Ik hou hem niet tegen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
maar op alle gebieden alles eruit. . .dan denk ik dat peter opstapt
Ik kon je niet bereikenquote:
Jij kan gewoon beter je geld in servers gaan steken ipv je obsessie met TBquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
er is iemand die een baksteen op z'n f5 knop heeft liggen af en toe.
Kan je niet nagaan wie dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
ik lees jou post, en wat zegt eline, ze is ook een hele broek kwijtquote:
*meldt*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Danny het volgende:
Peter zou z'n gel toch terugkrijgen tegelijk met de entrance van Robert?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
overigens zie ik nog bewoners opstappen als dit wordt doorgezet
dan lopen ze alle 5 de de bunker uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Met die mededeling van Bart is dit het Stanford Prison experiment én het Milgram-experiment ineen aan het worden
Bart begint zich al een heel ander imago aan te meten en voert alle regels en sancties uit op een mandaat van 'de streamer'. Het is maar goed dat dit geen 100 dagen duurt, want dan zou het nog wel eens een verrassende afloop kunnen hebben (maar alleen voor degenen die niet bekend zijn met de resultaten van Stanford en Milgram).
Ik zou zeggen... bied jezelf aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef lies1958 het volgende:
diegene die vandaag voor de was heeft gezorgd kan beter maar weer thuis gaan wonen als ik het zo hoor, of voortaan met zijn/ haar handen van het wasgoed afblijven.
Dat denk ik ook, Peter trekt dat echt niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
merkte het al... lastig commentaar leveren als forum vervelend doetquote:
dat is dan het einde van de bunker dan heb je toch je doel bereikt??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
mwoaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Met die mededeling van Bart is dit het Stanford Prison experiment én het Milgram-experiment ineen aan het worden
Bart begint zich al een heel ander imago aan te meten en voert alle regels en sancties uit op een mandaat van 'de streamer'.
De basale levensbehoeften en menselijkheid blijft wel gewaarborgd, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef FuTilE het volgende:
Ja al het eten eruit stemmen heeft geen zin ze moeten toch eten lijkt mij. Het minime aan voedsel horen ze toch te krijgen van rond de 2000 kcal. per persoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
Ik wou het net postenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees jou post, en wat zegt eline, ze is ook een hele broek kwijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |