Ben benieuwd, ik vind dat er teveel op Jeroen ingezet wordt, nu weer die aanstekeropdracht enz.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:06 schreef Danny het volgende:
[..]
het hele gedoe rond jeroen klopt van geen kant. dus dat gaat op korte termijn (dag of 2 1/2) veranderen.
ow, en ik ga minder streams bekijken. als ik dgk had willen zien had ik wel naar youtube gegaan.
Niet vergeten dat dit via polls beslist is he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik vind dat er teveel op Jeroen ingezet wordt, nu weer die aanstekeropdracht enz.
Pak eens een ander, laat Pim of zo maar eens zweten en zeker gezien het feit dat Jeroen gisteren al geen makkelijke dag had. Wakker blijven/crematie en vervolgens opdracht....
Dan maken we er toch een poll van? Pim moet zn dark side laten zien ja / nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke richting dan wel, en of dat dan lukt in de 11 dagen die nog resten.
Het enige verschil dat ik zie, is dat zijn wat droge humor iets meer tot uiting komt, heel af en toe.
In DGK zou in zo`n situatie ingegrepen zijn, dan zou hij apart geroepen zijn om hem te sommeren in aktie te komen.
Misschien heeft hij zo`n duwtje nodig, maar dan krijg je weer het gezeur hier dat het niet in het programmaconcept past, en dat het beīnvloeding is.
Ik stem met je meequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:06 schreef Danny het volgende:
[..]
het hele gedoe rond jeroen klopt van geen kant. dus dat gaat op korte termijn (dag of 2 1/2) veranderen.
ow, en ik ga minder streams bekijken. als ik dgk had willen zien had ik wel naar youtube gegaan.
Warm en koud, donker en licht. Alles uit de kast! (behalve Peter waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:45 schreef Jimbo het volgende:
nou... Vandaag knokken en actie! Ruzie en gepest willen we. Uithongeren die hap
Het is een gemiste kans om (op termijn) een andere kijkersgroep aan te boren die niets met ruzie heeft, maar wel graag een groep samen zien optrekken (met alle normale frictie die daarbij hoort). Het bewust arrangeren van ruzies is des DGK'squote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:56 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen met dgkpraktijken.
Ik vind wel dat een aantal streamers veel te snel piept dat het te saai is. Geef het ook wat tijd en ruimte.
eenschquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is een gemiste kans om (op termijn) een andere kijkersgroep aan te boren die niets met ruzie heeft, maar wel graag een groep samen zien optrekken (met alle normale frictie die daarbij hoort). Het bewust arrangeren van ruzies is des DGK's
Maar dat pakje peuken heeft hij toch gekregen voor het goed uitvoeren van de eerste actie, het verstoppen van de kleding? De beloning daarvoor was een week lang een warme douche en een item naar keuze, de sigaretten dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:55 schreef Danny het volgende:
ben trouwens benieuwd of de redactie nu ook weer gaat wachten of de aanstekers zichzelf op magische wijze terug de bunker in werken of dat ze die gewoon teruggeven zoals het hoort.
En of nog wordt uitgelegd hoe dat zat met dat biertje van Jeroen en de peuken die hij gisteren kreeg nog voordat hij de opdracht had uitgevoerd.
ik heb er vanmorgen vroeg 15 besteld, maar ja, je kunt niet zien wat je bestelling daadwerkelijk doet he. Ze kunnen in dat boodschappenpakket doen wat ze willen natuurlijk. Niemand kan verifiëren of het klopt met de stemmen van de kijker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
Mogge![]()
Ik zal ff wat aanstekers voor ze bestellen
Haakt in, tenzij je het een "one man actie" wil laten, dan begin ik ook een one man actiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik verklaar bij deze dan ook de one-man-actie 'Stem Jeroen Eruit' voor geopend
Ik kan me ook helemaal niks voorstellen bij een Dark Side van Pimquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Hahahah... Pim een Dark Side.??? het enige wat je van dié dooie zal horen is "Yes My Master..."![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |