Nee,... dat heeft de Japanse versie niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef BaDaZz het volgende:
Ik las op fok games dat FF XIII van de winter al in Japan uitkomt en pas in de lente in Europa. Weet iemand al of de game uit Japan engelse ondertiteling heeft, of engelse voiceacting? Zoja dan kun je hem natuurlijk uit Japan eerder halen.
Waarom niet eigenlijk? Kan je iets met de taal, of ben je gewoon goed in het onthouden van plaatjes bij acties?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nope
Japanese version heeft alleen Jap voice & Subs![]()
Niet dat mij dat tegen houd
FFVII gebruikt toch Bolt1, Bolt2 etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Voordeel is dat FF altijd dezelfde namen kwa actions/spreuken hebben
Potion , Curaga ,Firaga , Life e.d en dus ook dezelfde Jap tekens.
Als je ze bij 1 spel kent bv FFVII of FXII kan je ze bij allemaal
Speel al jaren jap games en kom er altijd wel uit, ook met non FF games
volgensmij zijn ze na het uitkomen van de remakes/ports van niet FF delen die niet in het westen gereleased waren, het het magic systeem gelijkgetrokken met het japanse(zou ook vanaf FF:tactics kunnen zijn)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
FFVII gebruikt toch Bolt1, Bolt2 etc.
Maar het verhaal dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Voordeel is dat FF altijd dezelfde namen kwa actions/spreuken hebben
Potion , Curaga ,Firaga , Life e.d en dus ook dezelfde Jap tekens.
Als je ze bij 1 spel kent bv FFVII of FXII kan je ze bij allemaal
Speel al jaren jap games en kom er altijd wel uit, ook met non FF games
Quistis flashbackquote:
Mjah, heel veel maakt het ook weer niet uit. Maar ik ga XIII gewoon op de PS3 gamen, heb daar toch een beter gevoel bijquote:
Waar hebben we het over. Het is FF,... ik haal ze op beide systemen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, heel veel maakt het ook weer niet uit. Maar ik ga XIII gewoon op de PS3 gamen, heb daar toch een beter gevoel bij
Waarom?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waar hebben we het over. Het is FF,... ik haal ze op beide systemen!
Je stelt de verkeerde vraag,.... het is eerder waarom nietquote:
Tsja een MMO op een console blijft niks en zal ook 'nooit' iets worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:50 schreef Chocobo het volgende:
FFXIV Nog niet echt onder de indruk van de gameplay videos, maar het ziet er allemaal wel cool uitDe sfeer is er,... zag gras en kastelen. Tevens uiteraard een hele vroege versie!
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-final-fantasy/54448
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-final-fantasy/54470
Net zoals ze zeiden dat shooters op de console's niet zouden werken? Het is nu groter als op de pc.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tsja een MMO op een console blijft niks en zal ook 'nooit' iets worden.
Jammer maar helaas dat ze aan hun contracten met Sony vast zitten.
Voelt wat meer…thuisquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, heel veel maakt het ook weer niet uit. Maar ik ga XIII gewoon op de PS3 gamen, heb daar toch een beter gevoel bij
Uuuuuren heeft de PSX aangestaan,.... de PS2 ook! Persoonlijk lijkt het me gewoon cool om de game voor beide platformen te halen, maar zal hem spelen op PS3 denk ik. Heb sowieso meerdere versies van bijna elk FF spel.quote:
Feit blijft dat de goede MMOs redelijk veel toetsen vereisen en ook snelle actie hebben. Dit is gewoon niet op een controller te doen. Te weinig buttons voor alle shortcuts. Had het veel liever PC only gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:49 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Net zoals ze zeiden dat shooters op de console's niet zouden werken? Het is nu groter als op de pc.
Verder, als het goed is uitgewerkt, waarom niet? Ik heb wel zin in een mmo op een console's…
Ik speel hem altijd 3xquote:
Zal wel goed zitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Feit blijft dat de goede MMOs redelijk veel toetsen vereisen en ook snelle actie hebben. Dit is gewoon niet op een controller te doen. Te weinig buttons voor alle shortcuts. Had het veel liever PC only gezien.
Mijn collectie:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uuuuuren heeft de PSX aangestaan,.... de PS2 ook! Persoonlijk lijkt het me gewoon cool om de game voor beide platformen te halen, maar zal hem spelen op PS3 denk ik. Heb sowieso meerdere versies van bijna elk FF spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |