abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68927735
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:40 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dat mip'pen
Als Pim iets doms doet, noemen zijn vrienden hem Mip.

Jeroen noemt hem soms Mip en Pim reageert dan 'Hé! Ik deed niets doms he! Dan mag je me geen Mip noemen'.

Als Jeroen maar genoeg keer 'per ongeluk' Mip zegt, dan komt de ware Pim naar boven
pi_68927737
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:40 schreef Maanvis het volgende:
dat je offtopic gaat tolereer ik enkel als je zorgt dat er morgen toffe caps voor me klaarliggen..
Nog cap-wensen?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:43:54 #183
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68927738
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:38 schreef wicky. het volgende:
Trusten Mooiiii
Ook truste en ook mooi en weer eens wat anders 6.21 min niet gestreamd maar naar Moonlight Sonato geluisterd..Top avond!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68927741
nog iemand leuke goudenkooi youtubejes ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_68927742
Trusten aan alle slapers!

Ik ga zo maar aan m'n schoolwerk beginnen met de streams op de achtergrond (als Jeroen ineens 's nachts wakker wordt en op bepaalde dingen wil poepen)
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:46:00 #186
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68927743
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:34 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Ik weet niet of Jeroen mij op de kast had kunnen krijgen. Ik had geen problemen met het niet roken, dus daar had ie me niet mee kunnen hebben. Het viel me ook direct op dat Pim nergens mee te pakken is, behalve het Mip'pen. Denk dat dat ook het enige is wat Jeroen nu van hem weet.

Jeroen laat Eline ook redelijk links liggen. Ik denk dat hij bij voorkeur Marielin en Peter 'eruit werkt', omdat hij hen beide als concurrentie ziet. Pim en Eline zit hij dan mee in de finale en dat wint hij wel denk ik.

Ik kon het goed vinden met Jeroen, maar denk dat hij mij op een bepaald punt wel was gaan sarren. Als hij dan had gemerkt dat dat geen invloed op mij heeft (want dat heeft het niet), dan was hij vast wel met iets slims gekomen... Geen idee hoe ik daar dan op had gereageerd, dat had de situatie zelf moeten uitwijzen.
Ergens had ik dat wel willen zien.
Jeroen is nogal uitgekookt en laat inderdaad de zwakste met rust omdat hij weet het voor hem geen moeite gaat kosten.
Peter en Marielin zijn sterke spelers maar ook heel zwak doordat ze een verslaving hebben waarmee die ze altijd mee kan pakken.
Ik denk als Marielin stopt met roken wat ze vanavond heeft geopperd maakt zij een hele goeie kans. Peter daarin tegen zit nu al op de kast en die hoeft hij alleen nog onderuit te schoppen dus die zou het zelfs zonder verslaving niet meer redden.
Tja en Eline die laat hij met rust zolang hij nog wat van haar krijgt maar daar beginnen nu ook al scheuren te ontstaan die hij toch elke keer weer heelt voor de goede orde.
Tenslotte Pim kan wel sterk zijn maar heeft geen stem om te gebruiken alles speelt zich af in zijn hoofd en komt niet tot uiting
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:47:10 #187
254306 wicky.
*-> Enjoy your Life <-*
pi_68927748
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:43 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ook truste en ook mooi en weer eens wat anders 6.21 min niet gestreamd maar naar Moonlight Sonato geluisterd..Top avond!
Dankje en idd was weer een Top avond met een mooi einde Doei Doei
Start the Day with a Dance and Living Day by Day
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:47:20 #188
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68927750
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:45 schreef BobbyRond het volgende:
Trusten aan alle slapers!

Ik ga zo maar aan m'n schoolwerkbeginnen met de streams op de achtergrond (als Jeroen ineens 's nachts wakker wordt en op bepaalde dingen wil poepen)
Goed zo!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68927751
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
Misschien kan Danny het oude DGK subforum weer tevoorschijn toveren?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:47:30 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68927752
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:43 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Nog cap-wensen?
ontluikend naakt is wel ff genoeg
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:47:48 #191
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68927753
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:36 schreef wicky. het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook niet ,en met Marielin zal het ook vast allemaal wel goed komen, het is een sterke meid.
En net wat je zeg.. de energie zal het wel zijn ja ,wat idd niet gek is ,tog 40 uur wakker gebleven.
en daarvoor nog een nacht buiten moeten slapen waar ze geen oog dicht heeft gedaan. Hoop alleen niet dat de heimwee naar haar vriend sterker wordt
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:48:10 #192
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68927754
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:47 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Misschien kan Danny het oude DGK subforum weer tevoorschijn toveren?
Danny is geen superman
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:48:35 #193
254306 wicky.
*-> Enjoy your Life <-*
pi_68927757
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:46 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Jeroen is nogal uitgekookt en laat inderdaad de zwakste met rust omdat hij weet het voor hem geen moeite gaat kosten.
Peter en Marielin zijn sterke spelers maar ook heel zwak doordat ze een verslaving hebben waarmee die ze altijd mee kan pakken.
Ik denk als Marielin stopt met roken wat ze vanavond heeft geopperd maakt zij een hele goeie kans. Peter daarin tegen zit nu al op de kast en die hoeft hij alleen nog onderuit te schoppen dus die zou het zelfs zonder verslaving niet meer redden.
Tja en Eline die laat hij met rust zolang hij nog wat van haar krijgt maar daar beginnen nu ook al scheuren te ontstaan die hij toch elke keer weer heelt voor de goede orde.
Tenslotte Pim kan wel sterk zijn maar heeft geen stem om te gebruiken alles speelt zich af in zijn hoofd en komt niet tot uiting
Helemaal mee eens!
Start the Day with a Dance and Living Day by Day
pi_68927759
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:46 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Leuk is wel dat iedereen met een doel gecast is. Er zou eigenlijk een mede-evangelist komen voor Renate, maar die had om medische redenen afgezegd. Toen is Jeroen gevonden.

Pim heeft een kant die hij helaas nog niet heeft laten zien. Ik hou het uiteraard spannend, wie weet wat het ons nog gaat brengen.

Voor de critici: Ik heb deze info overigens afgelopen zaterdag bij de exit van Amber pas te horen gekregen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:51:11 #195
2018 PC eend
relativist
pi_68927762
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
Search op DGK + ruzie en je bent weer een paar avondjes zoet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')