nou dan ben ik benieuwd hoe die andere polls eruit gaan zien en hoe uitgebreid de opties zijn (en hoe die verdeling is). Dat net als altijd slaat al nergens op natuurlijk he. Dat biertje van jeroen? De peuken voor jeroen die zijn beloning al had gehad in de vorm van een douche?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
dat moeten we dus zo houdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
en eline is weer pissed en haar piepstemmetje zakt meteen een octaaf
Water is vele malen belangrijker dan eten.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, is wel een vals idee: geef ze de helft terug maar dan ook letterlijk de helft!
Ja zei is alles behalve blij met haar hele broek en trui die ze mist hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
en eline is weer pissed en haar piepstemmetje zakt meteen een octaaf
Ze hadden gewoon van die oranje overalls moeten uitdelen, om de dag een schone was er ook geen gezeik over sokken en halve of hele broeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, is wel een vals idee: geef ze de helft terug maar dan ook letterlijk de helft!
je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat ze de door users aangegeven punten nu opeens compleet tot in het extreme door willen trekken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hoe had jij dit willen zien dan?
De polls wijzen uit dat niet 100% van de streamers sadistisch is.
Wees gerust, voor de meeste Fokkers is de gang van hun bureaustoel naar de keuken al een hele opgave, Finland halen ze sowieso nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn internetidentiteit maar moet aanpassen, straks word ik nog achtervolgd
Oh dus jij hebt alle kleding die ik kwijt ben!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de laatste tijd mijn kledingkast toch een partij uitgebreid.
Dat zou een Top idee zijn jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon van die oranje overalls moeten uitdelen, om de dag een schone was er ook geen gezeik over sokken en halve of hele broeken.
misschien een TIP voor Bunker2, allemaal zelfde overall kleur mogen jullie zelf bepalen, sponsor is zo gezocht.
Op deze dingen stemmen met alles eruit is gewoon uit sadisme volgens mij. Niemand zou dit persoonlijk willen doormaken en daarom is het leuk om het bij een ander te laten gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef wicky. het volgende:
Ik vind dit Top ! ,ze zitten niet voor niets in een Bunker
Ze wilt goed gehoord worden..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu weten we het wel marielin sjee sjee sjee
Ik ga dinsdag naar Nederlandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wees gerust, voor de meeste Fokkers is de gang van hun bureaustoel naar de keuken al een hele opgave, Finland halen ze sowieso niet
wederom hou jij je niet geheel bij de feiten Danny, en gebruik je een idd clandenstien gegeven biertje, om de sigaretten ook als clandenstien te betitelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:26 schreef Danny het volgende:
[..]
nou dan ben ik benieuwd hoe die andere polls eruit gaan zien en hoe uitgebreid de opties zijn (en hoe die verdeling is). Dat net als altijd slaat al nergens op natuurlijk he. Dat biertje van jeroen? De peuken voor jeroen die zijn beloning al had gehad in de vorm van een douche?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu weten we het wel marielin sjee sjee sjee
Klinkt als een harde reset van he programma. Er waren dan ook al wat teveel BSOD's.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar wat werkelijk de uitslag van zo'n poll zou zijn.... ik denk dat het er om zal hangenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meer stroom, streamer?
1 - Ja, sicher!
2 - Zap 'em! Zap 'em hard!
[ afbeelding ]
Er waren toch 152 GP'ers?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat ze de door users aangegeven punten nu opeens compleet tot in het extreme door willen trekken?
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
overigens zie ik nog bewoners opstappen als dit wordt doorgezet
welke drie optiies zie jij niet? of zie jij andere polls dan ik die zie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat ze de door users aangegeven punten nu opeens compleet tot in het extreme door willen trekken?
ze heeft toch al 5 minuten niet het Woord uit gesproken dus we gaan de goede kant opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar 1 sigaretje, zodra die op is wordt het de rest v/d avond "sigaretje nag nag nag peuken nag nag nag":P
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
welke drie optiies zie jij niet? of zie jij andere polls dan ik die zie?
alles the bunker uit
De helft the bunker uit
niets the bunker uit
dan is het totaal toch aan de streamers wat er gebeurt?
Voor persoonlijk items hebben ze een lijst gekregen waar ze van mochten kiezen. Dat was volgens mij de opzet. Dat ze van elkaars lijstjes gingen kiezen was sowieso al vreemd. Het lijkt mij sterk dat de niet roker Jeroen sigaretten op die lijst had staan. Sterker nog er is zelfs gezegd dat hij niets op die lijst had staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wederom hou jij je niet geheel bij de feiten Danny, en gebruik je een idd clandenstien gegeven biertje, om de sigaretten ook als clandenstien te betitelen.
Als je het over manipuleren hebt
hij kreeg douchen EN een persoonlijk artikel naar keuze....
die heeft hij gehad.
maar goed, ik lees wel je kritiek, maar niet hoe het beter moet van je, en als ik daarover heen heb gelezen in de COS dan spijt mij dat, laat dan even zien waar je hebt gepost hoe het WEL moet!
kunnen ze gaan halverenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
waar gaat dit over, wat doet het er toe wat voor kleren ze hebben
wij doen ons best om ervoor te zorgen dat er mensen neit teveel benadeeld worden, alleen moet je daar ook mee oppassen, want positieve "discriminatie" is ook discriminatie. De format is, wat de streamer wil,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt als een harde reset van he programma. Er waren dan ook al wat teveel BSOD's.![]()
Verder hoop ik dat de polls voornamelijk voor de hele groep gelden en niet voor individuen.
Iedereen hoort gelijke kansen te hebben en niet omdat een grote fanbase 1 of enkele spelers kan benadelen of bevoordelen.
Omdat er straks wat afgepakt wordt, moeten ze wel weten wat ze kunnen pakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
Mee eens, ik mis hoe het wél moet, ik zie hoofdzakelijk kritiek bij Danny, waarvan een gedeelte gegrond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wederom hou jij je niet geheel bij de feiten Danny, en gebruik je een idd clandenstien gegeven biertje, om de sigaretten ook als clandenstien te betitelen.
die heeft hij gehad.
maar goed, ik lees wel je kritiek, maar niet hoe het beter moet van je, en als ik daarover heen heb gelezen in de COS dan spijt mij dat, laat dan even zien waar je hebt gepost hoe het WEL moet!
Mee eens!quote:
1000 pollsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die heeft hij gehad.
Dat was voor jullie belachelijke nieuwe plan. De meeste dingen hebben ze gewoon gewonnen of zijn ze al gegund door de kijker. Dat moet je niet in één keer afpakken. Dat had prima gedoseerd kunnen worden. Duidelijk de regels nog een keer uitleggen en sancties opleggen en dan was je een heel eind gekomen. Dit is gewoon een genante vertoning imo. Wat ga je nou doen dan? Werkelijk tandenborstels en tampons innemen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Voor de duidelijkheid;
ik verlang niet dat we alles kunnen beslissen. Ik verlang dat ALS we kunnen beslissen dat we EERLIJKE keuzes krijgen en dat de gemaakte keuzes worden nageleefd. Ik verwacht dat de redactie een mediair is tussen stemmer/streamer en overlever en dat de door de redactie bedachte opdrachten eerlijk en onbevooroordeeld zijn. Ik verwacht dat de redactie niet opeigen houtje doelbewust mensen tegen elkaar op gaat zetten, mensen voortrekt ten opzichte van anderen etc.
Ik verwacht dat iedereen zijn eigen spel kan en mag spelen. Als jeroen uit eigen beweging een beetje wil stoken? Prima. Wil pim de hele dag stil zijn? Ga je gang.
Waar ik NIET tegen kan is als de redactie allerhande rare dingen bedenkt puur en alleen voor de kijkcijfers of puur en alleen voor hun eigen lolletje, of als de redactie de kijker wegzet als dom of onbelangrijk.
De actie om bobby eruit te stemmen ten gunste van Renate werkte prima merkte ik en ik besloot hetzelfde trucje toe te passen op jeroen. That's it.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef Kaat38 het volgende:
Nou, smijt nu de skippyballen er maar in!
Zijn ze uitgemekkerd en mogen ze zaniken al jumpend!![]()
weg met de sigarettenquote:
eens van die lijsten is inderdaad om onduidelijke redenen afgestapt. En als het 1 keer goed wordt gevonden kun je de volgende keer niet mere terug,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor persoonlijk items hebben ze een lijst gekregen waar ze van mochten kiezen. Dat was volgens mij de opzet. Dat ze van elkaars lijstjes gingen kiezen was sowieso al vreemd. Het lijkt mij sterk dat de niet roker Jeroen sigaretten op die lijst had staan. Sterker nog er is zelfs gezegd dat hij niets op die lijst had staan.
Maak die lijsten maar openbaar zou ik zeggen.
bel nu, 0906-0566 en win dit fantastische product !quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef tjeez3 het volgende:
als ze van alle kledingstukken er 2 hebben is toch meer dan genoeg, gooi wasmiddel die bunker in , ze hebben de hele dag de tijd om zelf hun was te doen dan is dat ellendige gezeur om de was ook afgelopen .
Ik stem voor Danny in de regie bij TBO 2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Dat was voor jullie belachelijke nieuwe plan. De meeste dingen hebben ze gewoon gewonnen of zijn ze al gegund door de kijker. Dat moet je niet in één keer afpakken. Dat had prima gedoseerd kunnen worden. Duidelijk de regels nog een keer uitleggen en sancties opleggen en dan was je een heel eind gekomen. Dit is gewoon een genante vertoning imo. Wat ga je nou doen dan? Werkelijk tandenborstels en tampons innemen?
In hoe weinig tijd zijn jullie op dit idee gekomen? Kwartiertje onder invloed van een joint?
dat is zodat ze gelijk in mijn kelder kan intrekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
dacht eline dat ze 6 maanden onder de grond zou verblijven???
Precies. Dat een scheve machtsverhouding (in dit geval zelfs de mogelijkheid tot 'beschikken over' subjecten) na verloop van tijd leidt tot inhumaan gedrag en het op sadistische wijze botvieren van de eigen machtspositie, is al keer op keer bewezen. Er is ook geen enkele reden om aan te nemen dat het hier anders zou zijn, hoewel de randvoorwaarden natuurlijk wel veel anders zijn dan bij de genoemde experimenten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar wat werkelijk de uitslag van zo'n poll zou zijn.... ik denk dat het er om zal hangen![]()
Sowieso kiezen mensen bij een poll vaak al voor de meest spraakmakende optie... en is de mens een beetje sadistisch ingesteld. En hoewel we hier ook wel weer meeleven, en ze gewoon als mensen zien ipv onderwerpen, ben ik toch wel benieuwd hoeveel mensen de drang weerstaan om voor optie 2 te kiezen zodra het zo dicht in handbereik is.
Ik denk dat het wel eens optie 2 kan worden en pas daarna besef van 'what have we done'
er gebeurt straks geen reet meer omdat ze niets hebben. Ze hebben niet voor niets de spullen van de kijker gekregen die ze hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef Jian het volgende:
Wat een geneuzel allemaal over wel eerlijk, niet eerlijk, bla bla bla. De boel wordt verhard en dat is maar goed ook anders zitten we de rest van de tijd tegen een paar zeurende hangjassen aan een houten tafel aan te kijken die rustig hun tijd uit zitten. Ik zeg Halleluja, let the game begin ............... en laat er maar een paar uitlopen, dan gebeurt er tenminste wat
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
Overigens; als de stemming eerlijk verloopt, de polls duidelijk zijn en jullie die ook tot de letter volgen hoor je mij niet hoor. Maar dan moet ook echt ALLES weg. Wat nou hometrainers en een schilderijtje aan de muur?
Douchegordijn? opbokken met die luxe.
Ik ben heel flexibel, zolang het EERLIJK gaat. In de maling genomen worden door programmamakers heb ik niet zoveel behoefte aan. Zeker niet als het geld kost.
Is ook niet raar, theorie en praktijk blijken wel vaker niet met elkaar overeen te komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens van die lijsten is inderdaad om onduidelijke redenen afgestapt. En als het 1 keer goed wordt gevonden kun je de volgende keer niet mere terug,
originele idee was idd lijstje van 4 en daaruit kan je kiezen, we zijn nu aan het beraden hoe we dat op een eerlijke manier er weer in terug kunnen brengen. Maar goed, ik verkondig hier ook niet dat we alles vlekkeloos voorelkaar hebben
Danny, beetje jammer van die laatste zin, vind dat je hier totaal onze hele team mee afkraakt dat staat je niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Dat was voor jullie belachelijke nieuwe plan. De meeste dingen hebben ze gewoon gewonnen of zijn ze al gegund door de kijker. Dat moet je niet in één keer afpakken. Dat had prima gedoseerd kunnen worden. Duidelijk de regels nog een keer uitleggen en sancties opleggen en dan was je een heel eind gekomen. Dit is gewoon een genante vertoning imo. Wat ga je nou doen dan? Werkelijk tandenborstels en tampons innemen?
In hoe weinig tijd zijn jullie op dit idee gekomen? Kwartiertje onder invloed van een joint?
Netjes gezegd maar mijn indruk is dat jullie het onwijs goed doen voor zo'n eerste project!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens van die lijsten is inderdaad om onduidelijke redenen afgestapt. En als het 1 keer goed wordt gevonden kun je de volgende keer niet mere terug,
originele idee was idd lijstje van 4 en daaruit kan je kiezen, we zijn nu aan het beraden hoe we dat op een eerlijke manier er weer in terug kunnen brengen. Maar goed, ik verkondig hier ook niet dat we alles vlekkeloos voorelkaar hebben
Busje komt zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik stem voor Danny in de regie bij TBO 2
ik had het kunnen verwachten van jouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is zodat ze gelijk in mijn kelder kan intrekken
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef tjeez3 het volgende:
zei eline nou dat zij wel een colbert had, begint Petertje dadelijk weer te snikken
Maar als je een poll neerzet waar men kan kiezen tussen de 5 overlevers, dan bepaal je al zelf dat één overlever ermee beinvloed wordt....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij doen ons best om ervoor te zorgen dat er mensen neit teveel benadeeld worden, alleen moet je daar ook mee oppassen, want positieve "discriminatie" is ook discriminatie. De format is, wat de streamer wil,
wij zijn er om de dagduels aan te bieden, te laten kiezen en ook de deelnemers daaraan te laten kiezen.
Wij zijn er niet om ervoor te zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft voor het winnen van spullen, dat is aan de streamer. En als die beslist dat Pim iedere dag bijvoorbeeld een duel moet doen, dan zij dat zo
Idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Netjes gezegd maar mijn indruk is dat jullie het onwijs goed doen voor zo'n eerste project!
Complimenten dus!
in het geval van daadwerkelijke oneerlijkheid komt het rechtvaardigheidsgevoel naar boven. Dat is ook de reden dat de aansteker terug moest en dat de slaapopdracht als succesvol betiteld werden, om maar een voorbeeld te noemen. In dit geval lijkt het niet onrechtvaardig en dus kan met emotieloos stemmen. En dan krijg je inderdaad het punt dat sadisme wint van rationaliteit en compassie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies. Dat een scheve machtsverhouding (in dit geval zelfs de mogelijkheid tot 'beschikken over' subjecten) na verloop van tijd leidt tot inhumaan gedrag en het op sadistische wijze botvieren van de eigen machtspositie, is al keer op keer bewezen. Er is ook geen enkele reden om aan te nemen dat het hier anders zou zijn, hoewel de randvoorwaarden natuurlijk wel veel anders zijn dan bij de genoemde experimenten.
Ik kan me voorstellen dat dit gierend uit de klauwen loopt met een langere tijdsduur en minder toezicht door de diverse kijkers.
idd, want hoe je het ook uitlegt, de polls moeten toch worden bedacht, daarnaast proberen we heel veel polls te halen uit de COS-sen, van de streams en moet je ook zelf dingen bedenken,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar als je een poll neerzet waar men kan kiezen tussen de 5 overlevers, dan bepaal je al zelf dat één overlever ermee beinvloed wordt....
Met keuze van polls geef je als redactie toch richting...
Maar ik moet natuurlijk toegeven dat je ook onmogelijk 'de kijker' letterlijk alles kan laten bepalen, dus ja ik zou ook zo niet weten hoe het veel beter kan... misschien een beter inputsysteem op de site ofzo.
150 liter bier erin & geen eten 24 uur..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
[..]
er gebeurt straks geen reet meer omdat ze niets hebben. Ze hebben niet voor niets de spullen van de kijker gekregen die ze hebben.
gewonnen itemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef tjeez3 het volgende:
zei eline nou dat zij wel een colbert had, begint Petertje dadelijk weer te snikken
Een skippybal tegen je hoofd is de enige optiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef Kaat38 het volgende:
Nou, smijt nu de skippyballen er maar in!
Je doet net op ze nu op het minimum leven en dat er niks meer af kan. Nou daarvoor gaan ze mij nog net even iets te relaxed door het "leven"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
[..]
er gebeurt straks geen reet meer omdat ze niets hebben. Ze hebben niet voor niets de spullen van de kijker gekregen die ze hebben.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is ook niet raar, theorie en praktijk blijken wel vaker niet met elkaar overeen te komenEer jullie alle kinderziektes eruit hebben gewerkt, ben je wel een paar bunkers verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |