Ja jammer is dat. Ik denk niet dat ik er gebruik van zou maken, maar de optie op de blu-ray had wel heel cool geweest!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
Bedankt Microsoft. Door jullie geldbuidel lijkt het een eeuw te duren en krijgt PS3 geen japanse stemmen"Want SE wilde geen verschillen in PS3 en Xbox". Zo jammer....leek me handig om te kunnen switchen, omdat ik nog niet zo sterk ben in het japans.
Maar het zo wel kon leren of in ieder geval, een extra optie om er mee aan de gang te zijn.
Ik zit er nu sterk over te denken alsnog de japanse versie te halen. PS3 is toch regiovrij qua games, dus dat is iig geen belemmering.
Ja nee, nu nog even niet.quote:
Uit welke natte droom komt deze?quote:
Uit het God of War HD aankondigingstopic op GAFquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uit welke natte droom komt deze?
Square-Enix doet niet aan compilaties!
quote:
Quote voor de archieven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
!
Ja,... gelijk op day one ja,.... denk dat ik dat naakt zou gaan halen!
Zou dat ff hip zijnquote:
Wat is dat voor book?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Komt er binnenkort aanjammer genoeg niet Sealed
![]()
[ afbeelding ]
Final Fantasy XII 12 Ultimania Omega Book-
Condition : 100% NEW from Japan
Languages : Japanese
Size : A5
Page : 672
Ik moet maar eens overnieuw beginnenquote:
De Ultimania Omega boeken zijn de meest uitgebreide boeken over de FF-spellen. Achtergrondinformatie over karakters, concepten en gedetailleerde kaarten, info over wapens enz.quote:
Ik begin nu wel nerveus te worden,.... game ik dit nu binnen een jaar?quote:
Is dat niet gewoon iets wat je besteld en in de kast legt?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef Aether het volgende:
[..]
De Ultimania Omega boeken zijn de meest uitgebreide boeken over de FF-spellen. Achtergrondinformatie over karakters, concepten en gedetailleerde kaarten, info over wapens enz.
Bijvoorbeeld:
FFXII
[ afbeelding ]
FFVII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begin nu wel nerveus te worden,.... game ik dit nu binnen een jaar?
hmm??quote:Op woensdag 2 september 2009 21:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Echt Buster Sword Replica van 15 kg
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon iets wat je besteld en in de kast legt?
quote:
Eind 2010 dan pas?quote:
Het is de heb hequote:Op donderdag 3 september 2009 23:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
![]()
Ik ga het eerst doorbladeren, daarna gaat het in de kast
[..]
![]()
begin disk 2quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:23 schreef DSGamer het volgende:
ARGH!Ik rouw met je mee man! hoe ver was je?
Gewoon op een normale PS1 memorycard of HDD op PS3?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:57 schreef Qunix het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Save file corrupted van Final Fantasy VII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rouw met me mee.
Met mijn PS3 BC ook al een paar keer gehad,... opnieuw starten en laden werkt vaak prima. File is niet corrupt,... alleen krijg je de melding zo nu en dan. Kippenvel moment,... geef ik toe, maar het is bij mij nooit echt daadwerkelijk corrupt geweest!quote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gewoon op een normale PS1 memorycard of HDD op PS3?
Heb het in al mijn jaren namelijk nog nooit meegemaakt of van gehoord.
quote:- Gyromancer
- It's New Frontier
- Universal Tuning
- Sliding Heroes
- Final Fantasy Creatures
Ik ben ook benieuwd, gewoon op de PS3 en niet de PSP?quote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Pritt het volgende:
[..]
PSPquote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Pritt het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Serah Farron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zover ik het kan vertalen:quote:
Wikipedia lijkt het te bevestigenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Dat wordt fapmateriaal voor de gefrustreerde gamer
Leuk meisjequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan vertalen:
Rechtsboven, rechterkolom: Jongere zusje van Lightning.
Linkerkolom: 'Snow' en 'verloofde van' (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |