Ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar wat werkelijk de uitslag van zo'n poll zou zijn.... ik denk dat het er om zal hangenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meer stroom, streamer?
1 - Ja, sicher!
2 - Zap 'em! Zap 'em hard!
[ afbeelding ]
Er waren toch 152 GP'ers?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat ze de door users aangegeven punten nu opeens compleet tot in het extreme door willen trekken?
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
overigens zie ik nog bewoners opstappen als dit wordt doorgezet
welke drie optiies zie jij niet? of zie jij andere polls dan ik die zie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat ze de door users aangegeven punten nu opeens compleet tot in het extreme door willen trekken?
ze heeft toch al 5 minuten niet het Woord uit gesproken dus we gaan de goede kant opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar 1 sigaretje, zodra die op is wordt het de rest v/d avond "sigaretje nag nag nag peuken nag nag nag":P
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
welke drie optiies zie jij niet? of zie jij andere polls dan ik die zie?
alles the bunker uit
De helft the bunker uit
niets the bunker uit
dan is het totaal toch aan de streamers wat er gebeurt?
Voor persoonlijk items hebben ze een lijst gekregen waar ze van mochten kiezen. Dat was volgens mij de opzet. Dat ze van elkaars lijstjes gingen kiezen was sowieso al vreemd. Het lijkt mij sterk dat de niet roker Jeroen sigaretten op die lijst had staan. Sterker nog er is zelfs gezegd dat hij niets op die lijst had staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wederom hou jij je niet geheel bij de feiten Danny, en gebruik je een idd clandenstien gegeven biertje, om de sigaretten ook als clandenstien te betitelen.
Als je het over manipuleren hebt
hij kreeg douchen EN een persoonlijk artikel naar keuze....
die heeft hij gehad.
maar goed, ik lees wel je kritiek, maar niet hoe het beter moet van je, en als ik daarover heen heb gelezen in de COS dan spijt mij dat, laat dan even zien waar je hebt gepost hoe het WEL moet!
kunnen ze gaan halverenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
waar gaat dit over, wat doet het er toe wat voor kleren ze hebben
wij doen ons best om ervoor te zorgen dat er mensen neit teveel benadeeld worden, alleen moet je daar ook mee oppassen, want positieve "discriminatie" is ook discriminatie. De format is, wat de streamer wil,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt als een harde reset van he programma. Er waren dan ook al wat teveel BSOD's.![]()
Verder hoop ik dat de polls voornamelijk voor de hele groep gelden en niet voor individuen.
Iedereen hoort gelijke kansen te hebben en niet omdat een grote fanbase 1 of enkele spelers kan benadelen of bevoordelen.
Omdat er straks wat afgepakt wordt, moeten ze wel weten wat ze kunnen pakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
Mee eens, ik mis hoe het wél moet, ik zie hoofdzakelijk kritiek bij Danny, waarvan een gedeelte gegrond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wederom hou jij je niet geheel bij de feiten Danny, en gebruik je een idd clandenstien gegeven biertje, om de sigaretten ook als clandenstien te betitelen.
die heeft hij gehad.
maar goed, ik lees wel je kritiek, maar niet hoe het beter moet van je, en als ik daarover heen heb gelezen in de COS dan spijt mij dat, laat dan even zien waar je hebt gepost hoe het WEL moet!
Mee eens!quote:
1000 pollsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die heeft hij gehad.
Dat was voor jullie belachelijke nieuwe plan. De meeste dingen hebben ze gewoon gewonnen of zijn ze al gegund door de kijker. Dat moet je niet in één keer afpakken. Dat had prima gedoseerd kunnen worden. Duidelijk de regels nog een keer uitleggen en sancties opleggen en dan was je een heel eind gekomen. Dit is gewoon een genante vertoning imo. Wat ga je nou doen dan? Werkelijk tandenborstels en tampons innemen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Voor de duidelijkheid;
ik verlang niet dat we alles kunnen beslissen. Ik verlang dat ALS we kunnen beslissen dat we EERLIJKE keuzes krijgen en dat de gemaakte keuzes worden nageleefd. Ik verwacht dat de redactie een mediair is tussen stemmer/streamer en overlever en dat de door de redactie bedachte opdrachten eerlijk en onbevooroordeeld zijn. Ik verwacht dat de redactie niet opeigen houtje doelbewust mensen tegen elkaar op gaat zetten, mensen voortrekt ten opzichte van anderen etc.
Ik verwacht dat iedereen zijn eigen spel kan en mag spelen. Als jeroen uit eigen beweging een beetje wil stoken? Prima. Wil pim de hele dag stil zijn? Ga je gang.
Waar ik NIET tegen kan is als de redactie allerhande rare dingen bedenkt puur en alleen voor de kijkcijfers of puur en alleen voor hun eigen lolletje, of als de redactie de kijker wegzet als dom of onbelangrijk.
De actie om bobby eruit te stemmen ten gunste van Renate werkte prima merkte ik en ik besloot hetzelfde trucje toe te passen op jeroen. That's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |