weet je hoe goor het is om je schoon te likken danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Gets. Jammer dat jongens niet ongesteld worden, je moest eens weten hoe vies ik me voel als ik ongesteld ben
Idd, onthoud dat en gedraag je er ook niet zo naar aubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is toch niet mijn probleem? ik ben gewoon streamer. ik voel me niet geroepen in de telefoon te klimmen voor tekst en uitleg. Ik ben geen programmamaker. Ik ben streamer die, net als alle streamers, een eerlijk spelverloop is beloofd. Op het moment dat dat wegvalt ben ik in de maling genomen en daar kan ik slecht tegen.
gewoon iene, miene mutte en je kan ze ook uitspoelen en laten drogen boven het kookplaatje.quote:
De mijne bedoel je natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is zodat ze gelijk in mijn kelder kan intrekken
een paar dagen geleden in een dronken bui had ik Bram nog gebeltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hahaha wordt steeds gekker hier op Fok!
laten drogenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon iene, miene mutte en je kan ze ook uitspoelen en laten drogen boven het kookplaatje.
ik ga maar ff koffie zetten, dit loopt verkeerd af
Daar gaat de discussie niet over. Die gaat erover dat er uiteindelijk sadisme kan ontstaan in een niet-gecontroleerde omgeving.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Vind het woord sadisme echt enorm overdreven hoor, denk niet dat ze over 3 dagen allemaal uitgemergeld aan (alweer die vervloekte houten tafel) zitten met vliegen rondom hun mond. Ze gaan het hoogstens een stuk minder luxe krijgen want het was de laatste dagen wel afentoe een beetje te luxe voor in een bunker. Er is nog nooit iemand doodgegaan omdat ie zijn tandjes niet kon poetsen oid.
Mij hoef je dan iig niet schoon te likken, wees blij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je hoe goor het is om je schoon te likken dan
DAT is pas vies
nee bedoel toch echt die van mij... jij kreeg amber alquote:
En je bent ook eigenaar van FOK! die een toezegging heeft gedaan aan een enthousiaste club mensen die iets leuks in gedachte hadden. Je had die rol ook aan kunnen nemen en je mening erover te geven zonder aan de zijlijn te blijven staan. Je ziet toch zelf dat de redactie jouw posts niet hetzelfde behandeld als een 'normale streamer'. Want dat ben je niet. Had je gebeld, had je meer invloed kunnen hebben en had je alle tekst en uitleg toch zo gehad?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is toch niet mijn probleem? ik ben gewoon streamer. ik voel me niet geroepen in de telefoon te klimmen voor tekst en uitleg. Ik ben geen programmamaker. Ik ben streamer die, net als alle streamers, een eerlijk spelverloop is beloofd. Op het moment dat dat wegvalt ben ik in de maling genomen en daar kan ik slecht tegen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een paar dagen geleden in een dronken bui had ik Bram nog gebelt
ik doe niets wat niet elke andere user ook kan hoor. als nou user x 2500 stemmen had ingezet, had je dan net zo hard geschreeuwd? Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Sterker nog; niemand hoeft het met me eens te zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en gelukkig mag op FOK! iedereen die ook gewoon gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel geroepen om dagenlang hele COS'en vol te baggeren met je gespui. Wat een heldenactie, nu zal 't wel goedkomen.
Talpa bestaat nog?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
remember.. talpa is watching! Als deze bunker niet goed aangepakt wordt waardoor er kijkers weglopen, komt Talpa op den duur vanzelf met een beter concept dat WEL aan onze verwachtingen voldoet.
Ja dat las ik ,ook Bram is cool !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een paar dagen geleden in een dronken bui had ik Bram nog gebelt
laatst vertelde een meisje mij dat ze 3 weken in de maand ongesteld is en er maar 1 nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Mij hoef je dan iig niet schoon te likken, wees blij.
hahahaha Danny, laat je nou niet zo kennen! Je kan ons van alles in de schoenen proberen te schuiven, maar waarom denk je dat we in de COS komen? (en veel ook) omdat we willen weten wat er bij de streamer op ons officiele forum leeft!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, dan moet je mensen die met input komen natuurlijk niet calimero of zeikerd gaan noemen.
Wat nou eerlijk spelverloop ? Het feit alleen al dat sommige streamers mega veel stemmen kunnen/mogen uitbrengen beīnvloed het spelverloop al onevenredig. Ik weet wel dat, dat nu eenmaal binnen de mogelijkheden van de structuur ligt, maar dat wil nog niet zeggen dat het eerlijk is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens van die lijsten is inderdaad om onduidelijke redenen afgestapt. En als het 1 keer goed wordt gevonden kun je de volgende keer niet mere terug,
originele idee was idd lijstje van 4 en daaruit kan je kiezen, we zijn nu aan het beraden hoe we dat op een eerlijke manier er weer in terug kunnen brengen. Maar goed, ik verkondig hier ook niet dat we alles vlekkeloos voorelkaar hebben
Ja hallo wat er uiteindelijk kan ontstaan duhhh dat weet toch niemand en daar ga je toch ook niet naar raden er kan van alles gebeuren,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar gaat de discussie niet over. Die gaat erover dat er uiteindelijk sadisme kan ontstaan in een niet-gecontroleerde omgeving.
Pay no mind, het is maar een beetje speculatie in de marge.
Jo, ik ben jimbo **hips**quote:
en Piet van der Putquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:48 schreef Jimbo het volgende:
doet ie dalijk de kast leegruimen
valt dr een turk op de grond , KEBAB !
loopt zn kuiken tegen de muur, TOK!
en uti woede gooit peter zn kikker tegen de muur, KWAK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |