Ik heb echt nog niemand iets negatiefs er over horen zeggen. Dat belooft veel goeds!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef Deviant1nl het volgende:
Infamous gespeeld vanavond en speelt lekker weg!
Gelukkig is je mening ergens op gebasseerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, de beelden staan me niet bepaald aan
Een mannetje die bliksem in 't rond strooit
Toffe omgeving, controls voelen goed aan, moves e.d. zijn ook tof wat er tot nu toe in de demo zit.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niemand iets negatiefs er over horen zeggen. Dat belooft veel goeds!
Ik vond de vijanden erg generiek. En het lijkt erop (het is maar een demo natuurlijk) dat het eentonig kan worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niemand iets negatiefs er over horen zeggen. Dat belooft veel goeds!
Dat is iets dat ik me ook al een tijdje afvraag ja, maar Crackdown had dat bijvoorbeeld ook en die is nog steeds gaaf. Verder vraag ik me af of het schieten met je rechterhand omhoog niet gaat irriteren, dat is het enige dat ik een beetje debiel er uit vind zienquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik vond de vijanden erg generiek. En het lijkt erop (het is maar een demo natuurlijk) dat het eentonig kan worden.
Ja op een mannetje die bliksem rond strooit, veel meer zie je namelijk niet in de beelden. Of ga je nu beweren dat het spel zelf een stuk veelzijdiger is?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef robbolo het volgende:
[..]
Gelukkig is je mening ergens op gebasseerd.
Volgens mij heeft dat geen nut. Maar probeer het spel eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja op een mannetje die bliksem rond strooit, veel meer zie je namelijk niet in de beelden. Of ga je nu beweren dat het spel zelf een stuk veelzijdiger is?
Nou oke, waar kan ik die demo downloaden? (aangezien hij niet in de store staat)quote:Op maandag 11 mei 2009 00:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat geen nut. Maar probeer het spel eens zou ik zeggen.
Keine Ahnung. Misschien is er hier nog iemand die een account heeft waar je m kan downloaden. Anders is het wachten tot de 21e. Als je daar al op wil wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou oke, waar kan ik die demo downloaden? (aangezien hij niet in de store staat)
quote:
Cyberia heeft er vast nog wel een, toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Misschien is er hier nog iemand die een account heeft waar je m kan downloaden. Anders is het wachten tot de 21e. Als je daar al op wil wachten.
PM verstuurd.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou oke, waar kan ik die demo downloaden? (aangezien hij niet in de store staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |