Wie dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat hij het op een andere dame heeft voorzien nu!
Good hunting!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Hmm, en dan heb ik niet eens veel gepost in de kscquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:16 schreef DaMart het volgende:
Wie moesten er gisteren even geduld hebben om te wachten op de koffie en thee?
[..]
Maar je hebt daar toch niets te zoeken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet eens!
Twee andere mensen vroegen me op een meet afgelopen weekend waarom ik niet meer in de Nijmegen-SC meepostte.
Ik geef mijn bronnen nimmer prijs!quote:
Cali!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je hebt daar toch niets te zoeken?![]()
[..]
Ik heb daar ooit gepost toen ik 1 dag in Nijmegen ben geweest... en ben toen blijven hangen daar omdat het ook wel gezellig was. En nu ben ik op uitnodiging weer even mee aan het posten daan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je hebt daar toch niets te zoeken?![]()
[..]
Ik doelde ook meer op de dame dan op de bronquote:Ik geef mijn bronnen nimmer prijs!
Blackadder nog kijken, sushi niet lekker vinden. HEIDEN!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
Sushi is nou eenmaal geen lokkertje voor mij, Pheno.
Wat een briljante crosspost btwquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blackadder nog kijken, sushi niet lekker vinden. HEIDEN!
Ik ben degene die Blackadder nog moet bekijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blackadder nog kijken, sushi niet lekker vinden. HEIDEN!
Nee, uit betrouwbare bron weet ik dat DaMart dat ook nog moetquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben degene die Blackadder nog moet bekijken
Nee, ik moet de DVD's nog kijken, dat is wat anders!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, uit betrouwbare bron weet ik dat DaMart dat ook nog moet
Uhuh....winkwink, say no more....quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik moet de DVD's nog kijken, dat is wat anders!
Nee, ik mot geen vis. En zeker geen sushi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
Anders rol ik wel een keer flink wat sushi, voor bij de japanse thee
Wantr dat is een andere vis?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, ik mot geen vis. En zeker geen sushi.
quote:
Niet sip kijken LLquote:
Frutsquote:
Vertel....quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het mijn baas zeggen. Ik moet toch echt binnen werken hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt aan het weer vandaag! Zonnetje schijnt enzo.
Leugensquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Prachtig weertje iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het feit dat ik om 5 uur op moest, helpt ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
5:15 hier. Immer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
het feit dat ik om 5 uur op moest, helpt ook niet
Marcquote:
Is dit Jeopardy en moeten we de vraag raden? "Wie er op de failtrain zit?".quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc![]()
Zow... wat denk jij (of wat hoop je)
Hiddink
Adriaanse
Mc Laren
Van Gaal
Frank Rijkaard
Ron Jans
Morten Olsen
Michael Laudrup
Danny Blind
John vt Schip
Ronald Koeman
Ik ben GEEN duif!quote:
quote:
Nou, jij liever dan ik....quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Aarti het volgende:
ik ga zo lunchen...bij de burgerking?!
oeh, lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
Vanavond griekse yoghurt met verse aardbeien
Of die nieuwe zuivelhoeve boerenvla
Ik heb nog grof bruin brood met parmahamquote:
In de zonquote:
Girlhunting.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Muck het volgende:
Waar is Mart?
je hebt je leven zelf in de hand. Het heeft me ook even gekost om dat te beseffenquote:
Ik begin het me ook te beseffen hoor... eind vorig jaar zat ik absoluut niet lekker in mijn vel, heb begin januari wat dingen drastisch veranderd, en mijn vel zit nu al een stuk beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt je leven zelf in de hand. Het heeft me ook even gekost om dat te beseffen
Dat is Ajax in het algemeen, de vraag is idd: wie rijdt d'r meequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit Jeopardy en moeten we de vraag raden? "Wie er op de failtrain zit?".
Ik denk het...quote:
Ik duimquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik ga nu naar mijn sollicitatiegesprek. bleeg ik ben nerveus!! Willen jullie allemaal even duimen?![]()
![]()
Have fun, en ook opletten of je het zelf wel wat vindtquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:helluh
Ik ga nu naar mijn sollicitatiegesprek. bleeg ik ben nerveus!! Willen jullie allemaal even duimen?![]()
![]()
ik duim keihard voor jequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
![]()
*duimt*quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
![]()
Goede tip!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Have fun, en ook opletten of je het zelf wel wat vindt
vette hotrod!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Autooooo![]()
[ afbeelding ]
Mag gewoon de weg op ook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Autooooo![]()
[ afbeelding ]
Mag gewoon de weg op ook
[ afbeelding ]
Maar dit mag natuurlijk wel van jou..quote:
Naja, ik zou niet zo snel voor een mini gaan. En dat zwarte autootje: niemand ziet je aankomen joh!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dit mag natuurlijk wel van jou..
[ afbeelding ]
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ja, daar word ik nou ook gek van!quote:
idem hierquote:
Nee. KOFFIE!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:03 schreef DaMart het volgende:
Het is thee uur geweest, tijd voor een bakkie Pickwick.
Dat is wel hoe ik mijn thee drink jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Theezakje een uur in het theeglas laten zitten, dan lijkt het er wel op!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:09 schreef Fha het volgende:
Bedankt allemaal voor het duimen!![]()
Het was alleen een beetje zinloos helaas. Ik ben namelijk niet zwak genoeg om een Wajong te krijgen, maar wel te zwak om kans te maken op een baan. God wat een kut land is dit toch
Jammer Fhaquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:09 schreef Fha het volgende:
Bedankt allemaal voor het duimen!![]()
Het was alleen een beetje zinloos helaas. Ik ben namelijk niet zwak genoeg om een Wajong te krijgen, maar wel te zwak om kans te maken op een baan. God wat een kut land is dit toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |