Zat er een handleiding bij dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt heeel erg zeg, leest dan niemand die handleiding?
Speel jij echt zonder HQ mode? Wat zondeeeeeeeee
Bij het news item was ook al iemand die niet wist dat het beugeltje om je oor buigbaar is![]()
Bij de losse headset wel, bij socom combo niet, in dat geval kan je hierrr kijken, en op Headset klikken (direct link werkt niet)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Zat er een handleiding bij dan?, en dan nog, handleidingen lezen is for pussy's
![]()
Nu wel goed HQ gepaired, dus ben benieuwd
Iets waar ik ook erg onder de indruk van ben, het klimmechaniek. Wat vooral prettig is, is dat je bijna ten alle tijden kan doen wat je wil doen. Je zit eigenlijk nooit vast aan animaties die nog afgerond moeten worden of posities die bepaalde acties kunnen blokkeren. Je kan dus ook vanuit elke gewenste positie schieten. Het maakt niet uit of je aan een kabel hangt, op een billboard balanceert of wat dan ook, je kan altijd gebruik maken van je krachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef Nudie het volgende:
Wat me vooral opvalt bij inFAMOUS, los van het feit dat we vrijwel allemaal hier doorgewinterde gamers zijn, ik pakte het echt in 1min op en was als een malle aan t klimmen. Zag ook in zo'n video docu dat ze heel veel tijd hebben gestopt in het echt logisch parkouren. Dus dat je precies vastpakt wat de speler ook daadwerkelijk bedoelt, is niet 100% maar het vloeide vooral gewoon erg lekker zonder dat je het gevoel kreeg alsof het spel zelf al het klimmen doet (had ik nogal bij Assasins Creed).
Erg nice iig
Het word MW2, zonder COD.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
GameInformer heeft een 10 paginas lang verhaal over CoD:MW2...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
GameInformer heeft een 10 paginas lang verhaal over CoD:MW2...
[ afbeelding ]
NU vragen bij de bruna & read shop, dan bestellen ze m voor je, of nemen ze m op in t assortiment. Zelf 1x gedaan met OPM UKquote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week in de winkels als ik het goed heb gelezene.
Is het blad hier ook in Nederland verkrijgbaar? Iemand enig idee?
Zal er van de week eens langsgaan dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NU vragen bij de bruna & read shop, dan bestellen ze m voor je, of nemen ze m op in t assortiment. Zelf 1x gedaan met OPM UK
Die tegenwoordig elke maar daar ligt, 2 exemplaren, die niemand koopt
Reken wel op een flinke prijs vanwege de import, OPM uk heeft me 15 euro gekost.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal er van de week eens langsgaan dan.
I know, i know.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Reken wel op een flinke prijs vanwege de import, OPM uk heeft me 15 euro gekost.
quote:Messi brought to vivid life in PES 2010
Konami showcases massively enhanced graphics engine as PES revamp continues apace
Konami Digital Entertainment GmbH has released the first in-game image of its forthcoming PES 2010 title, demonstrating the stunning new level of detail and graphical refinement the new game enjoys.
The work in progress image shows cover star Lionel Messi in action in the new game, and showcase a massive advance in aesthetic detail. Crucial to the new game's look are all-new dynamic lighting effects, where the position of the sun or the illumination from the floodlights is reflected in real time within the shadows cast both on the pitch, stadium, the ball and players.
The newly-expanded Tokyo-based PES Productions team has also worked hard to create the most vivid player recreations to date. Player expressions are now fully implemented, while the level of detail has been extended to individual skin textures and different weaves for the various kits to mimic the breathable material so many manufacturers now use.
Laten we hopen dat PES2010 eindelijk weer en goede PES wordt... De laatste twee vielen nogal tegen.quote:
Mwe, vind t wat dood uitzien.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, een grote texture geplakt rondom een stuk of 20 polygonen
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben echt hyped na de demo te hebben gespeeld.
Oh over Infamous bedoel je? Zoals ik al verwachte niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Iemand vroeg je trouwens nog wat.
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Nog iemand infamous demo code kopen? Heb er nog 5 4 3 voor 1 eurie![]()
Kan je er ook een gratis PM'enquote:
Komop zeg gierigerd, wat is 1 euro nouquote:
Is geen geld kwestie,... meer principe. Bedankt voor het aanbod, maar ik wacht wel even tot volgende week donderdagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop zeg gierigerd, wat is 1 euro nou![]()
En al 2 vd 5 voor 1 euro ver "kocht" dus die andere 3 raak ik ook nog wel kwijt als t niet aan jou is
Serieus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop zeg gierigerd, wat is 1 euro nou![]()
En al 2 vd 5 voor 1 euro ver "kocht" dus die andere 3 raak ik ook nog wel kwijt als t niet aan jou is
Gratis? Ik heb er wel wat moeite voor gedaan, hoor, er waren er weinig beschikbaar en ik heb als een gek mn familie lastig gevallen om het daar de vage zweedse mailtjes heen te mogen mailen, en dan, wat is 1 euro nou voor een geweldig iets?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Serieus?
Je hebt iets gratis en dat wil je niet delen?
Damn...
Demon's Soul?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
2e Demon verslagen , men, mijn hart zit in mijn keel![]()
![]()
Wat een gevecht
nicequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:06 schreef KoosyNL het volgende:
FOK!games komt met een Killzone 2 toernooi waarin nog prijzen te winnen zijn ook! Het vind deze vrijdag plaats dus meld je snel aan.
Killzone 2 toernooi
Stel je aan zeg, op ebay is t 12. Ik denk kan ze gratis weggegeven maar kan er net zogoed 1 euro ps uithalen, wat is 1 euro nou zeg.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, een euro vragen voor een gratis demo![]()
[ afbeelding ]
Wat is nou 1 euro zeg?
je bent gewoon een gierige kutjoodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:52 schreef delano.888 het volgende:
En trouwens, de demo codes zijn nergens op heet internet gratis te verkrijgen, en op ebay veel duurder, dus ik ben gewoon de goedkoopste, dus jullie moeten niet zo zeiken!
Ebay:quote:
Ik vind 1 euro vrij redelijk hoor, kan ze ook op ebay zetten voor heel wat meer. Maar zo aso ben ik nou ook weer niet.quote:inFAMOUS PS3 Pre-Order Bonus Downloadable Demo Code
demo, free worldwide shipping Objectnummer: 110389011265
Nu kopen prijs: US $23,00 Nu kopen >
(Ongeveer EUR 16,88)
Nou graag om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Nazipraktijken @ fok, betalen voor een demo![]()
Laat me maar weten of je de demo alsnog wil downloaden Choco, gratis.
Cyberia was een stuk goedkoper..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:52 schreef delano.888 het volgende:
En trouwens, de demo codes zijn nergens op heet internet gratis te verkrijgen, en op ebay veel duurder, dus ik ben gewoon de goedkoopste, dus jullie moeten niet zo zeiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |