Het leek wel opzet idd, vlak nadat dementor schreef dat we klaar moesten zitten om te cappen, knalde ie eruitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niemand zag hetDat is wel erg geheim idd
![]()
DGK 2 dus
Post aangepastquote:
Ja echt ge-wel-dig ! die Peter ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
gelijk weer verder met waar ze gestopt zijn, want Peter heeft geen sigaretten en Jeroen lekker wel
vind ik nou ook, morgen weer zo'n nachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet op stream na 3 jaarhet is weerte leuk
![]()
Dus ook nog een streamlock, een aangekondigde zelfsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het leek wel opzet idd, vlak nadat dementor schreef dat we klaar moesten zitten om te cappen, knalde ie eruit
en Peter is nu heel kwaad dat hij zijn hoofd kaal heeft laten scheren .. hij heeft het dus niet gedaan voor de sigaretten maar om Jeroen te overbluffenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
gelijk weer verder met waar ze gestopt zijn, want Peter heeft geen sigaretten en Jeroen lekker wel
Zij is wel een bikkel hoor, ik geloof zomaar dat ze geen sigaret van hem zou aan nemen om hem te dwarsbomen. Alleen nog niet morgen daar gaan nog wel wat dagen overheenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben benieuwd tot hoe ver Marilien gaat voor een sigaret...
hahaha hij kan het wel horenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Staat Jeroen in dat steegje naar boven te staren, ziet ie ze niet eens![]()
dat wou ze vanavond ook al niet ... 10 seconden later had ze er al 1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zij is wel een bikkel hoor, ik geloof zomaar dat ze geen sigaret van hem zou aan nemen om hem te dwarsbomen. Alleen nog niet morgen daar gaan nog wel wat dagen overheen
Nee morgen niet want overmorgen ben ik druk(op mijn manier)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
vind ik nou ook, morgen weer zo'n nacht
Niet iedereen had er last vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ook nog een streamlock, een aangekondigde zelfs
en die Jeroen dan lekker een peuk opsteken terwijl hij niet rookt, je kan me wegdragen bij zo'n actiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:03 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja echt ge-wel-dig ! die Peter ookwat een tripkip is dat zeg
quote:
Maar ja ,sta je dan ook op?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook acht uur gaat de wekker
Jaa echt te grappig !!! ,was wel weer even een leuk uurtjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en die Jeroen dan lekker een peuk opsteken terwijl hij niet rookt, je kan me wegdragen bij zo'n actie
Ja hoe vond je die uitspraak dan van hem, en nu straks gaan snabbelen met zijn single "ik kan niet zonder mijn gel" dan sta je toch verschut dus het commerciële aspect waarom hij in The Bunker zit is nu ook naar de knoppenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:05 schreef snetje het volgende:
[..]
en Peter is nu heel kwaad dat hij zijn hoofd kaal heeft laten scheren .. hij heeft het dus niet gedaan voor de sigaretten maar om Jeroen te overbluffen
Als Jeroen die 10.000 wint zie ik hem nog een single'tje opnemen die het dan beter doet dan die van Peter, dat is dan Jeroen zijn ultieme doel denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja hoe vond je die uitspraak dan van hem, en nu straks gaan snabbelen met zijn single "ik kan niet zonder mijn gel" dan sta je toch verschut dus het commerciële aspect waarom hij in The Bunker zit is nu ook naar de knoppen
ze moet nog even wennen die stelling aan te nemen nu was ze gestrest van deze 2 zware dagen. als ze weer even heeft kunnen opladen kan ze volgens mij wel zo sterk te zijn zich niet te manipuleren voor een sigaretquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:09 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wou ze vanavond ook al niet ... 10 seconden later had ze er al 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |