Heb nog nooit zo uitgekeken naar een gamequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef RedemptioN het volgende:
FF XIII videotje op gt
http://www.gametrailers.com/player/48905.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik van de week besteld voor een tientje bij the Hut. Lekker belangrijk dat je wat achter loopt, toch? Ik kom er waarschijnlijk deze maand niet eens aan toequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef Fallen het volgende:
Puike TT
En ik heb vorige week Bioshock gekocht. Eerlijk is eerlijk, het speelt lekker weg en de audio-fragmenten maken het tot een spannend geheel. Ook leuk dat je best wel veel kan vinden als je van de standaard paden afwijkt... Top titel... alleen jammer dat ik ongeveer een half jaar achter de meute aanloop.
Ik vond het wel leuk bedacht Lotje, euh.. Fruit.. euh.. toch?quote:
Heb je nou al een PS3 gekocht? Of doet je Xbox360 het nog steeds...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
TVP!
quote:Geachte Klant,
Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation bestelling P12167041 verzonden is.
quote:examens
het feit dat je enige vorm van intelligentie verwacht binnen dit topique zegt meer over u dan over ons.quote:
kost dat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag eindelijk maar eens een 500GB schijf voor de PS3 besteld
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:52 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het feit dat je enige vorm van intelligentie verwacht binnen dit topique zegt meer over u dan over ons.
Nee A of B?quote:
500GB ? wat ben je van plan ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb de WD5000BEVT besteld via mijn werk en ik heb m voor 69 euroquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
kost dat?
Backup maken schijnt wel 2 uur te duren
C) Nee: je hebt geen nieuw exemplaar van sony maar een refurbirischzdshizzledafizzle ding.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Nee A of B?
A) Nee: je hebt nog maar 10 dagen garantie.
B) Nee: je hebt niet 10 dagen maar langer garantie.
Was zelfs 3 uur bezigquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
kost dat?
Backup maken schijnt wel 2 uur te duren
Vandaar dat nieuw ook tussen aanhalingtekens stondquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:58 schreef Gkhn het volgende:
[..]
C) Nee: je hebt geen nieuw exemplaar van sony maar een refurbirischzdshizzledafizzle ding.
Ik speel voor C maar ik gebruik toch mijn joker om het fokpubliek te vragen wat t goede antwoord is.
Hmm...dan zal ik ook wel zo lang zoet zijn vrees ik...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Was zelfs 3 uur bezigmn 60GB stond volgens mij dan ook aardig vol
![]()
Heb er nu een 250 GB in zitten
Eén keer is wel genoeg vind ik. Had op een gegeven moment ook geen zin meer in sidequests (al helemaal niet in die Nuka Cola Challengequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
TVP
![]()
Dus ik moet eigenlijk Fallout nog op Bad & Neutral karma uitspelen, maar kan me er niet toe zetten
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén keer is wel genoeg vind ik. Had op een gegeven moment ook geen zin meer in sidequests (al helemaal niet in die Nuka Cola Challenge)
Misschien dat ik over een tijdje Broken Steel download, dat lijkt me nog wel okay, maar Fallout is wel klaar wat mij betreft.
Ik heb er al een tijdje 320gb in zitten, en zit nu even te kijken voor 500 (nee ik heb m nog lang niet vol, maar vind t gewoon leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef SToRM81 het volgende:
Ben je het met me eens dat je het wel gezien hebt op een gegeven moment? Wilde je enthousiasme niet bederven 2 weken terug, maar ik kan me, hoe goed het spel ook is, er niet meer toe zetten om het te spelen. Tis klaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat ik over een tijdje Broken Steel download, dat lijkt me nog wel okay, maar Fallout is wel klaar wat mij betreft.
Ja, ik ben het met je eens. Ik zat in de laatste missie, op dat punt dat die chick vraagt of je er klaar voor bent. Toen wilde ik nog wat sidequests doen enzo, maar nee, het was mooi geweest. Ik heb er 35 uur in gestoken en het waren 35 mooie uren, maar het is ook echt klaar nu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je het met me eens dat je het wel gezien hebt op een gegeven moment? Wilde je enthousiasme niet bederven 2 weken terug, maar ik kan me, hoe goed het spel ook is, er niet meer toe zetten om het te spelen. Tis klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |