronquote:Final Fantasy XIV Online zal een geheel nieuwe wereld krijgen, zo lieten de ontwikkelaars weten. Het porten van de spelwereld uit de vorige mmorpg van Square Enix, Final Fantasy XI, zou te veel tijd in beslag nemen. Ook moet het veertiende deel tegemoet komen aan de verschillende rpg-speelwijzes die onlinespelers hanteren. De gameplay zal volgens de ontwikkelaars afwijken van die van het populaire World of Warcraft. Verder liet het bedrijf weten dat de E3-trailer zowel deels pre rendered-scčnes als ingame-beelden bevat, en dat Final Fantasy XIV geen gebruik zal maken van het bestaande PlayOnline-netwerk van Final Fantasy XI.
Hoezo niet? :/quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:39 schreef SuperFruitig het volgende:
tvp vanwege de FF in de titel, maar ik heb geen hoop voor dit genre games
Die is dicht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er was al wel een FF topic: Het Grote Final Fantasy Topic - Deel LIII
Ik zou zeggen, daar verder
woops!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is dicht.
Ik zou als het dan toch gemerged moet worden hier doen: Het Grooooote Final Fantasy Topic [LIV]
Hij is al niet PC exclusief, want hij komt ook op de PC, staat op de website. Ook gaan er geruchten dat als ie dan toch op de pc komt, dat ie maar beter ook op de 360 komt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:16 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb wel hoop voor dit soort games, mits het een grote verbetering wordt t.o.v FF11 maar ik mag aannemen van wel. En het is Final Fantasy, dat staat bijna garant voor kwaliteit sowieso.
Ik hoop alleen dat het niet weer zo'n betaal-per-maand ding wordt en dat ze nu gewoon (hogere) eenmalige aanschafkosten gaan bedenken. Betalen per maand heb ik geen zin in.
En exclusief voor de PS3 is ook niks. Doe dan PS3, 360 en PC.
Nou, FF11 was geen grote faal, het wat gewoon ontzettend JRPG HARDfuckingCore.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:18 schreef RickoKun het volgende:
Die vorige FF MMO was toch ook een grote faal?Ik ga denk ik wel FF 13 halen
Pay 2 Playquote:
Ah, oke. Logisch. Ik ben niet zo bekend met die termen.quote:
Klopt, er staat nog niet veel op voor een game die volgend jaar moet gaan halen, het is waarschijnlijk toch alleen maar een lekker makertje. :/quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ah, oke. Logisch. Ik ben niet zo bekend met die termen.![]()
Verder is de site nog wel erg leeg trouwens.
Laat XIV maar lekker een eigen topic hebben. Dat andere topic is algemeen. XIII krijgt strax ook een eigen topic als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is dicht.
Ik zou als het dan toch gemerged moet worden hier doen: Het Grooooote Final Fantasy Topic [LIV]
Vraag me af hoe ze 1 van de grootste problemen gaan oplossen die er met een console MMO bestaat: communicatie met andere mensen. Ik heb zelf ooit Everquest voor de PS2 geprobeerd en vond het best een leuk spel, maar je moest een toetsenbord naast je controller hebben liggen en daar had ik zelf weinig trek in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb wel zin in deze game. Ooit voor korte duur mega-verslaafd geweest aan WoW.
Een console MMORPG met een FF-setting zal die verslaving wel eens kunnen overtreffen.
Bij Demon's Souls, Monster Hunter en Phantasy Star Universe lossen ze het op met iconen, smileys en voorgeselecteerde woorden die automatisch worden vertaald. Dat werkt prima. Ook leuk is dat je echt makkelijk met mensen over de hele wereld in alle talen kunt communiceren. Daarnaast heb je natuurlijk voice chat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Tain het volgende:
Vraag me af hoe ze 1 van de grootste problemen gaan oplossen die er met een console MMO bestaat: communicatie met andere mensen. Ik heb zelf ooit Everquest voor de PS2 geprobeerd en vond het best een leuk spel, maar je moest een toetsenbord naast je controller hebben liggen en daar had ik zelf weinig trek in.
Ja maar die games speel je toch niet 100'en/1000'en online? Bij bijv een WoW zou ik er niet aan moeten denken dat je alleen met icoontjes, smileys en voorgeselecteerde woorden kan chatten...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij Demon's Souls, Monster Hunter en Phantasy Star Universe lossen ze het op met iconen, smileys en voorgeselecteerde woorden die automatisch worden vertaald. Dat werkt prima. Ook leuk is dat je echt makkelijk met mensen over de hele wereld in alle talen kunt communiceren. Daarnaast heb je natuurlijk voice chat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |