hoe heb jij deze caps gemaaktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar toen was waarschijnlijk de enige actie van vannacht al voorbijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar na een F5 doet ie het dan weer
(random ip)
die slapen allebei dus doe zelf je best eensquote:
euhhh wat zullen we eens doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel toevallig na twéé weken perfecte streams snachts om één uur, tijdens een insluiper is de site plat en de stream dood...
Ehhhh wat zal ik denken dan??
Thnx!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben lui, sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die slapen allebei dus doe zelf je best eens
idd, was erg kortquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar toen was waarschijnlijk de enige actie van vannacht al voorbij![]()
Dat lijkt me wel een leuke complottheorie voor Peterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hoe heb jij deze caps gemaakt
je hebt niet gekopieerd naar voorvertoning toch?
Command + Shift + 3quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hoe heb jij deze caps gemaakt
je hebt niet gekopieerd naar voorvertoning toch?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
euhhh wat zullen we eens doen?
ah! jah!! Bobby zit ook in het complot ... die had nog wel streams![]()
Had m'n quote al aangepastquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ja, dan moet jij hem gaan quoten
Wat Bobby hep zal me een zorg zijn, IK had nix! en zéker geen Internetstoring...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ok thanks, ik doe het altijd anders ik weet niet welke sneller is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:25 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Command + Shift + 3
En dan uploaden bij mijnalbum.nl
stopte precies om 1 uurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
HIDIHO:
heb jij ook storing gehad? of kan je een youtubeje maken van de nachtelijke actie net ?
Thnxquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
Zojuist heeft Jeroen zijn tweede geheime opdracht ontvangen.
De brief:
Opdracht: Voor 12 mei 12.00 uur alles waar je vuur mee maakt uit Bunker goed verstoppen achter gordijn in BEVO hok.
Winst: Persoonlijk item
Verlies: Persoonlijk item
Voorwaarden: Binnen de tijd, niet betrapt worden
Communicatie: Zacht in camera op toilet. Ons antwoord “iedereen zendercheck” over speaker
VERNIETIG DIT DOCUMENT DIRECT!
nee joh geen Peter alsjeblieft die heeft het al moeilijk zatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een leuke complottheorie voor Peter
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
Zojuist heeft Jeroen zijn tweede geheime opdracht ontvangen.
De brief:
Opdracht: Voor 12 mei 12.00 uur alles waar je vuur mee maakt uit Bunker goed verstoppen achter gordijn in BEVO hok.
Winst: Persoonlijk item
Verlies: Persoonlijk item
Voorwaarden: Binnen de tijd, niet betrapt worden
Communicatie: Zacht in camera op toilet. Ons antwoord “iedereen zendercheck” over speaker
VERNIETIG DIT DOCUMENT DIRECT!
Joh !quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:01 schreef Maanvis het volgende:
ff iets meer switchen jongens, zodat we weten dat de stream het nog doet!
Dat weet je niet, want die sneak leek op Brianquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:31 schreef Espabilado het volgende:
Mja achteraf boeiend dat stream ff weg viel.. bobby heeft caps en op site staat inhoud briefje... niks gemist dus
Nou als Peter dit zou weten dan verdenkt ie de redactie ervan dan Jeroen zijn medicatie wél heeft gekregen en hij niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:31 schreef Espabilado het volgende:
Mja achteraf boeiend dat stream ff weg viel.. bobby heeft caps en op site staat inhoud briefje... niks gemist dus
Mijn naam is haas,ik weet van niks.was er iets gebeurd dan.\? Daar weet ik niks vanquote:
Boeie, die kut polls kosten credits. Wat denk je dat ik ben ? eenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:33 schreef swarmahoer het volgende:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Physical challenge
»Physical challenge 2 Votes
»Bunkerhints 3 Votes
»In de knoop 3 Votes
nieuwe poll
Ben ik de enige die Jaaps reaktie er erg apart/komisch uit vind zien?quote:
Ik denk een geheime opdracht. Kan ernaast zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
Weet iemand wat er op het briefje stond?
Jeroen werd gewaarschuwd dat iemand 'm wakker wilde maken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
Dinsdag 12-05-2009 1:13quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
Geen idee, ik heb hem meteen vernietigd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef BobbyRond het volgende:
Komt van TBO af hoor,niet van @ Snetjequote:
DOE DAT DANquote:
Hahaha, ik zie het al voor me...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeroen werd gewaarschuwd dat iemand 'm wakker wilde maken...
Zullen we de rest hier ook aanzetten tot vernietiging?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem meteen vernietigd.
is ook moooiiiiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:37 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Komt van TBO af hoor,niet van @ Snetje
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie het al voor me...
Beste Jeroen,
Iemand zal je vannacht proberen te wekken om je een briefje te geven.
Just so you know
Kalm kalm,we willen nog langer van je genietenquote:
ik zat net weer wat DGK te kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Jaaps reaktie er erg apart/komisch uit vind zien?Hele rare beweging en uitdrukking op zn gezicht..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:37 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Komt van TBO af hoor,niet van @ Snetje
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zat net weer wat DGK te kijkenik vind nog dat ze zich inhielden
bedoel als iemand in bad zit zaten ze nog best rustig
ik had dr dan weer ingepist
![]()
maarja slaaptijd nu , kusjekroeldoei
Truffie kaneelvreter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
![]()
Heb je weleens een hond horen kwaken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:40 schreef Jimbo het volgende:
oh en ik wil een kikker als huisdier
dan gooi je em zo tegen de muur, KWAK !
Mijn streams deden het ook goed kpn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
valt een turk op de straatquote:
ik zit hier nog steeds te lachen om Eline ... vreet zo de lepel met kaneel opquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
![]()
Ligt niet aan je provider volgens mij, er waren een aantal servers gereset, maar niet allemaal.quote:
drankquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
Ik snap geen tering meer van de meeste posts
Ik zit inderdaad in het complot... Ik zit nu op FOK! iedereen mentaal te beïnvloeden om te stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Proostquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
Ik weet niet eens meer waar het over gaat ha haquote:
En ik maar denken dat het aan hunnie ligtquote:
Ik weet niet wát je doet, maar ik moet ervan pissenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad in het complot... Ik zit nu op FOK! iedereen mentaal te beïnvloeden om te stemmen.
Werkt het al? Voelen jullie allemaal een onstilbaar verlangen om te gaan stemmen?
Misschien moet ik meedoen met de nieuwe Uri Geller show...
wil je niet zoveel door stralen ... menig server sloeg op tiltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad in het complot... Ik zit nu op FOK! iedereen mentaal te beïnvloeden om te stemmen.
Werkt het al? Voelen jullie allemaal een onstilbaar verlangen om te gaan stemmen?
Misschien moet ik meedoen met de nieuwe Uri Geller show...
Ik begrijp er ook geen reet meer vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar het over gaat ha ha![]()
Ik heb blijkbaar zo hard zitten te stralen dat er nu twee overlevers geen haar meer hebben (of kan dit soort humor niet om 2 uur?)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:47 schreef snetje het volgende:
[..]
wil je niet zoveel door stralen ... menig server sloeg op tilt
erggg ha haquote:
dit vindt ik een van de mooiste momenten in de kooiquote:
Nou dat was k*t en HiDiHo heeft ook geen opname gemaakt las ik netquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:47 schreef snetje het volgende:
[..]
wil je niet zoveel door stralen ... menig server sloeg op tilt
Tuurlijk wel lachen joh.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar zo hard zitten te stralen dat er nu twee overlevers geen haar meer hebben (of kan dit soort humor niet om 2 uur?)
Beetje TE geheim naar mijn smaakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er kwam een geheime opdracht binnen?
tuurlijk wel, juist nou is het goeie moment voor deze shitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar zo hard zitten te stralen dat er nu twee overlevers geen haar meer hebben (of kan dit soort humor niet om 2 uur?)
en het moet nu allemaal via de camera in de wc geloof ik ... zien we die ook nog eensquote:
net voordat hij aangaf elke minuut nu te gaan filmenopnemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat was k*t en HiDiHo heeft ook geen opname gemaakt las ik net
Je moet optyfushoeren met die stemmingmakkerijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we kunnen nog wel ff relle tochwant op de stream liggen ze voor doods
zien we dat potje ook eens in beeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:53 schreef snetje het volgende:
[..]
en het moet nu allemaal via de camera in de wc geloof ik ... zien we die ook nog eens
Ik gelukkig niet op stream na 3 jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we kunnen nog wel ff relle tochwant op de stream liggen ze voor doods
Valt het biertje niet goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet optyfushoeren met die stemmingmakkerij
ik ben benieuwd tot hoe ver Marilien gaat voor een sigaret...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef wicky. het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het morgen ochtent gaat tussen Jeroen en Peter
ik zal is even daar gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:53 schreef mooiiiiii het volgende:
Maahhhhja als iedereen slaapt (de wakkeren onder ons even stemmen op mijn fokbunkeropdracht..Afscheidsbrief !(Ik lijk Peter wel ha ha reclamehh![]()
Sneaky he??Wel slim!!Tegen niemand zeggen hoor
![]()
Minder ver dan ikzelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben benieuwd tot hoe ver Marilien gaat voor een sigaret...
foutje bedanktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef snetje het volgende:
[..]
net voordat hij aangaf elke minuut nu te gaan filmenopnemen
Ik zou bijna een moord plegen voor een sigaret als ik wist dat hij ze zou hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Neee die waren alleen voor Huubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Krijgen we godver straks weer vliegtuigen, alleen nu boven Eindhoven
gelijk weer verder met waar ze gestopt zijn, want Peter heeft geen sigaretten en Jeroen lekker welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef wicky. het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het morgen ochtent gaat tussen Jeroen en Peter
Het leek wel opzet idd, vlak nadat dementor schreef dat we klaar moesten zitten om te cappen, knalde ie eruitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niemand zag hetDat is wel erg geheim idd
![]()
DGK 2 dus
Post aangepastquote:
Ja echt ge-wel-dig ! die Peter ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
gelijk weer verder met waar ze gestopt zijn, want Peter heeft geen sigaretten en Jeroen lekker wel
vind ik nou ook, morgen weer zo'n nachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet op stream na 3 jaarhet is weerte leuk
![]()
Dus ook nog een streamlock, een aangekondigde zelfsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het leek wel opzet idd, vlak nadat dementor schreef dat we klaar moesten zitten om te cappen, knalde ie eruit
en Peter is nu heel kwaad dat hij zijn hoofd kaal heeft laten scheren .. hij heeft het dus niet gedaan voor de sigaretten maar om Jeroen te overbluffenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
gelijk weer verder met waar ze gestopt zijn, want Peter heeft geen sigaretten en Jeroen lekker wel
Zij is wel een bikkel hoor, ik geloof zomaar dat ze geen sigaret van hem zou aan nemen om hem te dwarsbomen. Alleen nog niet morgen daar gaan nog wel wat dagen overheenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
hahaha hij kan het wel horenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Staat Jeroen in dat steegje naar boven te staren, ziet ie ze niet eens![]()
dat wou ze vanavond ook al niet ... 10 seconden later had ze er al 1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zij is wel een bikkel hoor, ik geloof zomaar dat ze geen sigaret van hem zou aan nemen om hem te dwarsbomen. Alleen nog niet morgen daar gaan nog wel wat dagen overheen
Nee morgen niet want overmorgen ben ik druk(op mijn manier)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
vind ik nou ook, morgen weer zo'n nacht
Niet iedereen had er last vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ook nog een streamlock, een aangekondigde zelfs
en die Jeroen dan lekker een peuk opsteken terwijl hij niet rookt, je kan me wegdragen bij zo'n actiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:03 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja echt ge-wel-dig ! die Peter ookwat een tripkip is dat zeg
quote:
Maar ja ,sta je dan ook op?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook acht uur gaat de wekker
Jaa echt te grappig !!! ,was wel weer even een leuk uurtjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en die Jeroen dan lekker een peuk opsteken terwijl hij niet rookt, je kan me wegdragen bij zo'n actie
Ja hoe vond je die uitspraak dan van hem, en nu straks gaan snabbelen met zijn single "ik kan niet zonder mijn gel" dan sta je toch verschut dus het commerciële aspect waarom hij in The Bunker zit is nu ook naar de knoppenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:05 schreef snetje het volgende:
[..]
en Peter is nu heel kwaad dat hij zijn hoofd kaal heeft laten scheren .. hij heeft het dus niet gedaan voor de sigaretten maar om Jeroen te overbluffen
Als Jeroen die 10.000 wint zie ik hem nog een single'tje opnemen die het dan beter doet dan die van Peter, dat is dan Jeroen zijn ultieme doel denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja hoe vond je die uitspraak dan van hem, en nu straks gaan snabbelen met zijn single "ik kan niet zonder mijn gel" dan sta je toch verschut dus het commerciële aspect waarom hij in The Bunker zit is nu ook naar de knoppen
ze moet nog even wennen die stelling aan te nemen nu was ze gestrest van deze 2 zware dagen. als ze weer even heeft kunnen opladen kan ze volgens mij wel zo sterk te zijn zich niet te manipuleren voor een sigaretquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:09 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wou ze vanavond ook al niet ... 10 seconden later had ze er al 1
Zucht,memoriesquote:
die nacht daarna kan ik weer even nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:09 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee morgen niet want overmorgen ben ik druk(op mijn manier)
Ik vond wel dat ze zich snel terug trok van de discussie ,leek echt zo van,, beter hou ik Jeroen te vriend ,want hij heeft wel peuken. dus ik betwijfel het... maar het zou best wel zo kunnen zijn ,ze is er sterk genoeg voer vind ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze moet nog even wennen die stelling aan te nemen nu was ze gestrest van deze 2 zware dagen. als ze weer even heeft kunnen opladen kan ze volgens mij wel zo sterk te zijn zich niet te manipuleren voor een sigaret
Trustequote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook acht uur gaat de wekker
Ok... nu voel ik me aangerand... Dit nummer moet echt wettelijk verboden worden met strafrechtelijke vervolging bij schending ervan.quote:
voor die momenten doe ik het gewoon, kan ik dagen lang naar saaie beelden kijken om vervolgens met die soort beelden te worden pleziertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:13 schreef wicky. het volgende:
[..]
Jaa echt te grappig !!! ,was wel weer even een leuk uurtje
Ikke kan morgen nacht welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die nacht daarna kan ik weer even niet
O vertelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die nacht daarna kan ik weer even niet
En? was het fijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ok... nu voel ik me aangerand... Dit nummer moet echt wettelijk verboden worden met strafrechtelijke vervolging bij schending ervan.
Sorry Huub
Ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
voor die momenten doe ik het gewoon, kan ik dagen lang naar saaie beelden kijken om vervolgens met die soort beelden te worden pleziert
Doei doei ik ga ook zo.en alvast voor iedereen sweet dreams.quote:
Ik zie hem daar ook wel voor aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als Jeroen die 10.000 wint zie ik hem nog een single'tje opnemen die het dan beter doet dan die van Peter, dat is dan Jeroen zijn ultieme doel denk ik
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:27 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat kan je beter aan Jeroen vragen...
ik denk dat ze even de energie er niet voor heeft wat natuurlijk niet gek is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:20 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ik vond wel dat ze zich snel terug trok van de discussie ,leek echt zo van,, beter hou ik Jeroen te vriend ,want hij heeft wel peuken. dus ik betwijfel het... maar het zou best wel zo kunnen zijn ,ze is er sterk genoeg voer vind ik.
Deze is wel te pruimen he.een iets andere versie dan die van Huub maar ook mooi hoor,slaap lekker daarnaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ok... nu voel ik me aangerand... Dit nummer moet echt wettelijk verboden worden met strafrechtelijke vervolging bij schending ervan.
Sorry Huub
Ik weet niet of Jeroen mij op de kast had kunnen krijgen. Ik had geen problemen met het niet roken, dus daar had ie me niet mee kunnen hebben. Het viel me ook direct op dat Pim nergens mee te pakken is, behalve het Mip'pen. Denk dat dat ook het enige is wat Jeroen nu van hem weet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie hem daar ook wel voor aan.
Maar zeg is denk je dat hij het jou ook moeilijk had kunnen maken?
Want hij is goed in wat hij doet en denk ook zeker dat als hij nu vaart geeft iedereen wel daar kan pakken.
Nee dat denk ik ook niet ,en met Marielin zal het ook vast allemaal wel goed komen, het is een sterke meid.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik denk dat ze even de energie er niet voor heeft wat natuurlijk niet gek is.
zij komt later heus wel terug, maar net wat ik zeg ik geloof niet dat er iemand in de bunker daar tegenop gewassen is tegen de acties van Jeroen
slaap zequote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Deze is wel te pruimen he.een iets andere versie dan die van Huub maar ook mooi hoor,slaap lekker daarna![]()
Moonlight Sonata is verschrikkelijk mooi! Houd eigenlijk van alle stijlen muziek, behalve de echte snoeiharde metal met dat manische geblèr erin. Kan echt van Beethoven tot System of a Down en van Top 40 tot Rammstein waarderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Deze is wel te pruimen he.een iets andere versie dan die van Huub maar ook mooi hoor,slaap lekker daarna![]()
Is idd super mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Moonlight Sonata is verschrikkelijk mooi! Houd eigenlijk van alle stijlen muziek, behalve de echte snoeiharde metal met dat manische geblèr erin. Kan echt van Beethoven tot System of a Down en van Top 40 tot Rammstein waarderen.
Favorieten zijn wel bands als Incubus en U2. Sneakerz is ook top!
Toppunt van off-topic, maar goed
Als Pim iets doms doet, noemen zijn vrienden hem Mip.quote:
Nog cap-wensen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:40 schreef Maanvis het volgende:
dat je offtopic gaat tolereer ik enkel als je zorgt dat er morgen toffe caps voor me klaarliggen..
Ook truste en ook mooi en weer eens wat anders 6.21 min niet gestreamd maar naar Moonlight Sonato geluisterd..Top avond!quote:
Ergens had ik dat wel willen zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jeroen mij op de kast had kunnen krijgen. Ik had geen problemen met het niet roken, dus daar had ie me niet mee kunnen hebben. Het viel me ook direct op dat Pim nergens mee te pakken is, behalve het Mip'pen. Denk dat dat ook het enige is wat Jeroen nu van hem weet.
Jeroen laat Eline ook redelijk links liggen. Ik denk dat hij bij voorkeur Marielin en Peter 'eruit werkt', omdat hij hen beide als concurrentie ziet. Pim en Eline zit hij dan mee in de finale en dat wint hij wel denk ik.
Ik kon het goed vinden met Jeroen, maar denk dat hij mij op een bepaald punt wel was gaan sarren. Als hij dan had gemerkt dat dat geen invloed op mij heeft (want dat heeft het niet), dan was hij vast wel met iets slims gekomen... Geen idee hoe ik daar dan op had gereageerd, dat had de situatie zelf moeten uitwijzen.
Dankje en idd was weer een Top avond met een mooi einde Doei Doeiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:43 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ook truste en ook mooi en weer eens wat anders 6.21 min niet gestreamd maar naar Moonlight Sonato geluisterd..Top avond!![]()
Goed zo!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:45 schreef BobbyRond het volgende:
Trusten aan alle slapers!
Ik ga zo maar aan m'n schoolwerkbeginnen met de streams op de achtergrond (als Jeroen ineens 's nachts wakker wordt en op bepaalde dingen wil poepen)
Misschien kan Danny het oude DGK subforum weer tevoorschijn toveren?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
nog iemand leuke goudenkooi youtubejes?
ontluikend naakt is wel ff genoegquote:
en daarvoor nog een nacht buiten moeten slapen waar ze geen oog dicht heeft gedaan. Hoop alleen niet dat de heimwee naar haar vriend sterker wordtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:36 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet ,en met Marielin zal het ook vast allemaal wel goed komen, het is een sterke meid.
En net wat je zeg.. de energie zal het wel zijn ja ,wat idd niet gek is ,tog 40 uur wakker gebleven.
Danny is geen supermanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:47 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Misschien kan Danny het oude DGK subforum weer tevoorschijn toveren?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ergens had ik dat wel willen zien.
Jeroen is nogal uitgekookt en laat inderdaad de zwakste met rust omdat hij weet het voor hem geen moeite gaat kosten.
Peter en Marielin zijn sterke spelers maar ook heel zwak doordat ze een verslaving hebben waarmee die ze altijd mee kan pakken.
Ik denk als Marielin stopt met roken wat ze vanavond heeft geopperd maakt zij een hele goeie kans. Peter daarin tegen zit nu al op de kast en die hoeft hij alleen nog onderuit te schoppen dus die zou het zelfs zonder verslaving niet meer redden.
Tja en Eline die laat hij met rust zolang hij nog wat van haar krijgt maar daar beginnen nu ook al scheuren te ontstaan die hij toch elke keer weer heelt voor de goede orde.
Tenslotte Pim kan wel sterk zijn maar heeft geen stem om te gebruiken alles speelt zich af in zijn hoofd en komt niet tot uiting
Leuk is wel dat iedereen met een doel gecast is. Er zou eigenlijk een mede-evangelist komen voor Renate, maar die had om medische redenen afgezegd. Toen is Jeroen gevonden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ergens had ik dat wel willen zien.
Jeroen is nogal uitgekookt en laat inderdaad de zwakste met rust omdat hij weet het voor hem geen moeite gaat kosten.
Peter en Marielin zijn sterke spelers maar ook heel zwak doordat ze een verslaving hebben waarmee die ze altijd mee kan pakken.
Ik denk als Marielin stopt met roken wat ze vanavond heeft geopperd maakt zij een hele goeie kans. Peter daarin tegen zit nu al op de kast en die hoeft hij alleen nog onderuit te schoppen dus die zou het zelfs zonder verslaving niet meer redden.
Tja en Eline die laat hij met rust zolang hij nog wat van haar krijgt maar daar beginnen nu ook al scheuren te ontstaan die hij toch elke keer weer heelt voor de goede orde.
Tenslotte Pim kan wel sterk zijn maar heeft geen stem om te gebruiken alles speelt zich af in zijn hoofd en komt niet tot uiting
Search op DGK + ruzie en je bent weer een paar avondjes zoetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
Ik ook en nu op dit moment lyrisch van Kings of Leonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Moonlight Sonata is verschrikkelijk mooi! Houd eigenlijk van alle stijlen muziek, behalve de echte snoeiharde metal met dat manische geblèr erin. Kan echt van Beethoven tot System of a Down en van Top 40 tot Rammstein waarderen.
Pim is hoteldebotel van Eline,denk ik ,maar ik denk heel veel,tevaak,to mutchquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:46 schreef evaxsis het volgende:
http://www.youtube.com/profile?user=HiDiHoVideos&view=videosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
Oja joh, wat spannend dus hij komt nog uit zijn schulp.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Leuk is wel dat iedereen met een doel gecast is. Er zou eigenlijk een mede-evangelist komen voor Renate, maar die had om medische redenen afgezegd. Toen is Jeroen gevonden.
Pim heeft een kant die hij helaas nog niet heeft laten zien. Ik hou het uiteraard spannend, wie weet wat het ons nog gaat brengen.
Voor de critici: Ik heb deze info overigens afgelopen zaterdag bij de exit van Amber pas te horen gekregen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:55 schreef wicky. het volgende:
(eerste filmpje die ik hier plaats ,ben benieuwd of hij het doet)
Jaap kruip zeiknat naast Selene in bed.
http://www.clipser.com/watch_video/93493
bij deze lag ik ook dubbel van het lachen!
daar heb je gelijk in, denk ook dat de groep heel anders wordt wanneer Eline eruit is. dan wordt het allemaal een stuk harder daarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:51 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim is hoteldebotel van Eline,denk ik ,maar ik denk heel veel,tevaak,to mutchMaar toch denk ik dat
Ja, maar die richting moet je niet in denken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja joh, wat spannend dus hij komt nog uit zijn schulp.
Daar moet dan wel iets vooraf gebeuren anders gaat dat nooit lukken met Pim.
Pim probeert het wel maar je ziet dat als hij vaart wilt geven het dan verder gaat in zijn hoofd inplaats van het te uiten.
zo dat zijn er heleboel leuk om is terug te kijken, alleen nu even nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/profile?user=HiDiHoVideos&view=videos
Respect voor Jaap. Prachtig om te zien hoe schaamteloos iemand zo rond kan lopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:01 schreef wicky. het volgende:
1 van mij top dgk momenten ever!
Jaap komt vanuit de douche naar de man van de NOS
http://www.clipser.com/watch_video/116359
maar wat denk jij dat we die kant toch nog wel gaan zien en komt het volgens jou ook door Eline dat Pim niet tot zijn recht komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja, maar die richting moet je niet in denken.
Pim heeft een dark-side
Die had tot uiting moeten komen, maar Pim gedraagt zich niet naar verwachting van de regie (Pim is niet de Pim die verwacht werd door de casting beelden)
Ben benieuwd in welke richting dan wel, en of dat dan lukt in de 11 dagen die nog resten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Pim heeft een dark-side
Die had tot uiting moeten komen, maar Pim gedraagt zich niet naar verwachting van de regie (Pim is niet de Pim die verwacht werd door de casting beelden)
Ik zou Jaap kunnen uitnodigen als iemand een gepaste stoel voor me heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Respect voor Jaap. Prachtig om te zien hoe schaamteloos iemand zo rond kan lopen.
Daar zeg je iets heel wijsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
maar wat denk jij dat we die kant toch nog wel gaan zien en komt het volgens jou ook door Eline dat Pim niet tot zijn recht komt.
Wat ze ook doen ze doen het nooit goed. er wordt continue commentaar op ze geleverd terwijl we geen idee hebben hoe het moet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke richting dan wel, en of dat dan lukt in de 11 dagen die nog resten.
Het enige verschil dat ik zie, is dat zijn wat droge humor iets meer tot uiting komt, heel af en toe.
In DGK zou in zo`n situatie ingegrepen zijn, dan zou hij apart geroepen zijn om hem te sommeren in aktie te komen.
Misschien heeft hij zo`n duwtje nodig, maar dan krijg je weer het gezeur hier dat het niet in het programmaconcept past, en dat het beïnvloeding is.
TBO-crew had een stoel voor Jaap:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zou Jaap kunnen uitnodigen als iemand een gepaste stoel voor me heeft.
Ik wil niet dat ie door m'n bank zakt.
Pim is jong maar slim en veel meer en Eline houd niet van mannnen die zich opdringen.wat Pim dus ook niet doet Het feit dat Pim jonger is dan Eline is alleen maar interessanter voor haar aangezien ze meestal oudere mannen heeft gehad.Laat Eline maar eens jagen.Pim go and get her boyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daar zeg je iets heel wijsIk had daar nog helemaal niet bij stilgestaan... Dat zou een reden kunnen zijn... Al weet ik niet of Eline de reden is. Kan ook komen door het feit dat er 35 camera's hangen of dat hij niet bij z'n vaste vriendenclub is.
Ik weet niet of we het nog te zien gaan krijgen. Zoals ik al eerder zei waren er al momenten waar de ware Pim naar boven had moeten komen...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:16 schreef swarmahoer het volgende:
nou, geen actie meer van jeroen gok ik vanavond
Toch geloof ik niet dat Pim daar erg last van heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als Pim iets doms doet, noemen zijn vrienden hem Mip.
Jeroen noemt hem soms Mip en Pim reageert dan 'Hé! Ik deed niets doms he! Dan mag je me geen Mip noemen'.
Als Jeroen maar genoeg keer 'per ongeluk' Mip zegt, dan komt de ware Pim naar boven
Super Mario kan em toch weer een briefje brengen met 'Gast, doe eens wat'?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:16 schreef swarmahoer het volgende:
nou, geen actie meer van jeroen gok ik vanavond
Nou kom maar door met die darkside danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Pim heeft een dark-side
Ik voorzie inderdaad geen vrijwillige exit Pimmerzijds...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch geloof ik niet dat Pim daar erg last van heeft.
Ik heb niet het gevoel dat hij bang is voor de camera want hij stapt toch in zijn blootje in de douche daarin kan je toch wel zien dat iemand niet schuw is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daar zeg je iets heel wijsIk had daar nog helemaal niet bij stilgestaan... Dat zou een reden kunnen zijn... Al weet ik niet of Eline de reden is. Kan ook komen door het feit dat er 35 camera's hangen of dat hij niet bij z'n vaste vriendenclub is.
Ik weet niet of we het nog te zien gaan krijgen. Zoals ik al eerder zei waren er al momenten waar de ware Pim naar boven had moeten komen...
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:23 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik voorzie inderdaad geen vrijwillige exit Pimmerzijds...
Nee ik zie hem ook niet 1,2,3 vrijwillig vertrekken (al duurt het spel niet lang meer)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:23 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik voorzie inderdaad geen vrijwillige exit Pimmerzijds...
En ik had het idee dat Pim weer wat opleefde toen Jeroen weer terug wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat hij bang is voor de camera want hij stapt toch in zijn blootje in de douche daarin kan je toch wel zien dat iemand niet schuw is.
Jeroen is vandaag uit het zicht geweest en toen merkte ik nog geen verschil aan Pim dus aan hem ligt het niet.
Tegen Peter & Eline durft hij aardig een opmerking te geven en daar veranderd zijn houding ook niet bij.
Bij Eline wel let morgen maar eens op
Tuurlijk kan het ook zijn dat hij de vriendenclub nodig heeft om uit de verf te komen maar het lijkt mij dat die niet bij de casting waren dus toen ook op zichzelf aangewezen was.
Pim besprak bij de screening een eigenschap van zichzelf die de BO-crew wel toegevoegde waarde vond hebben. Had Pim en Eline bij de screening gezien overigens, Pim en ik waren toen een belachelijk lange vragenlijst aan het invullen en waren continu afgeleid door de screening van Eline.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat hij bang is voor de camera want hij stapt toch in zijn blootje in de douche daarin kan je toch wel zien dat iemand niet schuw is.
Jeroen is vandaag uit het zicht geweest en toen merkte ik nog geen verschil aan Pim dus aan hem ligt het niet.
Tegen Peter & Eline durft hij aardig een opmerking te geven en daar veranderd zijn houding ook niet bij.
Bij Eline wel let morgen maar eens op
Tuurlijk kan het ook zijn dat hij de vriendenclub nodig heeft om uit de verf te komen maar het lijkt mij dat die niet bij de casting waren dus toen ook op zichzelf aangewezen was.
precies Jeroen is daar de gangmaker en Pim kwam ook weer wat losquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ik had het idee dat Pim weer wat opleefde toen Jeroen weer terug wasWeer wat leven in de bunkerij
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Pim besprak bij de screening een eigenschap van zichzelf die de BO-crew wel toegevoegde waarde vond hebben. Had Pim en Eline bij de screening gezien overigens, Pim en ik waren toen een belachelijk lange vragenlijst aan het invullen en waren continu afgeleid door de screening van Eline.
We moesten allebei lachen om Eline want 95% van de antwoorden hadden het woord lief erin
Een grabbel uit het antwoorden-assortiment:
Wat is je beste karakter-eigenschap:
'Ik denk dat ik wel lief ben'
Wat is je slechtste karakter-eigenschap:
'Dat ik misschien té lief ben'
Hoe denk je dat de streamer je zal zien:
'Als een lief meisje'
Deze antwoorden zijn gebaseerd op het geheugen van een student met een tekort aan nachtrust en een gezonde doordeweekse portie alcohol, dus rechten kunnen hier niet aan worden ontleend
Oh dat is te erg en dat ze dit dan serieus hebben genomen, maar goed hoe kwam Pim toen bij jou over zonder camera's?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Pim besprak bij de screening een eigenschap van zichzelf die de BO-crew wel toegevoegde waarde vond hebben. Had Pim en Eline bij de screening gezien overigens, Pim en ik waren toen een belachelijk lange vragenlijst aan het invullen en waren continu afgeleid door de screening van Eline.
We moesten allebei lachen om Eline want 95% van de antwoorden hadden het woord lief erin
Een grabbel uit het antwoorden-assortiment:
Wat is je beste karakter-eigenschap:
'Ik denk dat ik wel lief ben'
Wat is je slechtste karakter-eigenschap:
'Dat ik misschien té lief ben'
Hoe denk je dat de streamer je zal zien:
'Als een lief meisje'
Deze antwoorden zijn gebaseerd op het geheugen van een student met een tekort aan nachtrust en een gezonde doordeweekse portie alcohol, dus rechten kunnen hier niet aan worden ontleend
Opruierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:30 schreef BobbyRond het volgende:
Ik hoor de stem van Pim... Is hij wakker?
Regie! Let op aub!
Het is ook niet zo gek dat Pim zich een beetje optrekt aan Jeroen.Hij is 20! Ik ben al blij dat ie niet een voorbeeld neemt aan Peter,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
precies Jeroen is daar de gangmaker en Pim kwam ook weer wat los
En lag werkelijk in een deuk om Jeroen z'n spel met Marielin en Peterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
precies Jeroen is daar de gangmaker en Pim kwam ook weer wat los
neuh dat was nooit gebeurd, die types zijn zo verschillend en Pim vindt Peter helemaal niet interessant.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gek dat Pim zich een beetje optrekt aan Jeroen.Hij is 20! Ik ben al blij dat ie niet een voorbeeld neemt aan Peter,
dat is een feit, hij gaf ook een paar rake opmerkingen waar ik van smulde.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
En lag werkelijk in een deuk om Jeroen z'n spel met Marielin en Peter
Okay, in een deuk zie je bij Pim niet letterlijk
Maar hij had veel plezier
De jeugd van tegenwoordig is leuk!Pimmetje in ieder geval en maakt goede keuzes,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
neuh dat was nooit gebeurd, die types zijn zo verschillend en Pim vindt Peter helemaal niet interessant.
20,kon ook een zoon van me zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
zeker weten want hoe oud is die Pim nou?
echt nog maar een jonkie toch
We stonden na het tekenen van de contracten met z'n 7'en te proosten met champagne. Jeroen was daar toen niet bij. Toen had ik wel het idee dat ik het met Pim het beste zou gaan vinden in de bunkert.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh dat is te erg en dat ze dit dan serieus hebben genomen, maar goed hoe kwam Pim toen bij jou over zonder camera's?
Dark-side, doet me aan Dennis denken (dgk)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:42 schreef BobbyRond het volgende:
Even voor de duidelijkheid, z'n dark side is niet het martelen van huisdieren, zelf-mutilatie of moorden of zo hoor
hahaha nee dat had ik ook niet verwachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We stonden na het tekenen van de contracten met z'n 7'en te proosten met champagne. Jeroen was daar toen niet bij. Toen had ik wel het idee dat ik het met Pim het beste zou gaan vinden in de bunkert.
Even voor de duidelijkheid, z'n dark side is niet het martelen van huisdieren, zelf-mutilatie of moorden of zo hoor
Ik trok me ook wel op aan Jeroen en heb me ook wel een aantal keer laten meeslepen in z'n ongein. Jeroen brengt alles op zo'n aparte manier, dat vond ik wel boeiend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gek dat Pim zich een beetje optrekt aan Jeroen.Hij is 20! Ik ben al blij dat ie niet een voorbeeld neemt aan Peter,Ik neem ook aan dat de muziekkeuze van Jeroen mij persoonlijk beter ligt als die van Petet met alle respect voor Peters fans
Voordat ik echt ga slapen.Pim is nu 2 weken) m'n favo,daarvoor was jij dat.Ik haakte af omdat je het verprutste bij Eline door je oeverloos(goedbedoeld) gepraat,Maar ik denk juist door je (serieus gepraat dat Eline ook jou leuker vind dan Jeroen en Peter)Maar Pim vind ze het leukst volgens mij.Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We stonden na het tekenen van de contracten met z'n 7'en te proosten met champagne. Jeroen was daar toen niet bij. Toen had ik wel het idee dat ik het met Pim het beste zou gaan vinden in de bunkert.
Dat soort darksides had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
ah jaah hellup daar wilde ik nu net niet aan worden herinnerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Dark-side, doet me aan Dennis denken (dgk)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar Pim vind ze het leukst.Wil ik![]()
![]()
Nu schrijf ik niks mee.
Hij is ook boeiend en gezellig alleen hij is altijd aan het uitdagen ook in zijn gewone leven dat zie je aan hem. Ik ken iemand en dat is ook sprekend hij (niet qua uiterlijk, wel houding en manieren). Die leven van je uitproberen tot aan het botquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik trok me ook wel op aan Jeroen en heb me ook wel een aantal keer laten meeslepen in z'n ongein. Jeroen brengt alles op zo'n aparte manier, dat vond ik wel boeiend.
ben ik gedeeltelijk eens weet niet of Eline Pim nou zo geweldig vindt, dat heb ik nog niet ontdektquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Voordat ik echt ga slapen.Pim is nu m'n favo,daarvoor was jij dat.Ik haakte af omdat je het verprutste bij Eline door je oeverloos(goedbedoeld) gepraat,Maar ik denk juist door je (serieus geptaat dat Eline ook jou leuker vind dan Jeroen en Peter)Maar Pim vind ze het leukst.Wil ik![]()
![]()
Nu schrijf ik even niks meer.
Nee,Ze kunnen allebei zichzelf zijn denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Neejjj...... Eline gaat hem helemaal veranderen dan.... in kleertjes hijsen en zo
hahaha net zoals met haar hondjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Neejjj...... Eline gaat hem helemaal veranderen dan.... in kleertjes hijsen en zo
Ha.... toch nog wat geschrevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee,Ze kunnen allebei zichzelf zijn denk ik.
wat een bijzondere theorie hou jij er op na, ben toch wel benieuwd waarom je dit denktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee,Ze kunnen allebei zichzelf zijn denk ik.
Leraren en docentenkunnen dat ook zo goed (weten alles beter of denken dat ,ha ha doeiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij is ook boeiend en gezellig alleen hij is altijd aan het uitdagen ook in zijn gewone leven dat zie je aan hem. Ik ken iemand en dat is ook sprekend hij (niet qua uiterlijk, wel houding en manieren). Die leven van je uitproberen tot aan het bot
Dat zou me echt niks verbazenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 04:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
echt hè, geeft haar hondje een jurkje aan dan zou ze ook wel zijn nageltjes lakken
speciaal voor jouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zo onwijs mooi, Beethoven! Hier kan ik echt van genieten en dat zo vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
speciaal voor jou
http://www.clipser.com/watch_video/58018
Geheim? Vertellllllllllquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:02 schreef Danny het volgende:
Goeiemorgen
Na gisteren heb ik mezelf ook een geheime opdracht gegeven.
het hele gedoe rond jeroen klopt van geen kant. dus dat gaat op korte termijn (dag of 2 1/2) veranderen.quote:
Jij hebt dgk in tbo gezien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:06 schreef Danny het volgende:
als ik dgk had willen zien had ik wel naar youtube gegaan.
Ben benieuwd, ik vind dat er teveel op Jeroen ingezet wordt, nu weer die aanstekeropdracht enz.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:06 schreef Danny het volgende:
[..]
het hele gedoe rond jeroen klopt van geen kant. dus dat gaat op korte termijn (dag of 2 1/2) veranderen.
ow, en ik ga minder streams bekijken. als ik dgk had willen zien had ik wel naar youtube gegaan.
Niet vergeten dat dit via polls beslist is he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik vind dat er teveel op Jeroen ingezet wordt, nu weer die aanstekeropdracht enz.
Pak eens een ander, laat Pim of zo maar eens zweten en zeker gezien het feit dat Jeroen gisteren al geen makkelijke dag had. Wakker blijven/crematie en vervolgens opdracht....
Dan maken we er toch een poll van? Pim moet zn dark side laten zien ja / nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke richting dan wel, en of dat dan lukt in de 11 dagen die nog resten.
Het enige verschil dat ik zie, is dat zijn wat droge humor iets meer tot uiting komt, heel af en toe.
In DGK zou in zo`n situatie ingegrepen zijn, dan zou hij apart geroepen zijn om hem te sommeren in aktie te komen.
Misschien heeft hij zo`n duwtje nodig, maar dan krijg je weer het gezeur hier dat het niet in het programmaconcept past, en dat het beïnvloeding is.
Ik stem met je meequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:06 schreef Danny het volgende:
[..]
het hele gedoe rond jeroen klopt van geen kant. dus dat gaat op korte termijn (dag of 2 1/2) veranderen.
ow, en ik ga minder streams bekijken. als ik dgk had willen zien had ik wel naar youtube gegaan.
Warm en koud, donker en licht. Alles uit de kast! (behalve Peter waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:45 schreef Jimbo het volgende:
nou... Vandaag knokken en actie! Ruzie en gepest willen we. Uithongeren die hap
Het is een gemiste kans om (op termijn) een andere kijkersgroep aan te boren die niets met ruzie heeft, maar wel graag een groep samen zien optrekken (met alle normale frictie die daarbij hoort). Het bewust arrangeren van ruzies is des DGK'squote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:56 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen met dgkpraktijken.
Ik vind wel dat een aantal streamers veel te snel piept dat het te saai is. Geef het ook wat tijd en ruimte.
eenschquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is een gemiste kans om (op termijn) een andere kijkersgroep aan te boren die niets met ruzie heeft, maar wel graag een groep samen zien optrekken (met alle normale frictie die daarbij hoort). Het bewust arrangeren van ruzies is des DGK's
Maar dat pakje peuken heeft hij toch gekregen voor het goed uitvoeren van de eerste actie, het verstoppen van de kleding? De beloning daarvoor was een week lang een warme douche en een item naar keuze, de sigaretten dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:55 schreef Danny het volgende:
ben trouwens benieuwd of de redactie nu ook weer gaat wachten of de aanstekers zichzelf op magische wijze terug de bunker in werken of dat ze die gewoon teruggeven zoals het hoort.
En of nog wordt uitgelegd hoe dat zat met dat biertje van Jeroen en de peuken die hij gisteren kreeg nog voordat hij de opdracht had uitgevoerd.
ik heb er vanmorgen vroeg 15 besteld, maar ja, je kunt niet zien wat je bestelling daadwerkelijk doet he. Ze kunnen in dat boodschappenpakket doen wat ze willen natuurlijk. Niemand kan verifiëren of het klopt met de stemmen van de kijker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
Mogge![]()
Ik zal ff wat aanstekers voor ze bestellen
Haakt in, tenzij je het een "one man actie" wil laten, dan begin ik ook een one man actiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik verklaar bij deze dan ook de one-man-actie 'Stem Jeroen Eruit' voor geopend
Ik kan me ook helemaal niks voorstellen bij een Dark Side van Pimquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Hahahah... Pim een Dark Side.??? het enige wat je van dié dooie zal horen is "Yes My Master..."![]()
![]()
Nee, hij zou alleen de douche krijgen:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:05 schreef Jay_Bee het volgende:
[..]
Maar dat pakje peuken heeft hij toch gekregen voor het goed uitvoeren van de eerste actie, het verstoppen van de kleding? De beloning daarvoor was een week lang een warme douche en een item naar keuze, de sigaretten dus.
De nieuwe opdracht had er nooit meer in moeten komen. Hij was geheim agent af toen hij gisteravond ontmaskerd werd.quote:Gepubliceerd op: 10/05/2009
Er gaat zo een telefoontje naar Jeroen: hij heeft zijn geheime opdracht gehaald. Met succes heeft hij tien persoonlijke items van zijn mede-Overlevers in de doodskist gestopt zonder hierbij betrapt te worden. Met deze geslaagde missie verdient Jeroen een week lang elke dag vijf minuten warm douchen. In het geheim.
bron: http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=217quote:Ook vertellen we hem dat hij voorlopig onze geheim agent blijft. In ieder geval totdat hij ontmaskerd wordt … In de loop van de dag volgt er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen.
Er komt snel een poll op de site over het verloop van de nieuwe opdracht voor Jeroen.
Remember: you control the game!
bron: http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=232quote:Maandag 11-05-2009, 21.12 uur.
Jeroen's prijs
De eerste geheime opdracht van Jeroen is geslaagd. En bij een geslaagde opdracht hoort natuurlijk een prijs.Jeroen heeft ervoor gekozen voor een pakje sigaretten in ruil voor de diefstal van zijn mede-Overlevers.
Aangezien Jeroen zelf niet rookt, zal hij die sigaretten verderop in het spel wel inzetten. Maar op welke manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |