Heb nog nooit zo uitgekeken naar een gamequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef RedemptioN het volgende:
FF XIII videotje op gt
http://www.gametrailers.com/player/48905.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik van de week besteld voor een tientje bij the Hut. Lekker belangrijk dat je wat achter loopt, toch? Ik kom er waarschijnlijk deze maand niet eens aan toequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef Fallen het volgende:
Puike TT
En ik heb vorige week Bioshock gekocht. Eerlijk is eerlijk, het speelt lekker weg en de audio-fragmenten maken het tot een spannend geheel. Ook leuk dat je best wel veel kan vinden als je van de standaard paden afwijkt... Top titel... alleen jammer dat ik ongeveer een half jaar achter de meute aanloop.
Ik vond het wel leuk bedacht Lotje, euh.. Fruit.. euh.. toch?quote:
Heb je nou al een PS3 gekocht? Of doet je Xbox360 het nog steeds...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
TVP!
quote:Geachte Klant,
Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation bestelling P12167041 verzonden is.
quote:examens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |