De eerste keer was hij al niet grappig... hoe oud ben je? 9?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iemand die t begrijpt![]()
[..]
Mochten ze willen dat jij dat weet (wat ik betwijfel) melden ze het hier lekker zelf. Je kan natuurlijk ook zelf even langs je moeder/oma/zus gaan
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef SuperFruitig het volgende:
BACKFIRETOPIC![]()
TT voor volgend reeksnummer moet hier aan opgedragen worden, minimaal!
EEN EURO? KEEEEEEEEENKER EEN EURO!
Ja,.. en hoe? Paypal transfer,... bank/giro?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb de demo via Cyberia gekregen, gratis, zoals het hoorten ik ben serieus benieuwd naar de usernames van de klapjosties die hier geld voor betaald hebben
Of toch via het kontje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. en hoe? Paypal transfer,... bank/giro?
Een kleine rel op zijn tijd moet kunnen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef RedemptioN het volgende:
wat reageert iedereen hier lekker kinderachtigen het dan gek vinden dat er weer kinderachtig op terug gereageerd wordt, naja even de ps3 aansluiten en de demo downloaden =]
JIJ HEBT ER VOOR BETAALD GEKKENHUIS!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef RedemptioN het volgende:
wat reageert iedereen hier lekker kinderachtigen het dan gek vinden dat er weer kinderachtig op terug gereageerd wordt, naja even de ps3 aansluiten en de demo downloaden =]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JIJ HEBT ER VOOR BETAALD GEKKENHUIS!
ADMITIT
geldt dit al als een rel? Een malloot die afgezeken wordt omdat hij met demo-verkoop à 1 euro loopt te leuren? Ik vind dat vrij normaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een kleine rel op zijn tijd moet kunnen!
Ja,... je hebt eigenlijk wel een punt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geldt dit al als een rel? Een malloot die afgezeken wordt omdat hij met demo-verkoop à 1 euro loopt te leuren? Ik vind dat vrij normaal
Kost dat me dan ook een euro ?quote:Als jij nou eens ff iets heel leuks post, quote ik het hier, deal?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Delano,
[..]
Kost dat me dan ook een euro ?
ACH EEN BEETJE GEKKIGHEID OP ZIJN TIJD IS NOOIT VERKEERDquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef delano.888 het volgende:
Fruitje toch, ooit had ik echt respect voor je weet je dat?
lolquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef SocialDisorder het volgende:
oo, nog maar 83 posts tot [PS3 #186] Toegang: 1 euro
Niets opgevallen, geluid leek prima te lopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kremers het volgende:
Ik heb een vreemd geluidsprobleem in inFamous, 5.1 en DTS geven geen goed stemgeluid. Ben ik de enige of hebben andere mensen hier ook last van?
Nee, geen problemen mee in DTS.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kremers het volgende:
Ik heb een vreemd geluidsprobleem in inFamous, 5.1 en DTS geven geen goed stemgeluid. Ben ik de enige of hebben andere mensen hier ook last van?
Gebruik die laatste code dan op een nieuwe aangemaakte account en share die met de mensen hier.quote:
Ok, deal, omdat jullie t zijn, maar alleen als het afzeiken dan stopt, ga t even regelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gebruik die laatste code dan op een nieuwe aangemaakte account en share die met de mensen hier.
Aangezien je dan een lege dummy account hebt met alleen inFamous in de historie, kan je die makkelijk delen met anderen. En aangezien het een demo is, kan die oneindig gedownload worden. De 5x restrictie geldt hierop niet....
Maar goed, als je liever nog een hamburger haalt bij de Mac....
Voor mij niet hoor... ik heb 'm al....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, deal, omdat jullie t zijn, maar alleen als het afzeiken dan stopt, ga t even regelen.
Dat is nou handelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, deal, omdat jullie t zijn, maar alleen als het afzeiken dan stopt, ga t even regelen.
Kan wel lang duren, kan ik die hele demo NOG een keer downloaden![]()
Trouwens, best gemeen voor degene die betaald hebben![]()
Ik weet niet of er uberhaupt nog mensen zijn die de demo nu niet hebben? Ik zou even wachten met die moeite doen (nofi). En degene die wel al betaald hebben.. Tsja, early adopters' curse.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan wel lang duren, kan ik die hele demo NOG een keer downloaden![]()
Trouwens, best gemeen voor degene die betaald hebben![]()
Is die totaal wegquote:by the end of the game you'll have access to 16 abilities
Voor het wel of niet kopen ervan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:01 schreef KoosyNL het volgende:
De inFamous rerview van IGN. Bijna al mn twijfel was al weg maar na het lezen van dit:
[..]
Is die totaal weg
In de demo kun je al zien hoeveel abilities er zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:01 schreef KoosyNL het volgende:
De inFamous rerview van IGN. Bijna al mn twijfel was al weg maar na het lezen van dit:
[..]
Is die totaal weg
Tering hé, ineens stromen de verzoekjes binnen hoor, gierigerds hier allemaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef delano.888 het volgende:
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
Hoop dat het gezeik hiermee ophoud...
Yupquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Demon's Soul?![]()
Ik hoop dat die eBay-verkoper eens een beetje opschiet.
Als je eenmaal een begin heb gemaakt kwa weapon's & armor wordt het wel iets makkelijker hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Phonebone het volgende:
Demon's Souls lijkt me qua sfeer en gameplay wel heel boeiend alleen de hoge moeilijkheidsgraad lijkt me dan weer een beetje jammer. Dan belandt 't spel binnen 2 dagen weer in de kast, mezelf kennende.
Zag 'm laatst bij m'n lokale importboer wel voor 72 (!) euro liggen. Voor 40 euro ofzo wil ik 'm best proberen, maar 72 vind ik echt een debiel bedrag voor een spel.
Sowieso viel me weer 's op hoe belachelijk duur de meeste PS3 spellen nog zijn. Blij dat ik online shop normaal gesproken.
Ik wil dat spel ook, maar ik wil zoveelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jongensdoe es rustig !!!
[..]
Yup![]()
[..]
Als je eenmaal een begin heb gemaakt kwa weapon's & armor wordt het wel iets makkelijker hoor.![]()
Tenminste dat level dan![]()
Zodra je een ander nieuw onbekend gebied ingaat ,stijgen de difficulty van de vijanden en de learningcurve kwa gebied weer sneller dan de Mount Everest![]()
![]()
Nee, je bent voor eeuwig gebrandmerkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef delano.888 het volgende:
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
Hoop dat het gezeik hiermee ophoud...
OMG voor een euro! Dat is bijna gratis, dat heb ik er meer dan voor overquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor diegene die geïnteresseerd zijn naar de review van inFamous uit de OPM UK. Voor één euro scan ik 'm voor je in.
Ik hoor het wel.
Kus,
Cyberia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |