quote:Netwerktime-out
De server op forum.fok.nl doet er te lang over om te antwoorden.
De opgevraagde website antwoordde niet op een verbindingsverzoek en de browser is gestopt met wachten op een antwoord.
* Wellicht ondervindt de server een hoge vraag of een tijdelijke stroomonderbreking? Probeer het later opnieuw.
* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.
* Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie
quote:
Blij dat ze dan geen F12 hebben gekozen. Of F24, die bestaat ook nog op de iSeriesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
Nu weet ik waarom het F5 heet.
Ik moet 5 keer op die toets rammen om een bericht te posten.
Hij begint het te lerenquote:
Wat is 40 dagen nouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
40 dagen zonder seks, mens , wat stelt ze zich aan
Volgens haar heel wat, maar ze heeft er wat van geleerdquote:
Nog niet eensquote:
Dan ben ik wel nieuwsgierig wat danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens haar heel wat, maar ze heeft er wat van geleerd.
Het is een van de weinig EO programmas dat ik nog grappig vind, en je ziet mensen dan opeens ook eens nadenken. Deze dus ook, ze stond al in gedachte te trampolinespringen op een gouden vulpen sinds dag 1, maar ze is door bv een klooster tot nadenken gezet.quote:
Hiervoor neukte ze alles wta los en vast zat, daarna toch niet meer door een diepzinnig gesprek met een non.quote:
Voor haar wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
Ik vind 40 dagen niet zoveel voorstellen eigenlijk
Krijg je een euro voor iedere volbrachte dag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
Nah, discipline.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je een euro voor iedere volbrachte dag?
Mjah en dat vind ik best sneuquote:
Oh, waar is dat op?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
kutquote:
NL3quote:
Net op Nederland 3. Boomsma mag weerquote:
Niet nu toch?quote:
Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man isquote:
Nu ESFquote:
Dat was niet netquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man is![]()
Oh ja, en het is natuurlijk totaal logisch als je vandaag precies het tegenovergestelde van mening bentquote:
Ik heb wel borderline heh.. dan weet je het nooitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en het is natuurlijk totaal logisch als je vandaag precies het tegenovergestelde van mening bent
Arie is een engerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man isEn hij lijkt nog wel zo op Brad Pitt
![]()
Vrouwen hebben er ook geen kijk op
Newbiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
avond![]()
ik denk dat mijn F5 knop nou wel naar de klote is
Ha! Dat dus!quote:
Oh, ik heb er geen kijk op. Dat kan ook natuurlijkquote:
Moet je dat nog vragen. Circle in the sands!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik heb er geen kijk op. Dat kan ook natuurlijk![]()
Vertel me dan ook even wie een mooie vrouw is? Dat scheelt mij weer tijd zie je
Engerd:quote:
Oh ja. Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen. Circle in the sands!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Newbie![]()
Je kunt van die speciale FOK!toetsenborden bestekllen he, die hebben een F5 van Titanium.![]()
Bij de die-hard edition zijn ook de Alt en de S in RVS uitgevoerdVraag ernaar bij uw speelgoedwinkelier!!
Echt nog noooooooooit van gehoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De mooiste vrouw te land, ter zee en in de lucht![]()
[ afbeelding ]
Is van voor jouw tijd ook wel een beetjequote:
Dat dacht ik al wel te zien jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd ook wel een beetje
Haha ja die staat natuurlijk bovenaanquote:
Hoe zou dat eruit zien trouwens zegquote:
Jaaaaquote:
DaClown, ik probeer me te concentreren! Nu spuugde ik bijna mijn sinas uitquote:
Ik wist hetquote:
Niet doen, dat is zonde van de sinasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:42 schreef Nijns het volgende:
DaClown, ik probeer me te concentreren! Nu spuugde ik bijna mijn sinas uit
Maar ik ben geen borderlinerquote:
Niet van de laptop waar het dan op terecht zou komen? Aardig ben jequote:
Er zijn mensen die daadwerkelijk kijken/luisteren naar die voorrondes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:45 schreef Sjowhan het volgende:
Vond het nummer van Turkije wel tof. Rest valt wel tegen.
Nee dat mocht je willen!quote:
Ik wist niet welke kant je op mikte... maar dat is inderdaad zonde van de laptop dan, want voor je het weet krijg je hem een maand later terug nadat ze het ene probleem hebben verholpen, maar hebben ze een ander probleem veroorzaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niet van de laptop waar het dan op terecht zou komen? Aardig ben je![]()
[..]
Alsof die balkanlanden nog niet hebben uitgemaakt wie gaat winnenquote:Er zijn mensen die daadwerkelijk kijken/luisteren naar die voorrondes?
Precies!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist niet welke kant je op mikte... maar dat is inderdaad zonde van de laptop dan, want voor je het weet krijg je hem een maand later terug nadat ze het ene probleem hebben verholpen, maar hebben ze een ander probleem veroorzaakt.
[..]
Alsof die balkanlanden nog niet hebben uitgemaakt wie gaat winnen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Nijns het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk kijken/luisteren naar die voorrondes?
Schijnbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef Nijns het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk kijken/luisteren naar die voorrondes?
Als fapmod ijsland missenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schijnbaar. Heb het even aangezet, maar nadat er door heen gewauweld werd door de russen, heb ik maar de tv uit gedaan.
*dekens geeftquote:
Tot ineens blijkt dat ze per ongeluk toch 15 isquote:
Dankje, ik ga ook maar gauw naar bed..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
*dekens geeft
Ik ga zo heerlijk warm onder mijn donzen dekbed liggen (en me dan helemaal de tering zweten)
Slaap lekkerquote:
rekt het niet.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Tot ineens blijkt dat ze per ongeluk toch 15 is
Elke 'gek' heeft zijn eigen gebrekquote:
Jaaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Elke 'gek' heeft zijn eigen gebrek.
Morgen al/eindelijk
.
EN toch kom je bij onsquote:
Mjah ik ben het ook zat. Ga naar bed. Slaap lekker alvast allemaalquote:
Zeker welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaawel even laten weten hoor
![]()
Ik heb morgen sollicitatie gesprek. Bleg.. helemaal geen zin in. Ben bloednerveus
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds niet iets gezien als "vanwege het Eurovisie Songfestival is je telefoonnet overbelast. Fok is daardoor tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak"
Gemiste kans, toch.
quote:
wist je dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik meen het hoor
Of hangt de Fok webserver niet aan een 56k modempje of zo?Alles wijst daar namelijk wel op.
Wie gooit er even een schep kolen in dat modem dan?quote:
* Muck de kolenkit gaat halenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie gooit er even een schep kolen in dat modem dan?
Hij infiltreert in nijmegen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:14 schreef OA het volgende:
Waar zie jij DaMart, Ph?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 054 Fha
02. 050 Pheno
03. 029 Dr_Flash
04. 025 Nijns
05. 024 DaMart
06. 015 Muck
07. 013 OA
08. 008 Sjowhan
09. 008 MPG
10. 006 Frutsel
11. 004 Papierversnipperaar
12. 004 dndiek
13. 004 marcb1974
14. 004 es70
15. 002 Pien85
16. 002 Aarti
17. 002 indahnesia.com
18. 002 goldfinger1963
19. 001 Jo0Lz
Reeks-statistieken!
Ik heb uit betrouwbare bron dat hij het op een andere dame heeft voorzien nu!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |