Ik heb echt nog niemand iets negatiefs er over horen zeggen. Dat belooft veel goeds!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef Deviant1nl het volgende:
Infamous gespeeld vanavond en speelt lekker weg!
Gelukkig is je mening ergens op gebasseerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, de beelden staan me niet bepaald aan
Een mannetje die bliksem in 't rond strooit
Toffe omgeving, controls voelen goed aan, moves e.d. zijn ook tof wat er tot nu toe in de demo zit.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niemand iets negatiefs er over horen zeggen. Dat belooft veel goeds!
Ik vond de vijanden erg generiek. En het lijkt erop (het is maar een demo natuurlijk) dat het eentonig kan worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niemand iets negatiefs er over horen zeggen. Dat belooft veel goeds!
Dat is iets dat ik me ook al een tijdje afvraag ja, maar Crackdown had dat bijvoorbeeld ook en die is nog steeds gaaf. Verder vraag ik me af of het schieten met je rechterhand omhoog niet gaat irriteren, dat is het enige dat ik een beetje debiel er uit vind zienquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik vond de vijanden erg generiek. En het lijkt erop (het is maar een demo natuurlijk) dat het eentonig kan worden.
Ja op een mannetje die bliksem rond strooit, veel meer zie je namelijk niet in de beelden. Of ga je nu beweren dat het spel zelf een stuk veelzijdiger is?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef robbolo het volgende:
[..]
Gelukkig is je mening ergens op gebasseerd.
Volgens mij heeft dat geen nut. Maar probeer het spel eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja op een mannetje die bliksem rond strooit, veel meer zie je namelijk niet in de beelden. Of ga je nu beweren dat het spel zelf een stuk veelzijdiger is?
Nou oke, waar kan ik die demo downloaden? (aangezien hij niet in de store staat)quote:Op maandag 11 mei 2009 00:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat geen nut. Maar probeer het spel eens zou ik zeggen.
Keine Ahnung. Misschien is er hier nog iemand die een account heeft waar je m kan downloaden. Anders is het wachten tot de 21e. Als je daar al op wil wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou oke, waar kan ik die demo downloaden? (aangezien hij niet in de store staat)
quote:
Cyberia heeft er vast nog wel een, toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Misschien is er hier nog iemand die een account heeft waar je m kan downloaden. Anders is het wachten tot de 21e. Als je daar al op wil wachten.
PM verstuurd.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou oke, waar kan ik die demo downloaden? (aangezien hij niet in de store staat)
Het kriebelt al sinds Leipzig... en inFamous zou zomaar de reden kunnen worden dat ik een PS3 in huis heb volgende maand.quote:
Ik laat me bij deze (hopelijk) verrassenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PM verstuurd.
Maar goed jou kennende zal het geen flying fuck uitmaken.
Ze lijken veel op elkaar ja,... Infamous is echter een PS3 exclusive dacht ik,... en Prototype niet. Prototype had wel heftige stealth shit met het overnemen van vijanden enzo. Maar je hebt gelijk,... ze lijken erg op elkaar. Het enige wat ik nog niet echt trek is de sfeer! Erg paarsig,... grauw,... eentonig. Ik heb nou eenmaal meer met bloemenquote:Op maandag 11 mei 2009 01:33 schreef Jwells het volgende:
Ik zit echt te twijfelen tussen Prototype en Infamous. Iedereen praat maar over Infamous. Maar heb een paar gameplay videos gezien van Prototype. En volgens mij gaat dat ook gewoon een vette game worden.
Ben blij dat Batman is uitgesteld, anders zou het een dure game maand worden.
Waarom heb je Flower dan nog nietquote:Op maandag 11 mei 2009 01:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze lijken veel op elkaar ja,... Infamous is echter een PS3 exclusive dacht ik,... en Prototype niet. Prototype had wel heftige stealth shit met het overnemen van vijanden enzo. Maar je hebt gelijk,... ze lijken erg op elkaar. Het enige wat ik nog niet echt trek is de sfeer! Erg paarsig,... grauw,... eentonig. Ik heb nou eenmaal meer met bloemen
Oei!quote:Op maandag 11 mei 2009 06:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
OH OH OH![]()
Modern Warfare 2 Gameplay Reveal Promo HD
HYYYYYYYYYPE
Die kerel is ook een baasquote:
Want!quote:Op maandag 11 mei 2009 06:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
OH OH OH![]()
Modern Warfare 2 Gameplay Reveal Promo HD
HYYYYYYYYYPE
En Plants vs. Zombiesquote:
QFTquote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef Deviant1nl het volgende:
Altijd heerlijk om een mening te hebben die nergens op gebaseerd isquote:Op maandag 11 mei 2009 09:45 schreef Kn0x het volgende:
Ik vind Prototype persoonlijk beter dan infamous, ook al heb ik beide demo's nog niet gespeeld. Misschien omdat infamous ook zo gehypt is, ik heb niks met grote hypes.
Ik heb áltijd gelijk. Niet iedereen beseft dat echter.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:45 schreef SocialDisorder het volgende:
inFamous is zooo tof.
Kan maar één ding zeggen: Roy was right.
"LittleBigPlanet is saai" - Roy, 2008quote:Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb áltijd gelijk. Niet iedereen beseft dat echter.
Kutgame ja. Er zijn maar een paar wijze gamers die dat inzien. Jij kent er nog een paar als ik het goed begrepen hebquote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"LittleBigPlanet is saai" - Roy, 2008
Is 100% waar.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarheid als een koe!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond eens proberen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef Deviant1nl het volgende:
Nou... poeh, echt hey... enorm veel gameplay gezien en dit ziet er echt geweldig uit!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:Modern Warfare II
![]()
Jumjumjumjumjummie GOTY!!!!!
Is hetzelfde als dat Nintendo een New Mario DS 2 zou aankondigen. Soms WEET je gewoon dat het geweldig wordtquote:Op maandag 11 mei 2009 15:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou... poeh, echt hey... enorm veel gameplay gezien en dit ziet er echt geweldig uit!![]()
Eerlijk gezegd ben ik dus vooralsnog totaal niet onder de indruk van de beelden. Maar laat me maar op mijn woorden terugkomen...
Het helpt natuurlijk niet dat ik CoD:MW wel leuk vond, maar niet OMG HYPE!-waardig.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is hetzelfde als dat Nintendo een New Mario DS 2 zou aankondigen. Soms WEET je gewoon dat het geweldig wordt
Eerst geld overmaken naar wirecard en dan de betaling via hun doen. Duurt volgens mij zeker 5 dagen... :\quote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe bedoel je ''valt nog niet mee''?
Tsja nu Killzone 2 is verschenen verwacht men ook dat IW de lat nog hoger legt, Killzone 2 is tenslotte de nieuwe standaard audiovisueel gezien.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou... poeh, echt hey... enorm veel gameplay gezien en dit ziet er echt geweldig uit!![]()
Eerlijk gezegd ben ik dus vooralsnog totaal niet onder de indruk van de beelden. Maar laat me maar op mijn woorden terugkomen...
Wirecardquote:Op maandag 11 mei 2009 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eerst geld overmaken naar wirecard en dan de betaling via hun doen. Duurt volgens mij zeker 5 dagen... :\
Doe het voor de eerste keer dus kben benieuwd
Misschien moet ik maar 's wat beter op gaan letten wanneer je wat meldt dan. Ik heb LBP wel aangeschaft en niet eens de single player uitgespeeld. Ik dacht, mja platformer daar hou ik wel van. Maar van LBP dus blijkbaar niet. Jammer genoeg is de prijs nu zo drastisch gedaald dat ik er nog geen kwart van de aanschafprijs voor terug ga krijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutgame ja. Er zijn maar een paar wijze gamers die dat inzien. Jij kent er nog een paar als ik het goed begrepen heb
Jammer dat het allemaal speculatie is want we hebben nog helemaal niets van dit deel gezien...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja nu Killzone 2 is verschenen verwacht men ook dat IW de lat nog hoger legt, Killzone 2 is tenslotte de nieuwe standaard audiovisueel gezien.
Gelukkig beschikt IW daarentegen wél over de gave hoe je een intense en onvergetelijke campaign mode, die je vanaf het begin bij je strot vastpakt en ook niet meer loslaat, moet neerzetten. Dan lever je grafisch wat in, dat zal mij werkelijk een worst wezen.
In ieder geval ben ik er volledig van overtuigd dat MW II nóg beter dan deel 1 gaat worden en enigszins de bittere nasmaak die ik aan de campaign van Killzone 2 heb overgehouden, volledig weet weg te spoelen.
Plus nog een multiplayer die veel uitdagender en beter is opgezet.
Infinity Ward
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk niet dat ik CoD:MW wel leuk vond, maar niet OMG HYPE!-waardig.
Lineair als de pest en respawn respawn respawn.... en de multiplayer heb ik 3x geprobeerd, dus daar heb ik niet echt een mening over.
Ik vraag me af of IW niet teveel verandert aan MW2 t.o.v. COD4 aangezien er zo'n geruchten lijst was waar dingen instonden als voertuigenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56
schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja nu Killzone 2 is verschenen verwacht men ook dat IW de lat nog hoger legt, Killzone 2 is tenslotte de nieuwe standaard audiovisueel gezien.
Gelukkig beschikt IW daarentegen wél over de gave hoe je een intense en onvergetelijke campaign mode, die je vanaf het begin bij je strot vastpakt en ook niet meer loslaat, moet neerzetten. Dan lever je grafisch wat in, dat zal mij werkelijk een worst wezen.
In ieder geval ben ik er volledig van overtuigd dat MW II nóg beter dan deel 1 gaat worden en enigszins de bittere nasmaak die ik aan de campaign van Killzone 2 heb overgehouden, volledig weet weg te spoelen.
Plus nog een multiplayer die veel uitdagender en beter is opgezet.
Infinity Ward
Puur een kwestie van smaak dus. Ik vond de SP van Killzone echt geweldig, heerlijke rauwe actie, net als de MP. Wegens tijdgebrek doe ik het niet zoveel maar vind het echt geweldig hoe alles in elkaar over loopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:24 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt de beste online ervaring op dit moment gemist??
![]()
![]()
En het ergste is dat je hem niet meer kan proberen
![]()
[..]
Ik vraag me af of IW niet teveel verandert aan MW2 t.o.v. COD4 aangezien er zo'n geruchten lijst was waar dingen instonden als voertuigenAlleen COD3 had leuke voertuigen maar die ervaring was naar mijn idee totaal anders. Grafisch maakt me ook niet veel uit na COD 4 die laatste teaser gaf weer die mooie MW feel. Killzone 2 vond ik qua singelpayer echt niks en de audio vond ik ook niet speciaal.
Trouwens bedankt voor inFAMOUS demo
QFT!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Puur een kwestie van smaak dus. Ik vond de SP van Killzone echt geweldig, heerlijke rauwe actie, net als de MP. Wegens tijdgebrek doe ik het niet zoveel maar vind het echt geweldig hoe alles in elkaar over loopt.
Ik vond de MP van CoD:MW net wat te snel gaan voor op een console.. Als ik snelle actie wil start ik Quake Live weer op
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Puur een kwestie van smaak dus. Ik vond de SP van Killzone echt geweldig, heerlijke rauwe actie, net als de MP. Wegens tijdgebrek doe ik het niet zoveel maar vind het echt geweldig hoe alles in elkaar over loopt.
Ik vond de MP van CoD:MW net wat te snel gaan voor op een console.. Als ik snelle actie wil start ik Quake Live weer op
Ik vind het juist enorm krachtig aanvoelen. De impact bij een schot komt veel "echter" over dan bij CoD.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
NEEEEEEEE dat kan je niet zeggen
Killzone 2 is te sloom, het duurt zo lang en je kan niet door de muren heen schieten!!!!!!!!!! Ik heb steeds het gevoel dat die gast een kater heeft en geen slaap heeft gehad... of in ieder geval als ik dat heb dan wil ik een snelle SP en niet steeds gekloot met een of ander gastje dat je van boven schiet
. MP was wel vermakelijk voor een tijdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het juist enorm krachtig aanvoelen. De impact bij een schot komt veel "echter" over dan bij CoD.
Dat je niet door muren heen kan schieten vind ik alleen maar prima.. Vind de game al moeilijk genoeg
Maar nogmaals.. Bunnyhoppen doe ik wel in Quake LiveDie impact mis ik, ik vind toch dat je opvallend veel kogels in een gast moet stoppen. En door de muren schieten is misschien niet nodig maar alleen voor de singleplayer zou het voor mij toch wel een extra gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Die impact mis ik, ik vind toch dat je opvallend veel kogels in een gast moet stoppen. En door de muren schieten is misschien niet nodig maar alleen voor de singleplayer zou het voor mij toch wel een extra gevenOch, als je goed op het helmpje schiet dan zijn ze snel neer hoor.. In de toekomst is er natuurlijk veel betere armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
OMFG!!quote:
En een held ben jequote:Op maandag 11 mei 2009 19:10 schreef Nudie het volgende:
Als moderne held ook even Koosy en woessie spontaan getrakteerd op een inFAMOUS demo code. Speelt écht lekker weg, pacing vind ik vooral erg top, lekker snel. Leek me in het begin echt een puntje, grote stad maar geen auto/vervoer. Maar lekker grinden op de metro lijn gaat aardig snel![]()
Eentonigheid kan een factor worden, maar zitten zeker wel nieuwe game elementen in wat me enorm aanspreekt. Tactisch omgaan met die Sonic force (ofzo) dat je raketten/projectielen kan terugwerpen bv. Erg cool. Denk dat eentonigheid meer een nadeel van Prototype gaat worden. Het is natuurlijk echt heerlijk over the top popcorn actie. Maar denk dat als je 50x een tank elbow-dropt van 500m dat de wow factor wel weggaat. Ik weet niet hoe goed de core is, vrees dat het een beetje een Saints Row achtig iets wordt met inFAMOUS meer als de GTAIV (vergelijking heb ik hier al vaker gezien).
Time will tell! Wacht in spanning op een betrouwbaar aantal reviews
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef Nudie het volgende:
Wat me vooral opvalt bij inFAMOUS, los van het feit dat we vrijwel allemaal hier doorgewinterde gamers zijn, ik pakte het echt in 1min op en was als een malle aan t klimmen. Zag ook in zo'n video docu dat ze heel veel tijd hebben gestopt in het echt logisch parkouren. Dus dat je precies vastpakt wat de speler ook daadwerkelijk bedoelt, is niet 100% maar het vloeide vooral gewoon erg lekker zonder dat je het gevoel kreeg alsof het spel zelf al het klimmen doet (had ik nogal bij Assasins Creed).
Erg nice iig
De 21e, volgende week donderdag dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik raak nou toch wel erg benieuwd naar Infamous! Wanneer komt de demo voor iedereen?
Perfect! Thanks!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wirecard
Beter neem je Neteller
Geld overmaken via Ideal en hoppa, het staat er direct op. Ideaal.
Plus alle voorgaande quotes.. Zit het nu te doen en het is echt hemels!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:08 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Helemaal ij erg dunne platformen als de palen bij de treinrails, uithangborden en elektriciteitskabels waar je in andere games erg goed moet richten en timen. Bij inFamous gaat het gewoon allemaal vanzelf zonder dat het té vanzelf aanvoelt. Echt super leuk
En en en?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Cyberia heeft er vast nog wel een, toch?
-edit- ja dus, tanks-edit-
Echt heeel erg zeg, leest dan niemand die handleiding?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ach ze hebben alletwee hun + en - punten
Maar ik was de bomb in CoD Multi![]()
Even recap van de sony headset review
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misschien wel handig om te vermelden dat je de headset op verschillende manierer kan 'pairen' met je console. Via de gebruikelijke bluetooth search methode (zoals je met een mobiele telefoon verbindt) maar ook op een alternatieve manier (via de usb, en daarna bluetooth) wat enkele nieuwe features met zich meebrengt, onder andere HQ geluid, en een display dat enkele seconden op je tv scherm verschijnt bij het indrukken van een toets op de headset, met allerlei gegevens over batterijduur, volume en meer.
WTFwaarom weet ik dat nu pas
Heb je de dvd besteldquote:
Zat er een handleiding bij dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt heeel erg zeg, leest dan niemand die handleiding?
Speel jij echt zonder HQ mode? Wat zondeeeeeeeee
Bij het news item was ook al iemand die niet wist dat het beugeltje om je oor buigbaar is![]()
Bij de losse headset wel, bij socom combo niet, in dat geval kan je hierrr kijken, en op Headset klikken (direct link werkt niet)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Zat er een handleiding bij dan?, en dan nog, handleidingen lezen is for pussy's
![]()
Nu wel goed HQ gepaired, dus ben benieuwd
Iets waar ik ook erg onder de indruk van ben, het klimmechaniek. Wat vooral prettig is, is dat je bijna ten alle tijden kan doen wat je wil doen. Je zit eigenlijk nooit vast aan animaties die nog afgerond moeten worden of posities die bepaalde acties kunnen blokkeren. Je kan dus ook vanuit elke gewenste positie schieten. Het maakt niet uit of je aan een kabel hangt, op een billboard balanceert of wat dan ook, je kan altijd gebruik maken van je krachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef Nudie het volgende:
Wat me vooral opvalt bij inFAMOUS, los van het feit dat we vrijwel allemaal hier doorgewinterde gamers zijn, ik pakte het echt in 1min op en was als een malle aan t klimmen. Zag ook in zo'n video docu dat ze heel veel tijd hebben gestopt in het echt logisch parkouren. Dus dat je precies vastpakt wat de speler ook daadwerkelijk bedoelt, is niet 100% maar het vloeide vooral gewoon erg lekker zonder dat je het gevoel kreeg alsof het spel zelf al het klimmen doet (had ik nogal bij Assasins Creed).
Erg nice iig
Het word MW2, zonder COD.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
GameInformer heeft een 10 paginas lang verhaal over CoD:MW2...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
GameInformer heeft een 10 paginas lang verhaal over CoD:MW2...
[ afbeelding ]
NU vragen bij de bruna & read shop, dan bestellen ze m voor je, of nemen ze m op in t assortiment. Zelf 1x gedaan met OPM UKquote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week in de winkels als ik het goed heb gelezene.
Is het blad hier ook in Nederland verkrijgbaar? Iemand enig idee?
Zal er van de week eens langsgaan dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NU vragen bij de bruna & read shop, dan bestellen ze m voor je, of nemen ze m op in t assortiment. Zelf 1x gedaan met OPM UK
Die tegenwoordig elke maar daar ligt, 2 exemplaren, die niemand koopt
Reken wel op een flinke prijs vanwege de import, OPM uk heeft me 15 euro gekost.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal er van de week eens langsgaan dan.
I know, i know.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Reken wel op een flinke prijs vanwege de import, OPM uk heeft me 15 euro gekost.
quote:Messi brought to vivid life in PES 2010
Konami showcases massively enhanced graphics engine as PES revamp continues apace
Konami Digital Entertainment GmbH has released the first in-game image of its forthcoming PES 2010 title, demonstrating the stunning new level of detail and graphical refinement the new game enjoys.
The work in progress image shows cover star Lionel Messi in action in the new game, and showcase a massive advance in aesthetic detail. Crucial to the new game's look are all-new dynamic lighting effects, where the position of the sun or the illumination from the floodlights is reflected in real time within the shadows cast both on the pitch, stadium, the ball and players.
The newly-expanded Tokyo-based PES Productions team has also worked hard to create the most vivid player recreations to date. Player expressions are now fully implemented, while the level of detail has been extended to individual skin textures and different weaves for the various kits to mimic the breathable material so many manufacturers now use.
Laten we hopen dat PES2010 eindelijk weer en goede PES wordt... De laatste twee vielen nogal tegen.quote:
Mwe, vind t wat dood uitzien.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, een grote texture geplakt rondom een stuk of 20 polygonen
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben echt hyped na de demo te hebben gespeeld.
Oh over Infamous bedoel je? Zoals ik al verwachte niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Iemand vroeg je trouwens nog wat.
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Nog iemand infamous demo code kopen? Heb er nog 5 4 3 voor 1 eurie![]()
Kan je er ook een gratis PM'enquote:
Komop zeg gierigerd, wat is 1 euro nouquote:
Is geen geld kwestie,... meer principe. Bedankt voor het aanbod, maar ik wacht wel even tot volgende week donderdagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop zeg gierigerd, wat is 1 euro nou![]()
En al 2 vd 5 voor 1 euro ver "kocht" dus die andere 3 raak ik ook nog wel kwijt als t niet aan jou is
Serieus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop zeg gierigerd, wat is 1 euro nou![]()
En al 2 vd 5 voor 1 euro ver "kocht" dus die andere 3 raak ik ook nog wel kwijt als t niet aan jou is
Gratis? Ik heb er wel wat moeite voor gedaan, hoor, er waren er weinig beschikbaar en ik heb als een gek mn familie lastig gevallen om het daar de vage zweedse mailtjes heen te mogen mailen, en dan, wat is 1 euro nou voor een geweldig iets?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Serieus?
Je hebt iets gratis en dat wil je niet delen?
Damn...
Demon's Soul?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
2e Demon verslagen , men, mijn hart zit in mijn keel![]()
![]()
Wat een gevecht
nicequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:06 schreef KoosyNL het volgende:
FOK!games komt met een Killzone 2 toernooi waarin nog prijzen te winnen zijn ook! Het vind deze vrijdag plaats dus meld je snel aan.
Killzone 2 toernooi
Stel je aan zeg, op ebay is t 12. Ik denk kan ze gratis weggegeven maar kan er net zogoed 1 euro ps uithalen, wat is 1 euro nou zeg.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, een euro vragen voor een gratis demo![]()
[ afbeelding ]
Wat is nou 1 euro zeg?
je bent gewoon een gierige kutjoodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:52 schreef delano.888 het volgende:
En trouwens, de demo codes zijn nergens op heet internet gratis te verkrijgen, en op ebay veel duurder, dus ik ben gewoon de goedkoopste, dus jullie moeten niet zo zeiken!
Ebay:quote:
Ik vind 1 euro vrij redelijk hoor, kan ze ook op ebay zetten voor heel wat meer. Maar zo aso ben ik nou ook weer niet.quote:inFAMOUS PS3 Pre-Order Bonus Downloadable Demo Code
demo, free worldwide shipping Objectnummer: 110389011265
Nu kopen prijs: US $23,00 Nu kopen >
(Ongeveer EUR 16,88)
Nou graag om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Nazipraktijken @ fok, betalen voor een demo![]()
Laat me maar weten of je de demo alsnog wil downloaden Choco, gratis.
Cyberia was een stuk goedkoper..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:52 schreef delano.888 het volgende:
En trouwens, de demo codes zijn nergens op heet internet gratis te verkrijgen, en op ebay veel duurder, dus ik ben gewoon de goedkoopste, dus jullie moeten niet zo zeiken!
WTF!!!quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Nazipraktijken @ fok, betalen voor een demo![]()
Laat me maar weten of je de demo alsnog wil downloaden Choco, gratis.
die hebben ook echt niets te doenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Poit het volgende:
Hebben jullie met InFamous als je evil bent wel eens naar beneden op de d-pad gedrukt?? Uber vet is dat zeg! Sturen met sixaxis
Dat moet (?) je ook doen bij die missie van de truck. Maar dat je kon sturen met de Sixaxis wist ik niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Poit het volgende:
Hebben jullie met InFamous als je evil bent wel eens naar beneden op de d-pad gedrukt?? Uber vet is dat zeg! Sturen met sixaxis
Hoe word je trouwens on-evil (quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Poit het volgende:
volgens mij is dat gewoon "part of the demo" en heb je er zelf niet echt invloed op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe word je trouwens on-evil ()? ik kan alleen maar evil zijn volgens mij...
Ah ok, tering wat is de demo lang btw. Er ging een tellertje naar beneden dus ik dacht he jammer t is afgelopen. Begon er opeens vanzelf een missie, damn das een flinke demoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon "part of the demo" en heb je er zelf niet echt invloed op.
Dat krijg je als je gratis dingen gaat verkopen. Dat is slecht voor je karma.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe word je trouwens on-evil ()? ik kan alleen maar evil zijn volgens mij...
Ik dacht al uh wat hoe doe je dat, nou snap ik mquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je gratis dingen gaat verkopen. Dat is slecht voor je karma.
Hoeveel euro knallers heb je nou al gehaald?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht al uh wat hoe doe je dat, nou snap ik m
Nogmaals, ebay is 18+ euro dus zeik nou eens niet zo.
Flikker gewoon met je kansloze gedrag. Geld verdienen aan medefokkersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kuddegedragquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 euro voor de moeite poeh wat een geld. Plus zeik eens niet zo, je HOEFT het toch niet te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Flikker gewoon met je kansloze gedrag. Geld verdienen aan medefokkers
Ik moet niet zeiken? Wie loopt er nou te zeiken om een euro omdat hij te kansloos is om een ander eens iets te geven. Triangeljosti dat je bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 euro voor de moeite poeh wat een geld. Plus zeik eens niet zo, je HOEFT het toch niet te doen.
Als je dingen wilt aanbieden moet je een subforum hiernaast zijn ipv hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 euro voor de moeite poeh wat een geld. Plus zeik eens niet zo, je HOEFT het toch niet te doen.
Ik heb toch moeite gedaan om die code te krijgen? Plus ik ken jullie niet waarom zou ik zo nodig iets gratis moeten geven waar ik moeite voor heb gedaan? Ik ga dr over ophouden, t wil toch wel. Heb er nog 2 over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moet niet zeiken? Wie loopt er nou te zeiken om een euro omdat hij te kansloos is om een ander eens iets te geven. Triangeljosti dat je bent
Tis goed, ik heb dr genoeg over gezeken nu. T zal mij een worst wezen als die laatste 2 niet weggaan. De 3 mensen die de code van me hebben iniedergeval veel plezier ermeequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je dingen wilt aanbieden moet je een subforum hiernaast zijn ipv hierHier kan je ze weggeven. Zo ingewikkeld is het niet.
Je hebt serieus 3 mensen gevonden die afgezet wilden wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tis goed, ik heb dr genoeg over gezeken nu. T zal mij een worst wezen als die laatste 2 niet weggaan. De 3 mensen die de code van me hebben iniedergeval veel plezier ermee![]()
blijkbaar genoeg geld om het niet gratis weg te gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
kipnuggets kopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ben je van plan met die paar euro's te doen?
Een leven kopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ben je van plan met die paar euro's te doen?
welke moeite?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals ik kap dr mee voor ik weer een ban te pakken heb. Ik vond t wel redelijk 1 euro voor de moeite voor mensen die ik niet ken, jullie blijkbaar niet, nou mooi. Houwen zo. Houwen we dr nu over op.
Neuh, ik ben eigenlijk wel benieuwd welke drie idioten wel bij je gekocht hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals ik kap dr mee voor ik weer een ban te pakken heb. Ik vond t wel redelijk 1 euro voor de moeite voor mensen die ik niet ken, jullie blijkbaar niet, nou mooi. Houwen zo. Houwen we dr nu over op.
Smerige zwerver die je bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef delano.888 het volgende:
Binnen de tijd (het was vrij snel op) mn familie lastig vallen met zweedse mailtjes aangezien ik zelf maar 1 email adres heb?quote:
Je moeder je zus en je oma, nou blij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Neuh, ik ben eigenlijk wel benieuwd welke drie idioten wel bij je gekocht hebben.
Ik bedel niet hoor, ik bied iets aan tegen een hele redelijke prijs, (17 euro goedkoper dan ebay), en je kan t kopen, of niet. Aan jezelf de keus, niks kansloos aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Smerige zwerver die je bent.
Beetje bedelen om kleingeld. Kansloos.
[ afbeelding ]
Dat wisten wij ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hou dr over op, wist niet dat er zulke zielige randdebielen op fok zaten zeg.
quote:
Ah, ik ben écht benieuwd. Zeker nu er zoveel positieve reacties zijn na de demo. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe het verhaal zich ontwikkelt en of de missies een beetje goed ingebakken zitten in de game.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:17 schreef Fallen het volgende:
in ander nieuws vandaag...
IGN gooit de review van inFamous online om 18:00
Een euro? Omgquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb toch moeite gedaan om die code te krijgen? Plus ik ken jullie niet waarom zou ik zo nodig iets gratis moeten geven waar ik moeite voor heb gedaan? Ik ga dr over ophouden, t wil toch wel. Heb er nog 2 over.
[..]
Tis goed, ik heb dr genoeg over gezeken nu. T zal mij een worst wezen als die laatste 2 niet weggaan. De 3 mensen die de code van me hebben iniedergeval veel plezier ermee![]()
Discussie is ontaard in iets andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef capital_P het volgende:
jezus, wat gaat et hard hier.
toch nog maar een tvp
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Binnen de tijd (het was vrij snel op) mn familie lastig vallen met zweedse mailtjes aangezien ik zelf maar 1 email adres heb?
quote:Je moeder je zus en je oma, nou blij.
jawel, je spamt het hele topic vol met die kansloze actie van jequote:Ik bedel niet hoor,
1 euro duurder dan het eigenlijk zou moeten vind ik niet redelijkquote:ik bied iets aan tegen een hele redelijke prijs,
"jamaarjamaarjamaarjamaarjamaarjamaar hullie doen het ooooooooohooooooooooooooooooook!!!!!!"quote:(17 euro goedkoper dan ebay)
Niet kopen is inderdaad niets kansloos aan, wel kopen is kansloos, een demo te koop aanbieden is nog kanslozerquote:, en je kan t kopen, of niet. Aan jezelf de keus, niks kansloos aan.
ik ook niet, daarom wil weten wie die demo gekocht hebben, zodat ik ze via pm kan uitlachen.quote:Ik hou dr over op, wist niet dat er zulke zielige randdebielen op fok zaten zeg.
ik heb de demo via Cyberia gekregen, gratis, zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef KoosyNL het volgende:
Jongens toch, zit die jongen niet zo af te zeiken. Laat hem er een euro voor vragen.. Stiekem zijn jullie allemaal jaloers dat je de demo niet kan spelen of, als je dat wel kan, niet op het idee bent gekomen om er geld voor te vragen.
Al is nudie natuurlijk de echte held van de week
Iemand die t begrijptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef KoosyNL het volgende:
Jongens toch, zit die jongen niet zo af te zeiken. Laat hem er een euro voor vragen.. Stiekem zijn jullie allemaal jaloers dat je de demo niet kan spelen of, als je dat wel kan, niet op het idee bent gekomen om er geld voor te vragen.
Al is nudie natuurlijk de echte held van de week
Mochten ze willen dat jij dat weet (wat ik betwijfel) melden ze het hier lekker zelf. Je kan natuurlijk ook zelf even langs je moeder/oma/zus gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb de demo via Cyberia gekregen, gratis, zoals het hoorten ik ben serieus benieuwd naar de usernames van de klapjosties die hier geld voor betaald hebben
Nou zit er wel verschil tussen de account-share van Cybje en het verstrekken van een demo-code (zoals voorheen de Motostorm2 of Home codes).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb de demo via Cyberia gekregen, gratis, zoals het hoorten ik ben serieus benieuwd naar de usernames van de klapjosties die hier geld voor betaald hebben
De eerste keer was hij al niet grappig... hoe oud ben je? 9?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iemand die t begrijpt![]()
[..]
Mochten ze willen dat jij dat weet (wat ik betwijfel) melden ze het hier lekker zelf. Je kan natuurlijk ook zelf even langs je moeder/oma/zus gaan
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef SuperFruitig het volgende:
BACKFIRETOPIC![]()
TT voor volgend reeksnummer moet hier aan opgedragen worden, minimaal!
EEN EURO? KEEEEEEEEENKER EEN EURO!
Ja,.. en hoe? Paypal transfer,... bank/giro?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of toch via het kontje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. en hoe? Paypal transfer,... bank/giro?
Een kleine rel op zijn tijd moet kunnen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef RedemptioN het volgende:
wat reageert iedereen hier lekker kinderachtigen het dan gek vinden dat er weer kinderachtig op terug gereageerd wordt, naja even de ps3 aansluiten en de demo downloaden =]
JIJ HEBT ER VOOR BETAALD GEKKENHUIS!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef RedemptioN het volgende:
wat reageert iedereen hier lekker kinderachtigen het dan gek vinden dat er weer kinderachtig op terug gereageerd wordt, naja even de ps3 aansluiten en de demo downloaden =]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JIJ HEBT ER VOOR BETAALD GEKKENHUIS!
ADMITIT
geldt dit al als een rel? Een malloot die afgezeken wordt omdat hij met demo-verkoop à 1 euro loopt te leuren? Ik vind dat vrij normaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een kleine rel op zijn tijd moet kunnen!
Ja,... je hebt eigenlijk wel een punt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geldt dit al als een rel? Een malloot die afgezeken wordt omdat hij met demo-verkoop à 1 euro loopt te leuren? Ik vind dat vrij normaal
Kost dat me dan ook een euro ?quote:Als jij nou eens ff iets heel leuks post, quote ik het hier, deal?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Delano,
[..]
Kost dat me dan ook een euro ?
ACH EEN BEETJE GEKKIGHEID OP ZIJN TIJD IS NOOIT VERKEERDquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef delano.888 het volgende:
Fruitje toch, ooit had ik echt respect voor je weet je dat?
lolquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef SocialDisorder het volgende:
oo, nog maar 83 posts tot [PS3 #186] Toegang: 1 euro
Niets opgevallen, geluid leek prima te lopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kremers het volgende:
Ik heb een vreemd geluidsprobleem in inFamous, 5.1 en DTS geven geen goed stemgeluid. Ben ik de enige of hebben andere mensen hier ook last van?
Nee, geen problemen mee in DTS.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kremers het volgende:
Ik heb een vreemd geluidsprobleem in inFamous, 5.1 en DTS geven geen goed stemgeluid. Ben ik de enige of hebben andere mensen hier ook last van?
Gebruik die laatste code dan op een nieuwe aangemaakte account en share die met de mensen hier.quote:
Ok, deal, omdat jullie t zijn, maar alleen als het afzeiken dan stopt, ga t even regelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gebruik die laatste code dan op een nieuwe aangemaakte account en share die met de mensen hier.
Aangezien je dan een lege dummy account hebt met alleen inFamous in de historie, kan je die makkelijk delen met anderen. En aangezien het een demo is, kan die oneindig gedownload worden. De 5x restrictie geldt hierop niet....
Maar goed, als je liever nog een hamburger haalt bij de Mac....
Voor mij niet hoor... ik heb 'm al....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, deal, omdat jullie t zijn, maar alleen als het afzeiken dan stopt, ga t even regelen.
Dat is nou handelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, deal, omdat jullie t zijn, maar alleen als het afzeiken dan stopt, ga t even regelen.
Kan wel lang duren, kan ik die hele demo NOG een keer downloaden![]()
Trouwens, best gemeen voor degene die betaald hebben![]()
Ik weet niet of er uberhaupt nog mensen zijn die de demo nu niet hebben? Ik zou even wachten met die moeite doen (nofi). En degene die wel al betaald hebben.. Tsja, early adopters' curse.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan wel lang duren, kan ik die hele demo NOG een keer downloaden![]()
Trouwens, best gemeen voor degene die betaald hebben![]()
Is die totaal wegquote:by the end of the game you'll have access to 16 abilities
Voor het wel of niet kopen ervan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:01 schreef KoosyNL het volgende:
De inFamous rerview van IGN. Bijna al mn twijfel was al weg maar na het lezen van dit:
[..]
Is die totaal weg
In de demo kun je al zien hoeveel abilities er zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:01 schreef KoosyNL het volgende:
De inFamous rerview van IGN. Bijna al mn twijfel was al weg maar na het lezen van dit:
[..]
Is die totaal weg
Tering hé, ineens stromen de verzoekjes binnen hoor, gierigerds hier allemaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef delano.888 het volgende:
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
Hoop dat het gezeik hiermee ophoud...
Yupquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Demon's Soul?![]()
Ik hoop dat die eBay-verkoper eens een beetje opschiet.
Als je eenmaal een begin heb gemaakt kwa weapon's & armor wordt het wel iets makkelijker hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Phonebone het volgende:
Demon's Souls lijkt me qua sfeer en gameplay wel heel boeiend alleen de hoge moeilijkheidsgraad lijkt me dan weer een beetje jammer. Dan belandt 't spel binnen 2 dagen weer in de kast, mezelf kennende.
Zag 'm laatst bij m'n lokale importboer wel voor 72 (!) euro liggen. Voor 40 euro ofzo wil ik 'm best proberen, maar 72 vind ik echt een debiel bedrag voor een spel.
Sowieso viel me weer 's op hoe belachelijk duur de meeste PS3 spellen nog zijn. Blij dat ik online shop normaal gesproken.
Ik wil dat spel ook, maar ik wil zoveelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jongensdoe es rustig !!!
[..]
Yup![]()
[..]
Als je eenmaal een begin heb gemaakt kwa weapon's & armor wordt het wel iets makkelijker hoor.![]()
Tenminste dat level dan![]()
Zodra je een ander nieuw onbekend gebied ingaat ,stijgen de difficulty van de vijanden en de learningcurve kwa gebied weer sneller dan de Mount Everest![]()
![]()
Nee, je bent voor eeuwig gebrandmerkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef delano.888 het volgende:
PM me even.
OMG voor een euro! Dat is bijna gratis, dat heb ik er meer dan voor overquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor diegene die geïnteresseerd zijn naar de review van inFamous uit de OPM UK. Voor één euro scan ik 'm voor je in.
Ik hoor het wel.
Kus,
Cyberia
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand een Infamous key voor deze arme jongen?
Maar heb jou maar gelijk ge PM-dquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef delano.888 het volgende:
PM me even.
Heb je nou niet veel meer lol met je account sharen... zo veel mensen blij maken ipv 1 schamele euro?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Maar heb jou maar gelijk ge PM-d![]()
Helemaal gelijk, al schrok ik wel even van de massale PM's ineens, zo zie je maar hoeveel mensen niet 1 euro willen uitgeven maar wel iets gratis willen, tis toch wat eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je nou niet veel meer lol met je account sharen... zo veel mensen blij maken ipv 1 schamele euro?
HET IS EEN FOKKIG GRATIS DEMO GEK NATUURLIJK WIL NIEMAND ER EEN EURO VOOR BETALENquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, al schrok ik wel even van de massale PM's ineens, zo zie je maar hoeveel mensen niet 1 euro willen uitgeven maar wel iets gratis willen, tis toch wat eigenlijk
GAST, ECHT ALLE RESPECT DIE IK OOIT VOOR JE HEB GEHAD IS TOTAAL ONTERECHT GEWEEST, BEN JIJ WEL GOED SNIK? Het is geen gratis demo, kan iedereen m nu zomaar downloaden dan? Nee, en je betaalde bij mij 1 euro om dat wel te kunnen, maar god zeg, ik geef m al gratis weg toch ondertussen dus kan t gezeik nou niet eens ophoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS EEN FOKKIG GRATIS DEMO GEK NATUURLIJK WIL NIEMAND ER EEN EURO VOOR BETALEN
Tering, dan ga ik bij de AH staan naast die luie klootzak met zn STRAAT krant en mensen een euro laten betalen omdat ze lucht ademen. "JOA, Dat kan wel zo zijn mevrouw, maar toch wil ik graag EEN EURO"
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
GAST, ECHT ALLE RESPECT DIE IK OOIT VOOR JE HEB GEHAD IS TOTAAL ONTERECHT GEWEEST, BEN JIJ WEL GOED SNIK? Het is geen gratis demo, kan iedereen m nu zomaar downloaden dan? Nee, en je betaalde bij mij 1 euro om dat wel te kunnen, maar god zeg, ik geef m al gratis weg toch ondertussen dus kan t gezeik nou niet eens ophouden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
GAST, ECHT ALLE RESPECT DIE IK OOIT VOOR JE HEB GEHAD IS TOTAAL ONTERECHT GEWEEST, BEN JIJ WEL GOED SNIK? Het is geen gratis demo, kan iedereen m nu zomaar downloaden dan? Nee, en je betaalde bij mij 1 euro om dat wel te kunnen, maar god zeg, ik geef m al gratis weg toch ondertussen dus kan t gezeik nou niet eens ophouden
Ter verdediging van delano.888 nog even mijzelf quoten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou zit er wel verschil tussen de account-share van Cybje en het verstrekken van een demo-code (zoals voorheen de Motostorm2 of Home codes).
Wat delano ook zou kunnen doen is een aparte account aanmaken, de code daarop gebruiken en dan die account delen met anderen zodat hij zelf z'n eigen account niet hoeft te delen.
Kost natuurlijk wel veel moeite en levert geen geld op....
Joah?quote:
http://twitter.com/geoffkeighley/statuses/1773040906quote:On Thursday night GTTV will be airing the first [official*] single-player footage from Uncharted 2. And it looks great!
verkleind zei ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
gewoon [ [url=]afbeelding[/url] ][ [url=]afbeelding[/url] ] naast elkaar zonder spatie
Ik weet t, maarruh, wat wou je nou zeggen net? Met je "Delano..."quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
verkleind zei ik
Daar had je immers een code voor.
fawaka broeder paas me die codequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik weet t, maarruh, wat wou je nou zeggen net? Met je "Delano..."
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
verkleind zei ik
Daar had je immers een code voor.
:')quote:
1 |
1 |
Ik vergeef je bij deze het delanoknaller debaclequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
Omdat je t zo lief vraagt dan![]()
[ code verwijderd ]
Of
[ code verwijderd ]
De getalletjes mag je zelf aanpassen
Oh, ik dacht dat je dat wel kon zien als je me zou quotenquote:
Mooizeuw, nog gratis infamous fok account gegevens nodig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vergeef je bij deze het delanoknaller debacle
Ik had ze al baas.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mooizeuw, nog gratis infamous fok account gegevens nodig?
Hoezo, de delanoknaller actie is over hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:04 schreef Gamer_V het volgende:
Even doorposten, wil nog kunnen lachen om het volgende topic voordat ik ga slapen.
Mooizo randdebielquote:
Omdat je ze te groot hebt, ps, je kan ook gewoon de op uit de op halen daar staan de goeie matenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm waarom krijg ik de screens nou niet strak op een rij...
Gelukt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat je ze te groot hebt, ps, je kan ook gewoon de op uit de op halen daar staan de goeie maten
190,115 dus
En je hebt ook nog een preview knop
Mooi, kan je er eindelijk over ophoudenquote:
Bezorg je ook aan huis?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo, de delanoknaller actie is over hoor![]()
Ik ben tegenwoordig een sletje
Ik doe t nu gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |