Maar dat was met Bobby ook al zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:04 schreef Danny het volgende:
[..]
dit is gewoon een pissige reactie van de redactie op kritiek.
van het ene extreme in het andere extreme.
de treitershow2
De streamer heeft dit natuurlijk helemaal niet bepaald omdat de poll weer eens dermate onduidelijk was dat je net zo goed blind op een knopje kunt rammen.
Lullig voor jeroen. die wordt de dupe.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef Susi het volgende:
Sorry, ik ben half dit lied aan het luisteren![]()
FOK! is half downquote:
Danny kan beter eens wat geld in een nieuwe server stoppen ipv al z'n geld aan TBO uit te geven..quote:
Ik hou hem niet tegen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
maar op alle gebieden alles eruit. . .dan denk ik dat peter opstapt
Ik kon je niet bereikenquote:
Jij kan gewoon beter je geld in servers gaan steken ipv je obsessie met TBquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
er is iemand die een baksteen op z'n f5 knop heeft liggen af en toe.
Kan je niet nagaan wie dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
ik lees jou post, en wat zegt eline, ze is ook een hele broek kwijtquote:
*meldt*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
Peter zou z'n gel toch terugkrijgen tegelijk met de entrance van Robert?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
overigens zie ik nog bewoners opstappen als dit wordt doorgezet
dan lopen ze alle 5 de de bunker uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Met die mededeling van Bart is dit het Stanford Prison experiment én het Milgram-experiment ineen aan het worden
Bart begint zich al een heel ander imago aan te meten en voert alle regels en sancties uit op een mandaat van 'de streamer'. Het is maar goed dat dit geen 100 dagen duurt, want dan zou het nog wel eens een verrassende afloop kunnen hebben (maar alleen voor degenen die niet bekend zijn met de resultaten van Stanford en Milgram).
Ik zou zeggen... bied jezelf aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef lies1958 het volgende:
diegene die vandaag voor de was heeft gezorgd kan beter maar weer thuis gaan wonen als ik het zo hoor, of voortaan met zijn/ haar handen van het wasgoed afblijven.
Dat denk ik ook, Peter trekt dat echt niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
merkte het al... lastig commentaar leveren als forum vervelend doetquote:
dat is dan het einde van de bunker dan heb je toch je doel bereikt??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
mwoaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Met die mededeling van Bart is dit het Stanford Prison experiment én het Milgram-experiment ineen aan het worden
Bart begint zich al een heel ander imago aan te meten en voert alle regels en sancties uit op een mandaat van 'de streamer'.
De basale levensbehoeften en menselijkheid blijft wel gewaarborgd, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Ja al het eten eruit stemmen heeft geen zin ze moeten toch eten lijkt mij. Het minime aan voedsel horen ze toch te krijgen van rond de 2000 kcal. per persoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
Ik wou het net postenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees jou post, en wat zegt eline, ze is ook een hele broek kwijt![]()
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef tjeez3 het volgende:
Vind dit echt een superactie!!! ben benieuwd naar de reacties als er echt dingen weggaan, eten en kleding mogen ze van mij voor de helft houden maar de persoonlijke spullen kunnen wat mij betreft wel weg. Mis wel nog een poll over de hoeveelheid alcohol en sigaretten die kunnen toch ook wel gehalveerd worden??
Ik denk dat ik mijn internetidentiteit maar moet aanpassen, straks word ik nog achtervolgdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Bart begint zich al een heel ander imago aan te meten en voert alle regels en sancties uit op een mandaat van 'de streamer'. Het is maar goed dat dit geen 100 dagen duurt, want dan zou het nog wel eens een verrassende afloop kunnen hebben (maar alleen voor degenen die niet bekend zijn met de resultaten van Stanford en Milgram).
ermm, ik wil graag dat het concept slaagt. Als zij het verkloten kan ik daar geen reet aan doen hoor. Ik heb werkelijk NIETS te vertellen daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef tjeez3 het volgende:
dat is dan het einde van de bunker dan heb je toch je doel bereikt??
Klopt wel, de kapotte heeft ze nu aan..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat gp binnen 3 seconden plat ligt als daar 3,2 miljoen pagina's per dag worden bekekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef BobbyRond het volgende:
Tis gekker als ze een halve spijkerbroek mist, denk ik...
Overigens... Als FOK! eruit ligt, kunnen we toch met z'n allen naar Golden Page?
So be it.., Daaag Marielinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
Tja, wat had ze gezegd als ze een halve broek had terug gekregen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa
'moet het strenger' was de vraag. de uitkomst zou alleen invloed hebben op het karakter van de polls, aldus dementor. Nu blijkt het gewoon te zijn dat de redactie van subtiel pesten naar uitgebreid pesten wilde gaan en deze polls als excuus daarvoor gebruiken.
Tuurlijk, er zijn gradaties en checks and balances, maar Stanford en Milgram kenmerkten zich ook door de glijdende schaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa
'moet het strenger' was de vraag. de uitkomst zou alleen invloed hebben op het karakter van de polls, aldus dementor. Nu blijkt het gewoon te zijn dat de redactie van subtiel pesten naar uitgebreid pesten wilde gaan en deze polls als excuus daarvoor gebruiken.
Je hebt toch de opties niets bij de polls? Wederom kiest de streamer nu bij alle drie voor alles de bunker uit... I don't get your point...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
hoeft ook niet, straks is het weer sigaretje,sigaretje,sigaretje, ze wisselt afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik kan marielins gezeik over sokken sokken sokken sokken sokken sokken etc.. niet meer horen !
jij verneukt t meer met je ' kijk mij ik kan veel stemmen daardoor iemand eruit laten gaan' instelling dan normaal , geen andere gast is zo gek om te stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, ik wil graag dat het concept slaagt. Als zij het verkloten kan ik daar geen reet aan doen hoor. Ik heb werkelijk NIETS te vertellen daar.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeft ook niet, straks is het weer sigaretje,sigaretje,sigaretje, ze wisselt af![]()
We zijn voorbereid op maximaal 3 dagen zonder eten. Waterprotocol is elke dag water hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja al het eten eruit stemmen heeft geen zin ze moeten toch eten lijkt mij. Het minime aan voedsel horen ze toch te krijgen van rond de 2000 kcal. per persoon.
wacht maar tot ze een opdacht haalt of faaltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeft ook niet, straks is het weer sigaretje,sigaretje,sigaretje, ze wisselt af![]()
kan ook volgens mij niet. we zitten niet op zieke mensen te wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja al het eten eruit stemmen heeft geen zin ze moeten toch eten lijkt mij. Het minime aan voedsel horen ze toch te krijgen van rond de 2000 kcal. per persoon.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, wat had ze gezegd als ze een halve broek had terug gekregen?
Okayquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, ik wil graag dat het concept slaagt. Als zij het verkloten kan ik daar geen reet aan doen hoor. Ik heb werkelijk NIETS te vertellen daar.
Meer stroom, streamer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
geef mensen de kans sadistisch te zijn zonder direct de gevolgen kenbaar te maken en ze zullen voor het sadisme gaan. je hoeft deze polls niet neer te zetten om te weten wat de uitslag gaat zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je hebt toch de opties niets bij de polls? Wederom kiest de streamer nu bij alle drie voor alles de bunker uit... I don't get your point...
Of fanmail krijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar tot ze een opdacht haalt of faalthoor je dat weer 3 dagen lang
[..]
zullen we kijken wanneer ze er weer over begint, ik zeg pak hem beet over een half uurtje, dan horen we weer sigaretje, sigaretjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar tot ze een opdacht haalt of faalthoor je dat weer 3 dagen lang
dat is wel heel erg langquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We zijn voorbereid op maximaal 3 dagen zonder eten. Waterprotocol is elke dag water hebben.
Die cigaretten had Jeroen toch over geheveld in het oude pakje net bij de douche.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef lies1958 het volgende:
Peter heeft in de gaten dat jeroen 2 pakjes sigaretten heeft gehad. Maar hij legt er maar 1 neer die van vanmiddag was marlboro en die legt jeroen er niet bij dat moet toch wel.
Bijna iedereen hier vind het leuk wat er nu gebeurd, dat blijkt ook uit de polls.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef Danny het volgende:
Overigens ben ik helemaal voor wat meer back to basic, maar dit is natuurlijk een ommezwaai die nergens op slaat ineens. Het is wachten tot het mis gaat en we te horen krijgen dat dit is wat iedereen wilde.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:24 schreef Maanvis het volgende:
Ligt het aan de proxy hier in de thalys of krijgen jullie ook telkens 'one moment please'..?
Ja, kreeg ik ook daarnet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:24 schreef Maanvis het volgende:
Ligt het aan de proxy hier in de thalys of krijgen jullie ook telkens 'one moment please'..?
So far, so goodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
De basale levensbehoeften en menselijkheid blijft wel gewaarborgd, lijkt me.
...
Toch?
nah, dat zie ik niet zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa
Hoe had jij dit willen zien dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef Danny het volgende:
[..]
geef mensen de kans sadistisch te zijn zonder direct de gevolgen kenbaar te maken en ze zullen voor het sadisme gaan. je hoeft deze polls niet neer te zetten om te weten wat de uitslag gaat zijn.
Maar goed, ze willen het verder de nek omdraaien en dat is hun goed recht natuurlijk.
Ze heeft nog maar 1 sigaretje, zodra die op is wordt het de rest v/d avond "sigaretje nag nag nag peuken nag nag nag":Pquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zullen we kijken wanneer ze er weer over begint, ik zeg pak hem beet over een half uurtje, dan horen we weer sigaretje, sigaretje
nou dan ben ik benieuwd hoe die andere polls eruit gaan zien en hoe uitgebreid de opties zijn (en hoe die verdeling is). Dat net als altijd slaat al nergens op natuurlijk he. Dat biertje van jeroen? De peuken voor jeroen die zijn beloning al had gehad in de vorm van een douche?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
dat moeten we dus zo houdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
en eline is weer pissed en haar piepstemmetje zakt meteen een octaaf
Water is vele malen belangrijker dan eten.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, is wel een vals idee: geef ze de helft terug maar dan ook letterlijk de helft!
Ja zei is alles behalve blij met haar hele broek en trui die ze mist hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
en eline is weer pissed en haar piepstemmetje zakt meteen een octaaf
Ze hadden gewoon van die oranje overalls moeten uitdelen, om de dag een schone was er ook geen gezeik over sokken en halve of hele broeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, is wel een vals idee: geef ze de helft terug maar dan ook letterlijk de helft!
je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat ze de door users aangegeven punten nu opeens compleet tot in het extreme door willen trekken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hoe had jij dit willen zien dan?
De polls wijzen uit dat niet 100% van de streamers sadistisch is.
Wees gerust, voor de meeste Fokkers is de gang van hun bureaustoel naar de keuken al een hele opgave, Finland halen ze sowieso nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn internetidentiteit maar moet aanpassen, straks word ik nog achtervolgd
Oh dus jij hebt alle kleding die ik kwijt ben!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de laatste tijd mijn kledingkast toch een partij uitgebreid.
Dat zou een Top idee zijn jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon van die oranje overalls moeten uitdelen, om de dag een schone was er ook geen gezeik over sokken en halve of hele broeken.
misschien een TIP voor Bunker2, allemaal zelfde overall kleur mogen jullie zelf bepalen, sponsor is zo gezocht.
Op deze dingen stemmen met alles eruit is gewoon uit sadisme volgens mij. Niemand zou dit persoonlijk willen doormaken en daarom is het leuk om het bij een ander te laten gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef wicky. het volgende:
Ik vind dit Top ! ,ze zitten niet voor niets in een Bunker
Ze wilt goed gehoord worden..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu weten we het wel marielin sjee sjee sjee
Ik ga dinsdag naar Nederlandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wees gerust, voor de meeste Fokkers is de gang van hun bureaustoel naar de keuken al een hele opgave, Finland halen ze sowieso niet
wederom hou jij je niet geheel bij de feiten Danny, en gebruik je een idd clandenstien gegeven biertje, om de sigaretten ook als clandenstien te betitelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:26 schreef Danny het volgende:
[..]
nou dan ben ik benieuwd hoe die andere polls eruit gaan zien en hoe uitgebreid de opties zijn (en hoe die verdeling is). Dat net als altijd slaat al nergens op natuurlijk he. Dat biertje van jeroen? De peuken voor jeroen die zijn beloning al had gehad in de vorm van een douche?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu weten we het wel marielin sjee sjee sjee
Klinkt als een harde reset van he programma. Er waren dan ook al wat teveel BSOD's.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar wat werkelijk de uitslag van zo'n poll zou zijn.... ik denk dat het er om zal hangenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meer stroom, streamer?
1 - Ja, sicher!
2 - Zap 'em! Zap 'em hard!
[ afbeelding ]
Er waren toch 152 GP'ers?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat ze de door users aangegeven punten nu opeens compleet tot in het extreme door willen trekken?
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
welke drie optiies zie jij niet? of zie jij andere polls dan ik die zie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat ze de door users aangegeven punten nu opeens compleet tot in het extreme door willen trekken?
ze heeft toch al 5 minuten niet het Woord uit gesproken dus we gaan de goede kant opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar 1 sigaretje, zodra die op is wordt het de rest v/d avond "sigaretje nag nag nag peuken nag nag nag":P
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
welke drie optiies zie jij niet? of zie jij andere polls dan ik die zie?
alles the bunker uit
De helft the bunker uit
niets the bunker uit
dan is het totaal toch aan de streamers wat er gebeurt?
Voor persoonlijk items hebben ze een lijst gekregen waar ze van mochten kiezen. Dat was volgens mij de opzet. Dat ze van elkaars lijstjes gingen kiezen was sowieso al vreemd. Het lijkt mij sterk dat de niet roker Jeroen sigaretten op die lijst had staan. Sterker nog er is zelfs gezegd dat hij niets op die lijst had staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wederom hou jij je niet geheel bij de feiten Danny, en gebruik je een idd clandenstien gegeven biertje, om de sigaretten ook als clandenstien te betitelen.
Als je het over manipuleren hebt
hij kreeg douchen EN een persoonlijk artikel naar keuze....
die heeft hij gehad.
maar goed, ik lees wel je kritiek, maar niet hoe het beter moet van je, en als ik daarover heen heb gelezen in de COS dan spijt mij dat, laat dan even zien waar je hebt gepost hoe het WEL moet!
kunnen ze gaan halverenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
waar gaat dit over, wat doet het er toe wat voor kleren ze hebben
wij doen ons best om ervoor te zorgen dat er mensen neit teveel benadeeld worden, alleen moet je daar ook mee oppassen, want positieve "discriminatie" is ook discriminatie. De format is, wat de streamer wil,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt als een harde reset van he programma. Er waren dan ook al wat teveel BSOD's.![]()
Verder hoop ik dat de polls voornamelijk voor de hele groep gelden en niet voor individuen.
Iedereen hoort gelijke kansen te hebben en niet omdat een grote fanbase 1 of enkele spelers kan benadelen of bevoordelen.
Omdat er straks wat afgepakt wordt, moeten ze wel weten wat ze kunnen pakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
Mee eens, ik mis hoe het wél moet, ik zie hoofdzakelijk kritiek bij Danny, waarvan een gedeelte gegrond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wederom hou jij je niet geheel bij de feiten Danny, en gebruik je een idd clandenstien gegeven biertje, om de sigaretten ook als clandenstien te betitelen.
die heeft hij gehad.
maar goed, ik lees wel je kritiek, maar niet hoe het beter moet van je, en als ik daarover heen heb gelezen in de COS dan spijt mij dat, laat dan even zien waar je hebt gepost hoe het WEL moet!
Mee eens!quote:
1000 pollsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die heeft hij gehad.
Dat was voor jullie belachelijke nieuwe plan. De meeste dingen hebben ze gewoon gewonnen of zijn ze al gegund door de kijker. Dat moet je niet in één keer afpakken. Dat had prima gedoseerd kunnen worden. Duidelijk de regels nog een keer uitleggen en sancties opleggen en dan was je een heel eind gekomen. Dit is gewoon een genante vertoning imo. Wat ga je nou doen dan? Werkelijk tandenborstels en tampons innemen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Voor de duidelijkheid;
ik verlang niet dat we alles kunnen beslissen. Ik verlang dat ALS we kunnen beslissen dat we EERLIJKE keuzes krijgen en dat de gemaakte keuzes worden nageleefd. Ik verwacht dat de redactie een mediair is tussen stemmer/streamer en overlever en dat de door de redactie bedachte opdrachten eerlijk en onbevooroordeeld zijn. Ik verwacht dat de redactie niet opeigen houtje doelbewust mensen tegen elkaar op gaat zetten, mensen voortrekt ten opzichte van anderen etc.
Ik verwacht dat iedereen zijn eigen spel kan en mag spelen. Als jeroen uit eigen beweging een beetje wil stoken? Prima. Wil pim de hele dag stil zijn? Ga je gang.
Waar ik NIET tegen kan is als de redactie allerhande rare dingen bedenkt puur en alleen voor de kijkcijfers of puur en alleen voor hun eigen lolletje, of als de redactie de kijker wegzet als dom of onbelangrijk.
De actie om bobby eruit te stemmen ten gunste van Renate werkte prima merkte ik en ik besloot hetzelfde trucje toe te passen op jeroen. That's it.
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef Kaat38 het volgende:
Nou, smijt nu de skippyballen er maar in!
Zijn ze uitgemekkerd en mogen ze zaniken al jumpend!![]()
weg met de sigarettenquote:
eens van die lijsten is inderdaad om onduidelijke redenen afgestapt. En als het 1 keer goed wordt gevonden kun je de volgende keer niet mere terug,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor persoonlijk items hebben ze een lijst gekregen waar ze van mochten kiezen. Dat was volgens mij de opzet. Dat ze van elkaars lijstjes gingen kiezen was sowieso al vreemd. Het lijkt mij sterk dat de niet roker Jeroen sigaretten op die lijst had staan. Sterker nog er is zelfs gezegd dat hij niets op die lijst had staan.
Maak die lijsten maar openbaar zou ik zeggen.
bel nu, 0906-0566 en win dit fantastische product !quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef tjeez3 het volgende:
als ze van alle kledingstukken er 2 hebben is toch meer dan genoeg, gooi wasmiddel die bunker in , ze hebben de hele dag de tijd om zelf hun was te doen dan is dat ellendige gezeur om de was ook afgelopen .
Ik stem voor Danny in de regie bij TBO 2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Dat was voor jullie belachelijke nieuwe plan. De meeste dingen hebben ze gewoon gewonnen of zijn ze al gegund door de kijker. Dat moet je niet in één keer afpakken. Dat had prima gedoseerd kunnen worden. Duidelijk de regels nog een keer uitleggen en sancties opleggen en dan was je een heel eind gekomen. Dit is gewoon een genante vertoning imo. Wat ga je nou doen dan? Werkelijk tandenborstels en tampons innemen?
In hoe weinig tijd zijn jullie op dit idee gekomen? Kwartiertje onder invloed van een joint?
dat is zodat ze gelijk in mijn kelder kan intrekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
dacht eline dat ze 6 maanden onder de grond zou verblijven???
Precies. Dat een scheve machtsverhouding (in dit geval zelfs de mogelijkheid tot 'beschikken over' subjecten) na verloop van tijd leidt tot inhumaan gedrag en het op sadistische wijze botvieren van de eigen machtspositie, is al keer op keer bewezen. Er is ook geen enkele reden om aan te nemen dat het hier anders zou zijn, hoewel de randvoorwaarden natuurlijk wel veel anders zijn dan bij de genoemde experimenten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar wat werkelijk de uitslag van zo'n poll zou zijn.... ik denk dat het er om zal hangen![]()
Sowieso kiezen mensen bij een poll vaak al voor de meest spraakmakende optie... en is de mens een beetje sadistisch ingesteld. En hoewel we hier ook wel weer meeleven, en ze gewoon als mensen zien ipv onderwerpen, ben ik toch wel benieuwd hoeveel mensen de drang weerstaan om voor optie 2 te kiezen zodra het zo dicht in handbereik is.
Ik denk dat het wel eens optie 2 kan worden en pas daarna besef van 'what have we done'
er gebeurt straks geen reet meer omdat ze niets hebben. Ze hebben niet voor niets de spullen van de kijker gekregen die ze hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef Jian het volgende:
Wat een geneuzel allemaal over wel eerlijk, niet eerlijk, bla bla bla. De boel wordt verhard en dat is maar goed ook anders zitten we de rest van de tijd tegen een paar zeurende hangjassen aan een houten tafel aan te kijken die rustig hun tijd uit zitten. Ik zeg Halleluja, let the game begin ............... en laat er maar een paar uitlopen, dan gebeurt er tenminste wat
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
Overigens; als de stemming eerlijk verloopt, de polls duidelijk zijn en jullie die ook tot de letter volgen hoor je mij niet hoor. Maar dan moet ook echt ALLES weg. Wat nou hometrainers en een schilderijtje aan de muur?
Douchegordijn? opbokken met die luxe.
Ik ben heel flexibel, zolang het EERLIJK gaat. In de maling genomen worden door programmamakers heb ik niet zoveel behoefte aan. Zeker niet als het geld kost.
Is ook niet raar, theorie en praktijk blijken wel vaker niet met elkaar overeen te komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens van die lijsten is inderdaad om onduidelijke redenen afgestapt. En als het 1 keer goed wordt gevonden kun je de volgende keer niet mere terug,
originele idee was idd lijstje van 4 en daaruit kan je kiezen, we zijn nu aan het beraden hoe we dat op een eerlijke manier er weer in terug kunnen brengen. Maar goed, ik verkondig hier ook niet dat we alles vlekkeloos voorelkaar hebben
Danny, beetje jammer van die laatste zin, vind dat je hier totaal onze hele team mee afkraakt dat staat je niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Dat was voor jullie belachelijke nieuwe plan. De meeste dingen hebben ze gewoon gewonnen of zijn ze al gegund door de kijker. Dat moet je niet in één keer afpakken. Dat had prima gedoseerd kunnen worden. Duidelijk de regels nog een keer uitleggen en sancties opleggen en dan was je een heel eind gekomen. Dit is gewoon een genante vertoning imo. Wat ga je nou doen dan? Werkelijk tandenborstels en tampons innemen?
In hoe weinig tijd zijn jullie op dit idee gekomen? Kwartiertje onder invloed van een joint?
Netjes gezegd maar mijn indruk is dat jullie het onwijs goed doen voor zo'n eerste project!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens van die lijsten is inderdaad om onduidelijke redenen afgestapt. En als het 1 keer goed wordt gevonden kun je de volgende keer niet mere terug,
originele idee was idd lijstje van 4 en daaruit kan je kiezen, we zijn nu aan het beraden hoe we dat op een eerlijke manier er weer in terug kunnen brengen. Maar goed, ik verkondig hier ook niet dat we alles vlekkeloos voorelkaar hebben
Busje komt zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik stem voor Danny in de regie bij TBO 2
ik had het kunnen verwachten van jouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is zodat ze gelijk in mijn kelder kan intrekken
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef tjeez3 het volgende:
zei eline nou dat zij wel een colbert had, begint Petertje dadelijk weer te snikken
Maar als je een poll neerzet waar men kan kiezen tussen de 5 overlevers, dan bepaal je al zelf dat één overlever ermee beinvloed wordt....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij doen ons best om ervoor te zorgen dat er mensen neit teveel benadeeld worden, alleen moet je daar ook mee oppassen, want positieve "discriminatie" is ook discriminatie. De format is, wat de streamer wil,
wij zijn er om de dagduels aan te bieden, te laten kiezen en ook de deelnemers daaraan te laten kiezen.
Wij zijn er niet om ervoor te zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft voor het winnen van spullen, dat is aan de streamer. En als die beslist dat Pim iedere dag bijvoorbeeld een duel moet doen, dan zij dat zo
Idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Netjes gezegd maar mijn indruk is dat jullie het onwijs goed doen voor zo'n eerste project!
Complimenten dus!
in het geval van daadwerkelijke oneerlijkheid komt het rechtvaardigheidsgevoel naar boven. Dat is ook de reden dat de aansteker terug moest en dat de slaapopdracht als succesvol betiteld werden, om maar een voorbeeld te noemen. In dit geval lijkt het niet onrechtvaardig en dus kan met emotieloos stemmen. En dan krijg je inderdaad het punt dat sadisme wint van rationaliteit en compassie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies. Dat een scheve machtsverhouding (in dit geval zelfs de mogelijkheid tot 'beschikken over' subjecten) na verloop van tijd leidt tot inhumaan gedrag en het op sadistische wijze botvieren van de eigen machtspositie, is al keer op keer bewezen. Er is ook geen enkele reden om aan te nemen dat het hier anders zou zijn, hoewel de randvoorwaarden natuurlijk wel veel anders zijn dan bij de genoemde experimenten.
Ik kan me voorstellen dat dit gierend uit de klauwen loopt met een langere tijdsduur en minder toezicht door de diverse kijkers.
idd, want hoe je het ook uitlegt, de polls moeten toch worden bedacht, daarnaast proberen we heel veel polls te halen uit de COS-sen, van de streams en moet je ook zelf dingen bedenken,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar als je een poll neerzet waar men kan kiezen tussen de 5 overlevers, dan bepaal je al zelf dat één overlever ermee beinvloed wordt....
Met keuze van polls geef je als redactie toch richting...
Maar ik moet natuurlijk toegeven dat je ook onmogelijk 'de kijker' letterlijk alles kan laten bepalen, dus ja ik zou ook zo niet weten hoe het veel beter kan... misschien een beter inputsysteem op de site ofzo.
150 liter bier erin & geen eten 24 uur..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
[..]
er gebeurt straks geen reet meer omdat ze niets hebben. Ze hebben niet voor niets de spullen van de kijker gekregen die ze hebben.
gewonnen itemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef tjeez3 het volgende:
zei eline nou dat zij wel een colbert had, begint Petertje dadelijk weer te snikken
Een skippybal tegen je hoofd is de enige optiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef Kaat38 het volgende:
Nou, smijt nu de skippyballen er maar in!
Je doet net op ze nu op het minimum leven en dat er niks meer af kan. Nou daarvoor gaan ze mij nog net even iets te relaxed door het "leven"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
[..]
er gebeurt straks geen reet meer omdat ze niets hebben. Ze hebben niet voor niets de spullen van de kijker gekregen die ze hebben.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is ook niet raar, theorie en praktijk blijken wel vaker niet met elkaar overeen te komenEer jullie alle kinderziektes eruit hebben gewerkt, ben je wel een paar bunkers verder
Ja me2 ,en met de eigen spullen gebeurde er ook niet veel boeiends ,als er geen opdracht wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Je doet net op ze nu op het minimum leven en dat er niks meer af kan. Nou daarvoor gaan ze mij nog net even iets te relaxed door het "leven"
tjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:39 schreef Susi het volgende:
En behaatjes en schoentjes en een colbertje en onderbroekjes
Ik snap eigenlijk werkelijk niets van het feit dat je niet in de telefoon bent geklommen voor tekst en uitleg. Dat je daar niets te vertellen hebt is als partner van het project natuurlijk onzin. Je wil imo de redactie een les leren over de rug van de streamers. Sommige gaan nu al niet meer stemmen omdat het voor hun al een verloren zaak is om op een leuke en verantwoorde manier hun favo te steunen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Zit ik 24 uur aan de stream en dat hou ik nu bij lange na niet volquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:42 schreef galiegalder het volgende:
[..]
150 liter bier erin & geen eten 24 uur..
In mijn geval wel he haha!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Een skippybal tegen je hoofd is de enige optie
het word te makkelijk hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik had het kunnen verwachten van jou![]()
Komt rond 20uur togquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:46 schreef blomst het volgende:
Ze hadden er beter een leuke opdracht in kunnen gooien
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
beetje jammer dat je alleen die laatste zin leest en de rest voor het gemak vergeet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, beetje jammer van die laatste zin, vind dat je hier totaal onze hele team mee afkraakt dat staat je niet.
Vind het woord sadisme echt enorm overdreven hoor, denk niet dat ze over 3 dagen allemaal uitgemergeld aan (alweer die vervloekte houten tafel) zitten met vliegen rondom hun mond. Ze gaan het hoogstens een stuk minder luxe krijgen want het was de laatste dagen wel afentoe een beetje te luxe voor in een bunker. Er is nog nooit iemand doodgegaan omdat ie zijn tandjes niet kon poetsen oid.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:42 schreef Danny het volgende:
[..]
in het geval van daadwerkelijke oneerlijkheid komt het rechtvaardigheidsgevoel naar boven. Dat is ook de reden dat de aansteker terug moest en dat de slaapopdracht als succesvol betiteld werden, om maar een voorbeeld te noemen. In dit geval lijkt het niet onrechtvaardig en dus kan met emotieloos stemmen. En dan krijg je inderdaad het punt dat sadisme wint van rationaliteit en compassie.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef Jimbo het volgende:
doet ie dalijk de kast leegruimen
valt dr een turk op de grond , KEBAB !
loopt zn kuiken tegen de muur, TOK!
en uti woede gooit peter zn kikker tegen de muur, KWAK
So what, ik geniet volop en nee, niet alles is perfect nog maar mag bij zo'n eerste concept/project of hoe je het ook noemt! Leuk je weer te zien hier trouwens.quote:
Nee hoor, vind je gewoon heel leuk en gevat en ben meer Fan (klotewoord) van jou dan van al die bewoners hahahahquote:
Dat moet ik jullie nageven, er hoeft maar anderhalve man en paardenkop te roepen om een poll en die komt er, en zķ was het ook bedoeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
idd, want hoe je het ook uitlegt, de polls moeten toch worden bedacht, daarnaast proberen we heel veel polls te halen uit de COS-sen, van de streams en moet je ook zelf dingen bedenken,
dus iedereen blijf vooral input leveren, dat werkt alleen maar mee aan een beter eindproduct
Hoeft toch ook niet, ik ben blij dat ze wat ondernemen, voordat de hele boel daadwerkelijk indutquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, vind je gewoon heel leuk en gevat en ben meer Fan (klotewoord) van jou dan van al die bewoners hahahah![]()
dat is toch niet mijn probleem? ik ben gewoon streamer. ik voel me niet geroepen in de telefoon te klimmen voor tekst en uitleg. Ik ben geen programmamaker. Ik ben streamer die, net als alle streamers, een eerlijk spelverloop is beloofd. Op het moment dat dat wegvalt ben ik in de maling genomen en daar kan ik slecht tegen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk werkelijk niets van het feit dat je niet in de telefoon bent geklommen voor tekst en uitleg. Dat je daar niets te vertellen hebt is als partner van het project natuurlijk onzin. Je wil imo de redactie een les leren over de rug van de streamers. Sommige gaan nu al niet meer stemmen omdat het voor hun al een verloren zaak is om op een leuke en verantwoorde manier hun favo te steunen.
Ja maarja wat willen ze zeggen danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef lies1958 het volgende:
wat ik nu niet snap is dat ze alle 5 als een stel slaafjes het gewoon over zich heen laten komen.
Voor een man met een briefje en een stem door een luidspreker. En niemand schiet in de lach of wat dan ook. Zelfs de stoere jeroen doet of zegt niets.
Daar sta ik echt verbaasd over.
zoveel invloed door de kijker als bij the bunker online (en dan zeker de snelheid) is bijna onmogelijk bij een zender. Omdat zenderbazen gek genoeg altijd de regie zelf in handen willen hebben. Zenderprofielen, doelgroepen etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
remember.. talpa is watching! Als deze bunker niet goed aangepakt wordt waardoor er kijkers weglopen, komt Talpa op den duur vanzelf met een beter concept dat WEL aan onze verwachtingen voldoet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Jimbo het volgende:
krijgen ze dalijk maar 2 tamponsmogen ze ze meedere malen gebruiken of wisselen
![]()
sterker nog heb een uurtje terug je nog geprobeerd te bellen en je voicemail ingesprokenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is toch niet mijn probleem? ik ben gewoon streamer. ik voel me niet geroepen in de telefoon te klimmen voor tekst en uitleg. Ik ben geen programmamaker. Ik ben streamer die, net als alle streamers, een eerlijk spelverloop is beloofd. Op het moment dat dat wegvalt ben ik in de maling genomen en daar kan ik slecht tegen.
Ja, hier kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
Je wil imo de redactie een les leren over de rug van de streamers. Sommige gaan nu al niet meer stemmen omdat het voor hun al een verloren zaak is om op een leuke en verantwoorde manier hun favo te steunen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef Jimbo het volgende:
en mij bel je nooitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sterker nog heb een uurtje terug je nog geprobeerd te bellen en je voicemail ingesproken
Tsja, dat is net een moeilijke... Je hebt nu te maken met een rare wisselwerking en een veelheid aan 'streamers' die gezamenlijk optreedt als een beslissende entiteit. De redactie ontleent daar weer zijn mandaat aan om vanalles uit te voeren. Toch ben je als streamer grotendeels overgeleverd aan de voorgenomen koers van de redactie, omdat zij uiteindelijk bepalen welke polls er geplaatst worden en ook wat de interpretatie van de uitkomsten van die polls is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:42 schreef Danny het volgende:
[..]
in het geval van daadwerkelijke oneerlijkheid komt het rechtvaardigheidsgevoel naar boven. Dat is ook de reden dat de aansteker terug moest en dat de slaapopdracht als succesvol betiteld werden, om maar een voorbeeld te noemen. In dit geval lijkt het niet onrechtvaardig en dus kan met emotieloos stemmen. En dan krijg je inderdaad het punt dat sadisme wint van rationaliteit en compassie.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik vind dit wel grappig, die totale inspectie
eigenbelang.........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat moet ik jullie nageven, er hoeft maar anderhalve man en paardenkop te roepen om een poll en die komt er, en zķ was het ook bedoeld![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
slim bedacht........
eerst zo goed als alle streamers laten stemmen dat alle spullen de bunker uit moeten, en
een paar uur later de streamers weer laten stemmer wat de bunker in moet.
Kassa !!
Maar je voelt je wel geroepen om dagenlang hele COS'en vol te baggeren met je gespui. Wat een heldenactie, nu zal 't wel goedkomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
dat is toch niet mijn probleem? ik ben gewoon streamer. ik voel me niet geroepen in de telefoon te klimmen voor tekst en uitleg. Ik ben geen programmamaker. Ik ben streamer die, net als alle streamers, een eerlijk spelverloop is beloofd. Op het moment dat dat wegvalt ben ik in de maling genomen en daar kan ik slecht tegen.
Hahaha wordt steeds gekker hier op Fok!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en mij bel je nooit
nu krijg ik het gevoel dat t niet eerlijk gaat
Gets. Jammer dat jongens niet ongesteld worden, je moest eens weten hoe vies ik me voel als ik ongesteld benquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Jimbo het volgende:
krijgen ze dalijk maar 2 tamponsmogen ze ze meedere malen gebruiken of wisselen
![]()
, Ik had em toch gekocht !!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:51 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
![]()
En weer een flashback naar die kutgrap in de ONZ
mja, dan moet je mensen die met input komen natuurlijk niet calimero of zeikerd gaan noemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:42 schreef ditisHuub het volgende:
dus iedereen blijf vooral input leveren, dat werkt alleen maar mee aan een beter eindproduct
weet je hoe goor het is om je schoon te likken danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Gets. Jammer dat jongens niet ongesteld worden, je moest eens weten hoe vies ik me voel als ik ongesteld ben
Idd, onthoud dat en gedraag je er ook niet zo naar aubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
gewoon iene, miene mutte en je kan ze ook uitspoelen en laten drogen boven het kookplaatje.quote:
De mijne bedoel je natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is zodat ze gelijk in mijn kelder kan intrekken
een paar dagen geleden in een dronken bui had ik Bram nog gebeltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hahaha wordt steeds gekker hier op Fok!
laten drogenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon iene, miene mutte en je kan ze ook uitspoelen en laten drogen boven het kookplaatje.
ik ga maar ff koffie zetten, dit loopt verkeerd af
Daar gaat de discussie niet over. Die gaat erover dat er uiteindelijk sadisme kan ontstaan in een niet-gecontroleerde omgeving.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Vind het woord sadisme echt enorm overdreven hoor, denk niet dat ze over 3 dagen allemaal uitgemergeld aan (alweer die vervloekte houten tafel) zitten met vliegen rondom hun mond. Ze gaan het hoogstens een stuk minder luxe krijgen want het was de laatste dagen wel afentoe een beetje te luxe voor in een bunker. Er is nog nooit iemand doodgegaan omdat ie zijn tandjes niet kon poetsen oid.
Mij hoef je dan iig niet schoon te likken, wees blij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je hoe goor het is om je schoon te likken dan
DAT is pas vies
nee bedoel toch echt die van mij... jij kreeg amber alquote:
En je bent ook eigenaar van FOK! die een toezegging heeft gedaan aan een enthousiaste club mensen die iets leuks in gedachte hadden. Je had die rol ook aan kunnen nemen en je mening erover te geven zonder aan de zijlijn te blijven staan. Je ziet toch zelf dat de redactie jouw posts niet hetzelfde behandeld als een 'normale streamer'. Want dat ben je niet. Had je gebeld, had je meer invloed kunnen hebben en had je alle tekst en uitleg toch zo gehad?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een paar dagen geleden in een dronken bui had ik Bram nog gebelt
ik doe niets wat niet elke andere user ook kan hoor. als nou user x 2500 stemmen had ingezet, had je dan net zo hard geschreeuwd? Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Sterker nog; niemand hoeft het met me eens te zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en gelukkig mag op FOK! iedereen die ook gewoon gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel geroepen om dagenlang hele COS'en vol te baggeren met je gespui. Wat een heldenactie, nu zal 't wel goedkomen.
Talpa bestaat nog?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
remember.. talpa is watching! Als deze bunker niet goed aangepakt wordt waardoor er kijkers weglopen, komt Talpa op den duur vanzelf met een beter concept dat WEL aan onze verwachtingen voldoet.
Ja dat las ik ,ook Bram is cool !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een paar dagen geleden in een dronken bui had ik Bram nog gebelt
laatst vertelde een meisje mij dat ze 3 weken in de maand ongesteld is en er maar 1 nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Mij hoef je dan iig niet schoon te likken, wees blij.
hahahaha Danny, laat je nou niet zo kennen! Je kan ons van alles in de schoenen proberen te schuiven, maar waarom denk je dat we in de COS komen? (en veel ook) omdat we willen weten wat er bij de streamer op ons officiele forum leeft!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, dan moet je mensen die met input komen natuurlijk niet calimero of zeikerd gaan noemen.
Wat nou eerlijk spelverloop ? Het feit alleen al dat sommige streamers mega veel stemmen kunnen/mogen uitbrengen beīnvloed het spelverloop al onevenredig. Ik weet wel dat, dat nu eenmaal binnen de mogelijkheden van de structuur ligt, maar dat wil nog niet zeggen dat het eerlijk is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja hallo wat er uiteindelijk kan ontstaan duhhh dat weet toch niemand en daar ga je toch ook niet naar raden er kan van alles gebeuren,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar gaat de discussie niet over. Die gaat erover dat er uiteindelijk sadisme kan ontstaan in een niet-gecontroleerde omgeving.
Pay no mind, het is maar een beetje speculatie in de marge.
Jo, ik ben jimbo **hips**quote:
en Piet van der Putquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef Jimbo het volgende:
Korrels rijst tellen? flashback BB en bonen tellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef tjeez3 het volgende:
ook de aardappels moeten geteld worden, en de korrles rijst dan???
Och, dat is wel sneu inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laatst vertelde een meisje mij dat ze 3 weken in de maand ongesteld is en er maar 1 niet
dat vond ik wel zielig, vooral omdat ze geen sex tijdens dr menstruatie wou![]()
wait wat..ik heb die avond nog geFOKtquote:
Tot een half uur geleden leverde je alleen kritiek en geen input imo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, dan moet je mensen die met input komen natuurlijk niet calimero of zeikerd gaan noemen.
openheid was het concept. als ik dan telefonisch allerlei dingen ga bekonkelen is het niet meer open. Plus dat ik dan het idee heb dat de kijker alsnog in de maling wordt genomen (en ik daar nog actief aan meewerk ook!)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En je bent ook eigenaar van FOK! die een toezegging heeft gedaan aan een enthousiaste club mensen die iets leuks in gedachte hadden. Je had die rol ook aan kunnen nemen en je mening erover te geven zonder aan de zijlijn te blijven staan. Je ziet toch zelf dat de redactie jouw posts niet hetzelfde behandeld als een 'normale streamer'. Want dat ben je niet. Had je gebeld, had je meer invloed kunnen hebben en had je alle tekst en uitleg toch zo gehad?
danny ik snap nu waarom je zoveel min stemmen op jeroen heb geplaatst......en sta nu ook volkomen achter je standpunt.......dus het eerdere wat ik negatief tegen je zei trek ik in en zeg ik sorry voor,want ik heb nu door van waarom je zoveel min stemmen hebt geplaatst om een standpunt te zetten naar de redactie toe hulde daarvoor..............sta nu volkomen achter jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:47 schreef Danny het volgende:
[..]
beetje jammer dat je alleen die laatste zin leest en de rest voor het gemak vergeet.
Maar goed, pak dat luxe bed maar weg. Slaapzakken zijn ook niet nodig, net als matrassen. Als je in de rimboe loopt als je net uit een gevangenenkamp bent ontsnapt heb je ook geen bedden. Gewoon op de grond slapen. Het moet nu toch extreem survival worden.
Het concept was dat de kijker ze dingen zou gunnen en er verder niet gestuurd zou worden. Dat ging prima tot er opeens gemanipuleerd ging worden. Toevallig was dat ongeveer op het moment dat jij bij de redactie kwam zitten, maar dat zou ook ECHT toeval kunnen zijn. De meeste dingen zijn ze gewoon gegund. Dat jullie in polls nogal eens verzuimden 'geen', 'nee' of 'niemand' als optie te selecteren heeft her en der geleid tot overvloed. Dat maak je niet goed door nu ALLES eruit te trekken natuurlijk.
Dat moet ik je wel geven, ik kan gewoon eerlijk zeggen dat ik je een debiel vind.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ik doe niets wat niet elke andere user ook kan hoor. als nou user x 2500 stemmen had ingezet, had je dan net zo hard geschreeuwd? Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Sterker nog; niemand hoeft het met me eens te zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en gelukkig mag op FOK! iedereen die ook gewoon geven
Je bent baas van FOK!, je bent A, je weet zelf ook wel dat je jij persoonlijk 't concept volledig naar de grond kan werken. Als partner, als baas van FOK!, maar je blijft maar spuien en spuien en spuien zonder enige actie terwijl je dat wel tot je beschikking hebt. Als je zo nog een dag of 10 doorgaat zijn alle vrijwilligers je strontzat en is de sfeer hier compleet weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef Danny het volgende:
ik doe niets wat niet elke andere user ook kan hoor. als nou user x 2500 stemmen had ingezet, had je dan net zo hard geschreeuwd? Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Sterker nog; niemand hoeft het met me eens te zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en gelukkig mag op FOK! iedereen die ook gewoon geven
wat odej e dr tegen dan ? de pil slikken oid ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Och, dat is wel sneu inderdaadArm kind. Maar daar kun je (vaak) wat aan doen, dat scheelt
![]()
En 't tweede ; tja, dat doet ze zelf.
Waarom reageren jullie nog steeds op elkaar. Lijkt het eindeloze discussie nl.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahaha Danny, laat je nou niet zo kennen! Je kan ons van alles in de schoenen proberen te schuiven, maar waarom denk je dat we in de COS komen? (en veel ook) omdat we willen weten wat er bij de streamer op ons officiele forum leeft!
En hoeveel kritiek wordt er ook wel niet geuit die totaal niet terecht is, als je dan over 2 of 3 posts hebt waar ik in ff wat er uit flapte....
kan ook de schuld aan hoge koorts geven, maar dat doe ik niet!
Netjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jo, ik ben jimbo **hips**
ik wil de bunker in
hij zo, ja tof dat je t zo meld , erg stoer van je maar helaas moet je via internet aanmelden
i kzo, Mja maar nu heb ik een streepje of 3 voor he !![]()
en toen even gezegt dat t programma tof was en ben weer gaa nzitten met mn maten
Nopes de volgende dag zei je dat hier op fok!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait wat..ik heb die avond nog geFOKt???
dat klopt en dat vind ik dan wel weer stoer van jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ik doe niets wat niet elke andere user ook kan hoor. als nou user x 2500 stemmen had ingezet, had je dan net zo hard geschreeuwd? Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Sterker nog; niemand hoeft het met me eens te zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en gelukkig mag op FOK! iedereen die ook gewoon geven![]()
Maar je wilt het wel even geīmpliceerd hebben?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
kan ook de schuld aan hoge koorts geven, maar dat doe ik niet!
dat niet alleen ,we weten nu al wie dr zaterdag uitgaat en dat is t saaie deel ervan , t is geen wedstrijd meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent baas van FOK!, je bent A, je weet zelf ook wel dat je jij persoonlijk 't concept volledig naar de grond kan werken. Als partner, als baas van FOK!, maar je blijft maar spuien en spuien en spuien zonder enige actie terwijl je dat wel tot je beschikking hebt. Als je zo nog een dag of 10 doorgaat zijn alle vrijwilligers je strontzat en is de sfeer hier compleet weg.
Buiten 't feit dat de COS'en ermee verpest worden, het gaat al delenlang niet meer om de streams, maar dat terzijde.
Het het is hier Fok! hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
openheid was het concept. als ik dan telefonisch allerlei dingen ga bekonkelen is het niet meer open. Plus dat ik dan het idee heb dat de kijker alsnog in de maling wordt genomen.
Verder was die toezegging onder de voorwaarde dat FOK! redactioneel volledig los zou staan van de bunker. Dat houdt in dat zowel voor en tegenstanders welkom zijn en dat iedereen open en eerlijk zijn of haar zegje kan doen.
Get a topic iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef SIRA het volgende:
[..]
Waarom reageren jullie nog steeds op elkaar. Lijkt het eindeloze discussie nl.
ja hij is adminquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
dat klopt en dat vind ik dan wel weer stoer van je
Bovendien is het alwéér niet tegen de speler zelf, maar tegen 't concept.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat niet alleen ,we weten nu al wie dr zaterdag uitgaat en dat is t saaie deel ervan , t is geen wedstrijd meer
Mwoah, ik denk dat in het milieutje van Jeroen genoeg mannetjes kunnen zitten die de actie van Danny kunnen counteren. Hij is zelf al gepensioneerd snappie. Dus ik wacht met spanning afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat niet alleen ,we weten nu al wie dr zaterdag uitgaat en dat is t saaie deel ervan , t is geen wedstrijd meer
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent baas van FOK!, je bent A, je weet zelf ook wel dat je jij persoonlijk 't concept volledig naar de grond kan werken. Als partner, als baas van FOK!, maar je blijft maar spuien en spuien en spuien zonder enige actie terwijl je dat wel tot je beschikking hebt. Als je zo nog een dag of 10 doorgaat zijn alle vrijwilligers je strontzat en is de sfeer hier compleet weg.
Buiten 't feit dat de COS'en ermee verpest worden, het gaat al delenlang niet meer om de streams, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |