quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand een Infamous key voor deze arme jongen?
Maar heb jou maar gelijk ge PM-dquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef delano.888 het volgende:
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
Hoop dat het gezeik hiermee ophoud...
Heb je nou niet veel meer lol met je account sharen... zo veel mensen blij maken ipv 1 schamele euro?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Maar heb jou maar gelijk ge PM-d![]()
Helemaal gelijk, al schrok ik wel even van de massale PM's ineens, zo zie je maar hoeveel mensen niet 1 euro willen uitgeven maar wel iets gratis willen, tis toch wat eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je nou niet veel meer lol met je account sharen... zo veel mensen blij maken ipv 1 schamele euro?
HET IS EEN FOKKIG GRATIS DEMO GEK NATUURLIJK WIL NIEMAND ER EEN EURO VOOR BETALENquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, al schrok ik wel even van de massale PM's ineens, zo zie je maar hoeveel mensen niet 1 euro willen uitgeven maar wel iets gratis willen, tis toch wat eigenlijk
GAST, ECHT ALLE RESPECT DIE IK OOIT VOOR JE HEB GEHAD IS TOTAAL ONTERECHT GEWEEST, BEN JIJ WEL GOED SNIK? Het is geen gratis demo, kan iedereen m nu zomaar downloaden dan? Nee, en je betaalde bij mij 1 euro om dat wel te kunnen, maar god zeg, ik geef m al gratis weg toch ondertussen dus kan t gezeik nou niet eens ophoudenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS EEN FOKKIG GRATIS DEMO GEK NATUURLIJK WIL NIEMAND ER EEN EURO VOOR BETALEN
Tering, dan ga ik bij de AH staan naast die luie klootzak met zn STRAAT krant en mensen een euro laten betalen omdat ze lucht ademen. "JOA, Dat kan wel zo zijn mevrouw, maar toch wil ik graag EEN EURO"
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
GAST, ECHT ALLE RESPECT DIE IK OOIT VOOR JE HEB GEHAD IS TOTAAL ONTERECHT GEWEEST, BEN JIJ WEL GOED SNIK? Het is geen gratis demo, kan iedereen m nu zomaar downloaden dan? Nee, en je betaalde bij mij 1 euro om dat wel te kunnen, maar god zeg, ik geef m al gratis weg toch ondertussen dus kan t gezeik nou niet eens ophouden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
GAST, ECHT ALLE RESPECT DIE IK OOIT VOOR JE HEB GEHAD IS TOTAAL ONTERECHT GEWEEST, BEN JIJ WEL GOED SNIK? Het is geen gratis demo, kan iedereen m nu zomaar downloaden dan? Nee, en je betaalde bij mij 1 euro om dat wel te kunnen, maar god zeg, ik geef m al gratis weg toch ondertussen dus kan t gezeik nou niet eens ophouden
Ter verdediging van delano.888 nog even mijzelf quoten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou zit er wel verschil tussen de account-share van Cybje en het verstrekken van een demo-code (zoals voorheen de Motostorm2 of Home codes).
Wat delano ook zou kunnen doen is een aparte account aanmaken, de code daarop gebruiken en dan die account delen met anderen zodat hij zelf z'n eigen account niet hoeft te delen.
Kost natuurlijk wel veel moeite en levert geen geld op....
Joah?quote:
http://twitter.com/geoffkeighley/statuses/1773040906quote:On Thursday night GTTV will be airing the first [official*] single-player footage from Uncharted 2. And it looks great!
verkleind zei ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
gewoon [ [url=]afbeelding[/url] ][ [url=]afbeelding[/url] ] naast elkaar zonder spatie
Ik weet t, maarruh, wat wou je nou zeggen net? Met je "Delano..."quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
verkleind zei ik
Daar had je immers een code voor.
fawaka broeder paas me die codequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik weet t, maarruh, wat wou je nou zeggen net? Met je "Delano..."
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
verkleind zei ik
Daar had je immers een code voor.
:')quote:
| 1 |
| 1 |
Ik vergeef je bij deze het delanoknaller debaclequote:Op woensdag 13 mei 2009 00:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
Omdat je t zo lief vraagt dan![]()
[ code verwijderd ]
Of
[ code verwijderd ]
De getalletjes mag je zelf aanpassen
Oh, ik dacht dat je dat wel kon zien als je me zou quotenquote:
Mooizeuw, nog gratis infamous fok account gegevens nodig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vergeef je bij deze het delanoknaller debacle
Ik had ze al baas.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mooizeuw, nog gratis infamous fok account gegevens nodig?
Hoezo, de delanoknaller actie is over hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:04 schreef Gamer_V het volgende:
Even doorposten, wil nog kunnen lachen om het volgende topic voordat ik ga slapen.
Mooizo randdebielquote:
Omdat je ze te groot hebt, ps, je kan ook gewoon de op uit de op halen daar staan de goeie matenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm waarom krijg ik de screens nou niet strak op een rij...
Gelukt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat je ze te groot hebt, ps, je kan ook gewoon de op uit de op halen daar staan de goeie maten
190,115 dus
En je hebt ook nog een preview knop
Mooi, kan je er eindelijk over ophoudenquote:
Bezorg je ook aan huis?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo, de delanoknaller actie is over hoor![]()
Ik ben tegenwoordig een sletje
Ik doe t nu gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |