Dat soort darksides had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We stonden na het tekenen van de contracten met z'n 7'en te proosten met champagne. Jeroen was daar toen niet bij. Toen had ik wel het idee dat ik het met Pim het beste zou gaan vinden in de bunkert.
Even voor de duidelijkheid, z'n dark side is niet het martelen van huisdieren, zelf-mutilatie of moorden of zo hoor
ah jaah hellup daar wilde ik nu net niet aan worden herinnerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Dark-side, doet me aan Dennis denken (dgk)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar Pim vind ze het leukst.Wil ik![]()
![]()
Nu schrijf ik niks mee.
Hij is ook boeiend en gezellig alleen hij is altijd aan het uitdagen ook in zijn gewone leven dat zie je aan hem. Ik ken iemand en dat is ook sprekend hij (niet qua uiterlijk, wel houding en manieren). Die leven van je uitproberen tot aan het botquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik trok me ook wel op aan Jeroen en heb me ook wel een aantal keer laten meeslepen in z'n ongein. Jeroen brengt alles op zo'n aparte manier, dat vond ik wel boeiend.
ben ik gedeeltelijk eens weet niet of Eline Pim nou zo geweldig vindt, dat heb ik nog niet ontdektquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Voordat ik echt ga slapen.Pim is nu m'n favo,daarvoor was jij dat.Ik haakte af omdat je het verprutste bij Eline door je oeverloos(goedbedoeld) gepraat,Maar ik denk juist door je (serieus geptaat dat Eline ook jou leuker vind dan Jeroen en Peter)Maar Pim vind ze het leukst.Wil ik![]()
![]()
Nu schrijf ik even niks meer.
Nee,Ze kunnen allebei zichzelf zijn denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Neejjj...... Eline gaat hem helemaal veranderen dan.... in kleertjes hijsen en zo
hahaha net zoals met haar hondjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Neejjj...... Eline gaat hem helemaal veranderen dan.... in kleertjes hijsen en zo
Ha.... toch nog wat geschrevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee,Ze kunnen allebei zichzelf zijn denk ik.
wat een bijzondere theorie hou jij er op na, ben toch wel benieuwd waarom je dit denktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee,Ze kunnen allebei zichzelf zijn denk ik.
Leraren en docentenkunnen dat ook zo goed (weten alles beter of denken dat ,ha ha doeiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij is ook boeiend en gezellig alleen hij is altijd aan het uitdagen ook in zijn gewone leven dat zie je aan hem. Ik ken iemand en dat is ook sprekend hij (niet qua uiterlijk, wel houding en manieren). Die leven van je uitproberen tot aan het bot
Dat zou me echt niks verbazenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 04:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
echt hè, geeft haar hondje een jurkje aan dan zou ze ook wel zijn nageltjes lakken
speciaal voor jouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Moonlight Sonata is verschrikkelijk mooi! Houd eigenlijk van alle stijlen muziek, behalve de echte snoeiharde metal met dat manische geblèr erin. Kan echt van Beethoven tot System of a Down en van Top 40 tot Rammstein waarderen.
Favorieten zijn wel bands als Incubus en U2. Sneakerz is ook top!
Toppunt van off-topic, maar goed
Zo onwijs mooi, Beethoven! Hier kan ik echt van genieten en dat zo vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
speciaal voor jou
http://www.clipser.com/watch_video/58018
Geheim? Vertellllllllllquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:02 schreef Danny het volgende:
Goeiemorgen
Na gisteren heb ik mezelf ook een geheime opdracht gegeven.
het hele gedoe rond jeroen klopt van geen kant. dus dat gaat op korte termijn (dag of 2 1/2) veranderen.quote:
Jij hebt dgk in tbo gezien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:06 schreef Danny het volgende:
als ik dgk had willen zien had ik wel naar youtube gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |