quote:Netwerktime-out
De server op forum.fok.nl doet er te lang over om te antwoorden.
De opgevraagde website antwoordde niet op een verbindingsverzoek en de browser is gestopt met wachten op een antwoord.
* Wellicht ondervindt de server een hoge vraag of een tijdelijke stroomonderbreking? Probeer het later opnieuw.
* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.
* Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie
quote:
Blij dat ze dan geen F12 hebben gekozen. Of F24, die bestaat ook nog op de iSeriesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
Nu weet ik waarom het F5 heet.
Ik moet 5 keer op die toets rammen om een bericht te posten.
Hij begint het te lerenquote:
Wat is 40 dagen nouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
40 dagen zonder seks, mens , wat stelt ze zich aan
Volgens haar heel wat, maar ze heeft er wat van geleerdquote:
Nog niet eensquote:
Dan ben ik wel nieuwsgierig wat danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens haar heel wat, maar ze heeft er wat van geleerd.
Het is een van de weinig EO programmas dat ik nog grappig vind, en je ziet mensen dan opeens ook eens nadenken. Deze dus ook, ze stond al in gedachte te trampolinespringen op een gouden vulpen sinds dag 1, maar ze is door bv een klooster tot nadenken gezet.quote:
Hiervoor neukte ze alles wta los en vast zat, daarna toch niet meer door een diepzinnig gesprek met een non.quote:
Voor haar wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
Ik vind 40 dagen niet zoveel voorstellen eigenlijk
Krijg je een euro voor iedere volbrachte dag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
Nah, discipline.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je een euro voor iedere volbrachte dag?
Mjah en dat vind ik best sneuquote:
Oh, waar is dat op?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
kutquote:
NL3quote:
Net op Nederland 3. Boomsma mag weerquote:
Niet nu toch?quote:
Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man isquote:
Nu ESFquote:
Dat was niet netquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man is![]()
Oh ja, en het is natuurlijk totaal logisch als je vandaag precies het tegenovergestelde van mening bentquote:
Ik heb wel borderline heh.. dan weet je het nooitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en het is natuurlijk totaal logisch als je vandaag precies het tegenovergestelde van mening bent
Arie is een engerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man isEn hij lijkt nog wel zo op Brad Pitt
![]()
Vrouwen hebben er ook geen kijk op
Newbiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
avond![]()
ik denk dat mijn F5 knop nou wel naar de klote is
Ha! Dat dus!quote:
Oh, ik heb er geen kijk op. Dat kan ook natuurlijkquote:
Moet je dat nog vragen. Circle in the sands!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik heb er geen kijk op. Dat kan ook natuurlijk![]()
Vertel me dan ook even wie een mooie vrouw is? Dat scheelt mij weer tijd zie je
Engerd:quote:
Oh ja. Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen. Circle in the sands!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Newbie![]()
Je kunt van die speciale FOK!toetsenborden bestekllen he, die hebben een F5 van Titanium.![]()
Bij de die-hard edition zijn ook de Alt en de S in RVS uitgevoerdVraag ernaar bij uw speelgoedwinkelier!!
Echt nog noooooooooit van gehoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De mooiste vrouw te land, ter zee en in de lucht![]()
[ afbeelding ]
Is van voor jouw tijd ook wel een beetjequote:
Dat dacht ik al wel te zien jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd ook wel een beetje
Haha ja die staat natuurlijk bovenaanquote:
Hoe zou dat eruit zien trouwens zegquote:
Jaaaaquote:
DaClown, ik probeer me te concentreren! Nu spuugde ik bijna mijn sinas uitquote:
Ik wist hetquote:
Niet doen, dat is zonde van de sinasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:42 schreef Nijns het volgende:
DaClown, ik probeer me te concentreren! Nu spuugde ik bijna mijn sinas uit
Maar ik ben geen borderlinerquote:
Niet van de laptop waar het dan op terecht zou komen? Aardig ben jequote:
Er zijn mensen die daadwerkelijk kijken/luisteren naar die voorrondes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:45 schreef Sjowhan het volgende:
Vond het nummer van Turkije wel tof. Rest valt wel tegen.
Nee dat mocht je willen!quote:
Ik wist niet welke kant je op mikte... maar dat is inderdaad zonde van de laptop dan, want voor je het weet krijg je hem een maand later terug nadat ze het ene probleem hebben verholpen, maar hebben ze een ander probleem veroorzaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet van de laptop waar het dan op terecht zou komen? Aardig ben je![]()
[..]
Alsof die balkanlanden nog niet hebben uitgemaakt wie gaat winnenquote:Er zijn mensen die daadwerkelijk kijken/luisteren naar die voorrondes?
Precies!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist niet welke kant je op mikte... maar dat is inderdaad zonde van de laptop dan, want voor je het weet krijg je hem een maand later terug nadat ze het ene probleem hebben verholpen, maar hebben ze een ander probleem veroorzaakt.
[..]
Alsof die balkanlanden nog niet hebben uitgemaakt wie gaat winnen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Nijns het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk kijken/luisteren naar die voorrondes?
Schijnbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Nijns het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk kijken/luisteren naar die voorrondes?
Als fapmod ijsland missenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schijnbaar. Heb het even aangezet, maar nadat er door heen gewauweld werd door de russen, heb ik maar de tv uit gedaan.
*dekens geeftquote:
Tot ineens blijkt dat ze per ongeluk toch 15 isquote:
Dankje, ik ga ook maar gauw naar bed..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
*dekens geeft
Ik ga zo heerlijk warm onder mijn donzen dekbed liggen (en me dan helemaal de tering zweten)
Slaap lekkerquote:
rekt het niet.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Tot ineens blijkt dat ze per ongeluk toch 15 is
Elke 'gek' heeft zijn eigen gebrekquote:
Jaaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Elke 'gek' heeft zijn eigen gebrek.
Morgen al/eindelijk
.
EN toch kom je bij onsquote:
Mjah ik ben het ook zat. Ga naar bed. Slaap lekker alvast allemaalquote:
Zeker welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaawel even laten weten hoor
![]()
Ik heb morgen sollicitatie gesprek. Bleg.. helemaal geen zin in. Ben bloednerveus
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds niet iets gezien als "vanwege het Eurovisie Songfestival is je telefoonnet overbelast. Fok is daardoor tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak"
Gemiste kans, toch.
quote:
wist je dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik meen het hoor
Of hangt de Fok webserver niet aan een 56k modempje of zo?Alles wijst daar namelijk wel op.
Wie gooit er even een schep kolen in dat modem dan?quote:
* Muck de kolenkit gaat halenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie gooit er even een schep kolen in dat modem dan?
Hij infiltreert in nijmegen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:14 schreef OA het volgende:
Waar zie jij DaMart, Ph?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 054 Fha
02. 050 Pheno
03. 029 Dr_Flash
04. 025 Nijns
05. 024 DaMart
06. 015 Muck
07. 013 OA
08. 008 Sjowhan
09. 008 MPG
10. 006 Frutsel
11. 004 Papierversnipperaar
12. 004 dndiek
13. 004 marcb1974
14. 004 es70
15. 002 Pien85
16. 002 Aarti
17. 002 indahnesia.com
18. 002 goldfinger1963
19. 001 Jo0Lz
Reeks-statistieken!
Ik heb uit betrouwbare bron dat hij het op een andere dame heeft voorzien nu!quote:
Nee, niet eens!quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat hij het op een andere dame heeft voorzien nu!
Good hunting!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Hmm, en dan heb ik niet eens veel gepost in de kscquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:16 schreef DaMart het volgende:
Wie moesten er gisteren even geduld hebben om te wachten op de koffie en thee?
[..]
Maar je hebt daar toch niets te zoeken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet eens!
Twee andere mensen vroegen me op een meet afgelopen weekend waarom ik niet meer in de Nijmegen-SC meepostte.
Ik geef mijn bronnen nimmer prijs!quote:
Cali!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je hebt daar toch niets te zoeken?![]()
[..]
Ik heb daar ooit gepost toen ik 1 dag in Nijmegen ben geweest... en ben toen blijven hangen daar omdat het ook wel gezellig was. En nu ben ik op uitnodiging weer even mee aan het posten daan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je hebt daar toch niets te zoeken?![]()
[..]
Ik doelde ook meer op de dame dan op de bronquote:Ik geef mijn bronnen nimmer prijs!
Blackadder nog kijken, sushi niet lekker vinden. HEIDEN!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
Sushi is nou eenmaal geen lokkertje voor mij, Pheno.
Wat een briljante crosspost btwquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blackadder nog kijken, sushi niet lekker vinden. HEIDEN!
Ik ben degene die Blackadder nog moet bekijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blackadder nog kijken, sushi niet lekker vinden. HEIDEN!
Nee, uit betrouwbare bron weet ik dat DaMart dat ook nog moetquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben degene die Blackadder nog moet bekijken
Nee, ik moet de DVD's nog kijken, dat is wat anders!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, uit betrouwbare bron weet ik dat DaMart dat ook nog moet
Uhuh....winkwink, say no more....quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik moet de DVD's nog kijken, dat is wat anders!
Nee, ik mot geen vis. En zeker geen sushi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
Anders rol ik wel een keer flink wat sushi, voor bij de japanse thee
Wantr dat is een andere vis?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, ik mot geen vis. En zeker geen sushi.
quote:
Niet sip kijken LLquote:
Frutsquote:
Vertel....quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het mijn baas zeggen. Ik moet toch echt binnen werken hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt aan het weer vandaag! Zonnetje schijnt enzo.
Leugensquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Prachtig weertje iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het feit dat ik om 5 uur op moest, helpt ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
5:15 hier. Immer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
het feit dat ik om 5 uur op moest, helpt ook niet
Marcquote:
Is dit Jeopardy en moeten we de vraag raden? "Wie er op de failtrain zit?".quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc![]()
Zow... wat denk jij (of wat hoop je)
Hiddink
Adriaanse
Mc Laren
Van Gaal
Frank Rijkaard
Ron Jans
Morten Olsen
Michael Laudrup
Danny Blind
John vt Schip
Ronald Koeman
Ik ben GEEN duif!quote:
quote:
Nou, jij liever dan ik....quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Aarti het volgende:
ik ga zo lunchen...bij de burgerking?!
oeh, lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
Vanavond griekse yoghurt met verse aardbeien
Of die nieuwe zuivelhoeve boerenvla
Ik heb nog grof bruin brood met parmahamquote:
In de zonquote:
Girlhunting.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Muck het volgende:
Waar is Mart?
je hebt je leven zelf in de hand. Het heeft me ook even gekost om dat te beseffenquote:
Ik begin het me ook te beseffen hoor... eind vorig jaar zat ik absoluut niet lekker in mijn vel, heb begin januari wat dingen drastisch veranderd, en mijn vel zit nu al een stuk beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt je leven zelf in de hand. Het heeft me ook even gekost om dat te beseffen
Dat is Ajax in het algemeen, de vraag is idd: wie rijdt d'r meequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit Jeopardy en moeten we de vraag raden? "Wie er op de failtrain zit?".
Ik denk het...quote:
Ik duimquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik ga nu naar mijn sollicitatiegesprek. bleeg ik ben nerveus!! Willen jullie allemaal even duimen?![]()
![]()
Have fun, en ook opletten of je het zelf wel wat vindtquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:helluh
Ik ga nu naar mijn sollicitatiegesprek. bleeg ik ben nerveus!! Willen jullie allemaal even duimen?![]()
![]()
ik duim keihard voor jequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
![]()
*duimt*quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
![]()
Goede tip!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Have fun, en ook opletten of je het zelf wel wat vindt
vette hotrod!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Autooooo![]()
[ afbeelding ]
Mag gewoon de weg op ook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Autooooo![]()
[ afbeelding ]
Mag gewoon de weg op ook
[ afbeelding ]
Maar dit mag natuurlijk wel van jou..quote:
Naja, ik zou niet zo snel voor een mini gaan. En dat zwarte autootje: niemand ziet je aankomen joh!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dit mag natuurlijk wel van jou..
[ afbeelding ]
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ja, daar word ik nou ook gek van!quote:
idem hierquote:
Nee. KOFFIE!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:03 schreef DaMart het volgende:
Het is thee uur geweest, tijd voor een bakkie Pickwick.
Dat is wel hoe ik mijn thee drink jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Theezakje een uur in het theeglas laten zitten, dan lijkt het er wel op!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:09 schreef Fha het volgende:
Bedankt allemaal voor het duimen!![]()
Het was alleen een beetje zinloos helaas. Ik ben namelijk niet zwak genoeg om een Wajong te krijgen, maar wel te zwak om kans te maken op een baan. God wat een kut land is dit toch
Jammer Fhaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:09 schreef Fha het volgende:
Het was alleen een beetje zinloos helaas. Ik ben namelijk niet zwak genoeg om een Wajong te krijgen, maar wel te zwak om kans te maken op een baan. God wat een kut land is dit toch
quote:
quote:
*knuffs*quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer Fha
*knuft ff*
ben je ook niet stiekum NUG-ger?
ben je klaar meequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:09 schreef Fha het volgende:
Inderdaadquote:
Te zoetsappig voor woordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Knufff
Haha wat een liefde hier
* Muck knuffelt de pinguin platquote:
Jaaaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck knuffelt de pinguin plat
we houden ook van jou hoor
Wajong is voor arbeidsongeschikte jongeren. uitkeringquote:
Gaat proberen weg te waggelen voordat het te laat is.....quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Wajong is voor arbeidsongeschikte jongeren. uitkering
Dat ziet er vast leuk uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat proberen weg te waggelen voordat het te laat is.....
Dat bedoel ik toch nieehieeet!!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:09 schreef Fha het volgende:
Hoopje liefdequote:
Mag ik vragen wat je klachten zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Wajong is voor arbeidsongeschikte jongeren. uitkering
Nee, zo las jìj het..quote:
Ahquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.reintegratiebudget.nl/reintegratie_vanuit_nug.php
Waarom denk je dat ik wegwaggel?quote:
Oh ja..quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ahnee dat ben ik niet want ik heb wel studiefinanciering
quote:
Eensch.quote:
Ik las gewoon wat er stond... en Pheno blijkbaar ook:quote:
Precies! Jij zou niet wegwaggelen als je het idee had dat een groep vrouwen met hun tetten bovenop je zou springen!quote:
Dus dat gaat niet door?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:43 schreef DaMart het volgende:
Precies! Jij zou niet wegwaggelen als je het idee had dat een groep vrouwen met hun tetten bovenop je zou springen!
En WAT voor tetten.. Man man man: als ik jou was, zou ik blijven liggen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las gewoon wat er stond... en Pheno blijkbaar ook:
[..]
Precies! Jij zou niet wegwaggelen als je het idee had dat een groep vrouwen met hun tetten bovenop je zou springen!
Nou iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Knufff
Haha wat een liefde hier
Dat ligt er aan....quote:
Oh, het gaat om tetten. Dan waggel ik weer terug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
En WAT voor tetten.. Man man man: als ik jou was, zou ik blijven liggen!
quote:
Voor zo'n hoop zou Pheno wel blijven staan, voor die andere hoop nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
waaraan?quote:
Pics please!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
eerste linkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerste linkaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ahw, zielig OA'tjequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:47 schreef OA het volgende:
Whehe, ik had een mars gekocht vanochtend en die op m'n bureau gelegd. In de zon. Nu issie gesmolten.
ffies in de koelkast dan maar
Vraag maar aan vriendlief, ik acht je kansen minimaalquote:
Ja, vieze tietenquote:
Daarom drink ook ook koffiequote:
quote:
Ik wil helemaal geen pics van je vriendquote:[..]
Vraag maar aan vriendlief, ik acht je kansen minimaal
Vriendlief heeft manboobsquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahw, zielig OA'tje
[..]
Wie was dat ook alweer? Dan PM ik hem wel even om pics van jou te vragen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahw, zielig OA'tje
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wil helemaal geen pics van je vriend
Nee, helemaal niet zelfs: wel een beetje spiertietquote:
Ik raad het je af dat te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Dan PM ik hem wel even om pics van jou te vragen!
TMIquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Nee, helemaal niet zelfs: wel een beetje spiertiet
Die kun je vast ook zelf wel postenquote:Foto's van mijn boobs
TETTEN!quote:
Dat is altijd gevaarlijk om die in handen van een ander te geven.quote:
Ik ben nijns.zip al aan het binnenhalen via Emule!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is altijd gevaarlijk om die in handen van een ander te geven.
Voor je het weet zijn ze 'per ongeluk' over internet verspreid.![]()
Wel graag een link dan hier!
Nja, meer een vriendelijk antwoord voor: NEE (quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eerst raad je het ons aan, maar dan raad je het weer af?
Waarom?.
Pestkopquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nja, meer een vriendelijk antwoord voor: NEE ()
@MPG: TMI?
Ik ga zo maar naar huis, naar mijn vrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pestkop.
Ons een beetje lekker maken en voor het hoogtepunt stoppen.
Emulequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nijns.zip al aan het binnenhalen via Emule!
Die gaat door tot na je hoogtepunt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo maar naar huis, naar mijn vrouw.
Ik zocht in Emule echt op nijns... en bij de gevonden bestanden staat inderdaad een nijns tits.zip... maar 413 KB vind ik wat kleinquote:
Oh je wilt niet eens pics, ook goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat door tot na je hoogtepunt?
Het antwoord op die vraag levert bij voorbaat een TMI-reactie op.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nijns.zip al aan het binnenhalen via Emule!
Ja, en ik voel me nu al schuldigquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pestkop.
Ons een beetje lekker maken en voor het hoogtepunt stoppen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zocht in Emule echt op nijns... en bij de gevonden bestanden staat inderdaad een nijns tits.zip... maar 413 KB vind ik wat klein.
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik zocht tig keer op je naam en kreeg telkens andere resultaten. Dat zijn dus gewoon nepbestanden, waarschijnlijk virussen, die zich voordoen als een normaal zoekresultaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:09 schreef Nijns het volgende:
[..]mijn tieten hebben wel eens in mijn fobo gestaan.. (weliswaar met kleding) maar: zou het....?
Op mijn echte, complete naam of op Nijns?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik zocht tig keer op je naam en kreeg telkens andere resultaten. Dat zijn dus gewoon nepbestanden, waarschijnlijk virussen, die zich voordoen als een normaal zoekresultaat.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit de fout gemaakt iets op Fok! te posten, daarna was ik getrouwd
Echt? Een foto ofzo? Ja, ze zijn echt bot af en toe, ik lees dat ook eens over anderen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit de fout gemaakt iets op Fok! te posten, maar zelfs dat waarderen ze niet en krjig je kutopmerkingen![]()
Mannen
niet van mijquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit de fout gemaakt iets op Fok! te posten, maar zelfs dat waarderen ze niet en krjig je kutopmerkingen![]()
Mannen
Yepquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Echt? Een foto ofzo? Ja, ze zijn echt bot af en toe, ik lees dat ook eens over anderen..
whehehehequote:
same herequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
mja dat was dus duidelijk een eenmalige actie
Achja, dat is mens eigen. Altijd elkaar compleet de grond intrappenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Mannen
Ik heb er maar een nieuw zeelandse geelkuifpinguin van gemaakt, dat is veiliger.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
Mag ik vragen wat er op die foto's stond dan?quote:
Too Much Info.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nja, meer een vriendelijk antwoord voor: NEE ()
@MPG: TMI?
quote:
Hij wil een video.quote:
Dus straks gaan ze met stoffer en blik tegen de reling rammen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop dat mijn bovenburen de hint begrepen hebben. Ze lopen de hele dag blaadjes van het balkon te vegen (die er net zo hard weer op waaien) en rammen dan mt de bezem tegen het hekwerk. Heel irritant dat gedreun steeds.
Dus ik ben maar even naar buiten gelopen en heb gezegd dat ze stoffer en blik moeten gaan gebruiken... ze gingen gewoon door, dus riep ik keihard dat ze dus echt aso's zijn en trok de deur erg hard achter me dicht... en toen waren ze stil.
Stelletje infantiele bejaarde bezemfetisjisten![]()
.
@DaMart: daarom moet je de mijne dus ook niet pmenquote:
Dat doen ze een keer, en daarna tolereer ik echt geen overlast meer van ze... dan gaat de beerput echt open... bij de woningbouwverenigingquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
Dus straks gaan ze met stoffer en blik tegen de reling rammen?
wat denk je zelfquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen wat er op die foto's stond dan?
SpamMart, je spamt mijn inbox volquote:
S&G? (quote:
Beerput?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doen ze een keer, en daarna tolereer ik echt geen overlast meer van ze... dan gaat de beerput echt open... bij de woningbouwvereniging.
Dat scheelt weer in de mijne, heerlijk leegquote:
Sexy en gewaagdquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
S&G? ()
Op zich heel knap dat je het durfde, lullig dat ze naar deden..
Ik wist dat jij die grap ging maken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Beerput?
Bij ons hebben ze wél al riolering.
Nou idd. Mannenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
Mannen
sexy&gewaagd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
S&G? ()
Op zich heel knap dat je het durfde, lullig dat ze naar deden..
Ah, MPG dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
sexy&gewaagd.
Ik heb ook wel hele toffe reacties gehad hoor, inclusief dateverzoekjes en een heuse stalker op MSN die helemaal fan was
Dat is toch geen uitnodiging he?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt weer in de mijne, heerlijk leeg
Whehe. PWNquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist dat jij die grap ging maken!.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
sexy&gewaagd.
En ik durf heel veel, maar daarover een andere keer meer
Ik heb ook wel hele toffe reacties gehad hoor, inclusief dateverzoekjes en een heuse stalker op MSN die helemaal fan was
Precies wat ik dachtquote:
Ok, die zag jij vast ook al aankomenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hadden alleen al 100 jaar eerder riolering dan jullie!
quote:
opa opa! Hoe heb je oma leren kennen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies wat ik dachtWat een romantisch verhaal voor de kleinkinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |