Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man isquote:
Nu ESFquote:
Dat was niet netquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man is![]()
Oh ja, en het is natuurlijk totaal logisch als je vandaag precies het tegenovergestelde van mening bentquote:
Ik heb wel borderline heh.. dan weet je het nooitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en het is natuurlijk totaal logisch als je vandaag precies het tegenovergestelde van mening bent
Arie is een engerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat helemaal geen mooie man isEn hij lijkt nog wel zo op Brad Pitt
![]()
Vrouwen hebben er ook geen kijk op
Newbiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
avond![]()
ik denk dat mijn F5 knop nou wel naar de klote is
Ha! Dat dus!quote:
Oh, ik heb er geen kijk op. Dat kan ook natuurlijkquote:
Moet je dat nog vragen. Circle in the sands!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik heb er geen kijk op. Dat kan ook natuurlijk![]()
Vertel me dan ook even wie een mooie vrouw is? Dat scheelt mij weer tijd zie je
Engerd:quote:
Oh ja. Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen. Circle in the sands!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Newbie![]()
Je kunt van die speciale FOK!toetsenborden bestekllen he, die hebben een F5 van Titanium.![]()
Bij de die-hard edition zijn ook de Alt en de S in RVS uitgevoerdVraag ernaar bij uw speelgoedwinkelier!!
Echt nog noooooooooit van gehoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De mooiste vrouw te land, ter zee en in de lucht![]()
[ afbeelding ]
Is van voor jouw tijd ook wel een beetjequote:
Dat dacht ik al wel te zien jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd ook wel een beetje
Haha ja die staat natuurlijk bovenaanquote:
Hoe zou dat eruit zien trouwens zegquote:
Jaaaaquote:
DaClown, ik probeer me te concentreren! Nu spuugde ik bijna mijn sinas uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |