Beetje TE geheim naar mijn smaakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er kwam een geheime opdracht binnen?
tuurlijk wel, juist nou is het goeie moment voor deze shitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar zo hard zitten te stralen dat er nu twee overlevers geen haar meer hebben (of kan dit soort humor niet om 2 uur?)
en het moet nu allemaal via de camera in de wc geloof ik ... zien we die ook nog eensquote:
net voordat hij aangaf elke minuut nu te gaan filmenopnemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat was k*t en HiDiHo heeft ook geen opname gemaakt las ik net
Je moet optyfushoeren met die stemmingmakkerijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we kunnen nog wel ff relle tochwant op de stream liggen ze voor doods
zien we dat potje ook eens in beeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:53 schreef snetje het volgende:
[..]
en het moet nu allemaal via de camera in de wc geloof ik ... zien we die ook nog eens
Ik gelukkig niet op stream na 3 jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we kunnen nog wel ff relle tochwant op de stream liggen ze voor doods
Valt het biertje niet goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet optyfushoeren met die stemmingmakkerij
ik ben benieuwd tot hoe ver Marilien gaat voor een sigaret...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef wicky. het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het morgen ochtent gaat tussen Jeroen en Peter
ik zal is even daar gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:53 schreef mooiiiiii het volgende:
Maahhhhja als iedereen slaapt (de wakkeren onder ons even stemmen op mijn fokbunkeropdracht..Afscheidsbrief !(Ik lijk Peter wel ha ha reclamehh![]()
Sneaky he??Wel slim!!Tegen niemand zeggen hoor
![]()
Minder ver dan ikzelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben benieuwd tot hoe ver Marilien gaat voor een sigaret...
foutje bedanktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef snetje het volgende:
[..]
net voordat hij aangaf elke minuut nu te gaan filmenopnemen
Ik zou bijna een moord plegen voor een sigaret als ik wist dat hij ze zou hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben benieuwd tot hoe ver Marilien gaat voor een sigaret...
Neee die waren alleen voor Huubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Krijgen we godver straks weer vliegtuigen, alleen nu boven Eindhoven
gelijk weer verder met waar ze gestopt zijn, want Peter heeft geen sigaretten en Jeroen lekker welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:55 schreef wicky. het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het morgen ochtent gaat tussen Jeroen en Peter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |