Maar dat was met Bobby ook al zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:04 schreef Danny het volgende:
[..]
dit is gewoon een pissige reactie van de redactie op kritiek.
van het ene extreme in het andere extreme.
de treitershow2
De streamer heeft dit natuurlijk helemaal niet bepaald omdat de poll weer eens dermate onduidelijk was dat je net zo goed blind op een knopje kunt rammen.
Lullig voor jeroen. die wordt de dupe.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef Susi het volgende:
Sorry, ik ben half dit lied aan het luisteren![]()
FOK! is half downquote:
Danny kan beter eens wat geld in een nieuwe server stoppen ipv al z'n geld aan TBO uit te geven..quote:
Ik hou hem niet tegen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
maar op alle gebieden alles eruit. . .dan denk ik dat peter opstapt
Ik kon je niet bereikenquote:
Jij kan gewoon beter je geld in servers gaan steken ipv je obsessie met TBquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
er is iemand die een baksteen op z'n f5 knop heeft liggen af en toe.
Kan je niet nagaan wie dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
ik lees jou post, en wat zegt eline, ze is ook een hele broek kwijtquote:
*meldt*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
Peter zou z'n gel toch terugkrijgen tegelijk met de entrance van Robert?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
overigens zie ik nog bewoners opstappen als dit wordt doorgezet
dan lopen ze alle 5 de de bunker uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Met die mededeling van Bart is dit het Stanford Prison experiment én het Milgram-experiment ineen aan het worden
Bart begint zich al een heel ander imago aan te meten en voert alle regels en sancties uit op een mandaat van 'de streamer'. Het is maar goed dat dit geen 100 dagen duurt, want dan zou het nog wel eens een verrassende afloop kunnen hebben (maar alleen voor degenen die niet bekend zijn met de resultaten van Stanford en Milgram).
Ik zou zeggen... bied jezelf aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef lies1958 het volgende:
diegene die vandaag voor de was heeft gezorgd kan beter maar weer thuis gaan wonen als ik het zo hoor, of voortaan met zijn/ haar handen van het wasgoed afblijven.
Dat denk ik ook, Peter trekt dat echt niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
merkte het al... lastig commentaar leveren als forum vervelend doetquote:
dat is dan het einde van de bunker dan heb je toch je doel bereikt??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
mwoaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Met die mededeling van Bart is dit het Stanford Prison experiment én het Milgram-experiment ineen aan het worden
Bart begint zich al een heel ander imago aan te meten en voert alle regels en sancties uit op een mandaat van 'de streamer'.
De basale levensbehoeften en menselijkheid blijft wel gewaarborgd, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Ja al het eten eruit stemmen heeft geen zin ze moeten toch eten lijkt mij. Het minime aan voedsel horen ze toch te krijgen van rond de 2000 kcal. per persoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
Ik wou het net postenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees jou post, en wat zegt eline, ze is ook een hele broek kwijt![]()
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef tjeez3 het volgende:
Vind dit echt een superactie!!! ben benieuwd naar de reacties als er echt dingen weggaan, eten en kleding mogen ze van mij voor de helft houden maar de persoonlijke spullen kunnen wat mij betreft wel weg. Mis wel nog een poll over de hoeveelheid alcohol en sigaretten die kunnen toch ook wel gehalveerd worden??
Ik denk dat ik mijn internetidentiteit maar moet aanpassen, straks word ik nog achtervolgdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Bart begint zich al een heel ander imago aan te meten en voert alle regels en sancties uit op een mandaat van 'de streamer'. Het is maar goed dat dit geen 100 dagen duurt, want dan zou het nog wel eens een verrassende afloop kunnen hebben (maar alleen voor degenen die niet bekend zijn met de resultaten van Stanford en Milgram).
ermm, ik wil graag dat het concept slaagt. Als zij het verkloten kan ik daar geen reet aan doen hoor. Ik heb werkelijk NIETS te vertellen daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef tjeez3 het volgende:
dat is dan het einde van de bunker dan heb je toch je doel bereikt??
Klopt wel, de kapotte heeft ze nu aan..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat gp binnen 3 seconden plat ligt als daar 3,2 miljoen pagina's per dag worden bekekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef BobbyRond het volgende:
Tis gekker als ze een halve spijkerbroek mist, denk ik...
Overigens... Als FOK! eruit ligt, kunnen we toch met z'n allen naar Golden Page?
So be it.., Daaag Marielinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
Tja, wat had ze gezegd als ze een halve broek had terug gekregen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa
'moet het strenger' was de vraag. de uitkomst zou alleen invloed hebben op het karakter van de polls, aldus dementor. Nu blijkt het gewoon te zijn dat de redactie van subtiel pesten naar uitgebreid pesten wilde gaan en deze polls als excuus daarvoor gebruiken.
Tuurlijk, er zijn gradaties en checks and balances, maar Stanford en Milgram kenmerkten zich ook door de glijdende schaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa
'moet het strenger' was de vraag. de uitkomst zou alleen invloed hebben op het karakter van de polls, aldus dementor. Nu blijkt het gewoon te zijn dat de redactie van subtiel pesten naar uitgebreid pesten wilde gaan en deze polls als excuus daarvoor gebruiken.
Je hebt toch de opties niets bij de polls? Wederom kiest de streamer nu bij alle drie voor alles de bunker uit... I don't get your point...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
hoeft ook niet, straks is het weer sigaretje,sigaretje,sigaretje, ze wisselt afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik kan marielins gezeik over sokken sokken sokken sokken sokken sokken etc.. niet meer horen !
jij verneukt t meer met je ' kijk mij ik kan veel stemmen daardoor iemand eruit laten gaan' instelling dan normaal , geen andere gast is zo gek om te stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, ik wil graag dat het concept slaagt. Als zij het verkloten kan ik daar geen reet aan doen hoor. Ik heb werkelijk NIETS te vertellen daar.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeft ook niet, straks is het weer sigaretje,sigaretje,sigaretje, ze wisselt af![]()
We zijn voorbereid op maximaal 3 dagen zonder eten. Waterprotocol is elke dag water hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja al het eten eruit stemmen heeft geen zin ze moeten toch eten lijkt mij. Het minime aan voedsel horen ze toch te krijgen van rond de 2000 kcal. per persoon.
wacht maar tot ze een opdacht haalt of faaltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeft ook niet, straks is het weer sigaretje,sigaretje,sigaretje, ze wisselt af![]()
kan ook volgens mij niet. we zitten niet op zieke mensen te wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja al het eten eruit stemmen heeft geen zin ze moeten toch eten lijkt mij. Het minime aan voedsel horen ze toch te krijgen van rond de 2000 kcal. per persoon.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, wat had ze gezegd als ze een halve broek had terug gekregen?
Okayquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, ik wil graag dat het concept slaagt. Als zij het verkloten kan ik daar geen reet aan doen hoor. Ik heb werkelijk NIETS te vertellen daar.
Meer stroom, streamer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
geef mensen de kans sadistisch te zijn zonder direct de gevolgen kenbaar te maken en ze zullen voor het sadisme gaan. je hoeft deze polls niet neer te zetten om te weten wat de uitslag gaat zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je hebt toch de opties niets bij de polls? Wederom kiest de streamer nu bij alle drie voor alles de bunker uit... I don't get your point...
Of fanmail krijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar tot ze een opdacht haalt of faalthoor je dat weer 3 dagen lang
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zullen we kijken wanneer ze er weer over begint, ik zeg pak hem beet over een half uurtje, dan horen we weer sigaretje, sigaretjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar tot ze een opdacht haalt of faalthoor je dat weer 3 dagen lang
dat is wel heel erg langquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We zijn voorbereid op maximaal 3 dagen zonder eten. Waterprotocol is elke dag water hebben.
Die cigaretten had Jeroen toch over geheveld in het oude pakje net bij de douche.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef lies1958 het volgende:
Peter heeft in de gaten dat jeroen 2 pakjes sigaretten heeft gehad. Maar hij legt er maar 1 neer die van vanmiddag was marlboro en die legt jeroen er niet bij dat moet toch wel.
Bijna iedereen hier vind het leuk wat er nu gebeurd, dat blijkt ook uit de polls.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:21 schreef Danny het volgende:
Overigens ben ik helemaal voor wat meer back to basic, maar dit is natuurlijk een ommezwaai die nergens op slaat ineens. Het is wachten tot het mis gaat en we te horen krijgen dat dit is wat iedereen wilde.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:24 schreef Maanvis het volgende:
Ligt het aan de proxy hier in de thalys of krijgen jullie ook telkens 'one moment please'..?
Ja, kreeg ik ook daarnet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:24 schreef Maanvis het volgende:
Ligt het aan de proxy hier in de thalys of krijgen jullie ook telkens 'one moment please'..?
So far, so goodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
De basale levensbehoeften en menselijkheid blijft wel gewaarborgd, lijkt me.
...
Toch?
nah, dat zie ik niet zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa
Hoe had jij dit willen zien dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef Danny het volgende:
[..]
geef mensen de kans sadistisch te zijn zonder direct de gevolgen kenbaar te maken en ze zullen voor het sadisme gaan. je hoeft deze polls niet neer te zetten om te weten wat de uitslag gaat zijn.
Maar goed, ze willen het verder de nek omdraaien en dat is hun goed recht natuurlijk.
Ze heeft nog maar 1 sigaretje, zodra die op is wordt het de rest v/d avond "sigaretje nag nag nag peuken nag nag nag":Pquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zullen we kijken wanneer ze er weer over begint, ik zeg pak hem beet over een half uurtje, dan horen we weer sigaretje, sigaretje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |